Quote:
Originally Posted by colegu
Salutare,
e frumos ca lumea repara de zor si nu se lasa pe tanjeala.
Proiectele arata bine.
La mine am o problema mai vech insa acum m-am hotarat sa o abordez mai serios.
Iintra apa pe la parpriz si pe la luneta in masina. Problema pare sa fie ca s-a micsorat de la vechime, soare maduva de la chedere si acum e mai scurta(la luneta) iar la parpriz lipseste partea din mijloc de la maduva(o bucatica de vre-o 10 cm). Cred ca din aceste cauze chederul nu mai este presat bine pe geam si intra apa intre cheder si geam ..si se scurge in masina. gasesc maduva la metru pe undeva ? sau cum se proicedeaza in cazul asta.
Mersi baieti , si spor la proiecte!
|
Asta e un bai tipic pentru E21, mai ales la virsta asta, dar nu e un dezastru.
Cauciucul din care sunt facute chederele "se stringe" si nu mai ocupa etans tot spatiul dintre sticla (parbriz sau luneta) si tabla (caroserie), nu neaparat "maduva" e de vina. Daca nu sunt crapate chederele (si nici "maduva" nu e distrusa) si nu te dau afara banii din casa, nu trebuie sa cumperi altele noi, ci sa pui silicon negru (pentru garnituri de cauciuc - se gaseste in tub pentru pistol) intre cheder si caroserie, dar cu "maduva"/"inima" chederului scoasa afara, ca sa poti strecura mai mult inauntru virful atasat tubului, asta ca sa fii sigur ca se umple tot spatiul - inclusiv cel dinspre interior, din spatele marginii de tabla, cum te uiti din exterior.
O sa fie un pic de chinuiala sa pui la loc "maduva", cum o numesti tu, dar poti folosi cu succes o sfoara. Daca nu stii cum, striga, ca-mi fac timp sa descriu aici cum se face - poate mai e de folos si altora.
Bafta si spor la treaba... si felicitari celor care nu se lasa pe tinjeala !