Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > PowerTech Performance

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-12, 23:44   #31
Bumblebee

Stage 2
 
Bumblebee's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 63
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by 450yfz View Post
Modificari - DPF OFF
- Powertech Chipped

Automat - 301,8 Hp
- 680,5 Nm

Manual - 306,7 Hp
- 724 Nm
felicitari pentru rezultate baieti
Bumblebee is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 18:07   #32
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by Bumblebee View Post
felicitari pentru rezultate baieti
Multumim!
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 23:14   #33
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

cel mai bun ar fii MAHA LPS 3000 dyno,cel mai laudat pe siturile profsioniste de afara!
sa fie cel mai performant dyno la buzau?
oricum cat poate sa difere? 1max 2%!
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea

Last edited by TURBOSS; 06-01-12 at 23:18.
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 07-01-12, 02:33   #34
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
cel mai bun ar fii MAHA LPS 3000 dyno,cel mai laudat pe siturile profsioniste de afara!
sa fie cel mai performant dyno la buzau?
oricum cat poate sa difere? 1max 2%!
Nu am sustinut niciodata asta si nici nu o voi face. Din bun simt. Standul nostru este din aceeasi categorie ca si LPS3000, doar ca este 2WD. Ce am incercat sa spun de fiecare data este ca standul asta nu minte. Nici el, nici noi.
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781

Last edited by bitnet; 07-01-12 at 02:35.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 05:24   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Cu fisele dyno expuse de voi s-a demonstrat contrariul.
In general este valabila zicala : “omul sfinteste locul” , dar care la voi nu se aplica in forma asta.
Daca moderatorul nu poate depista, veridicitatea datelor afisate de voi si poate ca nici nu este acesta rolul lui, nici mie nu-mi place sa-mi asum ingrata pozitie de jandarm, dar aveti bunul simt sa nu mai procedati asa.

Grafice BMW 530D E60.
Am sa fac referire la doua din grafice desi este acelasi lucru pentru
indiferent care din ele le aleg. Totusi acestea sunt cronologic apropiate.
In mod normal si elegant pe grafic trebuie sa se faca referire la nominalizarea automobilului masurat. Aici poti sa pui grafice de Warsava si sa spui ca e Audi.



Chiar din start treburile pe aici sunt confuze: privind cele doua grafice o sa vedem ca si cronologia este anapoda, priviti orele mai intai este graficul modificat apoi cel standard. De ce?
21.12.2011 15:12 (modificat) 21.12.2011 15:21 (stock)
Trecand peste asta, stiind ca la toate precum la Leana lui Costel "Ezista o explicatie" si analizand graficele, nu pot sa-mi ascund stupoarea.

Un Maha nu poate masura atat de eronat, decat daca operatorul are aceasta intentie.
Maha este un stand care permite operatorului sa deschida Cutia Pondorei.
In mod normal, uzual si de bun simt pe grafic trebuie sa fie trecuta, trebuie nominalizata masina testata.


Trecand peste faptul ca puterea la motor in mod 100% corect nu se poate masura decat pe dyno de motor putem analiza tehnic cele doua grafice stock si modificat.
Maha functioneaza asa:
- se accelereaza pana la limita superioara stabilita (in aceasta etapa de fapt citeste puterea la roti)
- se face revenirea standului la zero( in aceasta etapa cunoscandu-si inertia rolelor in functie de cat de greu se opreste "masoara" pierderile) Cu cat revine mai greu puterea pierduta, pierderea afisata si adaugata este mai mare.
- se afiseza rezultatul care de fapt este suma celor doua etape:
Putere motor=putere roti+pierdere putere.

Acestea fiind spuse in cele doua grafice noi trebuie sa avem aceeasi pierdere, daca nu s-au facut manevre
Si uite ca nu avem!


Nu trebuie sa va suparati pe mine pentru ca voi afisati fise dyno pentru unineuronali.
La stock avem pierderi de 60cp si la varianta modificata pierderi de 70cp.
Diferenta asta nu trebuie sa existe si este enorma. Dar se pare ca e greu sa nimeresti aceeasi frana la revenire astfel incat sa fie pierderile lafel.(INTENTIE)
Oricum ar fi la viteza de cca 160km/h 60/70cp sunt o pierdere enorma pentru o masina cu propulsie(impinsa de rotile din spate).

La Maha pentru a afisa valori ale motorului foarte mari, neputand “incarca” puterea la roti s-au ”incarcat” pierderile. Pierderile expuse sunt ametitor de umflate, in mod real o astfel de masina pierde 30-35cp la aceste viteze.
Va spun asta din pozitia unui om care are aproape zilnic contact cu dyno si modul de functionare al acestuia.
Puterea
Graficul este manevrat din doua locuri: din pierderi si din calibrarea turatiei.
Daca e vorba de o mica eroare datorata unei greseli de calibrare a turatiei inteleg, asa e dyno, poate s-a gresit putin, lipsa de cunoastere dar cand cand e vorba de pierderi umflate nu pot decat sa constat ca este intentie.
Turatia
In cele doua grafice vorbim de rapoarte de transmisie diferite, cumva din soft s-a schimbar si raportul de transmisie?
Calibrarea
Daca calculat conform graficelor la 4000rpm in varianta stoc obtineti o viteza de 162.8km/h de ce in graficul cu softul modificat ajungem la 166.9km/h?
Asa ceva nu se poate! Raportul de transmise nu se modifica din soft.
Asta denota proasta calibrare si deci rezultat eronat la masuratoare. Graficele sunt frumoase dar din pacate nu sunt si credibile.
Gogutilor cam asta am avut sa va spun!
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 09-01-12 at 05:36.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 07:45   #36
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

demonstreaza tu ca ce zici e aberatie.... 90% din cei care iti citesc posturile stiu ca este doar invidie .... asa ca las-o moarta-n papusoi gogule
ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 09:35   #37
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Multumesc pentru sprijin!
Daca acum aveti ceva argumente tehnice eu le astept.
Pe viitor lasati vrajeala si afisati grafice care stau in picioare.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 10:03   #38
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by ct77pia View Post
demonstreaza tu ca ce zici e aberatie.... 90% din cei care iti citesc posturile stiu ca este doar invidie .... asa ca las-o moarta-n papusoi gogule
PIA, sincer acum. Inteleg ca baietii de la Buzau ti-au facut soft la masina si ma bucur ca ai ajuns cu ea in forma pe care ti-ai propus-o. Insa de aici mai departe discutia, din cate vad eu, nu-ti este adresata, asa ca nu vad de ce trebuie sa sari ca ars cand cineva pune o intrebare!

Sunt sigur ca baietii de la Buzau sunt oameni in toata firea si se pot apara si singuri daca e cazul!
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 15:04   #39
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Revin cu o mica precizare in sustinerea lucrurilor spuse mai sus si am rugamintea ca inainte de a posta datele verificati-le din nou, ca la una din masuratorile voastre da cu virgula.

Aici, e un grafic de la o masina masurata de voi, care a dat pe dyno 371cp la roata.
https://forum.4tuning.ro/61-provocari...e/page-18.html

Asta, ar insemna 272,79kw.

Acum, avand in vedere ca Maha FPS 2700 e constructiv limitat la 260 kw, ma intreb cum se poate asa ceva.

Cu siguranta se va isca iar o polemica pe tema asta. Nu am nimic cu voi, dar daca tot ne pierdem timpul pe aici pe forum, n-ar fi mai bine sa scriem ceva care sa fie cu adevarat interesant?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	maha.JPG
Views:	215
Size:	38.4 KB
ID:	2287683  
Attached Files
File Type: pdf MAHA FPS 2700.pdf (1.01 MB, 21 views)

Last edited by tase_astra; 09-01-12 at 15:07.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 22:42   #40
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Domnilor, inteligenta miscarea de a demonstra ca la Buzau se fura mai ceva decat in curtea voastra.Am sa va rog totusi sa va amintiti ca la intrebarea "ce corectie am aplicat la calculul puterii?" am raspuns: "niciuna". Si asta se poate vedea clar: P-NORM are un asterix, asterix care specifica foarte clar acest lucru. Motiv pt care P-norm nici nu este afisat. In acest caz, P-eng reprezinta o valoare ce nu reflecta intocmai valoarea ce ar fi rezultat aplicand formula mai sus mentionata. Acea formula ar fi fost perfect valabila valorii P-norm.
Deci, retineti ca graficele afisate de mine NU ARATA P-norm, adica puterea corectata!!!
Am pus pe youtube un filmulet facut sa demonstreze ca formula: Pmotor= cuplu(Nm) x RPM / 7023 nu are aplicabilitate in cazul valorii P-eng.
https://www.youtube.com/watch?v=5QDyBqmUTn8

Si, domnilor, vedeti ca la graficul ala pe care mi l-ati mazgalit asa brutal s-a strecurat o greseala: delimitarea aceea verticala pe care "ati vrut" sa o puneti la 3750 rpm, ati pus-o la 3870rpm. Intentionat oare?

Tase, noi stim ca nu ai nimic cu noi, Doamne fereste... Apreciem grija ce o porti integritatii standului nostru, dar iti garantam ca nu se strica daca masoara peste 260KW. Aia este puterea pana la care nemtii au garantat marja de eroare de max. 3% pentru un uz sustinut. Dar masuratori se pot face si masinilor cu puteri peste aceasta valoare. Fa-ti tu o masina suficient de puternica incat sa ne strice noua standul si asta e, va fi pierderea noastra.
Mai mult decat atat, in setari am si optiunea asta:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	375kw.JPG
Views:	261
Size:	163.0 KB
ID:	2288400  

Last edited by bitnet; 09-01-12 at 22:47.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:02   #41
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post

Tase, noi stim ca nu ai nimic cu noi, Doamne fereste... Apreciem grija ce o porti integritatii standului nostru, dar iti garantam ca nu se strica daca masoara peste 260KW. Aia este puterea pana la care nemtii au garantat marja de eroare de max. 3% pentru un uz sustinut. Dar masuratori se pot face si masinilor cu puteri peste aceasta valoare. Fa-ti tu o masina suficient de puternica incat sa ne strice noua standul si asta e, va fi pierderea noastra.
Mai mult decat atat, in setari am si optiunea asta:
Eu zic ca inainte de a continua sa faci un exercitiu de respiratie si sa te mai gandesti. in locul tau as arunca aroganta pe bancheta din spate ca nu te ajuta la nimic. Chiar nu am nimic cu voi, am pus doar o intrebare la care asteptam un raspuns de la voi. ATAT!
Sunt multe locuri unde pot masura masinile pe care le facem noi, nu e nevoie sa vin la Buzau, dar multumesc de invitatie.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:10   #42
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post

Tase, noi stim ca nu ai nimic cu noi, Doamne fereste... Apreciem grija ce o porti integritatii standului nostru, dar iti garantam ca nu se strica daca masoara peste 260KW. Aia este puterea pana la care nemtii au garantat marja de eroare de max. 3% pentru un uz sustinut.
Si peste 260 kW, cat e eroarea?
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:12   #43
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Dumnezeu cu mila, intr-un soft de dyno Maha poate fi trecut oricat, dar producatorul iti recomanda sa folosesti cartea tehnica. Documentul afisat de Tase e lege in tara producatoare.
Daca selectezi alte valori la acel tip de dyno probabil calibrarile se duc pu.i de suflet si apar graficele astea. Oricum sa stai o zi sa dai un raspuns si ala gresit... Scuzele mai spalau ceva din situatie.
PAREREA MEA ESTE CA AICI S-A DEMONSTRAT CE ERA DE DEMONSTRAT SI CUM MAI SUNT ASTFEL DE GRAFICE PUTEM TRECE LA URMATORUL.

Un grafic corect masurat si afisat de voi se poate vedea undeva?

Last edited by SEBASTIAN; 09-01-12 at 23:15.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:42   #44
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Daca graficele prezentate de noi sunt incorecte si incomplete, graficul asta cum e?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pd2.jpg
Views:	270
Size:	139.7 KB
ID:	2288451  
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:48   #45
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Oricum sa stai o zi sa dai un raspuns si ala gresit... Scuzele mai spalau ceva din situatie.
Daca tu crezi ca nu am altceva de facut decat sa-ti raspund tie si clonelor tale, te inseli.
bitnet is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -