Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 17-05-12, 04:41   #46
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Este foarte usor sa vorbesti de pe margine si sa spui ca Paul nu se da spectaculos...

Cumva se primesc puncte la impresia artistica la CNVC si nu stiam?

Oml merge suficient de tare incat sa-si adjudece locul 1, dar suficient de precaut incat sa-si protejeze materialul de concurs. Convenim cu totii asupra faptului ca e destul de greu sa construiesti asa ceva.

Ar mai fi un aspect : antrenamentul! Unde in tara asta de c333at se poate antrena cineva care are o masina de coasta care da 800+ cai? Unde?

Sa fi tare in oua si curajos precum este Ono, spre exemplu, nu este intotdeauna solutia pentru a castiga.

Cum ziceam, e usor sa vorbesti de pe margine.
dsign is offline   Reply With Quote
Old 13-02-14, 13:11   #47
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1796484_214098808788970_1555218702_n.jpg
Views:	105
Size:	81.0 KB
ID:	2939239  
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 13-02-14, 16:06   #48
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

O poza din vremurile lui bune.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-02-14, 10:10   #49
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
O poza din vremurile lui bune.
ai vre-o indoiala ca n-o scoate la capat?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	998595_657194850961936_55321921_n.jpg
Views:	100
Size:	99.4 KB
ID:	2939526   Click image for larger version

Name:	307146_321791204502304_1990659838_n.jpg
Views:	142
Size:	83.5 KB
ID:	2939527   Click image for larger version

Name:	37895_146807335334026_3116030_n.jpg
Views:	99
Size:	127.0 KB
ID:	2939528  

26WRC is offline   Reply With Quote
Old 14-02-14, 15:12   #50
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Nu sunt Mafalda sa pot ghicii asta, dar daca merge pe drumul pe care a mers anul trecut si dupa ce spune radio santz, un motor spart la grecu pe stand si unul pe proba... cu acelasi om la butoane ... clar nu e directia buna.
Cu softul Racing Code a mers 3 ani, nici un motor distrus si se pare ca a prins aurul la H , odata de doua ori ... Acum ramane de vazut ce ii rezerva viitorul.
Cel putin 5 din masinile din imagine au functionat cu soft Racing Code si asta datorita intelegerii intre Autotehnica si Racing Code. Se lucra in echipa unii faceau mecanica altii faceau partea de solutie tehnica si softul.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-02-14, 11:06   #51
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

tu ce faci acum, il certi pe om pe banii lui? el a facut motoatele alea, el le-a spart, omul si-a asumat mereu mersul masinii, n-a zis niciodata ca i-a mers bine sau rau din cauza lu' x sau lu' y.

Vedem pe traseu ce o sa fie..., daca va paticipa..
Ar fi interesanta o bataie la 4 la H , Radut, Paul, Zaberca si Ono
__________________
"Poti invata sa mergi repede intr-un singur mod: mergand repede" R.K.

Last edited by 26WRC; 06-04-15 at 21:06.
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 15-02-14, 12:29   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Are prea mult bun simt probabil, poate ca e si o chestiune de orgoliu... asa inteleg ca nu iese sa se planga, dar de la locul unu la abandonuri si bataie distanta e destul de mare si nu il bucura cu siguranta.
Este in mod cert masina cea mai bine facuta din campionatul nostru si poate ca sta cu fruntea sus si in alte campionate. Probabil ca acum singura diferenta este doar partea de setare deoarece mecanica o face in acelasi loc.
Este o masina la care am lucrat in echipa si rezultatele s-au vazut, vorbesc din interiorul situatiei insa nu stiu tu din ce postura vorbesti, oricum nu este important. Important este ca masina sa se ridice din nou unde a fost daca nu si mai bine, altfel este perceputa ca o involutie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pa.jpg
Views:	117
Size:	322.2 KB
ID:	2940005  

Last edited by SEBASTIAN; 15-02-14 at 12:49.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-02-14, 15:49   #53
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

pe tine te intereseaza doar sa-ti vinzi softul.. "ti se rupe" de competitia in sine asa ca nu vad rostul acestor cancan uri aici.
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 12-07-14, 23:04   #54
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

ceva comentarii dupa evolutia de la Resita?

din "pacate" i-a mers super....
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 13-07-14, 12:39   #55
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Ma bucur sa aud asta!
Paul are o mecanica deosebita, la masina lui de curse si daca este facuta sa lucreze corect rezultatele nu pot sa nu apara, iar dupa cum se vede directia este cea buna.
Daca datele problemei nu ar fi fost altele si totul ramanea ca in momentul acelul banner, expus mai sus, pana acum avea inca doua titluri de campion la H si poate unul la general. Timpul nu poate sa fie dat inapoi dar viitorul poate rezerva orice.
Daca Paul conidera ca masina a depasit nivelul de acum 3 ani poate sa vina oricand sa verificam aspectul asta si nu are nevoie de avocati si cu atat mai putin de purtatori de cuvant neautorizati.
Singurul lucru pe care nu l-am dorit si a trebuit sa-l specificam clar este faptul ca nu am vrut sa fim asociati cu insuccesul lui atunci cand masina nu-i functiona si cand motoarele ii cedau consecutiv din varii motive, pe dyno si pe strada.
Pentru noi este important sa se stie ca atunci cand Paul impreuna cu masina lui au obtinut titlurile de campion setarea si o parte minora din setingul mecanic ne-a apartinut.
Noi suntem profesionisti, lucram cu oricine ne plateste si-i garantam cele mai bune rezultate in ceea ce priveste setarea electronica motor-cutie viteze - active.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-07-14, 19:52   #56
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: EVO IX Paul Andronic

[QUOTE=SEBASTIAN;
Noi suntem profesionisti, lucram cu oricine ne plateste si-i garantam cele mai bune rezultate in ceea ce priveste setarea electronica motor-cutie viteze - active.[/QUOTE]

salut. ce bine ar fi daca s-ar putea sa nu mai faci reclama pe acest forum si sa iti produci tu o masina si sa alerge cineva cu ea si atunci vedem ce si cum.

Paul a ales alte softuri din motive intemeiate si nu le discutam aici . Si nu ai softul cel mai performant de pe piata , verifica puterea care o avea Paul la tine pe stand si cea care o are cand nu este pe softul tau . Si nu a stricat motoare din cauza softului , din cauza ca incearca diverse solutii mecanice care se par a nu fii chiar perfecte , vezi bielele de dural si alte alea ..... cu stima si nu intreba cine sunt , afla doar tu asta simpluuuu .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 19:49   #57
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default biele de dural imaturitate tehnica

In fiecare an masina lui Paul a primit la noi un plus de putere desigur sustinut de partea mecanica, mereu dezvoltata. Ne place sa credem ca am avut o influenta bina si am ajutat la cizelarea solutiei tehnice si a modului in care trebuiesc privite lucrurile in astfel de cazuri. La noi maximul oferit dupa setarile noastre a fost de 655WBHP, valoare necesara sa asigure echilibrul intre putere-performanta si fiabilitate. Drept dovada stand singurele titluri de campion obtinute in cariera lui de pilot. Sa nu uitam asta, a fost campion ani la rand folosind setarea noastra.
In ce priveste puterea este greu de crezut ca ne-a depasit valorile si nu credem fisele dyno ale dynoului unde a fost pozat ultimele dati, il asteptam oricand cu placere pe dyno ca sa afle adevarul impreuna cu noi.
In ce priveste calitatea softurilor ma indoiesc ca esti in masura sa iti dai cu parerea, mai ales ca nici macar Paul Andronic nu avea acces in ele, oricat de mult si-ar fi dorit asta.
Asta tine de politica firmei noastre si indiferent de identiatea conlocutorului este aceeasi. De ce nu mai lucram imeuna este fix intelegerea dintre noi si Paul caruia ii dorim succes mai ales ca are masina cu cea mai dezvoltata parte mecanica.
Iar parerea lui Paul Andronic o ai in atasamentul de mai jos.
Referitor la reclama, printre altele discutam despre ceea ce facem noi, avem despre ce, ne mandrim cu asta si cursele auto au ca si componenta indispensabila reclama, multi alearga doar pentru asta. Fara bugetul din reclame motorsportul nu ar exista sau ar arata sterp.
Suntem bucurosi ca am reusit de cand activam in zona setarilor de performanta sa semnam cu Racing Code cateva din softurile ce stau in diverse marci de ecu ale masinilor campioane si altora ce se situeaza in imediata apropiere a podimului.
Aici poti vesdea mai multe despre motorsport in viziunea muncii noastre: https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...cing-code.html

