Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Exelixis Motorsport

Reply
 
Thread Tools
Old 07-12-09, 10:57   #106
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Yoda are dreptate in ceea ce priveste abordarea plecarii, iar Rosonic are dreptate legat de puterea masurata, este masurata la motor nu la roti.

Suntem de acord sa raspundem oricaror intrebari legate de masina sau cursele in care aceasta este implicata asa ca va rog frumos nu incepeti sa va aprindeti inutil.
Multumesc anticipat.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 14:23   #107
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
Yoda are dreptate in ceea ce priveste abordarea plecarii, iar Rosonic are dreptate legat de puterea masurata, este masurata la motor nu la roti.

Suntem de acord sa raspundem oricaror intrebari legate de masina sau cursele in care aceasta este implicata asa ca va rog frumos nu incepeti sa va aprindeti inutil.
Multumesc anticipat.
Felicitari pt rezultate:

http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=35755
http://www.nagtroc.org/forums/index....35732&hl=683cp
.................sunt niste explicatii de dat pe alt forum - unde mai nimeni nu crede ca puterea masinii este cea declarata - si cu gtr de ~750 de cp poti sa bati un zr1 stock.............!!!!

Last edited by georgerg; 07-12-09 at 14:26.
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 15:03   #108
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Pana sa creada sau nu, cei din primul link vad ca nici nu reusesc sa "citeasca" graficul
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 15:28   #109
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by RoSonic View Post
Pana sa creada sau nu, cei din primul link vad ca nici nu reusesc sa "citeasca" graficul
initial si oricum nu toti implicati in discutie au pareri pertinente - ca pe orice forum scrie multa lume - eu ma refer la cei cu adevarat cunoscatori - sunt cativa profesionisti care au mari dubii - oricum este treaba celor implicati nu a mea - eu am semnalat discutia doar - cei care posteaza acolo au ceva de spus pro sau contra - parerea personala liber exprimata ca posesor de aceeasi masina este: bravo ca un gtr a invins zr1 dar de aici si pana la milioane de cai eu unul ma abtin!
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 16:52   #110
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Felicitari pt masina, chiar sunt mandru ca s-a intamplat asa ceva in Ro..Sper sa avem la primavara cat mai multe competitii si cat mai mult de admirat la munca depusa de toti cei cu supercar uri..Felicitari..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 17:09   #111
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

mda, are 901 , are 900 fara 1, mai conteaza?
are foarte multi si asta conteaza
felicitari si bafta cu modificarile
bbm is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 17:48   #112
Kolegosu'

Stage 5
 
Kolegosu''s Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,009
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Multi cai nu vin usor... multi cai vin cu foarte multa munca, multe ore petrecute in garaj s.a.m.d.. Vreau decat sa va felicit pentru rezultatul acestui proiect. Mult succes pe viitor. Si hate-rilor le transmit un calduros La Multi Ani...
__________________
Kolegosu' is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 18:06   #113
Alfa_band

Stage 5
 
Alfa_band's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by RoSonic View Post
Pana sa creada sau nu, cei din primul link vad ca nici nu reusesc sa "citeasca" graficul
EEEE nu conteaza asta ...conteaza ca sunt de pe un site.org si asta inseamna ca "ei e mai destepti"......penibil....
Felicitari pentru o adevarata performanta facuta aici in mica Romanica.
Alfa_band is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 20:14   #114
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by Alfa_band View Post
EEEE nu conteaza asta ...conteaza ca sunt de pe un site.org si asta inseamna ca "ei e mai destepti"......penibil....
Felicitari pentru o adevarata performanta facuta aici in mica Romanica.
.......eh e doar site-ul pe care discuta toti tuneri din lume de gtr - astia din anglia, us, australia, japan care zilnic modifica masini si "e" toti niste prosti - noi suntem miezul din ceapa in schimb! mai penibil este sa vorbesti in totala necunostinta de cauza
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 21:25   #115
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

nu inteleg de ce de fiecare data cand cineva termina o masina si pune pe net ce a reusit, in loc sa fie felicitat ( ca pana la urma imparte aceeasi pasiune cu ceilalti), primeste doar critici: ca dyno minte, ca graficul nu le place, ca altii din lume nu-l cred
daca omul nu are 901 cp, sa vina cineva cu 750 si sa-l puna la respect - pe site-urile de specialisti se spunea ca sunt perfomante de un GTR de ~ 750 cp
in calitate de necunoscator imi dau si eu cu parerea: oare o masina cu doar 100 cp in plus insa si cu 200 kg (tot in plus) ar fi putut sa se distanteze atat de tare la viteze mari - unde am aflat ca ar conta cu atat mai mult puterea?
sper ca nu o sa incepeti sa ma injurati ca nu am vrut sa jignesc pe nimeni.

ps: pare aceeasi poveste ca atunci cand Yoda a scos ~ 280 cp din un TFSI (cu un soft) si toti posesorii de aceeasi motorizare au inceput sa vb aiurea

succes la modificari...tuturor!
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 23:06   #116
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by georgerg View Post
parerea personala liber exprimata ca posesor de aceeasi masina este: bravo ca un gtr a invins zr1 dar de aici si pana la milioane de cai eu unul ma abtin!
1. Sper ca esti constient ca un GTR stock nu are absolut nici o sansa sa stea in fata lui unui ZR1.
2. Imi cer scuze insa nu mi-am inchipuit ca noi avem in Romania banc care masoara puterea la motor. De-aia am crezut ca are 901 HP la roata. Nu am vrut sa dezinformez pe nimeni. Oricum inca o data felicitari pentru frumoasa performanta... pana la urma 750 HP la roata nu este deloc o performanta de neglijat.
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 23:19   #117
Raul_WST

Stage 3
 
Raul_WST's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 84
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by georgerg View Post
parerea personala liber exprimata ca posesor de aceeasi masina este: bravo ca un gtr a invins zr1 dar de aici si pana la milioane de cai eu unul ma abtin!
Parerea ta nu prea conteaza, daca ai ceva de demonstrat banuiesc ca baiatul cu Zr1 nu s-ar supara .. Chiar atat de greu este sa spui doua vorbe frumoase la adresa unui om care a depus o gramada de munca si pasiune intr-o masina !? de ce trebuie sa citesc pe topicul asta posturi si comentarii tipic romanesti

Felicitari Theo si felicitari Exelixis pentru masina.. tot respectul
__________________
orange S3 powerd by Motoren Technik Mayer Berlin
www.mtm-berlin.com
Raul_WST is offline   Reply With Quote
Old 08-12-09, 00:33   #118
Alex_55

Stage 5
 
Alex_55's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

zr1 stock vs gtr stock ) ce gluma gtr-ul ar fii violat ))
Alex_55 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-09, 01:31   #119
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Asa cum am zis si pe celalalt topic cu fisa dyno ...felicitari echipei exelixis pentru rezultatele obtinute .... O intrebare mai indiscreta daca se poate considera asa : Cat de departe vreti sa mergeti cu acest GTR?...aveti un target anume cu el sau il modificati doar pentru a demonstra tuturor ca se poate si la noi in romania astfel de proiecte?...Transimisia in configuratia actuala face fata puterii? sau exista loc si de mai bine ?Nu sunt carcotas sau eu mai stiu ce ...intreb doar pentru cultura mea generala asa ca va rog sa nu mi luati intrebarea in nume de rau !!!
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 08-12-09, 07:12   #120
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
nu inteleg de ce de fiecare data cand cineva termina o masina si pune pe net ce a reusit, in loc sa fie felicitat ( ca pana la urma imparte aceeasi pasiune cu ceilalti), primeste doar critici: ca dyno minte, ca graficul nu le place, ca altii din lume nu-l cred
daca omul nu are 901 cp, sa vina cineva cu 750 si sa-l puna la respect - pe site-urile de specialisti se spunea ca sunt perfomante de un GTR de ~ 750 cp
in calitate de necunoscator imi dau si eu cu parerea: oare o masina cu doar 100 cp in plus insa si cu 200 kg (tot in plus) ar fi putut sa se distanteze atat de tare la viteze mari - unde am aflat ca ar conta cu atat mai mult puterea?
sper ca nu o sa incepeti sa ma injurati ca nu am vrut sa jignesc pe nimeni.

ps: pare aceeasi poveste ca atunci cand Yoda a scos ~ 280 cp din un TFSI (cu un soft) si toti posesorii de aceeasi motorizare au inceput sa vb aiurea

succes la modificari...tuturor!
multumesc de ganduri.din pacate ai MARE dreptate!am avut o pauza cu masini si modificari tocmai din aceste considerente, iar cand am trecut peste toate acestea si am cumparat din nou o masina, am modificat-o, m-am dat cu ea, am prezentat niste rezultate atat pe dyno cat si pe strada am inceput din nou sa fiu criticat, jignit, scuipat.
FELICITARI LUI THEO SI ECHIPEI PT REZULTATE DAR,sa nu uitam ca si de data aceasta cei care incep cu fitilurile sunt competitorii, care se grabesc sa traga concluzii ref "la sutele de cai", ca sa citez un coleg de forum.din pacate in lupta murdara intre firmele de tuning sunt aruncati posesorii de masini, cei prin care firmele se ridica si isi fac reclama!din fericire de data aceasta chiar patronul unei firme de tuning isi prezinta masina si ii va fi mai usor sa se apere!ideea este ca el a obtinut tacand si facand 900 cp in timp ce competitorii doar viseaza sau spera ca la anul sa atinga puterea aceasta!acest lucru spune mult, asa ca baieti, vin si eu cu o intrebare, daca la anul atingeti 900 cp la ce bun cand competitorii vostrii vor fi trecut deja demult prin aceasta faza ?!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
yoda is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -