ei bine, am fost ieri la mecanic cu micuta si i-am luat ambreiaj nou si am strans frana de mana urmand ca azi dimineata sa merg la RAR-u. totul f bine si frumos, am stat 1 ora la rar si am rezolvat tot, m-au chemat luni dupa acte, cat despre masina...hmm acum defapt descopar adevarata ei putere eh eh ce frumos se invart rotile alea!
acum as avea niste intrebari/sugestii care daca sunteti "draguti" sa mi le raspundeti/dati
1. autoblocant: sincer as vrea sa-i pun autoblocant telul meu fiind sa invat tainele driftingului in realitate de data asta!
-ma intereseaza, logic, ce fel de lsd imi trebe? adica tot vad ca sunt de pe M de pe 2.5, toate asta si toate rapoartele lor merg si pe a mea? care ar fi cel mai indicat pt motorasu meu de 1.8?
2. vreau sa ma ocup umpic de ochii ei si anume lupe pe faza scurta deoarece va venii si instal de xenon si angel eyes. intrebarea mea este: se vad bine angel eye's pe faruri originale (cu sticla rotunda peste far)? deoarece nu vreau sa schimb farurile originale (imi plac prea mult). Aici mai vreau sa intreb daca se poate schimba faza mea scurta care nu are lupa cu una tot originala dar cu lupa, potrivesc?
si cam atat deocamdata, mai intreb cand mai imi aduc aminte
cauta-ma pe mess si te voi ajuta cu raspunsuri la taote intrebarile tale
I-a zi alex, cand te vad prin Bucale, sa facem schimb de impresii, e46/e36.... poate cine stie, ti-o dau p-asta mica la o tura? asta daca imi demonstrezi ca stii sa conduci bmw, pe a ta evident :P
__________________ 1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold 1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold
cat de curand. va marturisesc ca azi am gustat prima si prima oare pe viu ce inseamna datu de-a latu ca sa si rimeze am tras o fuga pana la cheile turzii unde este un platou mic cu pamant si iarba si o bucata de parcare cu pietris! asa frumos am invartit-o de fund (nu ma refer la celebrele cerculete...) am incercat sa fac cercuri de drift si chiar mi-a iesit, am sa pun maine niste poze si filme ca acum sunt prea obosit!
dar in final nu va pot explica zambetu care-l aveam pe fata
ai incercat tu ceva (cu acceleratia apasai,o lasai,iar apasai iar o lasai)dar iti iesea mult mai bine pe o platforma cu asfalt si ud pe jos..
oricum e frumos montaju si ai facut bine pentru un motor 1,8 si fara prea multa experienta.
cauta sa te duci intr o parcare de mall sau supermarket cand ploua afara..
te rog eu nu o mai baga in balarii dastea cel mai bine fa cum a zis gelu. asa mai mult o strici....mai bn tocesti cauciucurile decat sa-i strici suspensiile si alte alea..s-o zgarii sau sa traga aer cu praf pe admisie. ai facut destul de frumos dar asteptam ceva pe asfalt
asa e, dar terenul nu avea multe denivelari tocmai de aceea am si indraznit sa ma dau...iar daca e sa astept dupa ploaie mor incet...k vad ca tot nu ploua iar pe uscat din pacate nu reusesc nicimacar sa o arunc de fund...nu vrea sa piarda aderenta ...nici cu clutch kick nici cu balans, am tot incercat si in seara asta dar mai mult decat un cerc larg cu umpic de scartz nu vrea nicicum...mai am de invatat...
Ai fost in seara asta si cand ai plecat ai incercat ceva... Cand mai mergi la sala dute si pe la vreo 2-3 dim duci o galeata cu tine si iei apa din somes si uzi pe acolo prin fata la sala si te dai
Ai fost in seara asta si cand ai plecat ai incercat ceva... Cand mai mergi la sala dute si pe la vreo 2-3 dim duci o galeata cu tine si iei apa din somes si uzi pe acolo prin fata la sala si te dai
deci am martor zile tu de vroia sa se invarta...nici macar nu scapa fundu doar umpic de scartz
Mai bine nu, pentru ca incinge ambreiaju inainte... si o da dintr-una in alta.... cel mai bine... practice practice practice, mai tii minte Alex, in lfs....
nare rost sa va inspirati din lfs ca una e in lfs una e cu masina adevarata..
daca prinzi viteza (cum ai zis tu ca ai incercat si au dat un cerc mare cu scartait de roti)la viteza aia poate sa scape de fund si no mai redresezi..deaia pt incepatori nu e bun 1 8 sau 2 0..mai bun e un 2,5 ii dau unde vrei si te calmezi..cu 1 8 te tot mananca sa incerci si cine stie cum fuge..am patito cu un prieten cu un 2,0 si nu va doresc..
nare rost sa va inspirati din lfs ca una e in lfs una e cu masina adevarata..
daca prinzi viteza (cum ai zis tu ca ai incercat si au dat un cerc mare cu scartait de roti)la viteza aia poate sa scape de fund si no mai redresezi..deaia pt incepatori nu e bun 1 8 sau 2 0..mai bun e un 2,5 ii dau unde vrei si te calmezi..cu 1 8 te tot mananca sa incerci si cine stie cum fuge..am patito cu un prieten cu un 2,0 si nu va doresc..
2.5-u vezi ca te potoleste de tot.arunca cu tine de borduri daca nu stii ce o sa faca.iar un diferential deschis nu ai niciodata siguranta 100% ca o sa faca un anume lucru exact.1.8is / 2.0 e bun.inveti.o pierzi si gata.la un 2.5 ii dai in ***** ca nu simte.si te trezesti pe la vre-o 100 si ceva.un 2.0 pana ajunge la 80 mai dureaza ceva.trebuie doar sa stii limitele masinii.sa stii cam cat fuge daca o scapi.sa-ti asumi niste riscuri,daca cand incerci sa o dai de cur...ai loc safe in cazul in care nu o tii.
acum nah...daca subestimezi tractiunea spate,si o lada de 24 de cai morti da cu tine de bordura.nu e loc de vitejii cu tractiunea spate.atata timp cat o respecti iti va oferii senzatii.