Bun am revenit din vacanta, pe care mi-am petrecut-o pe masina in masina si sub masina si totusi sunt in bucuresti fara masina ! Am realizat multe si nimic sa zic asa ! Imi da mici batai de cap dar nu e nici o problema continuam ! Am adus toate piesele stranse la masina insa a fost o zi infernala de calda asa ca a doua zi ajutat de un prieten am tras masina mai la umbra si ne-am apucat de demontat exteriorul (capota, aripa) am indreptat ce era de indreptat, si am inceput capitolul montaj cu radiatorul, tutul a fost ceas mai putin partea in care furtunul de la motor catre radiator avea o crapatura pe lungime asa ca l-am demontat si l-am prelungit cu mare atentie si un furtun nou cumparat de la piese auto...
Dupa ce ne-am oupat cat e cat cu partea asta am trecut la interior si am montat bordul ( vreau sa spun ca a fost un chin gen montat coloana de directie pus plansa bord am sesizat ca de aceea a dat coloana de directie jos ca sa scoata bordul am demontat iar si am pus-o intr-un final ! ) Am montat bordul si scaunul la sofer am pus apa distilata si antigel si am pornit masina :
- Partea buna : Alternatorul incarca, pompa de apa e functionala, motorul merge brici nu scoate sunete ciudate, in privinta starii tehnice sunt super multumit dpdv motor !
- Partea proasta (ce a aparut si nu m-a lasat sa aduc masina acasa): Suportul motor de pe partea stanga cum te uiti la masina (pe partea pasagerului) a decedat si masina vibreaza de iti face masaj si alta nu, lucru ce nu l-am constatat la inceput si fiind necunoscator nici nu m-am gandit la asa ceva....
Pentru oamenii rai am schimbat totusi rotile pentru ca au fost puse la misto si sensul de rotatie era invers pe fiecare parte si am verificat uzura discurilor de fana si a placutelor vreau sa spun ca, la cum arata, au fost recent schimbate inainte sa se produca evenimentul rutier ! A da si pe partea dreapta spate nu imi tine frana de mana prea bine la modul ca era trasa si cand am strans prezoanele cu putere am reusit sa rotesc roata....Oricum v-oi inspecta situatia !
La parte de interior am taiat mufele de la geamurile electrice (erau cu mufa verde) si am montat butoanele cumparate ce au mufa galbena, s-au potrivit la fire le-am lipit le-am izolat totul e ok !
Ce problme am mai sesizat trebuie sa cumpar de la cineva incuietoarele de la usi portbagaj si contactul evident pentru ca nu stiu care este problema dar cheia imi intra in contact si in portbagaj imi intra si in usi parca da sa miste dar nu o face ! La incuietoarea de la portbagaj trebuie sa sti o smecherie ca sa o deschizi pentru ca daca bagi cheia pur si simplu si invarti nu iti iese , decat daca stai sa o cauti !
Intrebam mai sus cati suporti motor are m43b18 pentru ca vreau sa inlocuiesc, intre timp m-am documentat si sunt 2 suporti stnga dreapta si 2 la cutia de viteze deoarece cutia se tine in motor si pe acea traversa care are acele pastilute de cauciuc numite "suporti" ! Cum cei de la autokarma au inceput sa ma atraga prin seriozitate si modul de a isi trata clientii am sa comand de la ei ! Eu pana acum am auzit ca cea mai buna firma la piese ar fi lemforder asa ca am gasit pe autokarma
suporti motor lemforder la 138 lei/bucata si
suportii de la cutia de viteze tot lemforder 35 lei bucata V-am pus si link-uri ! Astept de la cineva confirmarea ca sunt 2 si 2 !
Cam atat momentan, o vreme o sa ma opresc cu masina pentru ca ma pregatesc in asteptarea unui fratior pentru mein kater mai nou mai modern masina pe care cu adevarat mi-o doream de cand eram prunc ! Acuma las niste poze din ce am reusit sa fac si la final o sa las 2 poze 1 cu niste cabluri de la oc parca care sunt taiate si nu stiu unde duc si la ce se leaga fiecare culoare si una cu o "chestie de metal am mai multe bucati (gen 3-4) si nu imi dau seama ce sunt si pentru ce...
Si astea doua cu ce ma intereseaza pe mine :