Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 18-12-07, 13:17   #166
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

acum o fac deoarece mi-au sarit pietricele si nisip, adica asa-zisul material antiderapant folosit in Romania , si mi-a facut de comanda partea frontala, putin laterala dreapta si parbrizul. noroc de casco!
o vopsea perlata am in proiect. nuanta inca nu am ales-o. oricum, lucrarea va fi in vara, odata cu restul caroseriei, asta daca celelalte modificari nu vor epuiza bugetul
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 02:05   #167
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

Salut,
Frumos proiect,si eu am un motor asemanator ca al tau (asv 110hp),difera sa zic turbina injectoarele si softul dar sunt intr-o faza mai avansata decat tine,adica 200 de cai am de mult acum tintesc mult mai sus 250-260 de cai acum.
Iti zic sigur ca pistoanele si bielele nu rezista peste 180-190 de cai or sa cada sooner or later.De fapt primii or sa cada segmentii care nu rezista in timp cel putin la mine nu au rezistat.Ai 2 optiuni ori sa pui blocul de 130/150 pd cu tot cu pistoane,biele etc te costa cam 1000 de euro daca nu mai putin si sa lasi partea de sus cu injectoare,axa,etc de nonpd astfel il faci foarte strong tzine 300 de cai lejer sau o varianta mai ieftina dar nu asa de sigura,sa pui doar segmenti ,cuzineti,etc cu piese de pd 131/150 in afara de pistoane/biele care le tre sa fie tot de la un non pd ca sa aiba aceeasi forma iti recomand de la un transporter 2.5 5 cilindri cu ocazia asta maresti si capacitatea cilindrica prin alezare de la 1896 cm3 la 1968 cm3 .Nu este mult dar se simte mai ales la turbo lag.Asta daca vrei sa ai 200 de cai curati si fara probleme de fiabilitate.Dupa ce ai facut asta te poti gandi la alte injectoare,alta turbina,intercooler,cap de pompa si asa mai departe.
Ti-am atasat un dyno mai vechi de al meu cand aveam turbina de pe pd150 ,momentan am 20/22 hybrid care mi se pare mica,adica cu setarile actuale gen chip low 150hp pentru asezarea motorului timp de 10000km cu motorina data mai jos ca de fabrica(deh injectoare mari) o incarca instant dar e buna pentru 200 de cai(cel mai mult mi-a iesit 209 cai pe dyno) si o sa vina alta si mai mare cred ca vnt 25 nu turbina e problema ci restul adica pompa de motorina/evacuarea/serpisori/admisie,etc .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	wtf.JPG
Views:	386
Size:	113.9 KB
ID:	412281  
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 10:02   #168
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

.. pui bloc de 131, turbina de 131, injectoare de 131.. practic in final o sa faci motorul de 131 cu ceva modificari pe la turbina / soft si o sa te duca la 200 de cai ! ... zic ca e mai simplu sa cumperi motorul de 131 si sa faci modificari
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 10:09   #169
Caius TM
Banned

Stage 5
 
Caius TM's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,754
Member of:
[BMW]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

atunci decat 131.. mai bine 150 zic eu ca e tot pe acolo
dar din cate am citit.. omu vrea din 90 sa-l duca cat mai sus..
Caius TM is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 11:33   #170
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

dolb nu e chiar asa,motorul are potential mare dar tre sa stii sa il exploatezi si un 131 pd cu turbina stock nu scoate mai mult de 170 de cai iat cu turbina de pe pd150 hai 180-maxim 190 .Nu zic 131 pd e mult mai bun la tuning stock asa cum e motorul tzine dar crede-ma ce face unul face si celalalt chiar daca la alh tre sa mai schimb cateva piese.Iar sa pui direct un alt motor pe masina eu chiar nu ash face,si in nici un caz nu ash pune 131/150pd cel mai probabil ash pune un 2.5 tdi 5 in linie de pe transporter cel mai varza de 102 cai din care se scoate usor peste 300 de cai la prima strigare doar cu schimabarea turbinei,injectoarelor evacuarii si a pompei de motorina si sunt unii si cu 350 de cai.Nu uita puterea nu inseamna totul mai ai nevoie si de tractiune sa o pui jos la roti!
Poate vi se pare SF ,asa au zis multi cand mi-am pus turbina de transporter iar dupa aia nu le veneau sa creada asa ca never say never.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 12:33   #171
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

da man, dar ce incearca el sa faca de la 90 la 200 nu se poate realiza decat daca iei anumite piese de la 131 / 150 , si sunt atatea incat ar face motorul ca si cel d 131 si te-ar costa mai mult!

