29-07-07, 23:49
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
Pana acum are urmatoarele modificari:
MOTOR:
UNICHIP DASTEK = 120 CP, 265 NM, V MAX. 198 KM/H testata
SCUT METALIC
FRANE:
FATA - DISCURI PERFORATE AITECH, PLACUTE ATE
SPATE - PLACUTE ATE
SUSPENSII:
FATA - STRUT BAR WIECHERS
JANTE:
TSW CATALUNYA 16" J 7
CAUCIUCURI:
FATA - DUNLOP SP SPORT 9000 205/55/ZR16 91W
SPATE - TOYO PROXES T 1 R 205/55/ZR16 91W
...celelalte la timpul lor...
|
|
|
30-07-07, 01:06
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of: [SKODA]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
salut.cat teau costat discurile si cat au costat placutzele.succes in continuare
|
|
|
30-07-07, 01:56
|
#3
|
VW Driver
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 138
Member of: [VW]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
sal! zi-mi si mie cat te-a costat scutul metalic si de unde l-ai luat
|
|
|
30-07-07, 09:28
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by naka66vio
salut.cat teau costat discurile si cat au costat placutzele.succes in continuare
|
discurile au fost 290 euro iar setul de placute fata-spate aprox. 100 euro
|
|
|
30-07-07, 09:34
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by MH 19 KTA
sal! zi-mi si mie cat te-a costat scutul metalic si de unde l-ai luat
|
scutul a fost 500 ron si l-am cumparat de la un service din piatra neamt.
daca te intereseaza iti pot da un nr. de telefon al patronului si te poti interesa despre detalii.
|
|
|
30-07-07, 09:38
|
#6
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by john33exe
FATA - DUNLOP SP SPORT 9000 205/55/ZR16 91W
SPATE - TOYO PROXES T 1 R 205/55/ZR16 91W
|
asa ceva nu se face !
ALH si R sunt cam prea diferite. daca era macar PD< mai puteai ajunge sus de tot...dar asa...e f greu.
si suspensii?
|
|
|
30-07-07, 21:10
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
asa ceva nu se face !
ALH si R sunt cam prea diferite. daca era macar PD< mai puteai ajunge sus de tot...dar asa...e f greu.
si suspensii?
|
mai da' circumspecti mai sunt unii!
daca doream sa ajung sus de tot ma dadeam cu R32.
va fi un "R" ALH  , CARE E PROBLEMA?
iar de suspensii mai bine nu aminteai!!!
am comanda de 4 luni la o anumita firma de tuning a carei denumire nu o voi da pe forum...totusi  din cate am mai discutat si cu altii din domeniu sunt perceputi ca neseriosi
si dupa cum scriam in post: celelalte la timpul lor
|
|
|
30-07-07, 21:12
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
ca uitasem...cauciucurile...
masina se misca foarte bine.
aceste modele sunt aproape identice (vezi specificatiile tehnice)
nu vad o problema din asta.
|
|
|
30-07-07, 22:54
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,749
|
Re: un ALH, in devenire "R"
haha - referitor la suspensii,
stiu care-i firma, sunt patit shi eu,
mai bine te-ai duce sa iti iei avansu inapoi shi apeleaza cu incredere
la baietii de pe forum. sa vezi ce uimit o sa fii cand o sa iti onoreze comanda
in max o sapt.
spor la treaba
edi
|
|
|
30-07-07, 23:05
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
cred ca asa voi face.
am fost de cateva ori acolo si de fiecare data mi-au spus tot felul de motive...
asa ca !@#  $%^&*  ()_+}{
|
|
|
31-07-07, 09:28
|
#11
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: un ALH, in devenire "R"
pai ce suspensii ai comandat?
cum poti spune ca 2 tipuri de gume sunt apropiate? au aceeasi compozitie? acelasi profil? pune 2 identice daca tot faci o treaba.
stiu si R facut din TDI, dar e PD. cu un ALH nu prea ai cum sa ajungi macar la 3/4 din puterea unui R. sunt curios cand ai zis ca luai R daca stii cat e taxa de prima inmatriculare la ala.
acum fiecare ALH vrea sa ajunga R. :P si e pacat ca R totusi inseamna ceva. e ca si cum fiecare dacie, dupa 2 stickere vrea sa ajunga ///M.
pune turbina, injectoare, FMIC, si apoi incearca sa ii spui R.... no offence... treci de 170 CP si dupa aia vb de R.
cum ti-ai propus sa il faci R? oar cu soft?
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
31-07-07, 21:35
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
nu am dorit sa dezvalui ce urmeaza pana nu realizam dar cred ca dupa polemica despre "a fi sau a nu fi R" trebuie: pe langa ce exista adunam upgrade ambreiaj, turbo, injectoare si soft, in aceasta ordine, punem pe dyno si vom vedea rezultatul. Pana atunci e inca ALH in devenire R. Lamurit?
|
|
|
16-08-07, 21:53
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
NEWS!!!
am primit si ambreiajul sachs performance.
pentru puntea spate discuri perforate HAD.
sambata le montez!!!
|
|
|
18-08-07, 09:38
|
#14
|
 Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 251
|
Re: un ALH, in devenire "R"
dragutza masinutza....bafta in continuare!
|
|
|
18-08-07, 12:24
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: un ALH, in devenire "R"
multumesc!
mai am de lucru destul la ea.
din considerente practice designul este ultimul pe lista.
modificarile pentru performanta sunt prioritare.
|
|
|
|
|