23-08-08, 01:21
|
#16
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
da, am sa vad cum fac cu plasa aia...nu e graba. culoare e techno-violet metalic...dar oricum la modificari prea mari nu ma bag deoarece vreau prima oara sa rezolv cu inmatricularea...avand in vedere ca aici e o perioada de asteptare de 2-3 luni pana ti-o poate omologa...luni ma duc dupa nr rosii si astept sa mi-o verifice
ms mult de posturi si de urari!
|
|
|
23-08-08, 04:20
|
#17
|
BMW Specialist
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
intradevar e mult mai okay grilajul fagure de plastic.nu se compara cu nici o plasa.dar acum asta e.ceva tot trebuie,numai negru sa fie.
|
|
|
23-08-08, 13:22
|
#18
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 230
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
deci pana la urma cat ai dat pe ea ?  sunt interesat in mod special
|
|
|
23-08-08, 16:13
|
#19
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 501
Member of: [AUDI]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
oho cine s-a mai inoit, bv ma sa ai parte de ea fara incidente
Last edited by Scoop; 23-08-08 at 16:17.
|
|
|
23-08-08, 16:52
|
#20
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
NU uita si de buzita la bara fata ,si eleron luneta ...
|
|
|
24-08-08, 05:09
|
#21
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
nu, eleron pe luneta nu cred ca va fi niciodata pt ca sincer nu imi place in mod special...iar buza la bara fata idem. parerea mea e ca, exceptand geamuri fumurii si faruri nu mai trebuie facut nimic deocamdata si mai degraba bagat bani in suspensii, frane, lsd, evacuare si poate si la motor cate ceva...asta mie scopul principal acum, pt ca masina arata f bine asa cum e ea acum...
am dat, daca va vine sa credeti 3070 e cu tot cu jante si cauciucuri noi de iarna pirelli (ea avand acum gume 205/55 r16 Continental noi si pe fata si pe spate) mie sincer mi se pare f putin la cum arata si merge masina, exceptand ambreiajul care e gata, prinde f sus abs nimic nu bate/zdrangane sau face urat sau suna...avand in vedere ca restu coupeurilor erau undeva la 3500-4500 si in stare destul de deplorabila....
|
|
|
27-08-08, 03:26
|
#22
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
niste intrebari...:P
am observat ca dimensiunea cauciucurilor de pe masina nu corespund cu cele date pe tichetul de pe tocul usii...adica pt R16 marimea data e 225/50, dar eu am 225/55 R16;...iar pt R15 e 60 si R17 e 45...cat de mult afecteaza treaba asta masina si oare se leaga RAR-u de mine la omologare?? am jante de iarna de tabla pe 15 cred, just in case, dar sincer as vrea sa rezolv problema si nu doar sa o acopar (adica sa nu am probleme pe viitor).
2. omul care a lucrat la sistemul audio din ea a fost un imbecil....boxele sunt legate complet aiurea! in total sunt 6 boxe in fata si 2 ovale in spate...cele din fata sunt legate tot aiurea adica nu corespund catusi de putin cu Balance/Fader... spuneti-mi unde sunt facute imbinarile de fire ca pana la urma doar 4 grupuri intra in HU, deci cele 16 fire undeva se divid la 8. ca sa va faceti o idee am deconectat direct din mufa rand pe rand grupurile de fire sa vad care boxe le deconecteaza si a iesit in felul urmator: primul grup a deconectat boxa fata dreapta care defapt era spaete dreapta (dupa fader), al doilea grup insa a deconectat cele 2 din usa dreapta si cea mare din stanga iar urmatorul grup a deconectat cea mai ramas, usa stanga...precizez ca boxele de basi pe fata au fost schimbate cu niste Mac-uri pe 2 cai (o prostie zic eu avand in vedere k masina are deja mid/inalte...oricum). as vrea un pointer de unde sa incep k nu prea as vrea sa dau bani la electricieni sa inverseze 2 fire...oricum nu-i prima oara cand lucrez cu electrice, mai ales pe masina...
|
|
|
27-08-08, 14:05
|
#23
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2007
Posts: 211
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
Frumoas masina, sa o stapanesti sanatos, jantele trebuiesc schimbate obligatoriu :P
PS. Stai sa vezi ca o sa zica baietii ca ai dat mult pe ea, ca au vazut ei prin germania la 1500 - 2000 euro
|
|
|
27-08-08, 14:26
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 139
Member of: [2 Roti]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
Superb sa ai noroc de ea !
Asta e visul meu cand o sa fac carnetu o pisica ca asta
|
|
|
27-08-08, 15:24
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
Quote:
Originally Posted by Alex_Tiger
niste intrebari...:P
am observat ca dimensiunea cauciucurilor de pe masina nu corespund cu cele date pe tichetul de pe tocul usii...adica pt R16 marimea data e 225/50, dar eu am 225/55 R16;...iar pt R15 e 60 si R17 e 45...cat de mult afecteaza treaba asta masina si oare se leaga RAR-u de mine la omologare?? am jante de iarna de tabla pe 15 cred, just in case, dar sincer as vrea sa rezolv problema si nu doar sa o acopar (adica sa nu am probleme pe viitor).
2. omul care a lucrat la sistemul audio din ea a fost un imbecil....boxele sunt legate complet aiurea! in total sunt 6 boxe in fata si 2 ovale in spate...cele din fata sunt legate tot aiurea adica nu corespund catusi de putin cu Balance/Fader... spuneti-mi unde sunt facute imbinarile de fire ca pana la urma doar 4 grupuri intra in HU, deci cele 16 fire undeva se divid la 8. ca sa va faceti o idee am deconectat direct din mufa rand pe rand grupurile de fire sa vad care boxe le deconecteaza si a iesit in felul urmator: primul grup a deconectat boxa fata dreapta care defapt era spaete dreapta (dupa fader), al doilea grup insa a deconectat cele 2 din usa dreapta si cea mare din stanga iar urmatorul grup a deconectat cea mai ramas, usa stanga...precizez ca boxele de basi pe fata au fost schimbate cu niste Mac-uri pe 2 cai (o prostie zic eu avand in vedere k masina are deja mid/inalte...oricum). as vrea un pointer de unde sa incep k nu prea as vrea sa dau bani la electricieni sa inverseze 2 fire...oricum nu-i prima oara cand lucrez cu electrice, mai ales pe masina...
|
1. Deci, in primul rand, singura problema majora, cu jantele (+ anvelopele care le ai acum), e ca talonul e mai mare decat cel in carte, astfel, diametrul per total al rotilor tale este cu 4% mai mare, decat o roata originala cu 225/50, ce inseamna asta? pai e simplu, vitezometrul tau va indica o viteza mai mica si tu defapt vei avea o viteza mai mare... cand acul la vitezometru iti arata 100, tu defapt ai 103.8. Big problem la viteze mari, unde deja diferenta vitezometr - viteza reala devine 5-10km/h. Exista o mare posibilitate ca cei de la rar sa se ia de tine pt acest lucru, mai ales daca in brieful masinii nu este trecuta aceasta dimensiune a rotilor.(ma refer la brief-ul mare).
2. Head-unit-ul trebuie sa aibe o schema pe el, ca sa vezi exact in ce pozitie se leaga fiecare difuzor, (sau mai bine zis canal)... pe conexiunea iso. Daca nu gasesti schema, cauta pe net, si daca tot nu gasesti, o iei prin elimitare, pui faderul si balance, pe fata dreapta, si verifici cu o boxa care din mufe e fata dreapta, apoi, iei celelalte cabluri de la celelalte boxe si le incerci pana incepe sa-ti cante fata dreapta, apoi o imbini si o lasi acolo,
repeat steps 1 - 4, until satisfied.
__________________
1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold
1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold
2007' Infiniti G35s Coupe - Status: Confirmed
|
|
|
28-08-08, 01:10
|
#26
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
1.nu stiu ce am vazut eu 225 ca sunt pe 205/55 r16...deci din cate am inteles sunt direct proportionale si e ok....oricum ma mai interesez...
2.nu ai inteles razvane care e jmenu...am pus o poza schitata cat decat in paint sa explic...locul unde cele 6 fire devin 2 nu-l gasesc...am desfacut panoul de sub volan si am urmarit firele mufei de HU. sunt izolate cu materiale originale si prinse cu soricei undeva pe lateralul consolei centrale inauntru si se continua sub consola centrala, nu stiu unde ca nu am reusit sa o dat toata jos...oricum trebuie sa gasesc locul in care sunt legate boxele...
Cum ai spus tu razvane nu are rost sa fac k practic deocamdata nu ordinea ma intereseaza ci grupurile de boxe care is legate pe fire...pt ca la mine primele 3 canale adica firele (din mufa) 1-2,3-4,5-6 contin toate boxele fata(1-2 una din usa, 3-4, 1 din aceasi usa si 2 din cealalta si 5-6 ce-o mai ramas) iar 7-8 sunt cele 2! boxe din spate...(deci legate pe un canal.....)) VARZA TOTALA! ii dau eu de cap pana la urma...
|
|
|
28-08-08, 01:16
|
#27
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
inca o intrebare...
eu inca am golfu cu nr 14 LFS. daca deocamdata inmatriculez bmw-ul si apoi vand golful si pastrez numarul pot sal pun pe BMW? si care vor fi costurile? sau cum fac practic sa am 14 lfs pe bmw avand in vedere ca golful no sal vand pana inmatriculez bm-u, fara sa radiez golfu?
ms de urari!!
|
|
|
28-08-08, 21:32
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 717
Member of: [BMW]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
Quote:
Originally Posted by Alex_Tiger
inca o intrebare...
eu inca am golfu cu nr 14 LFS. daca deocamdata inmatriculez bmw-ul si apoi vand golful si pastrez numarul pot sal pun pe BMW? si care vor fi costurile? sau cum fac practic sa am 14 lfs pe bmw avand in vedere ca golful no sal vand pana inmatriculez bm-u, fara sa radiez golfu?
ms de urari!!
|
Nu ai cum
|
|
|
28-08-08, 21:50
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
Quote:
Originally Posted by Alex_Tiger
inca o intrebare...
eu inca am golfu cu nr 14 LFS. daca deocamdata inmatriculez bmw-ul si apoi vand golful si pastrez numarul pot sal pun pe BMW? si care vor fi costurile? sau cum fac practic sa am 14 lfs pe bmw avand in vedere ca golful no sal vand pana inmatriculez bm-u, fara sa radiez golfu?
ms de urari!!
|
Ba dam ai cum..... Re inmatriculezi golfulf(pe numele tau sau pe numele altuia) si in acelasi timp faci un dosar pt inmatricularea bmw-ului, platesti taxa de nr preferentiale, si dupa ce golfu e reinmatriculat, inmatriculezi bmw-ul, cu cj 14 lfs....
Asa am facut eu cu dacia inainte sa o vand.
|
|
|
28-08-08, 21:55
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 717
Member of: [BMW]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 14 LFS
Quote:
Originally Posted by Raz6633
Ba dam ai cum..... Re inmatriculezi golfulf(pe numele tau sau pe numele altuia) si in acelasi timp faci un dosar pt inmatricularea bmw-ului, platesti taxa de nr preferentiale, si dupa ce golfu e reinmatriculat, inmatriculezi bmw-ul, cu cj 14 lfs....
Asa am facut eu cu dacia inainte sa o vand.
|
Asha da, in acelasi timp, dar el nu vrea inca sa vanda golful si nu are cum sa aibe 2 masini cu acelasi nr...
|
|
|
|
|