Ideal ar fi sa se stabileasca grupele in functie de timpii scosi pe 400m in cadrul unor calificari , dar deocamdata logistica nu permite .
E normal ca cei care se simt dezavantajati intr-un fel sau altul sa ceara modificarea grupelor (e.g. grupa golfurilor de 130 cai sau grupa lui ceky ) ; ce mi se pare absurd e sa vrei departajarea in functie de NA / Turbo ...un exemplu practic :2 masini la start , un seat leon 1.8 turbo 180 stock si un civic type r 200 cai NA stock ( unul are 7.7 suta iar celalalt 6.6 ) ce draq...nu ati vrea sa bagati leonul la clasa 200-250 cai ( evident ...clasa BUB )?
Pana una alta grupele sunt facute destul de bine luand in considerare numarul participantilor la fiecare eveniment ; cand vor fi destule masini ( si cand spun destule, ma refer la un numar mai mare de 4,6 sau intr-un caz fericit 8 participanti per grupa ) grupele vor fi facute altfel in mod sigur
daca ar fi dupa majoritatea ... ar trebui sa avem departajare rwd , fwd si awd ,turbo si normal aspirat PE FIECARE GRUPA...parerea mea ....absurd
fiecare ar vrea o grupa in care sa aiba sanse mai mari dar nu e intotdeauna posibil si nici corect ; in fond ati vazut ca si in grupa tdi-urilor impinse rau de tot exista \"remediu\"...renault 5 , in cazul grupei lui ceky ar putea fi cielo (care e exemplul cel mai elocvent ca si un motor normal aspirat poate \"sa rupa asfaltul \" ) , un sfat .....concentrati-va in a va modifica masina si lasati calculele prin care ati fi favoriti in grupa ,
lasati organizatorii sa faca grupele , ca pana acum au facut o treaba foarte buna