Din ce stiu eu, pe carcasa diferentialului se gaseste o tabla pe care este stantat raportul grupului. Daca diferentialul este autoblocant, este trecuta inaintea raportului litera S. Ex: S 3.15...
Cineva sa ma corecteze daca gresesc.
Merci,in cel mai scurt timp voi pune poza cu tablita
Arata prea bine masina. Apreciez ca vine la linie la toate imbinarile. Multi omit sa mai alinieze botul la e36 in momentul in care o re-asambleaza.
Interiorul este cel original? Daca da, pare in stare foarte buna, semn ca nu e prea "tavalita".
Singurul minus pe care il gasesc momentan il reprezinta stopurile. La acelasi pret cu unele Depo gaseai stopuri de M originale. Poate te gandesti la asta pe viitor. Masina e prea "clean" ca s-o umpli de piese after-market.
In suspensie ai investit ceva, dar sunt convinsa ca merita.
O sa te invidiem multi iarna asta pt blocant
PS: Cheia "de plastic" este cheia de service .
PS2: imi explici si mie ce este plasa de portbagaj?
Ai grija de masina! succes si drumuri bune!
Mersi Claudia,apreciez ca o fata stie ce inseamna sa readuci la viata un e36,acum am sa incerc sa-ti raspund la intrebari.
Interiorul este al masinii original,sambata cand o sa pun poze noi o sa intelegi de ce arata asa .
Stopurile sunt o dilema,stock exclus, M nici gand,iar astea nu ma mai satisfac,in leg cu pretu cele de M pe depo sunt 170ron/buc si cele care le am eu am dat 180 euro/set,deci nu pretu a fost problema.
Cheia de service explica-mi ce face,pls!
Plasa de porbagaj este o plasa elastica,se prinde de urechile de plastic din porbagaj si are rolul de a nu lasa sa plimbe''incarcatura'' cand folosesc eu blocantu, am sa pun poze si cu asta..
Suspensia este la locul ei amortizoare sport Bilstein si arcuri kw fata -45 si spate -40 (just for moment)
Din ce stiu eu, pe carcasa diferentialului se gaseste o tabla pe care este stantat raportul grupului. Daca diferentialul este autoblocant, este trecuta inaintea raportului litera S. Ex: S 3.15...
Cineva sa ma corecteze daca gresesc.
Sa inteleg de la tine ca masina e superba dar nu-ti plac stopurile,asta e ok,dar cu liniile ce ai???
poate s-a inteles gresit, m-am referit ca nu imi plac stopurile dar + pentru linii ... e foarte aliniata, nu era cu minus la linii ... bafta cu ea mai departe
poate s-a inteles gresit, m-am referit ca nu imi plac stopurile dar + pentru linii ... e foarte aliniata, nu era cu minus la linii ... bafta cu ea mai departe
la semiaripa aia a avut ceva interventii? ca nu pare mastic de fabrica ala
merge m40u ? cu tachetii ai avut belele?
Intr-adevar,acolo a fost ceva rugina care a fost inlaturata cand masina a fost vopsita,datorita sudurii masticul a fost inlocuit.
Motorul nu este m40,este un m43b16 si pana acum nu am avut nici macar o singura problema....totusi masina are 16 ani,timp de 3 ani m-am chinuit sa o aduc in starea in care se afla acum si nu ma voi opri aici,sa incercam sa nu ne mai legam de orice mica problema si sa mai vedem si partea frumoasa..
Mersi Claudia,apreciez ca o fata stie ce inseamna sa readuci la viata un e36,acum am sa incerc sa-ti raspund la intrebari.
Interiorul este al masinii original,sambata cand o sa pun poze noi o sa intelegi de ce arata asa .
Stopurile sunt o dilema,stock exclus, M nici gand,iar astea nu ma mai satisfac,in leg cu pretu cele de M pe depo sunt 170ron/buc si cele care le am eu am dat 180 euro/set,deci nu pretu a fost problema.
Cheia de service explica-mi ce face,pls!
Plasa de porbagaj este o plasa elastica,se prinde de urechile de plastic din porbagaj si are rolul de a nu lasa sa plimbe''incarcatura'' cand folosesc eu blocantu, am sa pun poze si cu asta..
Suspensia este la locul ei amortizoare sport Bilstein si arcuri kw fata -45 si spate -40 (just for moment)