05-11-07, 15:13
|
#91
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by Hexer
si la diesel se strica mai greu turbona decat la benzonari,
|
iti garantez ca e exact invers...
|
|
|
05-11-07, 15:28
|
#92
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
la tractiune am gandit la cutie, daca va suporta plusul de Nm.
eventual poti schimba axa cu came, pui cea de SDI (iti da cam 500 rpm in plus si putere)
Last edited by Hexer; 05-11-07 at 15:33.
|
|
|
05-11-07, 16:53
|
#93
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by Hexer
la tractiune am gandit la cutie, daca va suporta plusul de Nm.
eventual poti schimba axa cu came, pui cea de SDI (iti da cam 500 rpm in plus si putere)
|
din cate stiu, SDI e mai slab decat TDI  .. daca ii schimba axa cu came cu una de SDI nu cred k ii da 500 rpm in plus si putere
|
|
|
05-11-07, 17:43
|
#94
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 631
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by john33exe
NiceWeather scuze pentru "inversiune"!...viteza...
|
nici o problema.. se mai intampla
pana la urma ce jante iti iei??
|
|
|
05-11-07, 21:16
|
#95
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by dolb
din cate stiu, SDI e mai slab decat TDI  .. daca ii schimba axa cu came cu una de SDI nu cred k ii da 500 rpm in plus si putere 
|
E si normal sa fie mai slaba, nu are turbo (si multe alte chestii sunt altfel, ex. compresia mult mia mare).
Axa cu came de SDI are o deschidere mai mare fate de cel orig (insemna ca lasa deschis mai mult supapele = mai mult aer / motoruna = mai multi cai).
Evident ca nu e o solutie perfecta, fiindca nu e proiectat pentu motorare turbo, dar este foarte aproapem si ajuta destul (face mai mult bun decat rau).
Plusul la turatie e din cauza profilului (in general motoarele aspurate au puterea maxima mai sus decat cele pe trubo)
puterea maxima:
SDI: 4200 rot/min
TDI: 3750 rot/min
Inainte se sara cineva la mine iarasi, nu sic ca este total din cauza asta efectul, dar iti ajuta axa SDI sa tragi in ture motorul si sa ai si putere acolo.
|
|
|
06-11-07, 10:32
|
#96
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
@john33exe : sa nu cumva sa faci ce-ti spun oamenii pe aici...pt posibilitati de crestere a puterii poti sa intri pe vwforum dupa cum stii f bine + ca ai tdiclub.com unde alh-ul este un motor extrem de po****r...de fapt il au cam toti
|
|
|
06-11-07, 12:17
|
#97
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
merci tuturor pentru sugestii si informatii, avizate sau mai putin avizate....
hexer, imi pare rau, dar chestii de genul celor sugerate de tine nu am facut si nu voi face. nu o lua in nume de rau, dar vis-a-vis de tuning am alta conceptie.
legat de cuplu: cutia si motorul in configuratia actuala fac fata. chiar si cu viitorul upgrade la turbo.
vizitez destul de des si vwforum. ma gasiti si pe acolo. doar am VW
|
|
|
06-11-07, 12:21
|
#98
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,754
Member of: [BMW]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
offtopic:
ALH e mai bun decat AJM ?
|
|
|
06-11-07, 12:23
|
#99
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
nu...ajm e un motor destul de strong + ca e PD
|
|
|
06-11-07, 14:04
|
#100
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by john33exe
hexer, imi pare rau, dar chestii de genul celor sugerate de tine nu am facut si nu voi face. nu o lua in nume de rau, dar vis-a-vis de tuning am alta conceptie.
|
Daca vrei sa faci de genul "totul sa fie perfect si pentru acest motor" tuningul la 200 si ceva de cai o sa iti coste peste 5000E si 90% din motor vine schimbat, e normal la surplusul de presiune sa fie schimbate.
Mai ieftin sa cumperi motrul de 150cai, pui un chip-chirip si esti satisfacut...
Ps: Am zis ca asta o sa intamle, voi daca nu vedeti si nu atingeti nu credeti ca se poate.
Quote:
Originally Posted by Hexer
Dar degeapa scriu cum sunt facute, 100% ca toti o sa rada de mine, sau de cei care au facut asta...e specialitatea regiunii si cred ca o solutie foarte simpla la diesel.
|
|
|
|
06-11-07, 14:14
|
#101
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
bai hexer, eu zic sa ne spui tu cum se face, ca zGb asta nu stie frate. tu esti un atotstiutor in domeniu, tot forumul te stie...asta zGb e un nimeni. un pusti de 2x ani. nici nu am auzit de el? ce maisna ai mah zgaiba? ai TDI de vorbesti?  )))))))))))))))))))))
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
06-11-07, 22:23
|
#102
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
|
|
|
07-11-07, 08:53
|
#103
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by zGb
|
ce turbina ai ma? tot d'aia varza?
|
|
|
07-11-07, 08:53
|
#104
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by Hexer
Mai ieftin sa cumperi motrul de 150cai, pui un chip-chirip si esti satisfacut...
.
|
cam asa i-am zis si eu dar nu ai inteles! omul vrea sa realizeze ceva de la un ALH
|
|
|
07-11-07, 16:18
|
#105
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
bai hexer, eu zic sa ne spui tu cum se face, ca zGb asta nu stie frate. tu esti un atotstiutor in domeniu, tot forumul te stie...asta zGb e un nimeni. un pusti de 2x ani. nici nu am auzit de el? ce maisna ai mah zgaiba? ai TDI de vorbesti?  )))))))))))))))))))))
|
Da, de ciuda am un seat toledo TDI, cu cateva modificari.
Romania e mare, peste 20mill, si nici nu stau in tara (numai anual o luna)...deci cam greu sa vezi ori pe mine, ori masinile mele...
Si cine a zis ca sunt autotstiutor...(stiam ca numai dumnezeu este), stiu cateva de ici-colo, prieteni, forumuri, ore, carti de la profesori.
De ce ma atacati, doveditiva ca nu am dreptate, sau ca am scris o prostie, asa se face la locuri civilizate...dar vad ca aici nu e cazul, mie mila de voi...si acuma suntem impreuna in UE...
Ps. Numai cine nu stie argumente ataca.
scuzati de off
|
|
|
|
|