Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Totul despre anvelope

Totul despre anvelope Aici gasesti toate informatiile despre cauciucuri, dimensiuni, presiunea corecta, marci diverse, performante, norme de siguranta si feed-back de la utilizatori.

View Poll Results: Ce anvelope cumperi tu?
Noi 163 56.40%
Second-hand 126 43.60%
Voters: 289. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 24-01-13, 20:00   #31
r0n1n

Stage 4
 
r0n1n's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 224
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
dacă plecam din 5000 toată treapta 1 era cu fum de cauciucuri și dacă plecam din limitare la propriu abia pleca mașina de pe loc, īntr-un mare nor de fum.
Toate astea de la un 1.3?
Mie nici 2.8-ul nu-mi face asa.
Plecari din 5k rpm, din limitare....hm sigur era fum de cauciucuri?
r0n1n is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 14:44   #32
bysconty

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 17
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

cauciucurile noi sunt un mit,la fel ca si cumparatul masinii de la proprietar.
bysconty is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 15:26   #33
gamercosti

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 3
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Eu personal (caz mai special) cumpar doar SH pt ca am investit destul timp sa invat si testez ce-i ala un cauciuc sa pot decide singur care-i bun si care nu... mai lucrez si inginer in industria cauciucului.

Eu iau gume cu 30-50 lei spate pt drift cu duritati 320+, mai noi de 6 ani si restrictii pe anumite fabrici si tari. Fata 60 lei ca am avut pretentii mari michellin duritate 180 pt tractiune maxima. Iarna drift spate 50 lei sa fie macar jumate pt serpentine sau sfert pt oras si fata ceva in raza 80 lei profil unidirectional cu carne serioasa si pereti laterali rezistenti.
Pt mers normal cu cealalta masina niciodata noi cat timp dai 50 lei pe o guma care e 80% cat una cu 400 lei si face aceeasi chestie cat timp sti ce cumperi... si credetima ca noi drifterii suntem doctori in tractiune ca asta e 90% din secretul masinii (si nu va ganditi la "drifteri" dinaia de la pro tv ci la aia care fac touge noaptea pe serpentine cum vedeti la japonezi. Suntem acei soferi care inca avem inmatriculate masinile de concurs).

-Pe bmw vara: fata Michellin threadwear 180, vechime 4 ani, 50 lei bucata, bune 80%
spate michellin threadwear 400, vechi 6 ani, 60 bucata, presiune max 3,5 bari reci, bune 50%
iarna am niste panarame cu carne si design de profil care trebuie ca oricum iarna nu ma intereseaza tractiunea ca daca sti sa conduci si esti pregatit cu lanturi nu ramai niciodata in drum.
-Pe opel cu iarna s-a dat taicamiu vara si le-a nenorocit. E pensionar, nu iese din oras, nu depaseste viteza si masina are 10 airbaguri deci nu ii trebe cauciucuri... urmeaza 4 gume de vara sa aibe tractiune max la franare, cu duritate mica sa se toceasca repede si ieftine




Doar daca aveam salariu peste 4000 ma gandeam sa irosesc bani pe cauciucuri noi doar ca sa nu mai pierd timpul cautand prin mormane de gume. In romania trebuie ori sa nu te pricepi, ori sa n-ai timp, ori sa ai bani ca sa iei noi... oricat ai tine la familia ta, cauciucurile nu merita atatia bani cat timp tu mergi preventiv in adevaratul sens al cuvantului. Daca faceti accident nu o sa fie NICIODATA vina cauciucurilor ci ori vina voastra ca nu ati adaptat viteza, ori vina altuia unde tu oricum degeaba aveai cauciucuri noi .
gamercosti is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 15:40   #34
Claudiu.aka.Clappy

Stage 4
 
Claudiu.aka.Clappy's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 224
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Exagerezi, Debica asa ieftine cum sunt (nu-s chiar la pret de petarda gen 130RON) chiar sunt f bune pe zapada. Nu spun ca pe polei sau gheata sunt bune, dar pe zapada nu am avut nici o problema si nici nu am riscat sa ma rastorn ori sa se intoarca masina. Depinde si ce talon ai tu si mai depinde si daca erau Navigator (alea da chiar sunt prastii) sau erau autentice de iarna gen Frigo 2. Uita-te putin la profilul lor(Frigo2) si spune-mi daca cel putin vizual iti dau un sentiment de incredere:
Am avut Navigator 2 pe masina iarna trecuta ( si ce mai iarna a fost anu' trecut ) , pot spune cu mana pe inima ca nu am ramas nici macar o data intepenit cu ele ! Niste anvelope calitate/pret de nota 10 !!
__________________
Tot ce-i interzis , e palpitant.....invata....sa mori in p**a mea cu zambetu' pe fata.....!!!!
Claudiu.aka.Clappy is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 16:50   #35
tighy

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 1
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

pentru bucuresti prefer sh, am avut noi si le-am taiat in liniile de tranvai, gropi, si asa mai departe. cati nu va-ti stricat anvelopele noi?
tighy is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 21:36   #36
mannyx

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 34
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

SH. rezultatul sondajului nu l-am vazut, exista???
stie cineva daca ating anvelope de 205 latime pe 15 de aripile la astra G???
mannyx is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 21:52   #37
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Quote:
Originally Posted by mannyx View Post
SH. rezultatul sondajului nu l-am vazut, exista???
stie cineva daca ating anvelope de 205 latime pe 15 de aripile la astra G???

E scris cu albastru in dreapta jos , acolo unde votezi, View Poll Results. Dai click, sau votezi si apare rezultatul

Nu conteaza doar cauciucul, conteaza si specificatiile jantelor.


Quote:
Originally Posted by gamercosti View Post
Eu personal (caz mai special) cumpar doar SH pt ca am investit destul timp sa invat si testez ce-i ala un cauciuc sa pot decide singur care-i bun si care nu... mai lucrez si inginer in industria cauciucului.

Eu iau gume cu 30-50 lei spate pt drift cu duritati 320+, mai noi de 6 ani si restrictii pe anumite fabrici si tari. Fata 60 lei ca am avut pretentii mari michellin duritate 180 pt tractiune maxima. Iarna drift spate 50 lei sa fie macar jumate pt serpentine sau sfert pt oras si fata ceva in raza 80 lei profil unidirectional cu carne serioasa si pereti laterali rezistenti.
Pt mers normal cu cealalta masina niciodata noi cat timp dai 50 lei pe o guma care e 80% cat una cu 400 lei si face aceeasi chestie cat timp sti ce cumperi... si credetima ca noi drifterii suntem doctori in tractiune ca asta e 90% din secretul masinii (si nu va ganditi la "drifteri" dinaia de la pro tv ci la aia care fac touge noaptea pe serpentine cum vedeti la japonezi. Suntem acei soferi care inca avem inmatriculate masinile de concurs).

-Pe bmw vara: fata Michellin threadwear 180, vechime 4 ani, 50 lei bucata, bune 80%
spate michellin threadwear 400, vechi 6 ani, 60 bucata, presiune max 3,5 bari reci, bune 50%
iarna am niste panarame cu carne si design de profil care trebuie ca oricum iarna nu ma intereseaza tractiunea ca daca sti sa conduci si esti pregatit cu lanturi nu ramai niciodata in drum.
-Pe opel cu iarna s-a dat taicamiu vara si le-a nenorocit. E pensionar, nu iese din oras, nu depaseste viteza si masina are 10 airbaguri deci nu ii trebe cauciucuri... urmeaza 4 gume de vara sa aibe tractiune max la franare, cu duritate mica sa se toceasca repede si ieftine




Doar daca aveam salariu peste 4000 ma gandeam sa irosesc bani pe cauciucuri noi doar ca sa nu mai pierd timpul cautand prin mormane de gume. In romania trebuie ori sa nu te pricepi, ori sa n-ai timp, ori sa ai bani ca sa iei noi... oricat ai tine la familia ta, cauciucurile nu merita atatia bani cat timp tu mergi preventiv in adevaratul sens al cuvantului. Daca faceti accident nu o sa fie NICIODATA vina cauciucurilor ci ori vina voastra ca nu ati adaptat viteza, ori vina altuia unde tu oricum degeaba aveai cauciucuri noi .
Daca ai avea bani ti-ai lua noi. Nu ai cum sa zici ca un cauciuc vechi e superior celui nou.
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 22:06   #38
mannyx

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 34
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

da.. ai mare dreptate conteaza si jantele nu m-am gandit. ms
mannyx is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 00:04   #39
diclatu
Banned

Stock
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 5
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Multa lume a votat "anvelope noi" dar care este diferenta intre o guma sh fabricata de continental sau pirelli...firme ce sunt renumite pentru calitatea produselor lor.......si o guma noua marca "Iacana Ducana" fabricata pe vapor care la care ii sar sarmele dupa 200 km ?
Pe bune? La Bertone tot SH-uri i-ai pus? Cat de penibil........
diclatu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 11:16   #40
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Quote:
Originally Posted by gamercosti View Post
Eu personal (caz mai special) cumpar doar SH pt ca am investit destul timp sa invat si testez ce-i ala un cauciuc sa pot decide singur care-i bun si care nu... mai lucrez si inginer in industria cauciucului.

Eu iau gume cu 30-50 lei spate pt drift cu duritati 320+, mai noi de 6 ani si restrictii pe anumite fabrici si tari. Fata 60 lei ca am avut pretentii mari michellin duritate 180 pt tractiune maxima. Iarna drift spate 50 lei sa fie macar jumate pt serpentine sau sfert pt oras si fata ceva in raza 80 lei profil unidirectional cu carne serioasa si pereti laterali rezistenti.
Pt mers normal cu cealalta masina niciodata noi cat timp dai 50 lei pe o guma care e 80% cat una cu 400 lei si face aceeasi chestie cat timp sti ce cumperi... si credetima ca noi drifterii suntem doctori in tractiune ca asta e 90% din secretul masinii (si nu va ganditi la "drifteri" dinaia de la pro tv ci la aia care fac touge noaptea pe serpentine cum vedeti la japonezi. Suntem acei soferi care inca avem inmatriculate masinile de concurs).

-Pe bmw vara: fata Michellin threadwear 180, vechime 4 ani, 50 lei bucata, bune 80%
spate michellin threadwear 400, vechi 6 ani, 60 bucata, presiune max 3,5 bari reci, bune 50%
iarna am niste panarame cu carne si design de profil care trebuie ca oricum iarna nu ma intereseaza tractiunea ca daca sti sa conduci si esti pregatit cu lanturi nu ramai niciodata in drum.
-Pe opel cu iarna s-a dat taicamiu vara si le-a nenorocit. E pensionar, nu iese din oras, nu depaseste viteza si masina are 10 airbaguri deci nu ii trebe cauciucuri... urmeaza 4 gume de vara sa aibe tractiune max la franare, cu duritate mica sa se toceasca repede si ieftine




Doar daca aveam salariu peste 4000 ma gandeam sa irosesc bani pe cauciucuri noi doar ca sa nu mai pierd timpul cautand prin mormane de gume. In romania trebuie ori sa nu te pricepi, ori sa n-ai timp, ori sa ai bani ca sa iei noi... oricat ai tine la familia ta, cauciucurile nu merita atatia bani cat timp tu mergi preventiv in adevaratul sens al cuvantului. Daca faceti accident nu o sa fie NICIODATA vina cauciucurilor ci ori vina voastra ca nu ati adaptat viteza, ori vina altuia unde tu oricum degeaba aveai cauciucuri noi .

aplauze. ai reușit să scrii o grămadă....despre cāte știi tu despre cauciucuri și despre ce mare drifter ești tu (poate ne zici și nouă cine ești...că poate chiar am auzit de tine) și despre cum faceți niște voi drift-uri noaptea ca-n Japonia, și doctorate īn cauciucuri.... pentru a concluziona că dacă aveai bani īți luai gume noi. wow...știu că frustrările financiare fac oamenii să spună cele mai cretine chestii, de genu' cāt de mult se pișă audi-urile lor de 1000 de euro din '86 pe un Logan nou de 11.000 de euro...dar tu ești chiar tare, prietene
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 18:25   #41
mannyx

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 34
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

@Diclatu nu te mai mira ca eu am vazut niste opinci de anvelope pe SL model 2007 si primul model de X5 mai tocite decat la renoul 9 lu' tata si oricum l-a cat s-a mai mintit in sondaj cred ca rezultatul e 50 50
mannyx is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 08:19   #42
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Quote:
Originally Posted by gamercosti View Post
E pensionar, nu iese din oras, nu depaseste viteza si masina are 10 airbaguri deci nu ii trebe cauciucuri...
Poti sa-i dai jos si rotile, nu le simte lipsa si sansa se accident e si mai mica, daca nu se misca de pe loc, drifterule
Champion is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 09:08   #43
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Bravo Champion tocmai ai evidentiat cea mai tare duma de pe acest topic, care noua ne-a trecut cu vederea. Pai la ce ii trebuie la "al' batran" cauciucuri ca doar are 10 airbaguri. Cati am vazut iarna asta de astia cu 10 airbaguri si nu puteau pleca de pe loc din cauza ca anvelopele lor erau salupe
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 23:34   #44
Dr_Vlad

Stock
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 4
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

Conduc o masina modesta (Dacia Solenza) si nu am avut vreodata mania vitezei, pentru mine primeaza siguranta si confortul la volan. Un set de 4 cauciucuri noi pentru Solenza costa ~600 de lei, cheltuiala pe care mi-o permit lejer o data la 2-3 ani desi nu ma dau banii afar' din casa. Nu vad vreun rost sa risc un accident pentru cei 200-300 de lei pe care i-as economisi folosind anvelope second...
Dr_Vlad is offline   Reply With Quote
Old 05-02-13, 09:59   #45
B997NDL

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 108
Default Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand

eu am luat doar cauciucuri noi.
si sunt fan Michelin - energy saver si alpin 4
B997NDL is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -