01-03-11, 17:16
|
#181
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
Pai eu ce ziceam mai sus, ca eu am abs, nu ca ar fi el vreun mare ajutor, dar nu vreau sa-l anulez, am gasit azi la un coleg de munca o tulumba de renault megane 2 care seamana cu cea de golf 2, are 4 prinderi de caroserie, aceeasi prindere de pedala de frana si are 25cm in diametru, acu tre sa vad daca merge pompa mea de frana pe ea, sau daca o sa caut una tot de megane (care au toate abs).
|
TOATE TULUMBELE SA APELEZE LA TINE !!!
|
|
|
01-03-11, 21:20
|
#182
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
TOATE TULUMBELE SA APELEZE LA TINE !!!
|
Ms ms, se pare ca a apelat una
atasez niste poze asa din ce am masurat fara s-o dau jos pe cea dupa masina s-ar potrivi pompa de e30, sa vedem...tija care vine prinsa de pedala e cu filet deci poate fi ajustata si cel mai important are cam 24-25cm in diametru fata de cei 30 ai celei de urs, deci 5cm spatiu in plus, acum sa vedem daca vine pompa pe ea...daca nu pun si pompa de renault ) sa vedem ce o sa iasa...
|
|
|
09-03-11, 10:14
|
#183
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 647
|
Re: E30 - Un urs cuminte
o poza....
|
|
|
12-03-11, 21:31
|
#184
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Un urs cuminte
N-am mai facut nimic cu tulumba, am lasat-o tot pe a ei, am tiganit evecuarea ca n-am bani de ceva mai bun acum si am facut cateva teste cu ea, rapoartele sunt exact ca cele de pe mot vechi, la 100km/h ~2800rmp, cardanul nu vibreaza desi motorul este cu 1cm mai spre dreapta, nu atinge in radiator, nu incinge (am folosit radiatorul de pe 2.0 m20), imi atinge in admisie si trebuie sa fac alt distantier pe stanga, evacuarea cam atarna pt ca, catalizatoarele sunt mai voluminoase ca ce cel de m20 si nu le-am putut ridica prea sus + ca mai trebuie facuti niste suporti flexibili pt toba mediana, imi intrerupe cate odata in ture mici (gen zici ca nu se mai alimenteaza), din ce am obs ca nu prea am avut timp posibil sa fie senzorul de pe clapeta, n-am inca filtru de aer si nu stiu inca ce o sa folosesc, si nici joja de ulei, cea de e36 nu intra in gaura din baia de 5-ar, sta aprins vag becul de la baterie, am verificat si incarca doar 13.4-13.5 nu stiu care e cauza, timoneria sta spre drepata putin trebuie gadila si ea... deci mai sunt multe...poate daca ati intampinat ceva rpobleme din ce am eu si le-ati rezolvat ma ajutati si pe mine ....
|
|
|
13-03-11, 02:05
|
#185
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
N-am mai facut nimic cu tulumba, am lasat-o tot pe a ei, am tiganit evecuarea ca n-am bani de ceva mai bun acum si am facut cateva teste cu ea, rapoartele sunt exact ca cele de pe mot vechi, la 100km/h ~2800rmp, cardanul nu vibreaza desi motorul este cu 1cm mai spre dreapta, nu atinge in radiator, nu incinge (am folosit radiatorul de pe 2.0 m20), imi atinge in admisie si trebuie sa fac alt distantier pe stanga, evacuarea cam atarna pt ca, catalizatoarele sunt mai voluminoase ca ce cel de m20 si nu le-am putut ridica prea sus + ca mai trebuie facuti niste suporti flexibili pt toba mediana, imi intrerupe cate odata in ture mici (gen zici ca nu se mai alimenteaza), din ce am obs ca nu prea am avut timp posibil sa fie senzorul de pe clapeta, n-am inca filtru de aer si nu stiu inca ce o sa folosesc, si nici joja de ulei, cea de e36 nu intra in gaura din baia de 5-ar, sta aprins vag becul de la baterie, am verificat si incarca doar 13.4-13.5 nu stiu care e cauza, timoneria sta spre drepata putin trebuie gadila si ea... deci mai sunt multe...poate daca ati intampinat ceva rpobleme din ce am eu si le-ati rezolvat ma ajutati si pe mine ....
|
eu am gasit ceva tulumba de 520, din toate masuratorile zic ca ar potrivii, mai am de modificat putin la evacuarile de 2.8 si bag si eu motorul in sfarsit.
Ca si toba de mijloc ce ai pus? eu am evacuare teava goala si o finala sport iar politia de aici e pornita tare pe luat taloane la masinile galagioase.
spor in continuare!
|
|
|
13-03-11, 16:35
|
#186
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Pai, cea de mijloc e de e36 325i stock in stare f buna si n-am vrut sa renunt la catalizatoare, iar cea finala este de urs tot stock (eu am avut traseu dublu la 2.0) cu niste tipsuri care mi le-a donat un baiat mai demult, nu s-a potrivit nimic fara modificari. Astept cu interes sa vad ce faci cu tulumba. Un mic video cu evacuarea, nu bagati in seama mizeria, n-am mai avut timp sa fac ordine in ea...
https://www.youtube.com/watch?v=HCuQkffBGec
|
|
|
13-03-11, 18:34
|
#187
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E30 - Un urs cuminte
|
|
|
14-03-11, 20:39
|
#188
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Se aude foarte fain. Oficial nu mai este un urs cuminte .
|
|
|
15-03-11, 09:32
|
#189
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
|
cui nu-i place?
RacerJunior- tot cuminte a ramas, nu vezi ce silentios este, sa nu bata la ochi )
am gasit si rezolvarea la intrerupere....nu am supapa de sens pe furtunul de vacuum dintre admisie si servofrana... trebuie sa gasesc una acum... suspensia stock nu mai face fata se ridica rau de bot la accelerari, m-am plimbat putin cu ea sambata si nu e vreo racheta, nu trage spectaculos, doar se misca mai vioi decat vechiul motor. Dupa ce o pun la punct o duc la dyno sa vedem cati cai mai are..daca are peste 170 sunt multumit momentan.
|
|
|
21-03-11, 21:21
|
#190
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - Un urs cuminte
astazi m-am apucat si eu sa schimb tulumba, am probato pe caroserie, pe pompa de frana. totul este OK a mai ramas doar sa scurtez tija ce merge la pedala fiindca este cu mult mai lunga.
ce ma pune totusi pe ganduri este faptul k nu e cu mult mai mica decat cea de urs. nu o sa castig decat vreo 1-1,5 cm pe raza(2-3 cm in diametru)sper sa ajunga distanta asta.
asta are undeva la 25 cm, sper sa mearga
oare de pe ce masina provine? ca nu am aflat inca, o recunoaste cineva?
am postat si aici, poate te ajuta si pe tine cu ceva, asta in cazul in care ii aflam masina de pe care provine.
poze!
Last edited by Ursan2.5; 21-03-11 at 21:27.
|
|
|
10-04-11, 22:25
|
#191
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Am mai aranjat si eu una alta azi pe la el, din pacate catalizatoarele imi ating de protectia de aluminiu de la cardan, sunt prea mari si nu intra, ba chiar atarna putin... nu stiu daca sa le mai tin sau sa le scot... in rest trebuie sa schimb uleiul urgent si sa il scot la un drum mai lung sa vedem si consumul.
si 2 poze cu ursii prin curte
|
|
|
11-04-11, 17:21
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
|
Re: E30 - Un urs cuminte
N-ai si un cabrio sa completezi?
Trebuia sa le puneti toate ... una langa alta. Touring-ul e al tau?
|
|
|
11-04-11, 18:01
|
#193
|
Stage 3
Join Date: Mar 2011
Posts: 116
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Arata foarte bine ursuletul ,si ce mai vrei sa faci pe la el??
|
|
|
11-04-11, 23:21
|
#194
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Un urs cuminte
Quote:
Originally Posted by RacerJunior
N-ai si un cabrio sa completezi?
Trebuia sa le puneti toate ... una langa alta. Touring-ul e al tau?
|
trebuia sa vina si un cabrio in vizita dar nu s-a mai intamplat, n-a mai putut sa ajunga.
touringu da, pt este pt dezmembrat si mai adun si eu cate ceva ce imi mai trebuie...
nitroandi2- sunt multe de facut, nici nu stiu cu ce sa incep, sa mearga motoru bine, sa-i pun toata mecanica la punct, am o bucsa la bascula fata cam varza, o flansa la amortizor spate care bate, inca n-am si eu un blocant si imi doresc, sper sa apara unu si pt mine, si tot asa....
|
|
|
22-04-11, 20:32
|
#195
|
Stage 3
Join Date: Mar 2011
Posts: 116
|
Re: E30 - Un urs cuminte
bravo ,bafta in continuare.
|
|
|
|
|