Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 27-02-11, 16:54   #136
il76 h t h

Stage 5
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 612
Default Re: E30 - Un urs cuminte

e posibil sa intre,mie nu mi-a intrat am rezolvato cu un electroventilator de e36,eu am luat motoru dupa e34 probabil o diferi si pompa de apa nu stiu,,,hai ca sunt offf succes
il76 h t h is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 19:32   #137
kyler_iulian

Stage 5
 
kyler_iulian's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 525
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by burnout_bmw View Post
Va salut pe toti, aceasta este ursul meu, il am de anul trecut, dupa multe cautari in care crezut ca nu se mai gasesc ursi mai ingrijiti si cu acte in regula pe la noi la preturi decente am gasit acest urs care mi-a placut, un 320i din 1989 4 usi stok 100% neumblat nemanarit etc, o sa postez cateva poze cum era cand l-am luat si ce i-am mai facut intre timp, am deschis acest thread pt a gasi respunsuri la diverse probleme care le voi intampina de la cei care au mai multa experienta cu acest model de bmw. De asemenea astept si pareri pro si contra la ceea ce am facut sau ce am de gand sa fac la el.
un urs curat , original ,si foarte ingrijit , despre motor daca nu vrei sa te complici cu omologari poti ramane la 2,0 si un mic turbo , asta daca esti adeptul la turbini . ce sa zic bafta si sa iasa forta !
kyler_iulian is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 19:43   #138
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - Un urs cuminte

salut! pana la urma ai schimbat tulumba de servofrana? sau ai pus distantier pe tampon?
in dificultatea asta sunt si eu acum si sunt curios cum ai rezolvat pana la urma. Ms!
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 20:10   #139
burnout_bmw
BMW Driver

Stage 5
 
burnout_bmw's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of:
[BMW]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
salut! pana la urma ai schimbat tulumba de servofrana? sau ai pus distantier pe tampon?
in dificultatea asta sunt si eu acum si sunt curios cum ai rezolvat pana la urma. Ms!
Nu am schimbat-o, am vz postul lui gabi 323 pe topicu tau, admisia e cam la limita (1-2mm de servo), trebuie sa ma mai uit odata cum sta cardanul, atata timp cat cardanul sta drept (aliniat perfect cu cutia) nu cred ca sunt probleme, eu pana la urma cred ca o sa pun un distantier pe stanga, sa vad... am mai vz ca exista o varianta cu servo frana de seria 7, dar nu stiu cum se face, cica merge pe sistemul de servodirectie....
Din pacate in cursul saptamanii sunt la munca si seara nu prea mai am chef sa lucrez la ea pe frigu de afara si doar in weekend mai fac cate ceva pe la ea...

tu in ce stadiu esti?
burnout_bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 20:54   #140
il76 h t h

Stage 5
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 612
Default Re: E30 - Un urs cuminte

eu de ex am folosti tampoanele de la seria 5 e34 fiind putin mai inalte,si exact cum ai spus si tu burnout_bmw atinge prea putin acum luati ce decizie vreti...am mai auzit la cineva cu servo frana de golf 2,dar parearea mea sa nu va complicati
il76 h t h is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 21:28   #141
burnout_bmw
BMW Driver

Stage 5
 
burnout_bmw's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of:
[BMW]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by il76 h t h View Post
eu de ex am folosti tampoanele de la seria 5 e34 fiind putin mai inalte,si exact cum ai spus si tu burnout_bmw atinge prea putin acum luati ce decizie vreti...am mai auzit la cineva cu servo frana de golf 2,dar parearea mea sa nu va complicati
Pai cu alte tampoane nu ai nici o sansa eu tampoane de e34 am folosit si cu ele dist intre admisie si tulumba la servofrana este de max 2mm, ori motorul nu sta fix acolo, mai misca si el sanga/dreapta in mers, de asta am zis de un distantier intre tampon si suport, problema este ca daca pui distantier doar pe o parte se va modifica unghiul si la cutie si mai tre sa faci si acolo ceva, am vz la un moment dat pe un forum cum unu pur si simplu taiase din admisie coltu ala unde atingea si l-a lipit dupa astfel incat sa faca un mic gol acolo ). E asa usor cand vezi in poze.....dar sa faci ceva mai greu, cel putin in cazul meu care nu am mai pus motor in viata mea, deci sunt cam amator
burnout_bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 21:32   #142
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Eu am tampon pe stanga de e34 525 cu niste mici distantiere in plus..pe dreapta e tamponul original de e30 325.....in felul asta am pastrat servofrana originala si n-am avut probleme pana acum cu cardan sau flansa.
__________________
My Race car-SUBARU IMPREZA GC8 COUPE PRODRIVE
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My family car- E38 728i
ady_viteza is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 21:37   #143
burnout_bmw
BMW Driver

Stage 5
 
burnout_bmw's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of:
[BMW]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by ady_viteza View Post
Eu am tampon pe stanga de e34 525 cu niste mici distantiere in plus..pe dreapta e tamponul original de e30 325.....in felul asta am pastrat servofrana originala si n-am avut probleme pana acum cu cardan sau flansa.
Asa am incercat eu in prima faza, dar un saxofon venea fix in jugu motor....si daia am pus si pe drepata tampon de e34, acum sunt cam 7cm -10cm intre saxofon si jug si se poate lucra la evacuare... tu cum ai evacuarea? ai serpi?
burnout_bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 21:44   #144
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Nu am serpi....evacuare normala.....stiu doar ca e scurtat un pic cardanul ca sa stea cum trebuie motorul.
Si la mine este aproape lipita evacuarea de suportul de pe dreapta insa nu atinge.
ady_viteza is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 21:54   #145
il76 h t h

Stage 5
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 612
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by ady_viteza View Post
Eu am tampon pe stanga de e34 525 cu niste mici distantiere in plus..pe dreapta e tamponul original de e30 325.....in felul asta am pastrat servofrana originala si n-am avut probleme pana acum cu cardan sau flansa.
am citit pe un forum,scrisese chiar cel care ti-a facut tie masina ady....baiatul acela corneliu26 sau cum lo chema nu conteaza,si spunea ca nu conteaza si daca atinge putin nu are nimic,si la mine se conoaste putin ca a atins probabil cand am accelerat deoarece cum ai spus si tu motorul ala nu sta fix dar nu e problema zic eu,mai poti incerca si cum spune adi ca are decat sa schimbi servofrana te salut si succes
il76 h t h is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 22:01   #146
burnout_bmw
BMW Driver

Stage 5
 
burnout_bmw's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of:
[BMW]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by ady_viteza View Post
Nu am serpi....evacuare normala.....stiu doar ca e scurtat un pic cardanul ca sa stea cum trebuie motorul.
Si la mine este aproape lipita evacuarea de suportul de pe dreapta insa nu atinge.
Da, ms pt informatii, din ce am vazut motorul tau provine de pe e34, al meu e dupa e36, o diferi saxofonu... habar nu am.. dar nu aveam nici o sansa sa pun evacuarea cu tamponu de m20. Cu cardanu nu am probleme vine fix cum venea si cu vechiul motor. Ai evacuare de m50 sau de urs m20? eu as vrea sa folosesc prima bucata de m50 si finala stok de e30 (eu aveam cu 2 tevi cap coada din fabrica), sa vedem ce iese.
burnout_bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 22:10   #147
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Motorul meu este de pe e34 insa diferenta fata de e36 este doar la baia de ulei....in rest sunt identice.
Cardanul e scurtat sa aiba loc vascocuplajul din cate am inteles de la Sineta cel de la care am luat ursul.
Evacuarea e combinata...galeria de 25 24v....dupa aceea am acceleratoare de gaze si partea de final de e30 cu traseu dublu.
ady_viteza is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 22:21   #148
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by burnout_bmw View Post
Nu am schimbat-o, am vz postul lui gabi 323 pe topicu tau, admisia e cam la limita (1-2mm de servo), trebuie sa ma mai uit odata cum sta cardanul, atata timp cat cardanul sta drept (aliniat perfect cu cutia) nu cred ca sunt probleme, eu pana la urma cred ca o sa pun un distantier pe stanga, sa vad... am mai vz ca exista o varianta cu servo frana de seria 7, dar nu stiu cum se face, cica merge pe sistemul de servodirectie....
Din pacate in cursul saptamanii sunt la munca si seara nu prea mai am chef sa lucrez la ea pe frigu de afara si doar in weekend mai fac cate ceva pe la ea...

tu in ce stadiu esti?
eu acum ma documentez ce si cum sa nu am probleme in timpul montajului.
si eu tot tampoane de E34 am si vroiam sa stiu daca sa pun distantier sau nu.
eu asi prefera sa ramana tulumba originala, iar de chestia cu tamponul pe dreapta de M20 la mine pica din start, k am pus si evacuare de 2.8.
cutie de viteza am ZF, oricum daca pun distantier la motor pe stanga va trebuii cu siguranta aceasi dimensiune un distantier si la tamponul din stanga al cutiei.

deja nu mai am rabdare si vreau sa-l vad cat mai repede sus,zilele astea pun caseta cu servo pe el si imediat dupa asta urmeaza transplantul de motor!
spor la treaba cu ursu!
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 22:22   #149
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by burnout_bmw View Post
Da, ms pt informatii, din ce am vazut motorul tau provine de pe e34, al meu e dupa e36, o diferi saxofonu... habar nu am.. dar nu aveam nici o sansa sa pun evacuarea cu tamponu de m20. Cu cardanu nu am probleme vine fix cum venea si cu vechiul motor. Ai evacuare de m50 sau de urs m20? eu as vrea sa folosesc prima bucata de m50 si finala stok de e30 (eu aveam cu 2 tevi cap coada din fabrica), sa vedem ce iese.
"Saxofonul" la M50 este la fel si pe e34 si pe e36 , tampoanele cele mai bune sunt cele de e34 sunt mai inalte ( iti tine si baia de ulei mai sus ) , daca nu ai loc suficient intre admisie si servo inainte de a schimba tulumba de la servo poti poliza striatile alea dupa admisie ca nu se intampla nimic ( iti spun din propria experienta ) .

Last edited by Guwy; 27-02-11 at 22:26.
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 22:30   #150
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - Un urs cuminte

Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
"Saxofonul" la M50 este la fel si pe e34 si pe e36 , tampoanele cele mai bune sunt cele de e34 sunt mai inalte ( iti tine si baia de ulei mai sus ) , daca nu ai loc suficient intre admisie si servo inainte de a schimba tulumba de la servo poti poliza striatile alea dupa admisie ca nu se intampla nimic ( iti spun din propria experienta ) si vezi daca mai atinge .
ar fi superb sa se poata rezolva asa. sa pui motorul in pozitie normala si sa lasi frana originala dar tot nu cred k este destul la cat se misca motorul. probabil multi faceau chestia asta daca se putea scapa asa usor!

imi cer scuze de off topic: am o intrebare legata de servodirectie. am cumparat caseta de directie cu servo, pompa servo pt M50,furtunele necesare si borcanul pentru lichid. de ce mai am nevoie pentru aceasta modificare, trebuie schimbat tot axul volanului sau doar partea de jos cu crucile(am inteles k este mai scurta la cele fara servo) Multumesc!
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -