CAR STYLING Cele mai reusite proiecte de styling prezentate in amanunt si supuse votului tau |
28-10-09, 14:09
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
Cred ca acest automobil intra lejer in categoria supercaro-ciudatenii, datorita aspectului sau
oarecum diferit. Anyway, pentru mai multe detalii, click aici: http://beta.4tuning.ro/funny-72/cat-...ette-4387.html
__________________
Frankly, my dear, I don't give a damn.
----------
....
Le VTEC est une philosophie de vie
Le VTEC permet une érection sans viagra
Le VTEC n'a pas besoin de turbo
....
|
|
|
28-10-09, 14:24
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
e "piesa" masina asta ...
|
|
|
28-10-09, 15:49
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,061
Member of: [Fiat] [Opel] [SKODA]
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
e una dintre cele mai tari "piese" pe care le-am vazut vreodata
|
|
|
28-10-09, 15:57
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [AirBrush] [4Rally]
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
tipic pentru americani.....kitsch-uri peste kitsch-uri....noroc ca mai sunt unii ca chip foose pe acolo sa echilibreze situatia
|
|
|
28-10-09, 20:25
|
#5
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 312
Member of: [Opel]
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
chiar tipic american... bine spus...
|
|
|
28-10-09, 20:36
|
#6
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 311
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
clasic american:
iei o masina normala si ii bagi cel mai mare motor pe care il poti gasi ) ))
|
|
|
28-10-09, 22:45
|
#7
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
piesa de muzeu!
|
|
|
28-10-09, 22:52
|
#8
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
Cred cacei ce habar-nau de masini americane ar fi foarte bine sa-si tina gura si sa nu l-e mai numeasca chici-uri.
De cel putin 60 de ani exista un standard tipic de tuning american.
astea sīnt:
1 - Motor cu turbo Blower si Streetscop ce iese prin capota (Vezi corvette)
2 - Esapamente side pipes (veti corvette)
3 - Suspensie High Jackers
4 - Volan Grant (vezi corvete)
5 - Airbrusching
Cine nu pricepe chiestiile astea, nu stie ce īnseamna si ce fac, sa-si vada de dacia chici din dosul blocului si sa-si tina gura
Ma bucura nespus ca trebuie sa citesc ca un Stingray V 8 cu Blower Top Fuel este numit CHICI char de aceia care īn afara de eleroane, spoilere si pleoape "Bad Boy" la ursuleti si pisicute nu mai au habar de alt ceva si mai sīnt capabili sa mai si numeasca tīmpeniile astea TUNING
Last edited by CyberCSX; 28-10-09 at 22:58.
|
|
|
28-10-09, 23:52
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
De acord in totalitate cu CSX.
Masina e minunata!
|
|
|
28-10-09, 23:53
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
Quote:
Originally Posted by no limits design
tipic pentru americani.....kitsch-uri peste kitsch-uri....noroc ca mai sunt unii ca chip foose pe acolo sa echilibreze situatia
|
folii, jante pe 15, angel eyes, leduri si un subwoofer si iesea mult mai smechera, nu?
|
|
|
29-10-09, 00:40
|
#11
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
Quote:
Originally Posted by ionut_cluj
folii, jante pe 15, angel eyes, leduri si un subwoofer si iesea mult mai smechera, nu?
|
Nu mai smechera ci mai............MIORITICA
Cred ca unii care numesc asa ceva chici, ar trebui sa se urce la volanul uneia din asta cu blower de TOP FUEL sa vada ce īnseamna putere. Sa vedem daca l-e mai place ulterior sa umble cu ursuleti si pisicute cu motorase de masina de cusut "Ileana" si pe care l-e numesc ulterior chici
hai sa vedem acuma, asta TOT CHICI E ?
Pontiac-u asta TOT CHICI E ?
Hai sa va vad acuma, voi pe astia cu foliile, angel eyes, pleoape bad boy, leduri si fitze
Last edited by CyberCSX; 29-10-09 at 00:49.
|
|
|
29-10-09, 02:43
|
#12
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
nu's marele fan sau cunoscator al masinilor americane,al stilului lor de tuning iar ca si parere strict personala imi plac anumite chestii de la ei,dar nu toate si uneori sunt putin trase de par;adica de la o simpla admisie scoasa prin capota,sa se ajunga la jumatate de motor deasupra capotei,cu filtrul de aer mai sus decat plafonul masinii mi se pare cam "dumb" dar cine a facut-o probabil are acum fie mai multe fire albe pe cap,fie nu mai are par deloc de atata migala...
in orice caz,corvette-ul din primul post mi se pare kitch,repet este parere pur personala nu vreau sa ranesc orgoliul nimanui,poate daca as trai prin america nu mi s-ar parea asa exagerata...
in schimb as vrea si eu un motor de 5 litri,de 200 de cai si cuplu imens,care motor sigur o sa mearga si peste 100 de ani la fel ca atunci cand iese din fabrica...
|
|
|
29-10-09, 03:32
|
#13
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Cat de mult (si rau) poti customiza un Corvette
Nu are nimic cu admisia si nu admisia e scoasa deasupra.
Dupa cum se stie sīnt 2 feluri de turbocompresoare.
varianta 1 este tipul de turbina melc ce se utilizeaza la masinile de serie (chiar si īn RO) si se afla līnga motor īn stīnga sau dreapta si varianta 2 aceste a de tip BLOWER TOP FUEL ce se folosesc si la dragstere si se afla SUS pe admisie īntr-e cilindri si sīnt foarte mari motiv de ce iese afara.
Astea numai īnaltimea lor sīnt īntr-e 15 si 20 cm dependent de capacitate. Īn interior turbia propriuzisa este compusa din elice lungi cīt corpul compresorului asemanatoare cu melcul din masina manuala de tocat carne a bunicii, dar cu pale mult mai dense si sīnt doua puse una līnga alta, angrenate īn contrasens prin roti dintate. Sus pe asta se pune CARBURATORUL care mai masoara si el cel putin 10 - 15 cm īnaltime si īn cele din urma filtrul de aer acel Street scop cu 3 pīna la 4 orificii de aspiratie cu clapete ce se deschid la accelerare. Acest street scop īn care se afla filtrul de aer are si el la rīndul lui o īnaltime la orificii de cel putin 15 cm.
Acum daca aduni īnaltimea fiecarei componente īn parte ajunge aproape la jumatate de metru cu garnituri cu tot.
Daca e sa compari capacitatea unui astfel de blower top fuel, asta face cīt 4 superchargerd-e din cele mici ce l-e montati voi la masini.
Daca ar fi sa compari cele doa exagerari postate de mine (Hot Rod-ul si Pontiac-ul GTO) care au fiecare doua blower-e, asta este ca si cīnd pui la un .... BMW sau chiar la o dacie pe fiecare cilindru cīte un intercooler superchargerd īn parte setat la 80% capacitate. Cred ca realizezi ce iese
Last edited by CyberCSX; 29-10-09 at 03:37.
|
|
|
|
|