Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > Timisoara - 30.07.2005

Timisoara - 30.07.2005 Timisoara - 30.07.2005 - Legal Racing - Viteza

Reply
 
Thread Tools
Old 16-07-05, 11:28   #16
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default

Sunt multe masini de 162-165cp aspirate unde le pui la clasa de 200?
165 cum am vorbit cu sebastian e bine.
Pe mine ma dezavantajeaza orice largire de grupe pt ca eu sunt stas la 150, dar lucrez si pentru voi. Nu sunt egoist!
aviator is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 11:33   #17
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default

ce faci cu un civic crx de 130cp il arunci in groapa cu lei nu-i dai nici o sansa?
TDI de 130 poate fi facut bine la grupa asta si GAM a de3monstrat asta mereu.
Lucrati-va masinile nu veniti cu mana intinsa.
Bafta!
aviator is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 11:34   #18
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default

exista varianta posibila ca grupa A1 sa se contopeasca cu A si sa fie masini de pana la 105cp.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 11:43   #19
Street Shark

Stage 3
 
Street Shark's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 150
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"D O G\"
grupa A1: 0 - 75 cp
grupaA: 76 - 100 cp
grupa B: 101 - 125 cp
grupa C: 126 - 160 cp
grupa D: 161 - 200 cp
grupa E: 201 - 250 cp
grupa F : 251 - 300 cp, etc....

Ce spuneti de asta?
mi se pare cea mai echilibrata propunere
Si mie,
Street Shark is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 11:45   #20
XTACY

Stage 3
 
XTACY's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 140
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default grupe

grupa E: 201 - 250 cp = O DIFERENTA DE 49cp
Cam aiurea si,asa la grupele mici avem o diferenta de 24cp(putin rezonabil),iar la grupele mai mari o diferenta cam prea mare...adica daca am o masina de 205-210cp cum as putea concura cu o masina de 245-250cp care se da in aceeasi grupa cu mine fara sa imi iau masina la picioare ca m-a batut ala la 10 masini distanta?Adica daca diferenta \"in grupa\" ar fi de 20cp ar fi mai omenesc pt cei care sunt la inceputul grupei...poate pleaca mai prost oponentul,poate are filtrele infundate,poate am mai mult norok la viteze.
__________________
BEST FUCKER IN TOWN...
XTACY is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 14:10   #21
D O G

Stage 4
 
D O G's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 206
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aviator\"
ce faci cu un civic crx de 130cp il arunci in groapa cu lei nu-i dai nici o sansa?
TDI de 130 poate fi facut bine la grupa asta si GAM a de3monstrat asta mereu.
Lucrati-va masinile nu veniti cu mana intinsa.
Bafta!
1. In primul rand te contrazici: Pai sa-si lucreze masina si civic crx de 130cp cum bine zici si sa nu stea cu mana intinsa...

2. Atunci SEI-ule facem grupa B numai pentru GAM, KWX si tdi de 130 cipuite, iar restul ne vedem de treaba...

3. Si stai linistit ca nu sta nimeni cu mana intinsa.... ( o bujie, ceva... hmmm )
TE PUP
__________________
I'm a dog, a red dog...
Just a little PITBULL...

D O G is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 14:14   #22
D O G

Stage 4
 
D O G's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 206
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aviator\"
exista varianta posibila ca grupa A1 sa se contopeasca cu A si sa fie masini de pana la 105cp.
parerea mea: E ABSURDA varianta asta

Ganditi-va ce cursa frumoasa ar fi intre o SUPERNOVA si un tdi de 101 cp cipuit... (frumoasa pe dracu)
D O G is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 17:04   #23
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Street Shark\"
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"D O G\"
grupa A1: 0 - 75 cp
grupaA: 76 - 100 cp
grupa B: 101 - 125 cp
grupa C: 126 - 160 cp
grupa D: 161 - 200 cp
grupa E: 201 - 250 cp
grupa F : 251 - 300 cp, etc....

Ce spuneti de asta?
mi se pare cea mai echilibrata propunere
Si mie,
ti se [pare rau 130 la B?
aviator is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 17:17   #24
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

25cp la A, 30cp la B, 35 la C si 35 la D
deci 75, 100, 130, 165, 200
mi se pare corect
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 17:25   #25
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default

ok
e greu sa faci grupe perfect echitabile si trebuie sa ti cont de parcul auto din Romania.
Va promitem ca pana la urma or sa fie cele mai bune grupe in viitor, dar nu stiu cat o sa dureze, ne consultam intre noi cu altii de afara si cu FRA.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 17:45   #26
HondaCBR

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 206
Default

Eventual la turbo sa se adauge 10% la putere, si daca dupa adaugarea de 10% depaseste grupa, atunci trece la urmatoarea, dsaca nu, ramane.
HondaCBR is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 18:34   #27
Street Shark

Stage 3
 
Street Shark's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 150
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HondaCBR\"
Eventual la turbo sa se adauge 10% la putere, si daca dupa adaugarea de 10% depaseste grupa, atunci trece la urmatoarea, dsaca nu, ramane.
Si la Vtec sa se adauge 5%
Si toti sa aibe aceleasi kile nu vrei?
Si cele cu tractiune integrala in clasa separata ?
Street Shark is offline   Reply With Quote
Old 16-07-05, 19:31   #28
HondaCBR

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 206
Default

de ce?, chiar asa frica ti-e de vtec si 4x4?, sa nu mai spui la nimeni ce ti-a facut un SUV de 125cp cu 4x4 pe viraje la cei 300 cai ai tai
HondaCBR is offline   Reply With Quote
Old 17-07-05, 06:48   #29
oache81

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
Default

O idee buna mi s-ar parea sa se stabileasca grupele in functie de raportul CP/Kg asa ca de exemplu o masina de 100 CP si 1000 de KG sa fie la aceeasi grupa cu una de 130 CP si 1300 Kg.Mi se pare mult mai bine asa,ar echilibra foarte mult toate cursele si ar pune soferii la regim.:P
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
oache81 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-05, 09:04   #30
Razvan P

Stage 4
 
Razvan P's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Ideal ar fi sa se stabileasca grupele in functie de timpii scosi pe 400m in cadrul unor calificari , dar deocamdata logistica nu permite .

E normal ca cei care se simt dezavantajati intr-un fel sau altul sa ceara modificarea grupelor (e.g. grupa golfurilor de 130 cai sau grupa lui ceky ) ; ce mi se pare absurd e sa vrei departajarea in functie de NA / Turbo ...un exemplu practic :2 masini la start , un seat leon 1.8 turbo 180 stock si un civic type r 200 cai NA stock ( unul are 7.7 suta iar celalalt 6.6 ) ce draq...nu ati vrea sa bagati leonul la clasa 200-250 cai ( evident ...clasa BUB )?

Pana una alta grupele sunt facute destul de bine luand in considerare numarul participantilor la fiecare eveniment ; cand vor fi destule masini ( si cand spun destule, ma refer la un numar mai mare de 4,6 sau intr-un caz fericit 8 participanti per grupa ) grupele vor fi facute altfel in mod sigur

daca ar fi dupa majoritatea ... ar trebui sa avem departajare rwd , fwd si awd ,turbo si normal aspirat PE FIECARE GRUPA...parerea mea ....absurd

fiecare ar vrea o grupa in care sa aiba sanse mai mari dar nu e intotdeauna posibil si nici corect ; in fond ati vazut ca si in grupa tdi-urilor impinse rau de tot exista \"remediu\"...renault 5 , in cazul grupei lui ceky ar putea fi cielo (care e exemplul cel mai elocvent ca si un motor normal aspirat poate \"sa rupa asfaltul \" ) , un sfat .....concentrati-va in a va modifica masina si lasati calculele prin care ati fi favoriti in grupa ,
lasati organizatorii sa faca grupele , ca pana acum au facut o treaba foarte buna
__________________
www.insomniaracing.org

Razvan P is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -