Intrebarea nu e: ce cauta acolo. Ci daca mai sunt valabile grupele astea in noua varianta de clasificare.
Si daca mai sunt valabile, iar nu e intrebarea buna. Aia buna ar fi ce cauta acolo daca sunt turbo.
Referitor la upgrade-uri, astea sunt bafta fiecarui posesor/participant. Atata timp cat omu n-a umblat la motor SESIZABIL (turbina, compresor, chiulasa s.a.) asta este \"spaga\" lui. Si daca a umblat, cum zicea Sebastian, va fi incadrat corespunzator.
In cazul in care se va merge pe varianta noua de clasificare (pe timpi), o sa vedeti ca si R5-ul GT si VYP-ul, numai cu masini de (fosta) clasa B n-or sa se traga. Cred ca d-asta s-a si renuntat la varianta veche de clasificare, pentru ca au inceput sa apara modificari pe care nu ai cum sa le sesizezi doar cu ochiul/ureche si era nevoie de apropiere a puterilor.
Ganditi-va ca acum o sa castige soferul, nu masina. O sa conteze cum pleci, cum schimbi...inainte ala care stia ca are masina mai puternica, mai dadea si un scart, ceva ca stia ca il ajunge pe concurent. Acum o sa se dea pe \"viata si pe moarte\". Acum sa vedeti concurenta adevarata si senzatie de competitie.
Intr-adevar, sa ne-ajute Dumnezeu sa fie vreme frumoasa si totul sa mearga cum au planuit organizatorii.
P.S.: Gratzian, ati putea sa puneti undeva un banner cu vremea pe urmatoarele 3 zile? Sa fie chiar aici pe 4tuning. Sa stim toti exact cum o sa fie vremea inainte de fiecare cursa. Doar pt. Bucuresti, sau orasele in care vor fi cursele. Cred ca ar fi apreciat acest lucru. Am putea vota prin \"poll\". Ce zici? Merci.