mai eu cred k voi confundati pompa cu 2 pistonase 3 conducte cu pompa cu 2 pistonase 4 conducte(sau 5) (autoaerisire si dublu circuit ...asta din cate stiu eu , s-ar putea sa gresesc deci sa nu dati cu paru.)
eu am avut pe masina pompa cu 2 pistonase adica dinaia lunga din kre ieseau 3 conducate...dr+st erau fata ...conducta din capat era spatele , aceeasi pozitionare vine si la ce-a cu un singur pistonas.
deci ... am avut cu 2 pistonase, am schimbat-o cu una cu un singur pistonas, mult mai eficienta k cealalata, insa pana sa dau de o pompa buna am schimbat 3 ,, a 3-a a ramas si pe masina . RECOMAND SA IEI UNA DE UZINA (daca se mai fac, sau nu de ultimu srl dupa piata)
atentie la profilul conductei sau sa zic asa... la profilul interior al conductei dc e cu "umflatura sau cu adancitura" ca nu iti etanseaza conducta bine si pierzi lichidu pe acolo eu unu am patit-o cu una din pompele din cele 3 de mi-au picat in mana
la ipt omu de acolo a vazut k am pompa schimbata eu unu credeam k il pacal
masina e din 89 decembrie dar cum s-a spus si mai sus ....dai si treci
daca ai servofrana poti schimba corpul de servo cu unu mai mare (de camioneta, sau chiar ceva compatibil , poti amplifica si efectul de servo eu unu asa am facut si chiar se simte lucrul asta. ai o poza sa iti faci o idee cum sa procedezi sa faci asta.
singurul lucru rau la treaba asta este k iti solicita ceva mai mult membrana de la servofrana si o sa se sparga mai repede ( nu va tine 10 ani ci probabil 7 ....sau ma rog )