lume lume ....hai sa va zic io o parere personala si ce am invatat io despre tuningul optic in cariera mea ...poate va pot da un sfat de care sa va folositi si voi inn viitor ..idei pentru o optica complecta si facuta dintr-o singura operatie
de exemplu polo a avut mai multe stadii si acolo am invatat cu ce trebuia sa incep ca cu polo am facut invers cu ceea ce trebuia sa finalizez cu aceea incepeam
sa o luam de la inceput :
-suspensia sport
-bordura la aripi daca cere roata sau e cazul(dupa preferinta fiecaruia)
-jantele
-capota prelungita (dupa preferinta fiecaruiua)
-clante si bandouri eliminate (dupa preferinte)
-prize de aer aici discutabil
ri aplicate dar atunci lucrate in totalitate ccu caroseria sau direct in caroserie decupate
---dupa acesti pasi parcursi de tinighiciu ar urma spoileritul masini dupa liniile modificate daca capota este lasata si se construieste o bara pai cine o proiecteaza asa ar trebui sa pastreze in constructie toate liniile care au fost deja modificate ...no caroseria dupa bara ci bara dupa caroserie...pai cand e o masina latita NU MAI MERGE CEVA COPIAT SI PUS SUS CA ORIGINALUL CI ACOLO SE NECESITA O CONCEPTIE ...nuu???
daca masina devine latita atunci nu mai se poate pastra liniile originale ssi daca aplici o bara copiata nu mai bate aripa latita cu bara pentru model clasic...hai sa fim seriosi.....
infine despre tuning avem de scris cat china eu nu ma consider expert doar patit si trecut in multe faze costisitoare pana am ajuns acolo unde imi placea
pur exemplu va fi m asina mea golful 4 galben care exact prin aceste faze trece si eu duc masina cu modificarile mele in tinighicerie iar baietii care imi fac barile se muleaza si se imbina in tot ceea ce este modificat
am sa va arat poze cand e inainte de a o duce si cum e cand e readusa poate atunci imi veti da dreptate...
Laci:: ziceai mai sus ca si tu ai participat in ungaria de cate ori am participat si eu ...ok...deacord....dar tu decand esti in toiul tuningului ai fost premiat in domeniu???sincer nu am inteles ce vroiai sa spui ca si tu ai participat de cate ori eu...in august am fost doar eu si ric si am fost admirati premiati etc etc....in octombrie cand s-a inchis anul tuningului 2006 doar eu am fost din toata romania si intre 400 de masini am luat locul 1??am luat...inseamna ca ceva avea si masina mea
...
laci nu mai fii asa sensibil ca aici nu e vorba de nici o ofticala baa aici se discuta multe chestii reale si multe le faci si tu cum poti si cum stii corect???si io stiu un pic si atat de aia ma folosesc ...asa e toata lumea cat stie atata face
si nu mai fa pe sensibilu ca nu am nimic cu tine tzi-am zis de 100 de ori ...pune mana drak si fa si tu o creatie...uimestene....ca totusi ai habar cum se lucreaza cu fibra dar ramai la elemente originale sau adaugate unde se pune 5-10 kg numa de ghit si o creatie ar putea ajunge la 8-10 kg toata bara si fara ghituri este???...baa bara lui mihai pe departe nu sta cum sta bara mea pe golfu galben actuala si el a recunoscut..ce drak atata teorie ....nici sub faruri nici la terminarea aripilor...despre asta vorbim acum...tu crezi ca noua ne convine sa mergem la 200km sa le facem dar acolo e perfect si atunci mergem...asa ca asta iao ca si sfat bun ca ai putea doar sa vrei si sa testezi si tu una alta ca fara sacrificiu nu merge
cine e deacord sa zicfa cine nu sa ma acuze...paaa ca cred ca ajunge pe zi