PS: de la 131 poti scoate 200 doar din soft! insa nu promit k te tine turbina o luna
dolb is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 12:36   #172
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

131>200 doar din soft...

cine te-a mintit?
CT-87-ADY is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 12:41   #173
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

un soft agresiv ar face asta !
- mi se promisese si mie ceva asemanator, ( dar la alta masina ) ; dar cu soft agresiv nu voiam sa termin turbina imediat
dolb is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 12:43   #174
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

intre 130 si 150 dif sunt cat de cat mici. ditamai FMIC si turbina si soft.

listen to Storm. chiar stie omu'. e cam bomba masina lui.
dolb...ia-o usor ca mai ai cateva chestii de invatat. nici din 2.0 nu scoti 200 doar din soft. sau poti scoate un 190-195 daca faci soft race si se duce turbina. cazuri extreme nu discutam aici. discutam de ceva safe si ceva realizabil pt mai mult timp. nu cred ca bestie vrea sa vada limita turbinei pana o pune in punga....
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 12:45   #175
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

stiu man, doar am zis.. se poate realiza! dar nu e deloc safe daca nu ai si o turbina care sa sustina, ca sa nu mai vb de cutie de viteze
dolb is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 12:55   #176
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

pai tocmai...200 de cai nu ai cum sa scoti din 131. nici ultra race....doar nu bagi 2 bari in turbina sa te tine 100m. noi vorbeam de ceva realizabil. din 2.0 de 140 scoti safe 170, si race 190 sa zicem. deci din 131 nu ai cum 200. daca tin injectoarele, nu tin alte componente.

stiu, si stie si storm un A4 131 TDI care are soft race la 180...si cam atat. nu 200.
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 13:36   #177
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
da man, dar ce incearca el sa faca de la 90 la 200 nu se poate realiza decat daca iei anumite piese de la 131 / 150 , si sunt atatea incat ar face motorul ca si cel d 131 si te-ar costa mai mult!

PS: de la 131 poti scoate 200 doar din soft! insa nu promit k te tine turbina o luna
180-190 poate si 200 de cai cred ca nu pune probleme la un alh ,daca pica asta e schimba piesele dupa desi tind sa cred ca daca e facut chipul cu cap si a avut noroc de segmenti tzapeni nu ii pica ,sunt multi din afara cu alh dus in 200 de cai si fara probleme.131 nu o sa scoata 200 niciodata doar din soft turbina nu va tzine nici 5 minute si chiar daca ar tzine 2 bari tot nu face 200 de cai pentru ca la 2 bari la o turbina mica inseamna presiune in gareria de evacuare foarte mare,adica frectie la picior de lemn.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 24-12-07, 23:04   #178
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

daca ati citit de la inceput acest topic sunt sigur ca ati observat ca inainte de trecerea la un stadiu superior am avut grija sa inlocuiesc piesele/componentele care sunt mai vulnerabile sau care "pica".
aceeasi metoda o voi adopta si in viitor. inainte de pasul urmator, care va fi turbina, intercooler, pompa, ma voi ocupa de "tratamentul" motorului. si nu ma refer la schimburi sau inlocuiri de componente de pe alte motorizari ci la montarea de piese fabricate pentru asa ceva. corespondez de ceva vreme cu tuneri din afara, cel mai multi sunt din SUA, care se ocupa de modificarea VW Golf 4 TDI, inclusiv ALH. am un plan de bataie conturat si voi comanda piesele de acolo.
cel mai ambitios tel al meu este sa fac din ALH-ul asta unul FOARTE TARE, cel mai tare din Romania, din toate punctele de vedere.
pana finalizare este cale de batut, asa ca ne auzim pe traseu
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 25-12-07, 00:33   #179
BULLETTT

Stage 5
 
BULLETTT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,332
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

Eu spun ca ai pornit prost din start.Daca vroiai masina de alergat mai bine luai un 1.8T sau un v6.
BULLETTT is offline   Reply With Quote
Old 25-12-07, 00:57   #180
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Un ALH, in devenire "R"

mai senzatie este un Alh cu numai 66kw urcat asa sus dekt un 1.8T....
ai cu totul alta satisfactie...
+ la legale .... nu o sa aibe adversar
CT-87-ADY is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -