O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Am si eu o nedumerire: ce fel de anvelope ai tu pe masina ta? Sau ce fel de anvelope vrei sa-ti cumperi? Noi-noute, sau second-hand?
Multa lume alege anvelopele noi pentru siguranta, rezistenta si economie in timp. Insa pretul achizitiei initiale este destul de ridicat. Sunt multi si cei care fac o economie cumparand cauciucuri noi, dar in timp isi dau seama ca dau aceiasi bani. Tu din ce categorie faci parte? |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
personal,
fac din categoria corespunzatoare. suficient? |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Quote:
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Multa lume a votat "anvelope noi" dar care este diferenta intre o guma sh fabricata de continental sau pirelli...firme ce sunt renumite pentru calitatea produselor lor.......si o guma noua marca "Iacana Ducana" fabricata pe vapor care la care ii sar sarmele dupa 200 km ?
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Pe bune ?! Eu prefer o anvelopa noua din aia de care zici tu (Iacana Ducana), decat pirelli tau vechi de cand istoria... Hai sa fim seriosi !
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Hai totusi sa fim seriosi....Eu am cumparat SH si o sa mai cumpar.Dar niciodata nu mi-am luat mai vechi de 2 ani asa ca exagerati aiurea.
Iar la noi in tara ai sansa sa cumperi cauciucuri noi care defapt sunt de 1 an prin magazin... |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Quote:
de acord cu tine :)) ai 19 ani, cite gume ai consumat pana acum? |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
am votat noi..
un sh in stare buna , DOT nou si de firma e de cele mai multe ori mai aderent decat un "ling-hai" nou. Aderenta scade proportional cu profilu', un cauciuc cu 50% profil nu are aceasi aderenta cu acelasi model dar 100% profil, la motociclete se vede cel mai usor treaba asta. Imbatranirea iar scade foarte mult aderenta. Mai conteaza si constructia cauciucului.. radial sau bias... In final ca la orice lucru in viata, cat dai atat face. |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Quote:
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Eu alg noi, m-am lamurit si cu cele sh, le schimbam foarte des, nu ma tineau un sezon. Acum achizitionez NOI dar nu tocmai firme premium, momentam am Alpha Acera si sunt excelente, am facut 12k cu ele, nu s-au uzat excesiv si nu si-au pierdut din aderenta. Pe ploaie sunt foarte bune, au aderenta peste asteptari.
Un exemplu pe care pot sa il dau este cu niste anvelope Continental de iarna, vechi de 10 ani dar "noi" ca profil, nu erau tocite mai mult de 1mm. Am montat anvelopele, am iesit cu ele, aderenta pe uscat e foarte buna aproape la fel de buna ca la cele de vara, dar cum ating asfaltul ud ai senzatia de gheata sub roti, cu alte cuvinte cauciucul e batran si nu mai are aceleasi proprietati pe asfalt ud. |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Quote:
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
1 Attachment(s)
Quote:
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Quote:
|
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
1 Attachment(s)
Quote:
Acesta e profilul de la debica navigator. |
Re: O intrebare simpla: cauciuc nou vs. second-hand
Pirelli P-Zero Rosso pentru vara, Nokian WR G2 pentru iarna, toate 8 bucati fabricatie 2010. Le-am cumparat de noi de cand am achizitionat si Altea de la semnatura. Pot spune ca m-au dus ~1000 iepuroi ca investitie, dar merita fiecare banut. Pana la astea, pe la toate masinile am folosit gume SH, fara probleme (poate doar o "boshoalca", o pana, etc), dar m-am convins ce inseamna un cauciuc nou. In primul rand, guma isi pierde calitatile in timp. Se stie ca un cauciuc auto (oricare ar fi el) are garantie maxim 5 ani. Apoi, conteaza mult conditiile de exploatare si intretinere (ma refer aici la "talpa", garaj sau nu, expus la soare sau nu, greutatea zilnica transporata, conditii de depozitare in extra-sezon, stare tehnica a trenului de rulare, starea jantelor, etc.). Dupa 2 ani de rulare cu gume noi pot spune cu mana pe inima ca o sa cumpar gume noi de acum inainte, cu DOT mai mic de 1 an, intotdeauna. Primeaza siguranta mea si a copilului (fie, si a nevestii). Conditii de rulare oprime, timp de franre muuult mai bun, fara batai, fara zdruncinaturi. Masina merita o investitie de 1000 euro la 5 ani, avand in vedere cate satisfactii iti aduce.
PS: Parerea mea! |
All times are GMT +2. The time now is 08:30. |
- Copyright 2024 4Tuning