11-05-10, 11:12
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of: [4Rally]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
|
|
|
11-05-10, 11:19
|
#32
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Honda]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Si mie mi-ar placea o honda cu mine in grupa..... dar sa am masina ta :P. Chestia cu honda e veche....acelasi proprietar a participat si la Paltinis....dar acolo am luat bataie la vreo cateva secunde...stii vb aia....ultima urcare e cea mai tare....dar eu am fost mai tantavan si am luat startul spre ultimii...toti se bagau in fata si nu stiam de ce, dupa 1 km mi-am dat seama ca se ingramadeau ca incepuse ploaia ).
Cand l-am "prins" la Mosteni era vremea revansei....insa surpriza....cronometrul la urcarea mea s-a oprit cu o sutime mai mult fata de el in conditiile in care finish-ul era "1/4 mile" .
Eu am reusit o viteza de top de 174...el a trecut de 200...la fel si ono si asa am ramas cu poza de pe podium cu ono 1 , 2 honda si eu 3 .
|
Honda nu vine etapa asta, dar va ureaza mult succes...va pregatesc o alta chinezarie pentru etapele viitoare...
|
|
|
11-05-10, 15:42
|
#33
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Honda]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
se pare ca nu mai pot sa editez postul anterior...
La Paltinis am scos timpul cel mai bun pe prima mansa cronometrata, pe a doua a plouat si la mine si am scos cu 10 secunde mai prost...si oricum m-am dat atunci cu masina stock, fara soft si evacuare, cu interiorul complet si bagaje in portbagaj...m-a batut celica de sibiu si clio cu airbagul sarit...si tot am scos un loc 10 parca la general din peste 40 de participanti...
La mosteni am mers foarte constant, si am fost mai rapid cu o secunda pe fiecare urcare fata de timpul anterior, dar fara sa-mi asum riscuri inutile pe traseu...
Eu ma bucur ca am fost mai rapid ca subaru, si m-am bucurat ca te-ai strecurat si tu la mustata pe podium...
__________________
|
|
|
11-05-10, 17:02
|
#34
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
se pare ca nu mai pot sa editez postul anterior...
La Paltinis am scos timpul cel mai bun pe prima mansa cronometrata, pe a doua a plouat si la mine si am scos cu 10 secunde mai prost...si oricum m-am dat atunci cu masina stock, fara soft si evacuare, cu interiorul complet si bagaje in portbagaj...m-a batut celica de sibiu si clio cu airbagul sarit...si tot am scos un loc 10 parca la general din peste 40 de participanti...
La mosteni am mers foarte constant, si am fost mai rapid cu o secunda pe fiecare urcare fata de timpul anterior, dar fara sa-mi asum riscuri inutile pe traseu...
Eu ma bucur ca am fost mai rapid ca subaru, si m-am bucurat ca te-ai strecurat si tu la mustata pe podium...
|
Stock la tine inseamna cu peste 85 de cai mai mult ca mine...desi avem aceeasi cilindree :P. Paltinis a fost ceva de vis...poate Doamne ajuta se organizeaza si anul asta....ar cam trebui sa vina si alti organizatori de asemenea evenimente ca au ce invata.
Eu mizasem pe ultima urcare....insa ploaia a stricat planurile. La mosteni eu cred ca merg cel mai sigur dintre toti...avand in vedere ce era sa patesc dar Dumnezeu a fost opelist atunci.
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
11-05-10, 17:15
|
#35
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Honda]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Paltinis a fost ceva de vis...poate Doamne ajuta se organizeaza si anul asta....ar cam trebui sa vina si alti organizatori de asemenea evenimente ca au ce invata.
Eu mizasem pe ultima urcare....insa ploaia a stricat planurile. La mosteni eu cred ca merg cel mai sigur dintre toti...avand in vedere ce era sa patesc dar Dumnezeu a fost opelist atunci.
|
Daca auzi ca se organizeaza ceva la Paltinis ptr amatori da-mi si mie un pm...si mie imi e dor de traseul ala...
La Mosteni era sa o patesc si eu...am retinut traseul gresit...am retinut ca dupa ultimul ac de par e curba la stanga larga cere se deschide in linia dreapta de final...dar la primul antrenament am avut o surpriza...am iesit din ac de par si blana...ca stiam ca se deschide curba in linia dreapta...cand colo...surpriza...se inchidea curba in padureeee....sarisem peste curba asta la recunoastere...nici acum nu stiu cum am redresat-o acolo...cam tremurau picioarele la finish...
Bafta multa tuturor participantilor...
|
|
|
11-05-10, 20:38
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 422
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
o lista cu masinile inscrise?
|
|
|
11-05-10, 22:25
|
#37
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by OviDasH
o lista cu masinile inscrise?
|
De obicei la Mosteni, in ultimile 48 de ore se fac "licitatiile" si in general .... foarte greu on line.
|
|
|
11-05-10, 22:40
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 422
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
dar cate masini sunt inscrise ? pana in momentu de fata
|
|
|
12-05-10, 07:17
|
#39
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by OviDasH
dar cate masini sunt inscrise ? pana in momentu de fata
|
5 inscrieri noi si 4 inscrisi pentru data de 17.04, dar din care doar 2 au reconfirmat telefonic participarea.
Am sa postez mai tarziu, cateva precizari suplimentare la regulament, privind modul de incadrare a automobilelor in grupele de concurs,care vor fi premiate. In principiu vom incerca sa ne apropiem de regulamentele FIA pentru 2010, care separa masimile cu motoare atmosferice pana in 2000 cmc si tractiune pe doua roti, de cele destinate competitiilor echipate cu motoare supraalimentate si tractiune integrala (turbo, WRC, Kit 2000 …). Pentru acestea din urma, noile regulamente prevad o grupa separata, fara clase de cilindree.
In cazul nostru, acest tip de masini se vor "bate" doar pentru clasamentul general (exceptie cazul in care vor fi min. 5 si se va constitui si o grupa separata).
Cronometrarile se vor face in timp real si vom incerca sa “coboram” masinile la start in ordinea timpilor (inversa), chiar sa dam un clasament provizoriu si dupa cele doua manse de antrenament.
Clasamentul general, va fi cunoscut de piloti, pe afisajul din Parcul Inchis de la SOSIRE/STOP, la aprox. 10 min dupa urcarea ultimului concurent in mansa 2 de concurs. Deci din acest moment pana la ora 15.30 cand va avea loc validarea rezultatelor, se pot depune si se vor rezolva toate contestatiile.
|
|
|
12-05-10, 11:34
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Asa cum am promis, am atasat harta traseului.
Portiunea facuta cu rosu este aceea de care va spuneam, unde drumul este foarte prost si despre care as vrea sa ne dam cu parerea fiecare. Portiunea cu verde este drumul acceptabil, nici foarte bun, dar nici prost, iar portiunea lasata cu negru este cea mai buna, acolo drumul este foarte bun, aproape fara repros.
Ar fi 2 propuneri din partea mea:
1. La care tin cel mai mult, mutanea startului dupa zona rosie, pt a scapa de portiunea proasta, si a finish ului mai incolo pe linia dreapta de la sosire si amplasarea unei sicane formate din cauciucuri pentru a elimina avantajul masinilor mai puternice pe acea linie dreapta destul de lunga.
2. Amplasarea unor sicane pe zona marcata cu rosu, formate din cauciucuri, astfel scazand viteza de deplasarea riscurile fiind mai mici, si unei alte sicane la finish pe linia dreapta, tot din motivul precizat la punctul 1.
Acestea sunt propunerile mele, astept si alte pareri deoarece acest subiect,zic eu, este de interes maxim si mai e foarte putin timp pana la cursa!
Va multumesc!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
|
|
|
12-05-10, 15:00
|
#41
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of: [VW] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
In maxim 24 de ore voi atasa un filmulet cu traseul complet, filmat de la start la stop sa nu mai existe dubii, reprosuri si diverse pareri. Eventual si unele poze unde poate e necesar.
|
|
|
12-05-10, 15:22
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 106
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
"AUTOMOBILE
- Maşinile trebuie să fie modele de caroserie închise, cu plafon rigid şi nedecapotabile
- Rollbarul este obligatoriu pentru: toate maşinile care concurează in C.N.R., (excepţie amatorii cu maşini până la 2000 cm3)."
Daca motorul depaseste 2000 cm3 ce facem? Trebuie sa montam roll-bar?
Multumesc.
|
|
|
12-05-10, 15:52
|
#43
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by evo99
"AUTOMOBILE
- Maşinile trebuie să fie modele de caroserie închise, cu plafon rigid şi nedecapotabile
- Rollbarul este obligatoriu pentru: toate maşinile care concurează in C.N.R., (excepţie amatorii cu maşini până la 2000 cm3)."
Daca motorul depaseste 2000 cm3 ce facem? Trebuie sa montam roll-bar?
Multumesc.
|
Aspirat sau turbo?
In principiu asa ar trebui, tinand cont ca este vorba de incepatori. Cred insa ca la fata locului vom decide acceptarea si fara rollbar, daca masina nu prezinta elemente de risc (caroserie corodata, jocuri in articulatii, frane ineficace...)
|
|
|
12-05-10, 16:09
|
#44
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Am si eu cateva participari la Mosteni si nu mi-a "tras" niciodata nimeni de nici o bucsa
|
|
|
12-05-10, 19:15
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
|
Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Am si eu cateva participari la Mosteni si nu mi-a "tras" niciodata nimeni de nici o bucsa
|
Sunt convins ca sti exact ce am vrut sa spun.
Cred ca ai fi fost de mai mare ajutor daca ai fi explicat cu alte cuvinte ce inseamna siguranta unei masini care ruleaza in regim de concurs (mai ales sub comanda unui incepator), decat aceste ironii, aparent nevinovate, care deviaza atentia de la dorinta de a ne apropia de normalitate.
"Trasul de bucse" nu se mai practica de cand s-au desfintat serice-urile de la "Prestarea"; acum se poate aprecia si altfel daca este cazul sa verifici jocurile in articulatii.
|
|
|
|
|