Quote:
Originally Posted by banzay
Eu stiu, tu STII, el stie, etc...
Dupa cum spuneti voi ca lucrurile alea sunt functionale,
|
Dar tu STII ce sînt defapt acele LUCRURI FUNCTIONALE ?
Cea ce vezi tu (si ceilalti) acolo sub capota este un TURBOCOMPRESOR folosit si în seriile de competitii NASCAR TOP FUEL si daca vrei sa vezi cum arata demontat, din ce-i compus iata :
PRETUL DE ACIZITIE APROX:
$3,424.00
Costa cît ursuletii vostrii iubiti de pe vremea lui noe cu pleoape inutile bad boy
Acuma daca un astfel de turbocompresor e chici atunci sînt eu popa si ma duc sa pup o vaca-n cur înainte de culcare
AICI îl vezi din partea DE JOS ce se monteaza pe aspiratie:
ASA arata montat pe motor:
Ce vezi acolo cu acele 3 clapete pe acel blower se numeste STREET SCOP si contine filtrul de aer + clapete de aspiratie. În poza de mai jos, vezi cum arata montat în ansamblu.
trebuie sa-ti fie clar ca la o masina cu astfel de modificari sînt necesare si o serie de modificari la caroserie + suport motor ca alt fel O RUPE, torsioneaza axial la puterea pe care o dezwolta un motor din asta.
La un un V 8 astfel modificat + NITRO poti ajunge lejer la 1200 CP. Un V 6 urci lejer la 800 CP iar pt. o putere din asta într-o cutie europeana de ford.... daca nu esti atent O RUPI ÎN DOUA !