Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: E36 - coupe SXL
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
daca toate vor fi ok , si nu vom avea probleme cu montajul motorului dupa calculele mele cel tarziu miercuri sunt prezent la standul Racing Code pentru soft !
Nu este nici o graba mai ales ca saptamana care vine este premergatoare Campionatului National de Viteza pe Traseu Montan si sunt masini de curse la care se lucreaza mai dificil fiind cu fel de fel de standalone si 1001 modificari.
Nu ne grabim nici cu ei si nici cu tine cand are sa fie cazul.
Nu te agita, ia masina incetisor si rezolva tot ce este de rezolvat.
Quote:
Originally Posted by tabokubmw
Super a iesit masina Marian.
Dupa ce o vei scoate pe strazi astept niste poze profi.
Ma bucur pentru tine ca ai realizat ceea ce iti doreai de mult.
Toata lumea se bucura, pentu ca este un suflet mare de automobilist si-l stiu de mic.
Te asteptam cu pozele si cand facem setarea sa o pozezi pe dyno. Probabil ca are sa dureze doua zile setarea la aceasta masinuta pe care vrem sa o facem foarte bine si foarte frumos. Ori este totul asa cum vrem sa iasa perfect ori nu.
Nu este nici o graba mai ales ca saptamana care vine este premergatoare Campionatului National de Viteza pe Traseu Montan si sunt masini de curse la care se lucreaza mai dificil fiind cu fel de fel de standalone si 1001 modificari.
Nu ne grabim nici cu ei si nici cu tine cand are sa fie cazul.
Nu te agita, ia masina incetisor si rezolva tot ce este de rezolvat.
Toata lumea se bucura, pentu ca este un suflet mare de automobilist si-l stiu de mic.
Te asteptam cu pozele si cand facem setarea sa o pozezi pe dyno. Probabil ca are sa dureze doua zile setarea la aceasta masinuta pe care vrem sa o facem foarte bine si foarte frumos. Ori este totul asa cum vrem sa iasa perfect ori nu.
Multumesc din suflet pentru aprecieri , astazi oficial am luat masina de la vopsit , mai astept cateva chedere ce au fost vechi si s-au deteriorat in momentul demontarii !
Atasez poze cu masina (putin prafuita )
si o poza cu unul dintre elementele cheie pe care motorul il detine si anume : chiulasa !
Sport la treaba. Ai avansat repede!
Chiar sunt curios cat o sa scoti din motor! Tu ai luat internele de la Adi?
Vad ca ai portat chiuloasa, polisat, sau nu-mi dau seama din poze.
Sport la treaba. Ai avansat repede!
Chiar sunt curios cat o sa scoti din motor! Tu ai luat internele de la Adi?
Vad ca ai portat chiuloasa, polisat, sau nu-mi dau seama din poze.
salut , da eu am luat tot motorul de le Adi
in legatura cu portat - polisat chiulasa , ai dreptate
motorul va avea urmatoarea confiratie : tot ce tine de interne sunt de 2.8 , cuzineti , segmenti noi ,scaunele supapelor"rectificate" , arcurile supapelor au fost intarire , axa de admisie va fi de 3.0 dublu vanos , axa de evacuare va fi axa de admisie de 2.5 non vanos(240 de grade - cea mai agresiva axa oem ) ,chiulasa planata si portat+polisat , admisie de m50 cu tot cu clapeta , galeriile de evacuare de m52 ,cutie getrag de 2.0 , ambreiaj de m20 cu volanta de 6 kg si ambreiaj batut cu kevlar ,
si intr-un final cel ce va pune jos toate aceste modificari este un grup autoblocant carcasa mare de pe 325 ix (e30) raport 3.91 cu 40% blocare !
in privinta softului softului am ales sa merg la Racing Code , unde stiu clar ca se va obtine un rezultat foarte bun , bine pus la punct , iar masurarea masinii mele pe dyno va fi una reala nicidecum "ESTIMATA" !!!
astazi a fost dat jos de pe masina motorul de 2.0 , un motor bun ce mergea in toate mintile , si urmeaza sa fie inlocuit cu noul motor .
tot astazi proiectul Ford Sierra 1.8 is turbo a fost finalizat pe partea mecanica , a pornit , a fost probat toate bune si frumoase , Racing Code va face softul pentru 1.8 is turbo si vom avea un rezultat prompt pe dyno !
Felicitari Melcule , felicitari George pentru acest proiect , si astept cu nerabdare sa aud 2.8 pornit !
atasez poze cu masina mea , plus cateva poze si un filmulet cu Sierra !
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: E36 - coupe SXL
Se face ceva treaba in garajul ala, nu gluma.
Felicitari!
In alta ordine de idei nu pot sa nu-l evidentiez pe VEC-ul care este unul din amfitrionii BMW-urilor mai vechi.
La masini inante de setare ne vom vedea sa stabilim cateva mici pregatiri, un minim necesar ar fi:
- suport sonda AFR(lambda) montat sub masina in zona scaunului soferului , in pozitie orizontala cu iesire spre partea stanga.
- stut montat in galeria de admisie intre chiulasa ci clapeta de acceleratie de unde sa putem atasa un furtunas siliconic cu senzor de presiune atasat la standul dyno
- ceas de presiune benzina in rampa de injectoare sau un stut cu diametru exterior de 8-9mm.
- verificare si localizarea posibilitatii montarii unui senzor de detonatie suplimentar pe timpul setarilor, se monteaza doar pe bloc in zona cilindrilor, nu jos spre baie, dar motoarele BMW au multe gauri tehnologice unde se poate infileta un surub de 8 sau 10mm.
Multi leaga aceste senzor pe chiulasa situatie care nu e prea in regula.
Asa cum bine psunea Marian masuratorile sunt chiar masuratori nu estimari sau alte bazaconii unde sa fie fericit clientul cand face poze cu fisa dyno. Valorile relevate de noi pe dyno sunt corecte si foarte putina lume accepta adevarul
De urmarit.Ambitios proiect...important e ca totul e facut ca la carte...profi nu gluma!Succes in continuare sa ajungi in stadiul ce ti l.ai propus fara probleme de niciun fel.
De urmarit.Ambitios proiect...important e ca totul e facut ca la carte...profi nu gluma!Succes in continuare sa ajungi in stadiul ce ti l.ai propus fara probleme de niciun fel.
multumesc din suflet , astept sa vedem ce va iesii
poza cu cele 2 fabuloase axe oem , si o poza cu vechiul ambreiaj cel de pe 2.0