Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-10, 23:08   #301
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

nu imi place sa arunc cuvinte aiurea. de cand sunt activ pe forum nu am postat decat la obiect si cu argumente.
daca este sa discutam pur teoretic, luand ca baza masuratorile anterioare cand masina a scos 120 cp cu unichip (prima modificare) si 141 cp cu duze pp520 + remapare, acum, cu turbina mai mare si FMIC in mod sigur exista o crestere. ca este de 30 cp sau mai mult, aici softul face diferenta. un aspect foarte important care influenteaza modul cum accelereaza masina este cuplul si distributia sa pe plaja de turatii.
in configuratia de 141 cp ma tineam dupa 2.0 tdi de 170 cp, iar 3.0 tdi 225 cp de pe touareg si q7 nici nu ma uitam la ele pana la 190 km/h unde se simtea limitarea cutiei.
iar referitor la "chestia" cu bmw-ul imi pare rau ca nu am filmat-o pentru a avea o confirmare evidenta. daca te gandesti ca pe acel model motorul are 235 cp la 1655 kg, un calcul simplu arata ca raportul greutate/cp este aproape acelasi in situatia in care EXE-le scoate 180cp sau putin peste, ceea ce argumenteaza comportamentul.
tot pur teoretic vorbind 1,9 tdi pd de 131 cp poate fi dus din soft la aproape 190 cp, ca sa nu mai vorbim de mai noile motoare 1,9 tdi pd de 105 cp care, tot doar din soft pot fi duse in zona 190 cp.
accept orice "test" de accelerare cu gti 200cp, rs tdi sau benzina, leon fr tdi si/sau benzina pentru a vedea cum sta golful fata de ele.

daca cineva din Piatra Neamt detine aplicatie de masurare a accelerarii pe i-phone sau gps cu accelerometru rog sa ma asiste in determinarea puterii si cuplului actual. ofer la schimb "plimbare" cu adrenalina....

inca ceva: nu am acuzat ca "am fost furat", nu cred ca ar fi avut mastertuner interes in asa ceva (decat poate doar sa imi ofere un soft alternativ"mai bun" !?!?!).
ideea este ca in conditiile desfasurarii testului pe dyno masina s-a comportat diferit fata de strada. analizand fiecare aspect al problemei singura diferenta am vazut-o in modul cum se face racirea la intercooler. altfel nu imi explic cei "130" cp care in realitate se comporta mai bine decat 170 stock.

Last edited by NT33EXE; 31-01-10 at 23:13.
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 12:08   #302
totty

Stage 2
 
totty's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 73
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

Frumoasa lucrare.....................sa te tina cat mai mult,nu prea inteleg ce e cu diferenta aia mare ,ar trebui sa ai vreo 170cp si testul dyno iti arata 130cp,nu stii care e explicatia??????????????
totty is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 15:12   #303
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

Tii minte,cand ai avut numai duze+chip "banuiai" puterea la 150-160cp,realitatea a fost alta;acum banui 180-190cp si sunt convins ca realitatea este alta,puterea reala fiind in configuratia actuala undeva la 170cp(studieaza tdiclub care sunt tatici si vezi in diferite stadii de tuning ce puteri au).Nu cred ca ai numai 130cp,treaba e clara ca ceva e "gresit" si un alt dyno test ar fi edificator;cat despre cum te "dai" cu diferite "dihanii" pe strada,prefer sa nu mai fac nici un comentariu,e mai bine sa ma abtin.
__________________
IF YOU HAVE NOTHING INTERESTING TO SAY ABOUT WHAT YOU ARE READING OR LOOKING AT..DONT BOTHER!!!!

Audi A4 B6 Avant S-line Quattro 1,9tdi AVF
mcornel is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 18:47   #304
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

Quote:
Originally Posted by mcornel View Post
Tii minte,cand ai avut numai duze+chip "banuiai" puterea la 150-160cp,realitatea a fost alta;acum banui 180-190cp si sunt convins ca realitatea este alta,puterea reala fiind in configuratia actuala undeva la 170cp(studieaza tdiclub care sunt tatici si vezi in diferite stadii de tuning ce puteri au).Nu cred ca ai numai 130cp,treaba e clara ca ceva e "gresit" si un alt dyno test ar fi edificator;cat despre cum te "dai" cu diferite "dihanii" pe strada,prefer sa nu mai fac nici un comentariu,e mai bine sa ma abtin.
eu zic sa iti fie un mister cati cai are masina atata timp cati bati multe masini sau bati masini care p tine t bucura ce mai conteaza cati cai are....ia vezi c scrie in talon???
__________________
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 12:33   #305
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

mcornel >

nu te cunosc si nu tin neaparat, dar fac totusi un comentariu:
exista forumisti care sunt foarte "buni teoreticieni", dau sfaturi si au cunostinte ample fara a avea obiectul muncii (masina) sau fara sa fi deschis vreodata o turbina sau capac la motor, o pompa etc......si sunt cei care citesc mai mult si posteaza mai putin si nu aiurea, care au bagat bani si efort in masinile lor si stiu intradevar cu ce se mananca chestia asta, " tiuningu' ".

comentariile tale imi par malitioase si consider ca nu onoreaza spiritul acestui forum. poti citi dar nu este obligatoriu sa si postezi.

incerc sa fiu cat de obiectiv pot cand scriu aici. fiecare isi doreste sa aiba cat mai mult sub capota in urma modificarilor facute si, de aceea, tendinta este, uneori de a exagera.
nu este edificator doar un varf maxim de putere ci conteaza si modul cum puterea obtinuta este pusa la sosea, cuplul dezvoltat si distributia acestora pe plaja de turatii.

despre faptul ca ma compar cu "dihanii" pe strada este cea mai buna metoda de a vedea exact cum sta masina. degeaba vad la dyno xxx cai si pe strada ma face unul mai slab. iar despre puterea actuala nu am facut aprecieri, ci am discutat ipoteze, tocmai pentru a nu da nastere la comentarii de genul celor facute de tine. aprecierile facute de altii referitoare la "cam cat scoate masina" pot fi sau nu luate in considerare, in functie de calitatea persoanelor respective. iar aici cred ca cel care face softul poate face o estimare cat mai apropiata de realitate.

Last edited by NT33EXE; 03-02-10 at 12:37.
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 15:47   #306
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

Dak bagi un ochi pe topicul meu,ai sa vezi ca si eu m-am apucat de acelasi lucru ca si tine si pt asta m-am documentat din plin si nu discutand cu tuneri romani care iti promit marea cu sarea numai sa scoti banu(desi tu esti patit,vad ca ai incredere in continuare in ei),ci cu proiecte care au fost realizate in diferite stadii(ti-am mai recomandat o data tdiclub ca forum de referinta).Cat priveste aptitudinile mele de mecanic,te asigur ca tot ce fac la masina mea fac de unul singur,ca si hobby,pt ca imi place si nu ma las pe mana unor asa zisi "mecanici"(macar dak o gafez,o fac pe barba mea,nu pe "barba" altuia) si sunt implicat destul de mult intr-un alt forum destul de mare,unde sunt si moderator, in ceea ce priveste ajutorul tehnic pt diesel,deci am o idee cu ce se mananca.Atat timp cat este un forum public,te expui si la laude si la critici,atat timp cat sunt expuse cu bun simt,pertinente si nu sub forma unor jigniri;si chiar dak iti par malitios(oare?eu cred ca esti sensibil dak ai putut zice asa ceva),nu sunt la adresa ta,ci mai mult la adresa celor care iti "fac" masina in care tu crezi cu religiozitate,desi ai vazut ca una zic si alta iese.Cat despre calitatea mea ca si persoana,cand mai vin in Piatra,ne putem intalni si o sa-ti poti face o idee cu cine vorbesti;iar ce faci pe strada cu alte masini,cand "intrecerea" poate fi doar in minte ta,e de-a dreptul copilaros,dak ai aprofunda putin ce zic si ai lasa ofuscarea la o parte(chiar ca nu-i vad rostul),ar trebui sa intelegi.Btw,lasa ironiile,ca eu nu mi-am permis sa fiu ironic,cat stii tu despre "tiuning" s-a vazut in banii aruncati aiurea si in faptul de a face acelasi lucru de mai multe ori sa iasa o data,dar dupa cum apare,nici acum nu a iesit:multumeste-le celor care te "sfatuiesc" pe banii tai!Gata,promit sa nu mai postez pe topicul si sa te las cu victoriile castigate pe strada si cu baietii care fac experiente pe banii tai in ceea ce priveste "tiuningul".Numai bine!

Last edited by mcornel; 03-02-10 at 15:57.
mcornel is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 16:32   #307
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

in romania nu exista tuneri.
in romania exista persoane care presteaza servicii in domeniu.
la oricare dintre ei te-ai duce fiecare iti va povesti despre concurenta cum a facut praf un motor, cum a spart o turbina din cauza softului si asa mai departe. nici unul nu va spune cu ce a dat el chix.
regretabil este faptul ca totusi sunt oameni care cred cu naivitate tot ce li se spune si promite.
am intentionat ca dupa ce aduc masina intr-un stadiu cat de cat apropiat de final, la configuratie actuala, sa postez un comentariu elaborat despre cum am trecut prin diversele stadii si peripetii, atat pozitive cat si negative, cu exemple concrete despre oameni si prestatori de servicii de tuning, precum si despre modul cum fac ei treaba sau te fac praf....si cu praf.
insa dupa ce am analizat am hotarat sa nu o fac pe public ca nu cumva sa se simta lezati. dar in acelasi timp nici nu mi se pare corect ca alti impatimiti sa sufere si sa fie pacaliti.

asa ca am decis ca toate aceste informatii sa le dau pe privat oricui va dori sa ma intrebe ceva din putinul bagaj de cunostinte pe care l-am acumulat in domeniu.

sa inteleaga cei vizati ca nu am nici o combinatie cu nici unul dintre cei care ma cunosc si la care am fost cu masina la un moment dat si voi fi cat de obiectiv cu putinta.

in curand voi face si testul de masurare, de aceasta data corect, sper...
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 17:01   #308
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

OFF TOPIC!Am discutat cu John pe PM si s-au lamurit micile neintelegeri;ca si sfat,luati aminte la cele postate de el mai sus!
mcornel is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 21:17   #309
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

un mic update foto.............
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fmic1t.jpg
Views:	660
Size:	172.2 KB
ID:	1406034   Click image for larger version

Name:	030420101562fgnfhnf.jpg
Views:	673
Size:	375.3 KB
ID:	1406045  
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 18-04-10, 09:35   #310
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

suspensii "de vara"
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	150420101582.jpg
Views:	276
Size:	972.4 KB
ID:	1426048   Click image for larger version

Name:	150420101583.jpg
Views:	235
Size:	877.4 KB
ID:	1426049   Click image for larger version

Name:	160420101585.jpg
Views:	805
Size:	1.72 MB
ID:	1426050  

NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 18-04-10, 10:05   #311
razvyrulz

Stage 5
 
razvyrulz's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,285
Member of:
[VW]
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

crezi ca va rezista fusta fata in culoarea caroseriei? vad ca deja pe partea dreapta a masinii e cam sucita partea de jos .
Am citit despre noua suspensie pe celalalt forum. Ca si garda la sol m'am convins din poze, dar duritatea?
razvyrulz is offline   Reply With Quote
Old 18-04-10, 23:12   #312
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

intreaga bara fata va fi reconfigurata sper, in vara asta.
ca duritate este mult mai rigida decat cea dinainte.
totusi , pentru drumurile de zi cu zi, iau in calcul sa mai cresc cu 1 cm garda la sol pe puntea fata.
deocamdata ramane sa mai merg asa, sa vad ce si cum.
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 19-04-10, 09:35   #313
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

pana la urma masina merge ok sau nu???
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 19-04-10, 23:24   #314
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

La momentul de fata masina este OK din punct de vedere tehnic.
Am scapat de acel "mini-limp" care aparea in sarcina, in viteza a cincea...pana la urma cred ca totusi a fost o problema combinata: reglajul actuatorului, avansul injectiei si debitul de motorina.
O imbunatatire pe care o voi aduce in curand, sau, mai bine zis, o voi readuce, este repunerea kitului de ambreiaj Spec Stage 3 impreuna cu volantul single mass usurat. Simt ca poate urca mai repede in ture si pentru asta trebuie ajutata.
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 13:27   #315
RazvanMRG

Stage 4
 
RazvanMRG's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 212
Member of:
[SKODA]
Default Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"

felicitari pentru ce ii faci!
RazvanMRG is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -