05-01-11, 19:02
|
#31
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E60-530d
Evita pocnitorile la 300-400 de euro , iar cine sustine ca o suspensie gen ta tecnix , jom , fk sunt bune , mai bine se lasa de meserie ! o suspensie buna pentru o masina de acest calibru pleaca ca preturi in jurul a 600 de euro [ AP urile , care fac parte din divizia KW ]
Eu eram sa mor din cauza unei astfel de suspensii , incat am fost in stare sa fac juma de tara pentru a ma duce dupa ala personal sa i le dau de cap !
Bine spunea cineva : cu o suspensie de genul ala la 300 de euro , transformi o masina cu manevrabilitate de 50k de euro intr una de 10k euro!
Last edited by DEVIL's Style; 05-01-11 at 19:11.
|
|
|
06-01-11, 01:28
|
#32
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
am desfacut si alternatoru dimineata ma duc sa vad ce se mai poate face din el ... am mai primit inca un alternator dar nu se stie ce defect are..deci maine am 2 de verificat..sper k din 2 sa fac 1 ...
pt suspensie aloc intre 600-800 d euro maxim ...
dupa ce schimb ce mai am d facut la masina urmeaza suspensia, jantele vor mai astepta ceva timp , nu sunt un baiat de bani gata, tot ce mi am luat am facut pe carca mea
|
|
|
06-01-11, 18:08
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
|
Re: E60-530d
am KONI reglabila doar pe duritate la 620 euro .. amortizoare + arcuri doar ca coboara doar -30 ..
|
|
|
06-01-11, 22:39
|
#34
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by Rebel_Boy
am KONI reglabila doar pe duritate la 620 euro .. amortizoare + arcuri doar ca coboara doar -30 ..
|
mc rebel ... o sa discutam ..
sunt rupt de oboseala am stat p frigu asta sa pun alternatoru pe masina ..mi a dat cineva un alternator ... vad ca merge ...maine il verific calumea...tocmai m am intors dupa o tura militari romana si inapoi k imi era dor sa o alerg un pic
|
|
|
07-01-11, 17:39
|
#35
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
am verificat alternatoru incarca..totul e bn..luni sau marti schimb termostatu / antigelul/ oringuri intercooler/ flansa cardan/ bucsa grup... si am terminat pt luna ianuarie...in februarie suspensie..si in martie jante
putin dezamagit de consum acum pe frigu asta ...am facut azi 80 de km in bucuresti cu un consum de 10.2 resetat cand am plecat d acasa..si inainte de schimbat mpm consuma 8 ..posibil si din cauza la frig si k au resoftat ei nush ce..acum zic si eu ( consumu asta mers normal dar si alergata din cand in cand)
|
|
|
07-01-11, 17:51
|
#36
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by 55bbs
am verificat alternatoru incarca..totul e bn..luni sau marti schimb termostatu / antigelul/ oringuri intercooler/ flansa cardan/ bucsa grup... si am terminat pt luna ianuarie...in februarie suspensie..si in martie jante
putin dezamagit de consum acum pe frigu asta ...am facut azi 80 de km in bucuresti cu un consum de 10.2 resetat cand am plecat d acasa..si inainte de schimbat mpm consuma 8 ..posibil si din cauza la frig si k au resoftat ei nush ce..acum zic si eu ( consumu asta mers normal dar si alergata din cand in cand)
|
Asta e consumul ei ! nu te speria ! pe timp de frig iti ia intre 10 si 12 , la a mea , consumul scos in regim de forja maxima e 14,7 , mers linistit pe timp de vara intre 9 si 10 iar pe timp de iarna 10-12 ! sunt valori acceptabile pentru puterea care o dezvolta motorul si tinand cont de capacitatea cilindrica ! ma bucur ca ai reusit sa rezolvi cu alternatorul ! monitorizeaza voltajul bateriei si ai grija cu fulia motorului , aia cand crapa iti va da toate sistemele peste cap , dar nu e nimic de speriat , tragi masina pe dreapta si intai rezolvi problema [ in eventualitatea ca apare ] , dupa care erorile vor disparea automat !
Suspensia aia arata bine rebel , sunt si eu interesat , dar mai fac o mica documentare [ anul trecut din cauza unei suspensii ta tecnix era sa fac praf masina [ fostul meu e39 ] de dalele de pe mijlocul autostrazii la aprox 120 la ora , la o manevra de evitare usoara ]
PS : un consum mic [ la o masina de acest calibru] uneori poate semnala o problema la masina !
Last edited by DEVIL's Style; 07-01-11 at 17:58.
|
|
|
07-01-11, 18:07
|
#37
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Asta e consumul ei ! nu te speria ! pe timp de frig iti ia intre 10 si 12 , la a mea , consumul scos in regim de forja maxima e 14,7 , mers linistit pe timp de vara intre 9 si 10 iar pe timp de iarna 10-12 ! sunt valori acceptabile pentru puterea care o dezvolta motorul si tinand cont de capacitatea cilindrica ! ma bucur ca ai reusit sa rezolvi cu alternatorul ! monitorizeaza voltajul bateriei si ai grija cu fulia motorului , aia cand crapa iti va da toate sistemele peste cap , dar nu e nimic de speriat , tragi masina pe dreapta si intai rezolvi problema [ in eventualitatea ca apare ] , dupa care erorile vor disparea automat !
Suspensia aia arata bine rebel , sunt si eu interesat , dar mai fac o mica documentare [ anul trecut din cauza unei suspensii ta tecnix era sa fac praf masina [ fostul meu e39 ] de dalele de pe mijlocul autostrazii la aprox 120 la ora , la o manevra de evitare usoara ]
PS : un consum mic [ la o masina de acest calibru] uneori poate semnala o problema la masina !
|
mc de sfat devil , fulia a fost schimbata astpt parerea ta despre suspensia de la rebel, mie mi se pare super ok fatza de ce e piatza..ca pret calitate... oare una reglabila si pe inaltime de la KONI cat o fi ?
|
|
|
07-01-11, 18:32
|
#38
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by 55bbs
mc de sfat devil , fulia a fost schimbata astpt parerea ta despre suspensia de la rebel, mie mi se pare super ok fatza de ce e piatza..ca pret calitate... oare una reglabila si pe inaltime de la KONI cat o fi ?
|
Daca tii la siguranta ta / celorlalti , cand vine vorba de o suspensie buna si reglabila , sa te astepti la vreo 1000 de euro aprox [ KW , eibach , sachs , bilstein ] .... Modelele entry level in acest segment sunt AP urile , care am auzit lucruri bune despre ele [ fac parte din divizia KW ] koni si bilstein [ nu stiu exact seria , insa pentru bmw e60 ar trebui un minim seria b12 sau b14 daca vrei sa simti ca ai dat banul pe ceva !]. O alta firma despre care am auzit lucruri si review uri bune sunt cele de la Lowtech [ eu am avut din seria sport cu un drop de 30/30 ] ma costasera vreo 500 de euro aprox , dar era alta viata cu ele pe e39, o sa caut sa vad daca gasesc ceva si pentru e60 si sa fie bune !
In esenta , pe noi proprietarii de masini diesel , suspensia in principiu e putin mai scumpa fata de cele pe benzina , din cauza ca sunt mai grele iar suspensia respectiva e proiectata sa faca fatza acelei greutati in plus!
PS : pentru strazile noastre un drop de maxim 40/40 sau 30/30 e de ajuns, Oricum pe piata de obicei suspensiile sport au deja un drop de minim 25-30 mm si cu o duritate de aproximativ 25% fata de cele stock ale masinii si cred ca e perfect , daca esti maniac , atunci sa te astepti sa scoti din buzunar peste 1000 de euro pt o suspensie buna reglabila pe duritate/inaltime , dar banii tai , alegerea ta ! La jante iti fac o recomandare ca sa fii in legalitate cu totul , treceti in cartea masinii masurile pe rotile din spate de 35 in loc de 30 la cele de 19 inchi cu 275! diferenta se va simti ! oricum deja masina anul acesta va trece in alt stadiu [ Ideea mi a dat-o bobi MOM ] : un target de 300+ cp , modificarile vor fi facute cel mai probabil in italia , dar nu voi face nici o miscare pana nu rezolv problema cu lsd ul pe ea [ dtc ul isi face el treaba bine , dar trebuie mereu sa fii cu ochii pe frane, care apropo , daca vrei sa faci un upgrade cu costuri minime , dar de efect , cauta frane de bmw 535d ] , in momentul in care vei trece la roti de 19 inchi , pregateste te sa iti recalibrezi dynamicul drive de pe masina [e o optiune dar conteaza mult asta ] , momentan vad ce mai fac din punct de vedere tehnic , pentru ca mie mi sa pus pata pe bmw 335d /535d LCI si e posibil ca intr o scurta perioada sa mi fac un cadou !
Last edited by DEVIL's Style; 07-01-11 at 18:43.
|
|
|
07-01-11, 23:37
|
#39
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Daca tii la siguranta ta / celorlalti , cand vine vorba de o suspensie buna si reglabila , sa te astepti la vreo 1000 de euro aprox [ KW , eibach , sachs , bilstein ] .... Modelele entry level in acest segment sunt AP urile , care am auzit lucruri bune despre ele [ fac parte din divizia KW ] koni si bilstein [ nu stiu exact seria , insa pentru bmw e60 ar trebui un minim seria b12 sau b14 daca vrei sa simti ca ai dat banul pe ceva !]. O alta firma despre care am auzit lucruri si review uri bune sunt cele de la Lowtech [ eu am avut din seria sport cu un drop de 30/30 ] ma costasera vreo 500 de euro aprox , dar era alta viata cu ele pe e39, o sa caut sa vad daca gasesc ceva si pentru e60 si sa fie bune !
In esenta , pe noi proprietarii de masini diesel , suspensia in principiu e putin mai scumpa fata de cele pe benzina , din cauza ca sunt mai grele iar suspensia respectiva e proiectata sa faca fatza acelei greutati in plus!
PS : pentru strazile noastre un drop de maxim 40/40 sau 30/30 e de ajuns, Oricum pe piata de obicei suspensiile sport au deja un drop de minim 25-30 mm si cu o duritate de aproximativ 25% fata de cele stock ale masinii si cred ca e perfect , daca esti maniac , atunci sa te astepti sa scoti din buzunar peste 1000 de euro pt o suspensie buna reglabila pe duritate/inaltime , dar banii tai , alegerea ta ! La jante iti fac o recomandare ca sa fii in legalitate cu totul , treceti in cartea masinii masurile pe rotile din spate de 35 in loc de 30 la cele de 19 inchi cu 275! diferenta se va simti ! oricum deja masina anul acesta va trece in alt stadiu [ Ideea mi a dat-o bobi MOM ] : un target de 300+ cp , modificarile vor fi facute cel mai probabil in italia , dar nu voi face nici o miscare pana nu rezolv problema cu lsd ul pe ea [ dtc ul isi face el treaba bine , dar trebuie mereu sa fii cu ochii pe frane, care apropo , daca vrei sa faci un upgrade cu costuri minime , dar de efect , cauta frane de bmw 535d ] , in momentul in care vei trece la roti de 19 inchi , pregateste te sa iti recalibrezi dynamicul drive de pe masina [e o optiune dar conteaza mult asta ] , momentan vad ce mai fac din punct de vedere tehnic , pentru ca mie mi sa pus pata pe bmw 335d /535d LCI si e posibil ca intr o scurta perioada sa mi fac un cadou !
|
mai pus rau pe ganduri cu 300cp astpt sa vad ce iti faci ..astpt un pret in mare si cine stie am banii fac jucaria sa zburde
am mai adaugat inca 60km prin bucuresti pe langa cei 80 d azi ) simteam nevoia sa ma plimb dupa cateva zile pauza ... numai de dragu la tobe sa le aud
|
|
|
07-01-11, 23:49
|
#40
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by 55bbs
mai pus rau pe ganduri cu 300cp astpt sa vad ce iti faci ..astpt un pret in mare si cine stie am banii fac jucaria sa zburde
am mai adaugat inca 60km prin bucuresti pe langa cei 80 d azi ) simteam nevoia sa ma plimb dupa cateva zile pauza ... numai de dragu la tobe sa le aud
|
Costuri enorme nu cred ca vor fi , dar nici de neglijat , in principiu solutiile alese sunt :
- DPF anulat
- Evacuare completa putin mai maricica [ de preferat si cu catalizatoare sport ]
- Injectoare mai mari [ cele de pe 535d cred ca sunt de ajuns ]
- Intercooler mai mare
- Un soft bun
- plus alte cateva maruntisuri !
Oricum chiar si in stadiul actual [ stock ], cu un soft bun masina poate castiga aprox 40 de cai !
|
|
|
08-01-11, 13:23
|
#41
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
azi sau maine ma duc sa iau jantele dupa m3 alb mat care a ajuns la un prieten de al meu ..de a fost al lui pake..
aveti idee intra fara flanse? oricum vad eu cand le pun :X
|
|
|
08-01-11, 13:38
|
#42
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by 55bbs
azi sau maine ma duc sa iau jantele dupa m3 alb mat care a ajuns la un prieten de al meu ..de a fost al lui pake..
aveti idee intra fara flanse? oricum vad eu cand le pun :X
|
NU ti-as recomanda jantele alea ! in primul rand sunt replici [ vei observa ca buza jantei e mica si spate si fata spre deosebire de originale ] , in al doilea rand , impactul vizual nu va fi acelasi ca cel din poza , cat despre adaptare, cred ca te complici prea mult ! daca et ul e mai mare de 35 , iti va atinge in amortiizor !
Last edited by DEVIL's Style; 08-01-11 at 13:42.
|
|
|
08-01-11, 13:52
|
#43
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
NU ti-as recomanda jantele alea ! in primul rand sunt replici [ vei observa ca buza jantei e mica si spate si fata spre deosebire de originale ] , in al doilea rand , impactul vizual nu va fi acelasi ca cel din poza , cat despre adaptare, cred ca te complici prea mult ! daca et ul e mai mare de 35 , iti va atinge in amortiizor !
|
et ul este fix 35...stiu k difera fatza de cele din poze ..deci la et 35 atinge sau nu ?
|
|
|
08-01-11, 14:04
|
#44
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by 55bbs
et ul este fix 35...stiu k difera fatza de cele din poze ..deci la et 35 atinge sau nu ?
|
Da , atinge cu siguranta , singura solutie e doar cu distantiere !
|
|
|
08-01-11, 14:12
|
#45
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 308
|
Re: E60-530d
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Da , atinge cu siguranta , singura solutie e doar cu distantiere !
|
numai stau sa ma complic ..aia e n am avut noroc
|
|
|
|
|