29-12-11, 00:30
|
#481
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Da ma, 5 bucati care fac cat achizitiile mele pe tot anul...
|
|
|
29-12-11, 05:29
|
#482
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Quote:
Originally Posted by CIPONE
Da ma, 5 bucati care fac cat achizitiile mele pe tot anul... ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
Asta am vazut..
|
|
|
30-12-11, 13:59
|
#483
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Ferrari Enzo: 2003 Monza Test Car - Matte Black. BBR 1/18. Este editie limitata la 999 piese. A mea are numarul 777.
In timpul verii anului 2003, Ferrari a rezervat un bolid Ferrari Enzo pentru trei zile de teste private. La acest Ferrari Enzo iese in evidenta eleronul spate imens care respecta regulamentul pentru FIA-GT din 2004. De asemenea masina mai prezenta guri de aerisire pe cockpit si pe capota motorului, realizate din tuburi simple de plastic. In spate, sub eleron, exista un radiator imens care ajuta la racirea motorului. De asemenea, masina nu mai dispune de stopuri pe spate, semanalizatoare.
Teste au decurs prin stints-uri de 6 - 7 tururi dupa care masina revenea la boxe alternand cu opriri scurte sau lungi.
Care au fost implicatiile si soarta acestei masini? Initial s-a crezut ca masina se va alatura modelului 575 folosit de Ferrari in cursele de FIA-GT, la sfarsitul anului 2003. Dar in curand a devenit clar ca masina era folosita pentru a dezvolta aerodinamica si mecanica. Ceea ce s-a testat pe acest Ferrari Enzo au fost transmis mai departe modelului Maserati MC12 care a dus mai departe proiectul. Dar ceea ce s-a testat a fost utilizat si pentru Proiectul FXX.
|
|
|
30-12-11, 14:03
|
#484
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Arata intr-un mare hal...
|
|
|
30-12-11, 14:10
|
#485
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Am licitat si eu de curand pentru macheta asta, dar nu am oferit suma necesara. Desi nu pot spune ca are un design frumos (mai ales in versiunea asta), parca totusi are ceva atragator
|
|
|
30-12-11, 15:00
|
#486
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - raduferrari
mie nu-mi prea place, prefer versiunea normala, rosie daca se poate
|
|
|
30-12-11, 15:02
|
#487
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Este prezentata mai sus impreuna cu versiunea visinie limitata la 300 piese
|
|
|
30-12-11, 17:27
|
#488
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Mmmm, ce am ratat eu azi...
Desi nu a vazut niciodata circuitul intr un cadru oficial, nu ai cum sa nu ti placa monstruosul Enzo racing...si daca nici BBR nu l au reprezentat bine...atunci cine??
|
|
|
31-12-11, 14:43
|
#489
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,277
|
Re: Machetele mele - raduferrari
LA MULTI ANI
|
|
|
01-01-12, 16:31
|
#490
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Incep anul 2012 in forta prezentand un monstru italian cu inima germana. Pagani Zonda R. Autoart 1/18.
Noua maşină Pagani este construită într-o serie limitată de 25 de unităţi, fiecare având un preţ de pornire de 1,2 milioane de euro. Pagani Zonda R este principalul rival al lui Ferrari FXX.
Zonda R a debutat la Geneva Motor Show in anul 2007, cu o motorizare V12 de 6 litri preluata de la Mercedes-Benz CLK GTR. In ciuda caroseriei care era foarte apropiata de a modelului Zonda, modelul R a preluat numai 10% dintre componentele modelului F.
Hypercarul este propulsat de un motor V12 de 6,0 litri, a cărui putere maximă este de 750 CP la 7.500 rpm, iar cuplul are valoarea de 710 Nm. Construit de specialistul AMG, motorul are un centru de gravitaţie scăzut, o admisie din fibra de carbon, ambreiaj multimplu şi sistem de evacuare în stilul celor din Formula 1.
Superexclusivism, arta si tehnica
Superexclusivism, arta si tehnica
Uzina de forţă este conectată la o cutie de viteze secvenţială cu şase trepte desenată astfel încât să mulţumească şi cei mai ambiţioşi şoferi.
Şasiul este construit din ... fibră de carbon, aţi ghicit şi încorporează o celulă de siguranţă şi un rezervor de combustibil cu 4 pompe şi buşon de alimentare in stilul celor din cursele GT. Suspensia este în totalitate nouă, în timp ce ampatamentul a fost mărit cu 47 mm pentru o mai bună stabilitate.
Aerodinamica maşinii a fost adusă la un nivel extrem de avansat, inginerii concentrându-se asupra realizării unei rezistenţe la înaintare cât mai mici. Interiorul este destinat acomodării a două persoane, ce beneficiază de scaune cu un sprijin lateral excelent menite să-şi arate eficienţa atunci când intră în acţiune forţele G.
Macheta arata fabulos.
Una din caracteristicile principale ale modelului este reproducerea cu exactitate si functionala a sistemului de suspensii Pushrod. Suspensia Pushrod este inspirata din Formula 1. Amortizoarele si arcurile sunt plasate spre centru masinii si nu pe roata ca la masinile obisnuite. Pentru a realiza o replica perfect functionala a acestui sistem extrem de complex la scara 1:18 a fost necesara realizarea separata a fiecarei piese din metal, ele fiind conectate prin bolturi pentru a creste rigiditatea lor. In momentul in care apasati pe model veti vedea cu se misca intreg sistemul de suspensii, exact ca la masina originala.
Compartimentul motor este o adevarata opera de arta.
Fiecare model a fost manipulat de peste 700 de muncitori de-a lungul liniei de productie, pentru a controla foarte bine nivelul de calitate.
|
|
|
01-01-12, 16:33
|
#491
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Imi place cum arata motorul la asta!
|
|
|
01-01-12, 16:51
|
#492
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Foarte tare zonda. Are si ea mici scapari, dar oricum e printre putinele autoart-uri noi ce merita 200E.
ps: eu zic ca e peste enzo-ul de mai sus ca detalii. am dreptate ?
|
|
|
01-01-12, 23:28
|
#493
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
o macheta excelent realizata, un Aa la nivel de BBR, o capodopera de minutiozitate...clar, mi o doresc in colectie!
|
|
|
08-01-12, 11:05
|
#494
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
O alta masina supersport din colectia mea: Bugatti Veyron Blue Centenaire. Autoart 1/18.
Bugatti a dezvelit la Salonul Auto de la Geneva din 2009, modelul Veyron Blue Centenaire, o editie prin care se onoreaza, sarbatoresc, cei 100 de ani de la infiintarea firmei Bugatti. Spre deosebire de versiunile standard ale modelului Veyron, noul Blue Centenaire adopta o singura culoare pentru finisajul caroseriei, adica albastru, dupa cum lasa sa se inteleaga si numele. Designerii au combinat insa o nuanta mata "sprintblue matt" de albastru Bugatti cu una gloss "sprintblue gloss" pentru a crea un contrast discret, specific brandului.
Ca element distinctiv, editia speciala Blue Centenaire ofera si cateva elemente ale motorului vopsite in albastru, o serie de linii de pe capota si carcasele oglinzilor laterale din aluminiu. Noul model de jante si etrierele de culoare rosie desavarsesc exemplarul 'de colectie'.
La interior, designerii s-au gandit la o piele de culoare bej, care imbraca scaunele si consola centrala, si cusaturi speciale. In plus, soferii vor beneficia mai nou de lumini LED, sistem Park Distance Control si o camera pentru mersul cu spatele.
La capitolul motor si performante Bugatti nu a schimbat nimic, Blue Centenaire fiind capabil sa atinga aceeasi viteza maxima de 407 km/h. Pretul este pe masura: 1.35 milioane de euro, fara taxe.
|
|
|
08-01-12, 16:18
|
#495
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Foarte frumos modelul asta. Parca imi place mai mult decat versiunile precedente de veyron, iar realizarea imi pare cam la acelasi nivel. Cred ca asta o sa fie unul din putinele supercar-uri pe care o sa le am in colecte
ps: faine pozele
|
|
|
|
|