Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 27-11-11, 19:56   #256
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Daca te referi strict la 402m 335i poate fi tunat mai usor daca nu vrei sa investesti serios intr-un M3 E92 care atunci poate fi intradevar o bomba.
Trei litri turbo este ceva dat un 4l V8 turbo cu eficienta motorului de M3 este fantastic. Din pacate fabrica l-a echilibrat pentru puterea data de ei neeacceptand mult in plus fara sa ridici si alte probleme de tinuta de drum.
Imi pare rau ca nu am ajuns la Arad unde am intels ca este o suprafata de de rulare cu o foarte buna aderenta.
https://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
Modificarile ei erau minore:
- filtru de aer schimbat
- sistem de evacuare Supersprint (Hamann il folosea partial)
- resoftare
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 27-11-11 at 20:04.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 23:47   #257
BAMBAKE

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
Question Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

de curiozitate gtr-ul din poze(Fbook) ce valori a atins?
BAMBAKE is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 07:22   #258
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Clientul isi doreste sa pastreze valorile confidentiale.

Cine este interesat de eliminarea filtrului de particule la diverse modele diesel trebuie sa stie ca noi putem face asta din soft.
Costul unui soft cu optiunea pentru eliminarea filtrului de particule este ceva mai ridicat decat in cazurile normale.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-01-12, 11:51   #259
gogu

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 74
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by gollum_ View Post
Pentru moment nu conteaza ce masina este. Inca nu este finalizat proiectul. De acum incolo este nevoie de finisare si acomodare - este un body importat ( Ultima Gtr - UK) intradevar cu platforma de rulare/motor si interior complet modificat de catre noi. Scopul proiectului este rularea in conditii maxime de siguranta pe strada.

Cert este ca motorul in acest moment face cca 170 cp/litru cu benzina de pompa (cca. 1050 wbhp) , o setare de fiabilitate si anduranta. Dupa setari de suspensie, geometrie, acomodare cu masina, etc o sa mergem si mai sus cu puterea rezerve fiind suficinte.

Un alt lucru cert este ca Racing Code este un partener de onoare cu cunostinte pe care te poti baza.

G.
Prima masina de peste 1000 caluti la roate din Romania.
Gollum laudele sunt de prisos faptele vorbeste ...
Finisarea, acomodarea cum se impaca su sarbatorile?
Racing Code felicitari - 170cp/litru cu motor american!

Rusesti nu prea faceti voi in rest de toate!
La multi ani si kw la roata!
__________________
parul ondulat, cret,
gogu is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 22:50   #260
Bumblebee

Stage 2
 
Bumblebee's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 63
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Clientul isi doreste sa pastreze valorile confidentiale.

Cine este interesat de eliminarea filtrului de particule la diverse modele diesel trebuie sa stie ca noi putem face asta din soft.
Costul unui soft cu optiunea pentru eliminarea filtrului de particule este ceva mai ridicat decat in cazurile normale.
pai si filtru de particule ramane pe masina sau este eliminat si el ?
Bumblebee is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 07:08   #261
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Bineinteles ca este eliminat de pe masina.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 18:48   #262
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Skoda Octavia RS TDI cu 170 de cai putere la dyno.

Tot timpul am trait cu impresia ca Skoda este o masina foarte corecta, poate cea mai corecta din grupul din care face parte, desi a fost acuzata de canibalizare a marcii VW.

Parerea pe care am reusit sa o contruiesc in timp, vazand, afland, conducand ... astazi din nou mi-a fost confirmata.

Dupa cativa ani (2007) masina fara nici o modificare a reusit sa arunce acul de citire al standului la 169,6PS.

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 14:25   #263
emilliviu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 86
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Buna va rog sa imi spune-ti care este pretul pentru un test dyno.Va multumesc
emilliviu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 19:15   #264
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Te-am contacta privat deoarece aici nu este o sectiune comerciala.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 09:08   #265
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Skoda Octavia II 1.9 TDI 4x4

Motor de 105 cai putere.

Masurand puterea se poate observa din grafic ca producatorul nu a mintit.
Masina a venit la masurat inainte de orice modificare asa cum a iesit e poarta fabricii.
Ulterior s-au facut in diverse etape mai multe modificari ajungand in prezent la urmatoarele:

- filtru de aer Pipercross panel
- eliminare catalizator
- evacuare libera cu o singura toba
- anulare EGR si clapeta de oprire motor.
- turbo Turbonetics cababil de 220-230 BHP.





Proprietarul si-a dorit o masina ceva mai puternica, care sa nu dea fum si sa aiba fiabilitate ca de fanrica si drept dovada a primit peste 60% in plus, o turbina exploatata rational la maxim 1.5, iar fumul desi evacuarea este libera lipseste cu desavrsire.

Graficele suprapuse arata asa:


Rezultatul este o masina care functioneaza perfect cu cca 175cp.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 13:37   #266
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Turatia de cuplu maxim pe varianta modificata a fost dusa intentionat de cel care a facut softul mai sus ca sa nu "dea" in ambreiaj sau pur si simplu atat de sus incarca turbo incat nu face cuplu pe turatii joase?
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 16:13   #267
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Turbina este cu un debit apropiat de dublul originalului astfel partea de antrenare de jos este penalizata.
In anumite conditii se putea ajunge la aceeasi antrenare ca de serie insa cu compromisuri pe care noi nu le-am dorit.
Diferenta in grafic este de cca 4-5cp la turatie mica pana in 2000rpm dupa care cea noua este net superioara, cuplul fiind acum controlat electronic pentru a nu forta ambreiajul.
In filamare se poate vedea masina pe dyno inclusiv la testul de putere fiind usor de observat lipsa de fum.

https://www.youtube.com/watch?v=M1dxQ...ature=youtu.be

Last edited by SEBASTIAN; 23-01-12 at 16:21.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 13:03   #268
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

foarte tare...turbina este hybrid? a fost bolt on?
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 16:31   #269
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Buna seara,

Turbina este un bolt-on, montata fara nici un fel de modificare.
S-a dorit o masina fiabila, mai puternica si fara improvizatii.
Trebuie remarcat si subliniat faptul ca: de serie motorul ridica 105 cai putere la o turatie destul de inalta peste 4000RPM, iar dupa modificare puterea de serie este atinsa la doar 2500RPM.



Last edited by SEBASTIAN; 24-01-12 at 16:43.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 16:54   #270
influxsg

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 52
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Inca o completare: Da turbina este hibrid si sper sa NU se supere SEBASTIAN dar vorbesc din expeienta turbina NU va rezista mai mult de 6 luni. Are palete cut back ca geoemtria variabila sa o poata controla mai usor la ture mari, si un ax mai puternic care impiedica un spool bun al turbinei.
Mai bine punea turbina GT1749VC de pe 2.0 TDI BMN avea spool ca turbina stock si facea lejer 200cp, dar desigur pentru 200cp avea nevoie si de injectoare.
influxsg is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -