Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > PowerTech Performance

Reply
 
Thread Tools
Old 10-01-12, 22:39   #61
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Nu nu asta e problema.
Graficele sunt eronate, dar nu din aceasta cauza.
Un dyno serios afiseza ambele valori, dar te asigur ca nu de asta ma leg eu, aici ar fi o diferenta minora pe care o trec cu vederea.
Totusi 30-40cp nu sunt 1-2cp si ma cam impiedic in ei.
La graficele expuse in acest topic problemele sunt identice ca si la alte grafice expuse din aceeasi sursa. Nu vreau sa denigrez Maha care pana la urma este un producator de dyno, un producator corect care nu se intinde mai mult decat ii este plapuma desi are dynouri de mare pret. Sigur nu este cazul acesta aici cand habar nu am din ce sursa a venit acest dyno, care este starea lui, calibrarea lui, modul de utilizare...
Vad doar rezultatul care este contestabil.
* Nu stiu cum este calibrat standul si daca foloseste setarea corespunzatoare cu modelul, dar se pare ca nu.
* Calibrarile de turatie sunt ceva asa... nu coincid valorile intre testarile stock si modificate.
* Pierderile sunt exorbitante la aceste modele pentru vitezele la care ruleaza.
* Nu respecta formulele dupa care lucreaza orice dyno, de fapt legile fizicii sunt rusinate
diferenta fata de calcul apare tocmai atunci cand se aplica factorul de corectie, daca nu se aplica factor de corectie calculul e lege.
Factorul de corectie este o valoare, de obicei foarte mica care nu are unitate de masura, este un factor, arata intr-un fel procentul in care rezultatul este modificat de anumite conditii.
Ai suficient timp de analiza, se vede asta. Esti orbit de furie ca probabil un mai ai clienti, stai degeaba, arunci cu rahat pe forumuri, si incerci sa ne ocupi si noua din timpul alocat activitatii de zi cu zi cu fel si fel de acuze, care mai de care mai jignitoare la adresa noastra. Si nu intelegi ca a acuza pe cineva de ceva ce nu a facut, este o jignire profunda. Ne-ai acuzat in repetate randuri de hotie, de minciuna,… si de cate si mai cate. Nici nu stim cum sa ne simtim, onorati ca suntem IMPORTANTI pentru concurenta, sau suparati ca un suntem lasati sa ne vedem de treaba? Oricum, gogule, nu te mai simti deranjat cand ni te adresam cu pseudonimul pe care tu insuti l-ai ales, jignirile aduse noua sunt cu mult mai grave.

In urma demersurilor tale de denigrare, am avut cateva discutii atat cu reprezentantul MAHA din Romania, cat si cu un alt utilizator al aceluiasi tip de stand ca cel pe care-l detinem noi.
In concluzie, rezultatul afisat pe graficul dyno poate fi influentat de calibrare eronata (aici doar cuplul are de suferit, nu si puterea, asa cum am mai aratat deja https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...amometric.html , de pierderea aderentei pe role, mai ales in zona de turatie unde avem cuplu maxim, de exploatare necorespunzatoare, si poate or mai fi si altele, un am suficient timp ca si gogu sa ma documentez (eu mai si muncesc…).
Formula de calcul a puterii aplicata de standul MAHA este : P-norm =Cuplu (Nm) x RPM / 7023 si P-norm = P-eng x K

unde P-norm este puterea motorului standardizata,
P-eng este puterea motorului masurata
K este factor de corectie

Factorul de corectie K este diferit functie de standardul folosit: DIN 70020, EWG 80/1269, ISO 1585, SAE J1349, JIS D1001. La standul MAHA, acelasi standard difera si daca difera motorizarea, ex. diesel turbo vs benzina aspirat.
Pentru a fi aplicat in calculul P-norm acel coeficient K, acesta trebuie sa existe. Si acesta ar exista daca acest stand ar avea posibilitatea sa masoare pres. atm., temperatura aer, umiditate,… Dinamometrul nostru un are inca aceasta statie meteo, asa ca formula P-norm =Cuplu (Nm) x RPM / 7023 nu are aplicabilitate in cazul in care se face analiza graficelor noastre. In concluzie, puterea afisata va fi P-eng, adica puterea motorului estimata, fara sa-i fie aplicata vreo corectie, si care, de regula, este mai mica decat P-norm.

Asadar, cine are incredere in noi are mereu portile deschise. Cine nu, are multe alte alternative. Observ ca nu suntem criticati de clientii nostri ci de cei care vad in noi CONCURENTA. Si un vom inceta sa postam grafice ale unor masini facute de noi, doar ca asa vrea gogu sau clonele lui. Din contra!
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 07:55   #62
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Sunt aproape recunoscator pentru acest mesaj in care nu spui nimic nou si daca citeai Biblia Dyno ai fi vazut ca nu era nevoie de el.
Vazand ca te afunzi in hasnaua pe care reusira-ti s-o coroiti singuri acum incerci sa bagi in ea si alti posesori de asemenea dyno si pe reprezrntantul Maha... Ce pot sa spun decat ca o sa reusesti sa omori si capra vecinului.
Poate ca altii care respecta indicatile producatorului Maha, care nu utilizeza altfel decat au fost instruiti obtin rezultate mai apropiate de realitate.
Sunt convins ca ai observat ca eu nu prea ti-am pronuntat, scris numele pentru ca sincer nu am nimic cu tine si nici nu cred ca te cunosc.
In alta ordine de idei nici macar nu am inceput printr-un dialog cu tine ci cu persoana care a afisat aceste grafice. Daca tu te simti cu musca pe caciula e problema ta omule, mie nu-mi pasa de ce sustin unii sau altii cand e vorba de principii simple de fizica pe care nu voi, ci graficele voastre le contrazic.
Cred ca nici treaba cu factorul de corectie nu l-ai inteles, dar in aceeasi lucrare, daca vreti voi sa-i spuneti marca Racing Code, poti sa te lamuresti.
Vad ca ai avansat ai scris o formula, dart e rog invata sa treci toate unitatile de masura daca tot pomenesti in paranteza de ele. Sper ca aceasta corectie sa-ti fure iar o jumatate de zi. Care este unitatea de masura la P-norm si care este la P-eng?
Care este unitatea de masura pentru K si cum se determina K?
Am sa va afisez un grafic si o fisa dyno relevate de noi chiar de la una din masinile mele, modificata cu mult timp in urma.
Este vorba de un BMW 330XD Touring.
Graficul poate ca nu este foarte important sunt peste 220WBHP la o masina integrala, dar in fisa vedeti cum trebuie afisata puterea cu corectie si fara corectie.


In grafic noi am ales sa afisam puterea cu corectie dar pe fisa le livram pe ambele.
Rezultatul se poate interpreta asa:223.7WBHP puterea fizic masurata, dar datorita ambientului, temeratura, umiditate, presiune amosferica putin mai bune decat optimul standardizat puterea masurata, deci cea reala a crescut si atunci factorul de corectie se aplica peste rezultat si daca am fi producatori am putea declara 219.1WBHP. Identic si pentru cuplu 540 fara corectie si 528.8 cu WCF.
WCF - factor de corectie in funtie de vreme(presiune, umiditate, temperatura)


Sper ca nu am jignit pe nimeni si ca o astfel de discutie duce pe viitor la adevar.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 11-01-12 at 08:00.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 08:29   #63
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Domnule Sebastian,
Pentru postul de mai sus vei primi inca un punct penalizare conform punctelor 4 si 8 din regulamentul 4tuning.
De acum nu iti voi mai sterge nici un post cu jigniri la adresa concurentei tale si aberatii ci le voi penaliza asa cum trebuia facut de la inceput.

Ma bucur ca am ajuns atat de important si eu pentru tine incat imi cauti filmuletele postate pe youtube sa mi le comentezi in acelasi mod inteligent pe care il cunoastem cu totii.
Iti reamintesc ca eu sunt un simplu user 4tuning, nu am firma de tuning deci nu prezint un pericol pentru tine si banii tai.
Deasemenea pm-urile trimise userilor din dorinta de a "fura" clientii altor firme se vor penaliza corespunzator.Mie mi-au fost semnalate doar 3 astfel de "invitatii" pana acum dar se pare ca nu e ceva nou.Exista sectiune comerciala unde te poti desfasura in limita regulamentului bineinteles.
Imi pare rau ca trebuie ca firma Racing Code sa fie pusa intr-o lumina proasta din cauza unui personaj ca tine, am inteles ca sunt oameni capabili acolo care chiar stiu ce fac si isi fac bine treaba.

Si mai am o surpriza pentru tine care sunt sigur ca te va incanta in mod deosebit.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 09:22   #64
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Un simplu user pe 4tuning, care are o masina atinsa de oamenii in cauza.
Un simplu ... pe 4tuning care imi aplica penalizari.
Daca cautai in dictionar vedeai ca altfel stau treburile cu cuvantul subanteles e una si cel scris e alta.
Ma bucur ca apreciezi munca care se face la firma mea si a partenerului meu dar iti garantez ca nu are nici o legatura cu subiectul in cauza oricat de mult vrei sa scoti asta in evidenta. oricum iti multumim pentru reclama pe care ne-o faci.

Revin la intrebarile mele pentru Bitnet si incerc sa leg un dialog coerent, civilizat pe baza fizicii si a unui suport tehnic solid. Te rog adauga aportul tau tehnic daca crezi ca are menirea sa ridice nivelul discutiei al cunoasterii dar nu mai arunca gaz pe foc. Eu nu-mi vars nervii pe ei pentru ca tu ma sicanezi cu abuzurile tale, nici macar nu-mi pasa si nu ma supar pe tine.
Fac eforturi disperate sa asanez zona asta, pentru ca indiferent de dyno de marca de ce vrei tu daca avem un numitor comun acela fiind fizica.
Nu ma intereseaza daca are o abatere de 2-3 cai e neesential dar sa nu rusinam fizica.

Bitnet & Company acum m-am adresat si tie in mod direct pentru ca vad ca te-ai conturat ca fiind liderul acestui grup.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 09:43   #65
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Cuvantul subinteles ca sa ne intelegem si noi in limba romana.
Nu vrei sa dispara toata lumea de pe 4t sa ramai tu ca un semizeu ce te consideri ????
Si oamenii in cauza nu sunt singurii onorati de "atingerea" ta si de vorbele tale de duh.Ai luat pe rand fiecare firma care isi expune aici masinile in stilul tau caracteristic.Se poate vedea si pe celelalte threaduri.
Mai putin fise dyno facute de rc nu apar ca deh nu doresc clientii asta.
Si toti ti-au raspuns civilizat desi in toti ai aruncat cu noroi.
Este diferenta intre a fi un domn in comportament, limbaj si atitudine si a fi un necioplit arogant.
Poate ar fi fost clienti dornici sa isi dezvolte softurile de pe masini pe un dinamometru cu frana, si poate ar fi venit si alti tuneri sa iti foloseasca standul dyno in situatia asta. Pentru binele nostru al clientilor. Dar oare chiar ne dorim sa cunoastem personal un astfel de personaj? Poate ne dam add si pe facebook sa fim prieteni. Sau poate incerci sa ne strangi de gat ca pe altii ca nu ti-a placut ce au spus despre tine.

Lasa asanatul pe seama altora care nu au alte probleme pe cap te rugam frumos.Poate ai ceva softuri de dezvoltat, masini de masurat si noi te retinem.

Multumesc!
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 00:35   #66
on1x1

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 66
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Sebastian a demonstrat ce era de demonstrat, incepand cu eroarea calibrarii standului. Rezultatele postate de tuner pe acest forum par excelente, cateodata prea excelente. Probabil asta i-a atras atentia.

Quote:
In concluzie, rezultatul afisat pe graficul dyno poate fi influentat de calibrare eronata (aici doar cuplul are de suferit, nu si puterea, asa cum am mai aratat deja)
Daca cuplul are de suferit in cazul unei calibrari eronate, cum poti calcula corect puterea? Puterea este o marime care depinde de cuplu, nu? Deja plecam de la ideea ca un stand dyno nu poate decat sa aproximeze puterea la motor (mai bine sau mai prost in functie de dyno) daca plecam si cu o calibrare proasta deja rezultatele sunt dezastruoase. Mai bine masor puterea masinii cu telefonul..

Sunt curios, cati dintre cei care si-au masurat puterea masinii stiau de faptul ca standul poate masura masini cu maxim 350 de cai la motor? Din cate vad aveti un ‎Seat de 432cp in portofolio. Puterea a fost masurata pe acest dyno?

In fine, acest domn Sebastian "Gura de Aur" (dupa cum il "laudati") mi-a deschis ochii si m-a facut sa fiu si mai atent pe viitor cand voi alege servicii de acest gen. Multumesc frumos pentru informatii!

450yfz felicitari pentru masina! N-as vrea sa ma intalnesc vreodata cu E60-urile modificate prin trafic.

Si da.. si pe mine m-a disperat la un moment dat cu linkul catre biblie. ) Nu sunt o clona, asa ca nu este nevoie sa-mi stergi si al 5-lea post. bluey, putem sa ne intalnim la o bere daca nu ma crezi.
__________________
2008 Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 120 BHP

Last edited by on1x1; 13-01-12 at 00:48.
on1x1 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 06:40   #67
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Posturile care ti-au fost sterse nu erau decat un quote din postul lui Sebastian. Si mai aveau adaugarea "restul e can-can"
Nu cred ca ai primit nici o penalizare pentru "Aberatii, posturi aiurea, posturi inutile " cum esti constient ca erau posturile alea.
Si data viitoare cand simti ca te abuzeaza vreun moderator si faci reclamatie asigura-te ca ai postat ceva inteligent inainte.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 10:37   #68
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by on1x1 View Post
Sebastian a demonstrat ce era de demonstrat, incepand cu eroarea calibrarii standului. Rezultatele postate de tuner pe acest forum par excelente, cateodata prea excelente. Probabil asta i-a atras atentia.
"Cand vulpea nu ajunge la struguri spune ca sunt acri."


Quote:
Originally Posted by on1x1 View Post
Daca cuplul are de suferit in cazul unei calibrari eronate, cum poti calcula corect puterea? Puterea este o marime care depinde de cuplu, nu? Deja plecam de la ideea ca un stand dyno nu poate decat sa aproximeze puterea la motor (mai bine sau mai prost in functie de dyno) daca plecam si cu o calibrare proasta deja rezultatele sunt dezastruoase. Mai bine masor puterea masinii cu telefonul...
Am aratat aici care sunt efectele calibrarii asupra puterii: https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...amometric.html
Asta este valabil pentru standul nostru, nu stiu daca alte dinamometre vor masura corect puterea in cazul alterarii turatiei.

Quote:
Originally Posted by on1x1 View Post
Sunt curios, cati dintre cei care si-au masurat puterea masinii stiau de faptul ca standul poate masura masini cu maxim 350 de cai la motor? Din cate vad aveti un ‎Seat de 432cp in portofolio. Puterea a fost masurata pe acest dyno?
Repet, standul poate masura puteri de peste 350cp, mult peste 350cp. Doar ca NU SE RECOMANDA A SE FACE MASURATORI REPETATE INTR-O PERIOADA SCURTA DE TIMP din cauza supraincalzirii aparatului.
Si da, leon-ul a fost masurat pe standul asta si puterea rezultata, la fel ca si in cazul BMW-ului E60, este sustinuta de timpii obtinuti pe pista (12,2 seat-ul si 13,4 bmw-ul)

Quote:
Originally Posted by on1x1 View Post
In fine, acest domn Sebastian "Gura de Aur" (dupa cum il "laudati") mi-a deschis ochii
Se pare ca si mie, vreo doua dimineti la rand, si la ore foarte matinale... Daca se confirma banuiala mea legata de acest aspect, nu pot sa spun decat: RUSINEE!!
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 00:22   #69
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Chiar nu inteleg de ce sa ajuns aici cu acest post daca aveti ceva de demonstrat cu ale voastre standuri luati o masina oarecare si masuratio pe ambele standuri si poate asa vedem si noi care minte si care nu si la care se merita sa ajunga masinile noastre ca din ce vad pe aici nu mai am curaju sa caut un DYNO si doar sa ma duc pe strada sami masor puterea masinii .
As vrea sa se faca dreptate si faceti ceva sa poata sa vina multa lume sa vedem si noi toti despre ce este vorba cum se face pe afara se invita lume multa si se masoara caii putere nu ca la noi se arunca anumite foi pe net si gata caii.
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 04-02-12, 23:52   #70
Bumblebee

Stage 2
 
Bumblebee's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 63
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

ceva fise noi ?
Bumblebee is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 22:31   #71
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Ca si corectie pentru domnul Sebastian , am si eu rugaminte sa imi interpretezi graficul postat de mine, tin sa precizez ca dynamometrul e idenic cu cel de la buza
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	skoda octavia vrs 2_0tfsi - k04turbo setup - dynoplot.JPG
Views:	199
Size:	87.7 KB
ID:	2391511  
jooopy1 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 22:36   #72
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Chiar nu inteleg de ce sa ajuns aici cu acest post daca aveti ceva de demonstrat cu ale voastre standuri luati o masina oarecare si masuratio pe ambele standuri si poate asa vedem si noi care minte si care nu si la care se merita sa ajunga masinile noastre ca din ce vad pe aici nu mai am curaju sa caut un DYNO si doar sa ma duc pe strada sami masor puterea masinii .
As vrea sa se faca dreptate si faceti ceva sa poata sa vina multa lume sa vedem si noi toti despre ce este vorba cum se face pe afara se invita lume multa si se masoara caii putere nu ca la noi se arunca anumite foi pe net si gata caii.
Cum s-a mentionat ,, fiind in posesia uni nou soft ale cari valori nu le cunosc ,,ma ofer in a masura ambele standuri , sa vedem care sunt diferentele daca ambi propietari de dyno sunt de acord. Fisele sa fie transmise de la un tuner la altul.
Si al 3 dyno va veni din parte mea la un alt dynamometru si trimis lor... Cineva propune altceva mai interesant ?
jooopy1 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 22:41   #73
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Observ ca aceasta sectiune face parte dintr-una cu un regim preferential, fapt care nu trebuie sa ma implice si pe mine mediatic.
Pot sa-ti spun ca eu plec capul in fata matematicii si a fizicii, iar directia de unde poti sa iti construiesti singur raspunsul ai sa o gasesti intr-un mesaj privat, iar daca ai nevoie de serviciile noastre ti le putem garanta contracost la sediul nostru, nu aici pe forum. Iti doresc o seara minunata!

Last edited by SEBASTIAN; 06-04-12 at 22:44.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-04-12, 09:24   #74
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by jooopy1 View Post
Cum s-a mentionat ,, fiind in posesia uni nou soft ale cari valori nu le cunosc ,,ma ofer in a masura ambele standuri , sa vedem care sunt diferentele daca ambi propietari de dyno sunt de acord. Fisele sa fie transmise de la un tuner la altul.
Si al 3 dyno va veni din parte mea la un alt dynamometru si trimis lor... Cineva propune altceva mai interesant ?
Eu sunt de acord. Contacteaza-ne si-ti vom masura puterea masinii tale. Gratis.
Fisa postata de tine este rezultatul masuratorii pe un stand al aceluiasi producator, dar nu identic. Al nostru nu are statie meteo, motiv pt care P-NORM nu este afisata, si dupa cum se poate vedea valoarea aceasta este oricum mai mare decat P-eng.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 07-04-12, 12:59   #75
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Observ ca aceasta sectiune face parte dintr-una cu un regim preferential, fapt care nu trebuie sa ma implice si pe mine mediatic.
Pot sa-ti spun ca eu plec capul in fata matematicii si a fizicii, iar directia de unde poti sa iti construiesti singur raspunsul ai sa o gasesti intr-un mesaj privat, iar daca ai nevoie de serviciile noastre ti le putem garanta contracost la sediul nostru, nu aici pe forum. Iti doresc o seara minunata!

Se pare ca Buzaul tin sa arate ca nu le e frica in a oferi o masuratoare GRATIS in a face o comparatie cu alt stand. Deja am vb cu ei si stabilit ziua de masuratoare
Astept si de la domnul Sebastian, aceiasi propunere in a vede cine in cine arunca cu noroil.
Graficele sa ajunga de la un tunner la altul.

Acum putem vedea cine da inapoi, si ce dyno arata valori corecte, ca sa puteti incheia disputa asta cu masluirea standului dyno.
Nu stiu ce castig ar avea cineva cu un dyno masluit, ce ii aduce lui ca si propietar, asta e dilema mea , si ce interes ar avea in a minti o parte din clienti cu valori mai mari sau mai mici.

Momentul adevarului Sebastian mersi pentru lunk-ul cu masuratoare , dar cel mai corect exemplu e cel de sus cate o masuratoare pe fiecare dyno si vedem cine si cat de aproape de adevar e.

Multumesc frumos sper ca nu am deranjat pe nimeni cu argumentul meu.
jooopy1 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -