prea adevarat masina . este o bomboana .
dap . intradevar ara motor hartge . se vede si in poza
Da, are motor Hartge, din pacate trebuie sa av dezamagesc, nu este in Romania, nu este nici macar in Europa, masina a fost vanduta unui amic de-al meu din state, masina la ultima diagnoza dyno statea undeva in 200 de cai cu catalizator. probabil ca in state va primi un kit turbo... Dreams...
bass-evolution . numai gravitati pui . felicitari
......ceva de la mine......
Mersi
No Limits, pentru asta nu am date.... imi pare rau.
Inca unu dragutz....
Si-a rupt ambreiajul la ultima incercare dupa ce a fost masurata anterior la 372 de cai la roata....
325i TURBO.
Jante Alpina,
Fusta Fata Is,
FMI fornt mounted intercooler,
injectoare mari,
suspensie Tein,
Bujii/Fise Beru,
Ambreiaj Ogura Clutch (uite ca nu a tinut)
Masina face puterea asta cu presiune de 0.6, a rupt ambreiajul cand au marit presiunea la 0.8. Teoretic ar fi trebuit sa sara de 400 de cai la roata. Nu are functie de overboost.
No Limits, pentru asta nu am date.... imi pare rau.
Inca unu dragutz....
Si-a rupt ambreiajul la ultima incercare dupa ce a fost masurata anterior la 372 de cai la roata....
325i TURBO.
Jante Alpina,
Fusta Fata Is,
FMI fornt mounted intercooler,
injectoare mari,
suspensie Tein,
Bujii/Fise Beru,
Ambreiaj Ogura Clutch (uite ca nu a tinut)
Masina face puterea asta cu presiune de 0.6, a rupt ambreiajul cand au marit presiunea la 0.8. Teoretic ar fi trebuit sa sara de 400 de cai la roata. Nu are functie de overboost.
Multumesc.
mane...........stii ce nu imi place mie??? ...........toata lumea creste puterea modifica susspensiile da nimeni nu se ocupa de frane ...........zi k n-am dreptate..........putzini o fac ...................
Am uitat Frane TOKICO ... my bad.
Oricum in general ai mare dreptate, am amici care de la 180 de cai au ajuns in 200 si spre 300 si au lovit masinile fix pentru ca nu erau obisnuiti sa franeze mai devreme sau pur si simplu pentru ca nu se mai opreau.