25-12-11, 22:47
|
#16
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Quote:
Originally Posted by TURBOSS
eu zic ca trebuie sa curga argumentele pe aci'...
|
eu zic ca cel mai bun argument este BMW ul automat care la Tulcea a facut 13,4 pe 402 m.cam cati cai ar treb sa aiba masina?? 270,300 mai multi.eu nu sunt atat de priceput sa explic functionarea si modul de calcul al dinamometrului, dar sunt sigur ca nu avem de ce sa mintim cu privire la puterea masinii.asa ca as dori pe viitor sa prezentam cat mai multe fise dyno si sa nu dam tot felul de explicatii.
__________________
www.Powertechperformance.ro
|
|
|
27-12-11, 22:58
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of: [CITROEN] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
True ... masina chiar trage de toti caii nu prea minte nenea dyno ala bafta
|
|
|
28-12-11, 02:30
|
#18
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Quote:
Originally Posted by mihaistan
True ... masina chiar trage de toti caii nu prea minte nenea dyno ala bafta
|
multumim pentru apreciere.inca te asteptam la Buzau pentru o masuratoare dyno MINCINOASA!
|
|
|
28-12-11, 23:01
|
#19
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Cred ca e de la febra sarbatorilor...ce atata cearta,cel mai bun argument e timpul masinii. atat. restul e blabla
|
|
|
29-12-11, 00:22
|
#20
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Quote:
Originally Posted by Bytzu
Cred ca e de la febra sarbatorilor...ce atata cearta,cel mai bun argument e timpul masinii. atat. restul e blabla
|
bine zis!
|
|
|
30-12-11, 08:56
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Relatare obiectiva - miercuri 28.12.2011
BMW E60 525d (400Nm si 177CP stock) ajuns in curte la Powertech, masina mea personala
Masurat stock - 412Nm si 183CP, probabil o mica abatere in plus datorita anvelopelor de iarna cu care era echipat.
Mai departe judecati fiecare. Eu nu am de ce sa mint si nici nu cred ca minte aparatul.
|
|
|
30-12-11, 09:50
|
#22
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Anvelopele nu dar poate temperatura de afara da.
Oricum de contestat e mai simplu decat de obtinut rezultate.
B39738 ai si niste rezultate???
Banuiesc ca nu ai ajuns acolo doar ca sa vezi cati cai scoti cu noile tale anvelope de iarna
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
30-12-11, 10:43
|
#23
|
Stage 1
Join Date: Jun 2011
Posts: 13
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Imi cer scuze anticipat pentru offtopic !
Am observat ca userul SEBASTIAN tine sa dea o replica 'in forta' pentru orice parere diferita de a lui insa la fel de bine am observat ca a omis ca din intamplare sa aiba replica la unul din posturile anterioare ce il vizau direct si anume :
Mustang dyno's require you to manually enter vehicle weight and environmental conditions. Therefore either inflating or deflating dyno numbers are possible. The real benefit to the Mustang type dynos are their ability to put a load on the car and as others have said, simulate real world driving conditions for tuning purposes.
Poate userul SEBASTIAN este atat de amabil incat sa ne lamureasca si in aceasta privinta ca sa nu ramana loc de interpretari si insinuari.
|
|
|
02-01-12, 00:45
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Quote:
Originally Posted by gogu
Postarile de aici dispar ingrijorator.
Pozele ce contin parametrii puterii, conform pricipiilor fizicii, sunt ireale.
Fiindu-mi atrasa atentia de stupiditatea rezultatelor grafice, flagrant de inflamate consider ca trebuie sa iau pozitie.
Forma, valoarea graficului nu sunt naturale.
Pierderea afisata este enorm de mare pentru BMW E60.
|
Hai ma, gogule, ce naiba, tocmai tu care invoci sustinerea afirmatiilor cat mai academic posibil, tocmai tu vii cu argumente de-astea? Auzi la el: "forma si valoarea graficului". Mi-ai furnizat si de data asta bancul zilei, chiar imi faceam griji ca nu o sa-l mai primesc.
Pentru cultura ta generala, chiar daca te lauzi cu doua facultati, da un search pe google si cauta ceva discutii despre pierderile afisate de standurile MAHA. Vezi ce gasesti si poate reusesti sa vezi graficele alea cu alti ochi. Ma indoiesc totusi ca se va intampla, pentru asta ai nevoie de alte facultati...
Uite aici un citat de pe un forum din afara:
MAHA always show a lot more power loss than cartec or other dyno, but the flywheel HP is very similar.
As I said before, I think that MAHA software add the PAU/retarder power to power loss, instead other dyno add to WHP.
|
|
|
02-01-12, 00:53
|
#25
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 72
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Am o singura facultate tehnica, iar de te referi la cele mentale am vazut ca Buzaul si dinamometrul nu fac casa buna.
|
|
|
02-01-12, 00:57
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Sa inteleg ca ai cautat informatii despre MAHA, le-ai gasit, dar tot nu vezi altfel graficele... Pacat, esti destul de tanar... In cazul asta nici nu ma astept sa primesc de la tine explicatii tehnice cu privire la acuzele aduse.
|
|
|
02-01-12, 01:05
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 72
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Uite bai baiatule un grafic facut pe Haha :
Am vrut un grafic coplet si cat poate fi de corect pe dinamometrul din acesta gama.
Cum explici ca in conditiile in care:
- viteza de testare este superioara;
- puterea dezvoltata este mult superioara;
pierderile la transmisie si roti sunt mai mici?
Tu poti sa afisezi o astfel de fisa cat de cat mai completa eventual si corecta?
Batrane lasa ca iti formulez raspunsul in cateva cuvinte: de restu ai furat.
__________________
parul ondulat, cret,
Last edited by gogu; 02-01-12 at 01:08.
|
|
|
02-01-12, 01:17
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Iar ai dat dovada de lipsa de profesionalism, sau poate doar de informare incompleta asupra a ceea ce inseamna curba aia de pierdere la graficele MAHA. Ori pur si simplu nu vrei sa vezi ce trebuie vazut. Adica faptul ca puterea obtinuta de mine este la valori mai mari de turatie, fapt ce corespunde conform curbei de pierdere unei valori mai mari.
Postand graficul ala nu ai facut decat sa-mi vii in ajutor. Iti multumesc, eu am cautat unul dar nu am gasit.
Last edited by bitnet; 02-01-12 at 01:20.
|
|
|
02-01-12, 08:44
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
gogule as dori sa vad si eu un proiect facut de tine ... poate aro 10 sau bmw e 30 sau un vw variant 1600l ..... si inca cateva la tot ce ti-am zis pina acum nuci una nu are un ecu care macar sa merite a fi modificat... si o seziune dyno le-ar distruge.
eu zic sa taci din gura si sa lasi pe cei care totusi au modificat maxcar o masina mai serios,,,,nu sa ii puna un bradulet la oglinda.
PS vapoarele nu se pun .... cu toate ca la cum vorbesti eu cred ca nu ai urcat pe niciunu in viata ta
|
|
|
02-01-12, 09:06
|
#30
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat
Vad ca nu ne putem intelege fara sa ne jignim si sa ne injuram.
Topic inchis!
|
|
|
|
|