13-06-12, 21:55
|
#3916
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 193
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by GubygG
-daca tot se incalzeste dupa ce-l pui pe cel nou e posibil sa ai infundat radiatorul, am am avut 3-4 elementi infundati si tot timpul aveam probleme, dupa curatare nu am mai avut nici o problema
-sa nu pui vreo solutie de curatare ca faci mai rau, se cimenteaza mai rau chiar risti sa-l gauresti
|
pai l-am schimbat si tot se cam ridica nivelul. Prin ce metoda ti-ai desfundat radiatorul?
|
|
|
13-06-12, 22:17
|
#3917
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 511
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by Muscle Car
pai l-am schimbat si tot se cam ridica nivelul. Prin ce metoda ti-ai desfundat radiatorul?
|
oricum acul tre sa stea ridicat pentru ca termostatul lucreaza la 80-90 nsuh exact cat...85 nu stiu exact....ti.as sugera sa lasi asa radiatorul pentru ca stiu pe multi care au spalat radiatorul si s.a facut sita....daca motorul nu fierbe nu ai nici o treaba ....asta o sa se cunoasca in mers ...mergi si tu vreo 10 km.....sau plimbate un pic mai mult asa ...si vezi cum stai atunci cu furtunele.....
__________________
nu lasa nici un cauciuc in viata.
OPEL ASTRA F '93 1.4 MPI c14se
BMW E21 316 2.5 12v
0746105076
|
|
|
13-06-12, 22:17
|
#3918
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by Muscle Car
pai l-am schimbat si tot se cam ridica nivelul. Prin ce metoda ti-ai desfundat radiatorul?
|
- se scoate capacul prin incalzire cu o lampa de gaz, se curata fiecare elelamnet duapa care se cositoreste la loc
|
|
|
13-06-12, 22:19
|
#3919
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 511
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by GubygG
- se scoate capacul prin incalzire cu o lampa de gaz, se curata fiecare elelamnet duapa care se cositoreste la loc
|
ii trebe cositor ...apa tare....daca paote sa faca rost spor la treaba...
|
|
|
13-06-12, 22:24
|
#3920
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by pfrazvan2001
oricum acul tre sa stea ridicat pentru ca termostatul lucreaza la 80-90 nsuh exact cat...85 nu stiu exact....ti.as sugera sa lasi asa radiatorul pentru ca stiu pe multi care au spalat radiatorul si s.a facut sita....daca motorul nu fierbe nu ai nici o treaba ....asta o sa se cunoasca in mers ...mergi si tu vreo 10 km.....sau plimbate un pic mai mult asa ...si vezi cum stai atunci cu furtunele.....
|
-radiatorul se curata la rece fara nici o solutie, decositorit, si se baga pe fiecare element o platbanda, si scufundat in apa, dupa careflat cu aer
-daca apar pori se astupa cu cositor, nu cred ca e mai bine sa fie astupati cu rugina
-se face un test de presine sa vezi daca tine tot odata vezi si supapa de preaplin daca lucreaza cum trebuie
|
|
|
13-06-12, 22:27
|
#3921
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 511
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by GubygG
-radiatorul se curata la rece fara nici o solutie, decositorit, si se baga pe fiecare element o platbanda, si scufundat in apa, dupa careflat cu aer
-daca apar pori se astupa cu cositor, nu cred ca e mai bine sa fie astupati cu rugina
-se face un test de presine sa vezi daca tine tot odata vezi si supapa de preaplin daca lucreaza cum trebuie
|
pai si cand il face la loc ....cositor, apa tare ca sa prinda cositoru' nou ....da asa e treaba cu platbanda dar facuta de cineva care a mai facut asta ca sa nu il strice
|
|
|
13-06-12, 22:29
|
#3922
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by pfrazvan2001
ii trebe cositor ...apa tare....daca paote sa faca rost spor la treaba...
|
-pe mine m-a costat 100ron toata treaba in c-ta, in afara de faptul ca am stat la coada 3 ore, tot ce stiu e ca s-a facut treaba buna si nu mai am probleme ani de zile
- si stiu ca motorul merge in parametrii normali de temperatura, l-am facut de la zero si nu vreau sa-mi bat joc de el
|
|
|
13-06-12, 22:31
|
#3923
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 511
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by GubygG
-pe mine m-a costat 100ron toata treaba in c-ta, in afara de faptul ca am stat la coada 3 ore, tot ce stiu e ca s-a facut treaba buna si nu mai am probleme ani de zile
- si stiu ca motorul merge in parametrii normali de temperatura, l-am facut de la zero si nu vreau sa-mi bat joc de el
|
app cat te.a dus facutu tot la motor....??
|
|
|
13-06-12, 22:38
|
#3924
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by pfrazvan2001
pai si cand il face la loc ....cositor, apa tare ca sa prinda cositoru' nou ....da asa e treaba cu platbanda dar facuta de cineva care a mai facut asta ca sa nu il strice
|
- au am gasit oamenii care numai asta fac, cei din c-ta cred ca stiu locatia
-ca sa ies mai ieftin m-am dus cu masina, am scos radiatorul in parcare, l-au facut bucati sub ochii mei, curatat, negociat si platit, si montantat in parcare la loc
-cei care fac asta au tot ce trebuie, astia faceau si radiatoare de AC, nu mai zic ca veneau si tiruri cu tot felul de probleme
|
|
|
13-06-12, 22:50
|
#3925
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by pfrazvan2001
app cat te.a dus facutu tot la motor....??
|
-la motor m-a ajuns c-am 600eu, asta insemnand desfacut si montat de mine
-la service am apelat doar la montatul segmentilor ca nu aveam scule si strnasul chiloasei dinamometric
-in rest m-au incurcat un pic cu anumite piese care s-au laudat cagasesc ei...garnituri si rulmenti
-pana la urma m-am descurcat, avantajul a fost ca am avut toate cheile sa-mi fac treba acolo
PS ce e facut cu mana ta e lucru sfant
|
|
|
14-06-12, 20:58
|
#3926
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
ehee si azi s-a mai facut un pas mic spre marea calatorie .cu ajutorul lui francezu si al lui costi am reusit sa fac aripa spate,sa mai montam cate ceva la motor.... mentionez ca francezu este un fel de MacGyver al romaniei (daca mai tineti minte serialul ) in sensul ca gaseste rezolvare la orice . maine incercam sa facem si aripa dreapta asa usor usor,dupa posibilitati . si cateva poze de azi.
|
|
|
15-06-12, 08:33
|
#3927
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 313
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Bmw 318
Pret 2.999 EUR, 13.374 RON, negociabil
Situat in Romania, Judetul Satu Mare, Satu mare
Postat in data : 28.05.2012
Second-hand
Categoria berlina
Stare inmatriculabila
Anul fabricatiei 4/1979
Kilometraj 72.000 km
Putere 90 CP
Cutie de viteze manuala(4+1)
Capacitate 1800 cm3
Climatizare manuala
Culoarea albastru
Usi 2/3
Motorizare Benzina
Consum 5,50l
Dotari confort Radio ;
un bmw frumos de vanzare
__________________
|
|
|
15-06-12, 08:54
|
#3928
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
tzipla.zici ca acum a iesit pe portile fabricii.
|
|
|
15-06-12, 17:45
|
#3929
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 91
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
arata beton, asta da detailing auto.
|
|
|
15-06-12, 17:51
|
#3930
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 91
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
La un 318i bratului care tine (wishbone) roata http://realoem.com/bmw/showparts.do?...01&hg=31&fg=05 -piesa 11 ,
ii pot fi schimbate doar partile de cauciuc ? adica bucsele respective (3 la numar) sau e nesesar sa schimb tot bratul?
Ma interesez deoarece cand am luat cauciucuri si le-a montat, la vulcanizare, a zis baiatu ca am o problema la bucsa de la roata dreapta ...si a miscat de roata (suspendata) si avea un joc destul de urat. Nu am fost ca sa-mi fac directia ...in ideea de a rezolva bucsa respectiva prima data, ca am inteles ca daca umbli la directie, suspensie....e obligatoriu sa-i faci ulterior directia din nou.
|
|
|
|
|