Identitatea dumitale nu ne intereseaza si nu-ti cunoastem aportul important in motorsport, cu atat mai putin ne intereseaza aspectele unuia care-si tine ascunsa identitatea si cere sa nu-i fie ceruta...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pa.jpg
Views:	91
Size:	322.2 KB
ID:	3011700  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 20:21   #58
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: biele de dural imaturitate tehnica

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
.................................
In ce priveste puterea este greu de crezut ca ne-a depasit valorile si nu credem fisele dyno ale dynoului unde a fost pozat ultimele dati, il asteptam oricand cu placere pe dyno ca sa afle adevarul impreuna cu noi ...


De ce crezi ca NOI trebuie sa credem valorile dyno de la tine si nu de unde s-a dus Paul acum ????? Nu ti se pare aberanta ideea , ca fiecare are dyno cel mai bun si mai precis si nu se cred alte valori de la altii ???? Imaturitate tehnica inseamna a nu recunoaste ca si altii sunt BUNI in setari si mai pot aparea si erori in ce faceti voi . Cand a spart motorul in 2012 , Paul nu avea setarile de la voi ????
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 21:43   #59
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EVO IX Paul Andronic

Nu trebuie sa crezi nimic, trebuie sa te duca mintea.
In mod clar spun ca nu cred si nu ma pot raporta la dyno care masoara la masini stock puteri cu mult mai mari decat cele nominale, date de producator. Cine vrea sa inteleaga corect cum e cu masuratoarea are articolul asta scris clar si verificabil cu fizica de gimnaziu: https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...rile-dyno.html
Este bine daca a depasit 655WBHP si normal dupa atata timp.
Noi nu am vazut o fisa dyno, cu puterea la roata cu valori mai mari pentru aceasta masina indiferent de dyno. Daca exista putem sa o vedem
Pot sa ma uit la rezultatele anuale si sa vad cand a fost pe locul 1 pe podium si cand nu.
Vad ca ai chef de flame si vii sa arunci cu noroi sa vorbesti din auzite chestiuni pe care noi le-am trait, amesteci lucrurile, intoxici lumea sau mai bine spus incerci sa o induci in eroare.
Ne esti in masura sa apreciezi munca noastra si calitatea produselor Racing Code.
In 2012 a avut integral setarea Racing Code si a iesit campion:
http://www.autorally.ro/ranking/ranking.php?c=2&co=VTM .
In cei doi ani in care ne-am asumat total setarea electronica masina a functionat in aceasta zona foarte bine si Paul avand ce sa conduca a castigat titlul de campion la H, http://www.autorally.ro/ranking/ranking.php?c=2&co=VTM fara sa-l lase in cursa sau pe dyno vre un motor. Inainrte de a ne permite setarea integrala cat si dupa, Paul a facut probabil ceea ce spui , incercand diverse, noi nu am acceptat asta stiind exact ce trebuie la un astfel de model ca sa functioneze corect. E dreptul lui, alegerea lui si banii lui. Atat timp cat nu suntem coptati in proiectele lui nu e treaba noastra, iar noi suntem profesionisti, lucram conform intelegerilor angajate. Nu trebuie sa ire pe nimeni daca vom seta vreodata chiar si masina lui Daniel Onoriu dand dovada de profesionalism si fara nici un resentiment.
Asta e de retinut cand am semnat noi Racing Code setarea Paul a reusit sa obtina titlul de campion si cu siguranta am fi stiut sa facem asta pentru 2013 sau 2014. Vom demonstra cu proxima ocazie.
Daca doriti informatii exacte incercati direct la sursa la noi sau la Paul Andronic.
Ce avem noi de discutat cu Paul Andronic o facem in mod direct si nu cred ca aceste interventii il vor ajuta cu ceva.
Daca ai cunostinte, daca stiti sa-i faceci masina, daca stiti sa o setati cred ca ar fi frumos sa-l convingi sa colaborati, desi nu cred ca este atat de jos, dipotriva omul progreseaza.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -