Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 23-03-11, 23:10   #391
GJ 64 GAB

Stage 5
 
GJ 64 GAB's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of:
[Moderators]
[Hyundai]
[Opel]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Pot să fiu fanu' tău no.1 ?!
GJ 64 GAB is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 23:26   #392
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Bv frate,felicitarii!!!Nu multi au curajul sa intre din prima intr-o competitie oficiala.

Bafta in continuare!
KENZO is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 23:42   #393
B83RUP

Stage 5
 
B83RUP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,790
Member of:
[VW]
[BMW]
[Colectionar Machete]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

felicitari , te-ai prezentat foarte bine pt prima oara
suspensia cum sa compartat?
B83RUP is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 00:42   #394
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Ma, va multumesc frumos la toti. Ca tot am zis ca fac un post lung...acum incerc sa il fac. In ultimul timp miam cam pierdut "talentul" (cheful) de a scrie...mai mult datorita comentatorilor si atotstiutorilor dp aici...efectiv nu mai gasesc satisfactia in a relata cum alta data faceam anumite etape sau...detalii...si oarecum simt ca e pacat.

Ce pot sa zic. Daca stati pe margine si va ganditi sa va apucati de drift sa va ganditi ffff bine inainte. Si mie mi sa zis asta inainte si am luato ca pe o rautate atunci. Dar cand am vazut efectiv care e diferenta dintre spectator si concurent si cat de lung e drumul am inteles defapt despre ce e vorba. Asta ca sa nu mai vorbim de performanta...

Miercuri seara, dupa 1 luna si 2 saptamani de munca la foc automat, zilnic adica...masina nu coopera deloc. Era blocata de spate, ceasurile nu indicau corect, furtunele se spargeau una 2...am plecat acasa foarte dezamagit. Joi insa am reusit sa indreptam situatia (nesperat)...rezolvam problemele una cate una...iar joi noapte Rotti a avut onoarea sa'mi boteze ursul ). Toate mergeau cum trebuie. Mici detalii la frana de mana vineri dimineata, un senzor la diferential ca sa avem si viteza in bord si gata de drum.

Cu un morcov lung de se vedea si de pe luna am plecat cu ea spre Iasi, pe roti. Am ajuns in Roman cu bine, nesperat de bine pot spune. A fost lumina, am evitat gropi, santuri, cratere )...echipaje de politie si debili din trafic si am ajuns cu bine...am ajuns de am luat cauciucurile, am incaltat masina si am plecat spre Iasi unde am ajuns in jur de ora 10 seara.

Cu multa suparare am constatat ca diferentialul pisha ulei...ceva batea sub masina cand viram doar stanga (probabil o planetara)...iar suspensia pe spate era cam praf...si atunci miam jurat ca nu mai merg cu ea pe roti la etape oricat de bun ar fi drumul. Pentru ca e pacat...si chiar nu'i treaba sa risti atata.

Sambata dimineata am intrat pe traseu...enorme emotii, nu va puteti imagina. Prima parte a clipului postat (mai sus) e chiar prima tura cand intru pe circuit...efectiv tremurau picioarele, mainile pe volan TOT!!! Pana cand am intrat prima data nu puteam sa stau pe margine sa ii privesc pe ceilalti, simteam ca ma lasa genunchii....dar in momentul n care am intrat...parca am vazut rosu in fata ochilor si miam zis ca ori dau tot ori nu fac nimic...si a fost fenomenal!!! Limitarea pe 1a si apoi a 2a a spulberat efectiv toate emotiile...ca o galeata cum vedeti (comparativ cu restul) mie mi sa parut extraordinar de tare...cand am iesit de pe circuit dupa 3 ture...am intrat in parcul rece si am intrat cu masina intrun colt...nici nu stiam ce era cu mine, eram haotic complet, cazut dp alta lume...era orgasm in masina...la volan. Taxidrift sau alte nebunii nu se ridica nici 30% cu ceea ce simti cand dai virajul dea latu.

2a tura am ascultat sfaturi bine intentionate dar inaplicabile in cazul setupului meu...si am mers ca o ciubota sparta'n carlig...nu s'a legat absolut nimic nimic nimic..DA NIMIC!!! Poate muream si de oftica ca nu am legat nimic si eram cu fratemiu in masina si doream sa dau mai mult decat in 1 tur, pentru el...dar nu a fost sa fie.

Pe filmul de mai sus a 2a parte (cea widescreen) e intrarea 4 sau 5 pe pista (ultima sau penultima) si deja incepeau sa iasa curbele...faceam spin, chiar nu conta...pt mine conta cat % din viraj o tineam dea latu. Imaginativa ca asa cum citit voi acum, unii dintre voi cu 0% experienta in sideways (lasati iarna pe zapada) va urcati si faceti aia.

SINCER...sfaturile imi erau de prisos...incurajarile nu contau, mam simtit perfect!!! SIngura dorinta era sa nu stric masina si sa nu fiu carmagedon live!!! Si of course sa ma distrez si sa invat ceva.

mar fi ajutat fff mult sa merg cu cineva mai experimentat in dreapta...sa fur pe loc o initiere...o treaba...o strategie...sa incerc sa imit ceva...dar n'a fost, nu mam gandit.

A fost o experienta extraordinara ce in cuvinte nu reusesc sa o transpun si de asta nici nu ma chinui. Dar cert e ca pentru 15 minute pe pista aia sau facut niste eforturi fooooarte mari!!! Din toate punctele de vedere. Dar sau meritat din plin!!! 100%

Sambata...la ora 17.00 se anunta finalul si s'a decis ca unii debutanti printre care si eu nu avem voie duminica pe pista. Sincer? Nu ma deranjat...masina era intreaga si eu trebuia sa ma intorc cu ea pe roti asa ca de ce sa imi fortez norocul mai mult decat il fortasem?

Cine sar fi gandit??? Deci duminica desi debutantii au avut in final voie de la 8 la 10 am stat si am dormit (ca era sincer nevoie)...mam dus relaxat, am vazut etapa in sine...urcat in masina destinatia Bucuresti.

la 11.30 eram la Obor asteptam un prieten. Cine sar fi gandit ca joi noaptea termini o masina...mergi cu ea pe roti pana in iasi...te dai cu ea, te dai la ea...nu crapa si vii cu ea pe roti pana in Bucuresti??? Eu unul nu mam crezut asa norocos dar multumesc lui Dzeu si baietilor de la garaj, Nicu, Rotti, Andrei, TOTI!!! si baietilor care au alcatuit echipa tehnica sambata ...a fost vis!!!

Is multe de zis, foarte multe...cert e ca antrenamente antrenamente antrenamente si iar antrenamente si sper ca la urmatoarea etapa sa ajung in calificari.

Pe viitor clar platforma...si daca nu gasesc platforma, prefer sa stau acasa. E pur si simplu pacat sa pleci cu o suspensie tare si sa ajungi acolo sa te tina minte lumea ca "baiatu la care se inclina masina tare pe spate"...si asta doar datorita drumului....

Scriu si sterg..*****iu si sterg...nu mai am cuvinte...chiar nu stiu ce sa spun.

Va salut! Va astept la etape, puteti fi fanii mei nr 01 toti, va respect, va iubesc! Sper sa nu dezamagesc pe nici unul din voi

Cu deosebit de mult respect, al vostru Morph!

P.S.
Daca printre voi sunt oameni cu posibilitati sau cu parinti cu posibilitati sau cunoasteti oameni cu posibilitati, aici ma refer la persoane care au afaceri la scara nationala sau cel putin zonala (nu un magazin de bijuterii) si sunt interesati de barter/sponsorizare/donatii...orice fel de ajutor, primesc si ofer ce pot cu placere.

Practic ce as putea oferi?

1) Spatiu de reclama pe masina / echipament oficial (casca/combinezon)
2) Prestez servicii IT - Web. Consultanta, Proiectare, Dezvoltare...Coordonare...Productie Publicitara...ORICE.

Nu pot zice ca'i foamea mare dar reglementarile is drastice...si sunt cheltuieli ce se ridica la 800E la care nu mam asteptat...nu eu ci toata lumea.

Sunt pro ele...dar nici nu vreau sa fiu prins in afara cercului din cauza lor...asa ca PLS HELP!!! Spatiu de reclama sau servicii IT cu cea mai mare placere

O seara buna!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	morph1.jpg
Views:	276
Size:	8.42 MB
ID:	1932859   Click image for larger version

Name:	morph2.jpg
Views:	226
Size:	8.26 MB
ID:	1932860  
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 01:37   #395
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

bravo morhpule ..lasa ca invatam usor usor ..io stiu ..poate la anu ma apuc si eu
lopezz is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 08:42   #396
Geox`
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
Geox`'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,406
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[SKODA]
[Delta Racing Crew]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Bravo ! Capul sus mergem inainte !
Geox` is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 12:00   #397
69-HAI

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 812
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

salut.
iti urez succes in continuare si esti bine venit la toate etapele,stii bine
asta,tocmai de aceea a fost si discutia de sambata seara,sustinem incepatorii,debutantii si oamenii seriosi ca tine.
respect si ma bucur ca eforturile si munca ta au dat roade la iasi
__________________
4TUNINGDRIFTER

Prima Scoala de Drift din Romania - Totul pe www.69hai.ro

Hai Drift Team Parts- Piese auto - Cele mai bune preturi www.comenzi-piese-auto.ro
69-HAI is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 12:36   #398
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Quote:
Originally Posted by 69-HAI View Post
salut.
iti urez succes in continuare si esti bine venit la toate etapele,stii bine
asta,tocmai de aceea a fost si discutia de sambata seara,sustinem incepatorii,debutantii si oamenii seriosi ca tine.
respect si ma bucur ca eforturile si munca ta au dat roade la iasi
Multumesc frumos Sorine! In cateva cuvinte pot spune ca ai facut o impresie foarte frumoasa la Iasi. Controlezi masina muuuuult mai bine, mai fluid, modificarile estetice dau foarte bine pe masina, totul a fost ok din perspectiva mea. Abea acum consider ca masina a ajuns la maturitate (dupa 1 sezon de dezvoltare) si tu incepi sa te simti liber in ea. Si asta e doar prima etapa! Mult succes in continuare!!!

In alta ordine de idei:

Sustinerea voastra si sfaturile voastre inseamna enorm si cum le ziceam si altor debutanti, faptul ca voi cei grei va bateti atat pentru noi inseamna enorm!!! Nu trebuie sa dezamagim ci trebuie sa onoram prin rezultate demersurile voastre pentru ca rar vezi atata altruism!!! ...si ar fi pacat sa facem altfel. Incidente ca cel de sambata seara pot avea loc indiferent de natura pilotului si nu ar trebui sa puna intrun con de umbra debutantii ci doar sa sporeasca securitatea cel putin cand unul sau doi debutanti se afla pe pista. E parerea mea.

Acea propunere cu intervalul 8/10 mie mi sa parut foarte inspirata. 2 zile de la 8 la 10 sa fim noi 'stapani' pe circuit iar in a 2a zi la ora 10 sa se hotarasca cine din noi are voie mai departe sau cine parcheaza masina si ingroasa randurile de pe margine. In final e motorsport nu e corul madrigal si trebuie sa fim barbati si sa acceptam un "black flag" dincolo de orgolii si de cat de tari in teasta ne credem noi.

Aceasta prima etapa pentru mine sincer a fost si o confirmare. Recunosc, aveam dubii daca vreau sa fac asta sau nu. E ipocrit cine zice altceva dar pana cand nu te dai tu, mai ales pe un circuit, indiferent de gradul de dificultate nu cunosti. La primul viraj, prima iesire pe circuit am stiut 110% ca viitorul meu asta e si am sa dau tot ce am mai bun.

Eu am fost un caz norocos, ma ajutat Dzeu, sansa enorm! 1000 lucruri puteau merge prost dar nu au fost sa fie si acum cand scriu nu va puteti imagina cat de incantat sunt. Imi pare sincer rau pentru cei care au muncit mai mult, mai putin, nu asta conteaza dar au avut ghinion curat.

Masina am pregatito de la road car la stadiul actual in aproximativ o luna si doua saptamani...banii nu conteaza, orele de munca nu conteaza. Conteaza ca pana la urmatoarea etapa am 2 luni timp sa lucram cel putin la fel de mult si la partea din spatele volanului si la etapa 02 sa prind un loc in calificari cel putin.

Un alt lucru important in aceasta etapa a insemnat cunoasterea masinii...a lipsurilor ei si a plusurilor ei. Acum barim am o idee ce vreau de la ea...ca de exemplu CLAR vreau arcuri mai tari si amortizoare mai tari pentru spate...clar vreau unghi de bracaj marit, clar vreau un levier la frana de mana mai lung. Clar vreau sa arunc casetofonul din bord pentru ca ma incomodat de cateva ori. Si nu numai...

Saptamana asta pauza, ca e bine meritata iar de urmatoarea revenim la garaj dar la o turatie mai scazuta, mai cerebrala, mai putin alergata.

Cheers to all
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 22:21   #399
maverick1508

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,315
Member of:
[Fiat]
[RENAULT]
[2 Roti]
[SEAT]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Morph-ule, las' ca a fost bine pentru prima data. Oricat te-ai fi dat in spatele blocului nu se compara cu un eveniment. Baga mare sa fii mult mai bun data viitoare . Btw, pastreaza Sei-ul...
Bafta!
maverick1508 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 23:14   #400
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Scrii foarte frumos si cu multa pasiune, daca inima ta e acolo unde trebuie (si e) vei vedea ca devine din ce in ce mai usor.

Ai descris perfect sentimentele inainte sa iesi prima data in fata publicului si sa te stii complet nepregatit. Cam la fel am simtit si eu cand am fost la Suceava in decembrie. Cred ca e ca prima doza dintr-un drog, e un high care foarte greu il mai atingi dup-aia, poate doar cand ajungi campion

Cum am scris si mai sus, prima data e cel mai greu, daca te tii de asta cu tenacitate vei invata repede, iti promit. Think drift, dream drift, go drift.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 16:24   #401
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Jante noi vechi plac? nu plac?

astept propunerile voastre cum sa le vopsesc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	26032011633.jpg
Views:	226
Size:	498.0 KB
ID:	1936018  
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 16:30   #402
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

albe......?
plus capace drepte la ele...
jakal is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 16:31   #403
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

sa le stapanesti sanatos, parerea mea e sa nu te iei dupa altii cum sa le vopsesti, si sa le faci cum ai tu in cap
plictisit is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 16:38   #404
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

albe
lopezz is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 16:53   #405
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: E30 - Morpheus Drift Project

Nu va contrazic prieteni...dar e greu cu jante albe...am mai avut...dupa prima frana tot ferodo se pune pe jante si mereu is jegoase, mereu is...orice mai putin albe ) dar mam gandit serios si la "alb"...

dar de culoarea asta ce ziceti? Asta'i gunmetall de care va zic...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -