Bucuresti - 21.11.2004 21.11.2004 CURSA DE VITEZA DE LA BANEASA |
21-11-04, 23:54
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
CONTESTATIE ! ! !
In opinia 4SpeedSquad la cursa ce tocmai s-a incheiat a avut loc o mare injustutie si/sau eroare impotriva unuia dintre participanti.
Este vorba de B 34 SGM
Masina este o Dacia 1310 cu bloc de 1.6 de dacia si 63 de cai in acte.
Chiulasa este de Renault Alpine cu 8 SUPAPE ! ! !
Quote:
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
|
Aceasta este singura referire la modificarea chiulasei in regulamenul Legal Racing
Nu dorim sa facem alte comentarii adiacente desi . . . . toata lumea stia ce are SGM sub capota; inclusiv JAX-ul si nu s-a cerut mutarea daciei la alta grupa.
Multe masini participante au tuning la nivelul electronicii deci . . . .nedemonstrabil. La motoarele moderne acest tuning poate creste puterea cu pana la 50 % .
In aceste conditii o Dacia cu motorul ei original este descalificata nejustificat. In regulament nu e specifica sub nici o forma trecerea de la 8 supape tot la 8.
Nu vorbim de BMW-uri de 2.7 decomprimate cu chiulase schimbate pt. ca deja la cilindreea aia vorbim de zeci de cai castig . . . . si nici acolo nu prea e demonstrabil. Nu poti sa masori cat a planat fiecare din chiulasa.
In plus de asta acea measina a fost testata cu sistem de telemetrie G-TECH si au rezultat 63 de cai la roata.
Dorim o explicatie cat mai pertinenta din partea oficialilor Legal Racing in legatura cu acest caz !!![/b]
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
22-11-04, 00:06
|
#2
|
No Speed Limit
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
-FordV6 am mentionat si in alt post ca schimbarea chiuloasei atrage dupa sine urcarea cu o grupa sau poate doua.
-Dacia SGM are o chiuloasa de Alpine. Daca chiuloasa originala a motorului era modificata nu aveam ce sa comentam.
-Nu incerc tin parte nimanui , in fond ce interes as avea? vreau sa ma intelegeti cum si voi vreti in anumite momente sa va inteleg (nu ma refer la 4SS).
-GAM-ul a fost descalificat pentru ca a luat un om din public si la adus la start.
-I-mi pare rau de SGM am spus-o si acolo o spun si aici dar totusi cred ca nu am gresit cu nimic in fata lui.
-Daca credeti ca gresesc cu ceva eu sunt dispus sa port aceasta discutie aici pe site pentru ca nu am nimic de ascuns si inca odata consider ca o parte de vina i-mi apartine aceptand inscrierea lui la A1si nu la A stiind ca are chiuloasa schimbata.
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
|
|
|
22-11-04, 00:09
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Da, ai mentionat in alt post dar in regulamenul oficial pe care au acceptat sa-l respecte si organizatorii si participantii scrie doar:
schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe
|
|
|
22-11-04, 00:13
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,480
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
A fost si vina noastra ca nu am spus de chiuloasa-NU A FOST CU REA INTENTIE!
Cat despre JAX si toata lumea- stia ce are SGM sub capota pentru ca SGM-ul a postat pe 4tuning tot ce a facut la masina!
JAX-ul putea sa spuna din START ca nu e de acord sa se dea cu SGM-ul- a stat la start mai mult de 20 minute deci avea timp sa vorbeasca!
Gestul lui de a NU STII sa PIARDA a fost ceea ce a deranjat pe toata lumea!
Sunt curios daca JAX-ul castiga daca mai depunea contestatie!
Si sa stie toata lumea-puterea lui SGM la roata este de 62 cai-masurata acum 2 saptamani cu un G-tech !!!
__________________
C 20 Let - Turbo POwer
|
|
|
22-11-04, 00:14
|
#5
|
No Speed Limit
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
E atunci cred ca Sebi ar trebui sa-ti raspunda la aceasta intrebare. Ar fii poate mai in masura sa-ti spuna de ce a luat decizia de descalificare.
|
|
|
22-11-04, 00:16
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Iti multumim pentru raspuns. Acum asteptam lamuririle lui Sebastian. A fost deranjant ca nimeni nu s-a sesizat cum ca SGM ar avea alta chiulasa decat dupa ce a pierdut JAX.. de park el avea cea mai puternica masina din grupa A1 (dar poate USA nu e luat in calcul).
__________________
VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
|
|
|
22-11-04, 00:18
|
#7
|
No Speed Limit
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Sunteti toti constinenti ca JAX nu avea nici-o sansa .....stiu ambele masini si cred ca nu exista termen de comparatie. Aceasta este parerea mea.
|
|
|
22-11-04, 00:27
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Iti multumim Florica pentru raspunsuri! Asteptam si un raspuns din partea lui Sebastian referitor la descalificare.
Multumim!
|
|
|
22-11-04, 00:29
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: CONTESTATIE ! ! !
Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
In opinia 4SpeedSquad la cursa ce tocmai s-a incheiat a avut loc o mare injustutie si/sau eroare impotriva unuia dintre participanti.
Este vorba de B 34 SGM
Masina este o Dacia 1310 cu bloc de 1.6 de dacia si 63 de cai in acte.
Chiulasa este de Renault Alpine cu 8 SUPAPE ! ! !
Quote:
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
|
Aceasta este singura referire la modificarea chiulasei in regulamenul Legal Racing
Nu dorim sa facem alte comentarii adiacente desi . . . . toata lumea stia ce are SGM sub capota; inclusiv JAX-ul si nu s-a cerut mutarea daciei la alta grupa.
Multe masini participante au tuning la nivelul electronicii deci . . . .nedemonstrabil. La motoarele moderne acest tuning poate creste puterea cu pana la 50 % .
In aceste conditii o Dacia cu motorul ei original este descalificata nejustificat. In regulament nu e specifica sub nici o forma trecerea de la 8 supape tot la 8.
Nu vorbim de BMW-uri de 2.7 decomprimate cu chiulase schimbate pt. ca deja la cilindreea aia vorbim de zeci de cai castig . . . . si nici acolo nu prea e demonstrabil. Nu poti sa masori cat a planat fiecare din chiulasa.
In plus de asta acea measina a fost testata cu sistem de telemetrie G-TECH si au rezultat 63 de cai la roata.
Dorim o explicatie cat mai pertinenta din partea oficialilor Legal Racing in legatura cu acest caz !!![/b]
|
Am sa anexez din nou si va rog sa cititi si ultimele randuri .
Un motor de dacia de 1,6 variaza din fabricatie intre 75-72 cp declarati de fabricant, un Renault 5 Alpine 1,4l cu acea chiulasa este de 92-98cp iar daca are si un bloc de 1,6 puterea creste f mult.
Jax a facut o contestatie care a fost solutionata imediat prin descalificarea SGM.
Atunci cand pot aparea situatii similare unde nu e foarte clar, sau pot aparea interpretari va rugam sa ne consultati. Nu vrewm sa incurajam furtul de nici un fel iar daca treceam cu vederea acest aspect azi am fi fost acuzati de alte persoane.
Hotararea noastra a fos corecta si fara interpretare.
In detalile respective cand se vorbeste de Opel 2.0 sau 2.0 16 e doar un exemplu si nu se refera strict la 8 si 16valve.
Va multumesc pentru intelegere si va rugam sa anuntati daca aveti dubii asupra partenerului inainte de a se da startul.
Jax a gresit ca ne-a anuntat dupa ce a fost invins, dar cu toate astea nu puteam sa nu luam in calcul contestatia lui.
|
|
|
22-11-04, 00:31
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"maryo\"
A fost si vina noastra ca nu am spus de chiuloasa-NU A FOST CU REA INTENTIE!
Cat despre JAX si toata lumea- stia ce are SGM sub capota pentru ca SGM-ul a postat pe 4tuning tot ce a facut la masina!
JAX-ul putea sa spuna din START ca nu e de acord sa se dea cu SGM-ul- a stat la start mai mult de 20 minute deci avea timp sa vorbeasca!
Gestul lui de a NU STII sa PIARDA a fost ceea ce a deranjat pe toata lumea!
Sunt curios daca JAX-ul castiga daca mai depunea contestatie!
Si sa stie toata lumea-puterea lui SGM la roata este de 62 cai-masurata acum 2 saptamani cu un G-tech !!!
|
Repet Jax nu a procedat din punct de vedere moral corect, insa noi nu putem aprecia caraterul nici unei persoane fiind interesati doar de latura sportiva.
|
|
|
22-11-04, 00:33
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,480
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Aici sunt de acord cu tine Sebastian!
Nu toti oamneii stiu sa piarda!Oricum SGM-ul il asteapta pe JAX si cu alte ocazii!
Multumim pentru raspuns si inca o data felicitari pentru cursa!
|
|
|
22-11-04, 00:35
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Greseala a fost a noastra in postul respectiv... motorul lui SGM e 1.4l nu 1.6.
Si referitor la furt.. Noi nu am facut nici un furt.
In regulament scrie ca schimbatul chiulasei care duce modificarea de la 2 la mai multe supape duce la trecerea intr-o alta grupa. SGM prin schimbarea chiulasei nu a modificat numarul supapelor.
\"schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor\"
|
|
|
22-11-04, 08:41
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Aici e o chestie mai delicata.... intr-adevar chiulasa de alpine este cu 2 supape pe cilindru, dar comparand cu alte chiulase cu 4 supape este mai buna, dar asta in combinatie cu axa cu came.... asa ca hibridul ala de motor nu mai are puterea unuia de dacie.... fiind totusi corecta o alta incadrare in grupe a unui motor cu chiulasa si axa de alpine...
Pe de alta parte, faptul ca a pastrat blocul motor nu are nici o relevanta, el fiind doar un \"suport\" pt partile importante. Sebi are dreptate dupa parerea mea, si intr-adevar motorul de alpine de 1.4 are 94 de cai.
__________________
samurai 4x4
|
|
|
22-11-04, 09:47
|
#14
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Ai zis bine cand ai zis \"motorul\", nu chiulasa...
In fine... ce a fost, a fost... Dar de ce nu se respecta regulamentul o data facut pentru toti participantii ??? Cel care l-a inregistrat pe SGM la grupa respectiva s-a luat dupa regulament.
Oricum, exista un Dumnezeu acolo sus... Pentru cei care nu stiu sa piarda... Pana la urma, totul se echilibreaza. Nu-i asa JAX-ule ???
|
|
|
22-11-04, 10:56
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
pt. SEBASTIAN . . . sa stii ca motorul lui SGM nu da nici pe departe randamentul scontat pentru ca are axa cu came de turbo . . . . stii tu despre ce este vorba ca te pricepi.
noi l-am testat cu G-TECH-ul si a scos 62 de cai la roata deci . . . .vreo 80-85 la volanta.
Cu o axa de aspirat aproape de 300 de grade o sa se dea la A fara probleme. Pana atunci parerea mea e ca locul sau e la A1.
|
|
|
|
|