07-04-08, 16:00
|
#631
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 391
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Quote:
Originally Posted by Black Pearl
Din fabricatie tigra are spatele mai sus.
Ce vrei sa o fac kitch: jumate sport jumate stock? Tocmai tu imi dai asemenea sfaturi?
|
eu cred ca te ataci prea repede si nu apreciezi un sfat dezinteresat menit sa iti vina in ajutor
sa nu uitam ca '' omu'' are totusi simtul estetic destul de dezvoltat
era vb din cate mi-am dat eu seama de o sugestie de a imbina utilul cu placutul
si oricum noi cei de pe forum (majoritatea) suntem declarati total anti-kitsch, asa ca nu cred ca te paste pericolul cu atatia sfatuitori bineintentionati sa o dai in bara cu aspectul masinii
|
|
|
07-04-08, 18:49
|
#632
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,176
Member of: [Opel]
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Quote:
Originally Posted by AMBRA
eu cred ca te ataci prea repede si nu apreciezi un sfat dezinteresat menit sa iti vina in ajutor
sa nu uitam ca '' omu'' are totusi simtul estetic destul de dezvoltat
era vb din cate mi-am dat eu seama de o sugestie de a imbina utilul cu placutul
si oricum noi cei de pe forum (majoritatea) suntem declarati total anti-kitsch, asa ca nu cred ca te paste pericolul cu atatia sfatuitori bineintentionati sa o dai in bara cu aspectul masinii
|
Ideea e ca parerea lui Criss chiar conteaza pt mine.
Eu ma gandeam cum poate afecta aceasta schimbare curentii de aer care intra pe sub masina: in cazul suspensiilor stock si a celor sport. In cazul in care se face o combinatie de suspensii (spatele este mai coborat decat fata) e clar ca apare o franare. s.a m.d. (Referitor la aceasta idee am zis ca nu ma asteptam la Criss la acest sfat, stiind ca e un participant la curse).
Asa cum apar probleme in cazul in care se schimba dimensiunea anvelopelor fata de cele stabilite din fabricatie de proiectant, presupun ca si schimbarea unghiului de inclinatie al masinii ar afecta dinamica masinii (e o parere).
Nu stiu cum ar fi ca masina sa fie rigida doar pe spate.
Stiu ca nu cunosc multe despre masini. Accept pareri si solutii dar argumentate (a nu se interpreta iar ca m-am atacat ).
Pt. mine in primul rand conteaza ca masina sa mearga bine.
Daca ar fi vorba doar de aspectul masinii, e clar ca prefer suspensiile sport (integral).
|
|
|
07-04-08, 19:22
|
#633
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 391
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
te gandesti sa participi la curse?
|
|
|
07-04-08, 19:26
|
#634
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,176
Member of: [Opel]
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Quote:
Originally Posted by AMBRA
te gandesti sa participi la curse?
|
Never say never!
|
|
|
07-04-08, 19:39
|
#635
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 391
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Quote:
Originally Posted by Black Pearl
Never say never!
|
pai ar fi o idee , nu cred ca ai avea prea multi adeversari , decat eventual daca s-ar baga criss cu fordu si intruder cu opelu
imi place ca esti deschisa la idei si experiente noi
felicitari
|
|
|
07-04-08, 19:48
|
#636
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,176
Member of: [Opel]
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Am renuntat la suspensiile sport dar nu m-am gandit inca sa le vand? De ce ? ..... Nu se stie niciodata!
Quote:
Originally Posted by Black Pearl
Never say never!
|
|
|
|
07-04-08, 19:51
|
#637
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 391
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
pai ptr. curse e bine cum sta masina acuma, dar ar trebui sa renunti la eleron , ptr. aerodinamica
|
|
|
07-04-08, 20:23
|
#638
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
black perl crezi ca la reactorul ala nuclear de 1.4 litrii conteaza ce curentzi ai sub mashina? eshti in romania...cu gropi...drumuri pe care trebuie sa mergi cu 50 shi 90 maxim....ceea ce spui tu ar fii principii aplicabile la mashini sport...pe sosele adevarate. acuma te rog nu te ataca pt ca ai sa confirmi ce a spus ambra.
ps: eu sunt "ala cu audi gri"
|
|
|
07-04-08, 21:12
|
#639
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,176
Member of: [Opel]
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
ps: eu sunt "ala cu audi gri"[/QUOTE]
Nu inteleg la ce te referi.
|
|
|
07-04-08, 21:58
|
#640
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,176
Member of: [Opel]
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Quote:
Originally Posted by AMBRA
pai ptr. curse e bine cum sta masina acuma, dar ar trebui sa renunti la eleron , ptr. aerodinamica
|
Un eleron are scopul de mări forţa deportantă (=forţă verticală, indusă prin mijloace tehnice, menită să anuleze sau să diminueze efectul portanţei) pe puntea spate.
|
|
|
07-04-08, 22:07
|
#641
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 133
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
si eu cu honda civic type s la ce grupa as intra?
doar ca eu nu am mai fost la curse niciodata
|
|
|
07-04-08, 22:09
|
#642
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 133
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
oare sa imi pun si eu eleron?la masina mea se poate pune eleron?
dar masina nu e a mea e a familiei
nu stiu daca ar fi de acord
|
|
|
07-04-08, 22:20
|
#643
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,048
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
magda esti cu mine la grupa......te las sa castigi serios dar te costa un suc heheheh bei suc cu badarani ?
|
|
|
07-04-08, 22:31
|
#644
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 133
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
tekin
honda mea are 140 cp
tu nu ai mai multi ?
a ta e type r,nu?
din vedere stiu masina
cum sant grupele la curse?
tekin nu esti badaran
si nu trebuie sa ma lasi sa castig
|
|
|
07-04-08, 23:07
|
#645
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,332
|
Re: Comunitatea 4tuning ARAD (intalniri, actiuni, etc.)
Tekin vezi ca te dai de gol .
|
|
|
|
|