Salut.
Am stat putin pe ganduri inainte de a deschide acest topic,dar am decis sa imi incerc si eu norocul si sa va prezint masina mea de zi cu zi.Momentan este cam stoc, nu am schimbat mare lucru la ea, dar am lucrat foarte mult la aceasta masina pentru a o aduce in starea sa actuala.Masina am achizitionat-o intr-o stare nu tocmai buna dar imatriculata in Romania in anul 2008.Masina a fost stata ceva timp iar starea sa a inceput sa se degradeze.Dupa ce am achizitionat-o m-am apucat serios de lucru.Am aranajat partea mecanica, suspensii, articulatii si cam tot ce tine de motor pus la punct ca sa ma pot bucura linistit de ea.Dupa ce am terminat partea mecanica m-am apucat si de caroserie.Am fost nevoit sa schimb o aripa, pragul de pe partea dreapta si mici retusuri pe partea stanga.Dupa ce am terminat tinichigeria am antifonat masina complet interior exterior, cu antifon insonorizant dar in doua straturi.Avand un prieten bun vopsitor, i-am lasat masina pe mana pentru a o vopsi integral.Omul s-a ocupat de pregatirea si vopsirea masinii interior/exterior.
Dupa ce a venit de la vopsit am inceput completarea masinii.Am schimbat total interiorul care fusese pe ea, pentru ca era intr-o stare mai mult decat jalnica, am pus un interior textil pe negru in prima faza.Acesta a fost schimbat apoi cu unul Recarro din piele cu scaune incalzite.
Am achizionat un set de jante, astea s-au nimerit la momentul respectiv si arata cat de cat ok pe masina.La capitolul sonorizare masina are toate boxele sale OEM + un DVD retractabil de 7 inch statie de amplificare Crunch MBX 5900i si subwoofer de 300 w RMS, care se aud destul de bine.
Masina in prima faza nu a avut nici geamuri electrice, a fost cea mai simpla versiune,avand trapa manuala.
Am montat geamurile electrice pe fata, si trapa electrica.Oglinzile erau deja electrice,am montat AC schintez pentru ca imi plac mai mult decat cele de M si au o vizibilitare mult mai buna.(cel putin asta este parerea mea).
Xenon de 8000k pe faza scurta.
Tin sa precizez ca la partea de mecanica si electrica masina statea foarte bine, nu au fost nevoie de investitii majore, functiona fiecare beculet si buton.
La capitolul motor au fost schimbati toti senzorii de pe motor, verificat compresie 14.3 pe fiecare cilindru,bujii,bobine(bosch) ,schimbat pompa de benzina,debimetru, furtunele de vacum si alte chestii minore.Toate piesele le-am avut, nu era neaparata nevoie sa le schimb dar sunt mai ok decat cele care au fost pe masina si apoi am cumparat un filtru de aer KN in carcasa originala.
In mare parte cam astea ar fi pe scurt, intrucat sunt prea multe de spus cu ce s-a lucrat la masina si nu are rost sa va plictisesc cu detalii inutile.
In pozele de mai jos se regaseste masina cu starea ei actuala.
Acum deja am un nou plan de bataie pentru ea, si il pun in aplicare incepand de saptamana urmatoare, incep din nou lucrul la masina, asta insemnand:
-montat suspensie reglabila Koni, o am in cutie nou nouta
-Schimbat absolut toate bucsile de la puntea spate si brate noi pe fata cu pivoti si tot kit-ul complet
-reconditionat jante, indreptat, sablat vopsit din nou
-schimbat parbriz(este crapat)
-retusat profi toata caroseria pentru ca mai are defecte minore, asta datorandu-se vopsitorului.
- montat Kit-ul de M complet:bari, praguri,bandouri,pleoape,...etc.Stiu ca sunt foarte multe,dar imi place cum arata pe masina.
-eleron in functie de posibilitati ori pe luneta ori lim ori ceva frumos sa vina bine
-montat geamuri electrice si pe spate
-montat OBC
-pe viitor clima digitala(momentan nu dispun de banii pentru ea ma rezum la restul)
-schimbat mocheta si jumatate de bord pe bej,cotiera,sa fie tot interiorul ca la carte
-evacuare inox cap-coada
-xenon si pe faza lunga daca ma ajung cu banii si de angel eyes daca nu pe viitor in mod sigur.
Momentan cam astea imi vin in minte si le voi duce la bun sfarsit in cel mai scurt timp.Acum astept sa se topeasca zapada si cel tarziu la 1 martie ma apuc de masina.O mare parte din piesele enumerate le am, dar mai am de adunat una alta.
Dupa ce voi termina cu toate cele enumerate mai sus masina va fi revopsita iarasi total dar de data asta mult mai profi, la cuptor cum ar fi trebuit de prima data.Nu este necesar, dar nu ma costa foarte mult, si plus de asta toate elementele montate pe masina sa vina in aceeasi culoare, sa fie totul perfect.
La final, si sper sa nu se supere Cosmin Vox, masina va fi aproape identica cu a lui.
Toate lucrarile la masina le-am facut de unul singur, acasa cu uneltele personale si chef de munca, si asa le voi face si in continuare.
Sper ca nu am plictisit pe nimeni prea rau.
Astept orice sugestie in legatura cu masina, pentru ca vreau sa fie cat mai ok.Nu stiu ce culoare sa fac jantele.As opta tot pentru alb,dar daca voi aveti o sugestie mai buna,as fi recunoscator.Am uitat sa precizez anul fabricatiei 06-1991
O sa revin cu poze din timpul lucrarii in cel mai scurt timp.
Va multumesc.Numai bine!