cielo banuiesc... pai dohc-ul tau tre sa aiba un corespondent la opel(gen dacia 1310-renault5, oltcit- citroen). vezi ce putere are corespondentu'
-daca e mai puternic ia de pe el axele cu came si calculatorul.
-daca e posibil si cred ca e, ia chiulasa cu totul mai bine,cu tot cu injectoare(aici ar trebui masurat bine sa nu bata supapele in pistoane) comprim-o(0,5-1 mm) schimba-i supapele cu altele mai mari(daca ai castiga 1mm pe fiecare,admisie-evacuare, ar fi super)
-mergi la ultima cota (R3) a pistoanelor si vezi daca OHC-ul care a stat la baza DOHC-ului are cursa mai mare a arborelui cotit(poate se potriveste de la vr'un 1.8,2.0).astfel poti ajunge aproape de un 1.8-1.9
-mareste-i admisia, pe evacuare scapa de catalizator si mareste putin diametrul tevii. tobele sau toba le alegi tu ca ai de unde
-nu uita ca aerul conitionat,servodirectia fura putere multa motorului
astea sunt cateva idei care mi-au venit acum in cap.... daca te hotaresti sa faci ceva calificat tre sa te documentezi f. bine, sa le pui pe hartie, sa pregatesti banii si sa-i dai bataie.
daca vrei o solutie simpla dar ineficienta ia un filtru supersporttuning si un c.d./pokemon la oglinda

glumeam