Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-10, 19:20   #16
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Vreu sa recititi prima mea fraza din postarea anterioara.
Va multumesc
(iar pe Catalin il felicit pentru ceea ce face si ii doresc din tot sufletul ca sportivii sa fie la fel de disciplinati pana in momentul decernarii cupelor ... asta inseamna de fapt... sa ne atingem toti scopul propus)
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 14:39   #17
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Pentru ca VTM-Bucovat s-a incheiat ieri in jurul orelor 17, as incepe prin a transmite felicitari organizatorilor evenimentului de la Craiova, primul concurs auto de acest fel din Oltenia, pe 2010
A fost un spectacol automobilistic reusit, in care cred ca s-au simtit foarte bine, atat cei din masini cat si cei de pe margine.
Felicitari “radu Ikv”, “DjRainManFast”, cat si a celorlalti invingatori la clase (imi cer scuze ca nu le stiu numele – dar pana in acest moment nu s-au publicat clasamentele), pentru modul foarte placut in care ati evoluat pe pista.
Mi-ar face mare placere sa participati si la cursa noastra, pentru a confirma forma buna in care sunteti, pentru a va apara titlurile cucerite si a contribui la un spectacol automobilistic de calitate si in judetul invecinat.

Postez in attach Regulamentul Particular al Competitiei. si programul de desfasurare.
Am incercat sa “comprim” la max. regulamentul (doar 4 pag.), pentru a ma asigura ca toti doritorii il vor “frunzari” macar, ca sa se informeze in privinta: automobilelor, a concurentilor admisi, a echipamentului de securitate si a programului de desfasurare a competitiei.

Pentru a elimina orice dubiu referitor la modul de incadrare a automobilelor in grupele de concurs, am sa postez in timpul cel mai scurt, cateva precizari suplimentare privind modul de calcul al cilindreei echivalente.
In acest fel, fiecare concurent va putea sa-si calculeze singur, grupa si clasa in care va fi incadrat, dupa validarea inscrierii si revizia tehnica.
Attached Files
File Type: doc REGULAMENT DE PARTICIPARE VTM 2010.doc (174.0 KB, 30 views)
File Type: doc VTM Mosteni 15 mai 2010.doc (32.5 KB, 34 views)

Last edited by raulllamboiu; 10-05-10 at 14:44.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 18:34   #18
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Drumul în ce stare este / va fi până la primul start ?
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 19:10   #19
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Aici pot sa te ajut eu, pt ca aseara am fost cu domnul Badita pe traseu, special pt a il vedea si am imi face o parere in legatura cu participarea la acest eveniment! Am si o schema a traseului pe care o sa o postez cat de curand cu explicatiile aferente!

Prima parte a traseului, de la start pana in apropierea podului, in jur de vreo 500 de metri este chiar rea, placi de beton foarte dure, dupa care mai urmeaza o portiune tot din placi dar destul de buna, eu zic ca este acceptabila, iar ultima parte este chiar foarte buna , asfalt nou...eu zic destul de bun unde se poate merge tare fara probleme. Domnul Badita m-a asigurat ca drumul va fi maturat amanuntit , iar in legatura cu prima portiune, la sedinta tehnica...daca majoritatea decide ca ar fi buna o sicana, formata din cauciucuri, sau mutarea startului dupa acea zona si a finishiului mai incolo ,cu o sicana si la finish pt a elimina avantajul creeat de linia dreapta de la acolo, toate vor fi luate in considerare.

Sa speram ca vor fi participanti, eu unul as vrea sa vin, sper sa reusesc sa fac rost de banii necesari si sa fie concurenti ca sa se constituie clasele!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 19:22   #20
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Am întrebat pentru că ştiu că data trecută s-a amânat fix din cauza asta.
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 23:05   #21
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Parerea mea este ca drumul este cat de cat acceptabil, daca startul ar fi mutat dupa zona cea nasoala ar fi chiar ok!! Acum sa vedem si cati se inscriu!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 23:49   #22
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Quote:
Originally Posted by DjRainManFast View Post
Parerea mea este ca drumul este cat de cat acceptabil, daca startul ar fi mutat dupa zona cea nasoala ar fi chiar ok!! Acum sa vedem si cati se inscriu!
Pai hai sa mute startu` dupa ultimu viraj...sunt vreo 400 si ceva de metri lejer..... atunci sa vezi cursa interesanta. Eu cu pilu chiar am dat o linie in trecut pe acolo...asa de fun...si tot la vtm eram :P.
Startul e bine unde e.....sunt doua viraje care pot sa ofere avantaje/dezevantaje...cu cat mai multe cu atat mai bine. de fapt...la tine la grupa mica e ok...dar ia sa fii la 2000 sa vezi ce iti doresti numai curbe curbe.....ca vine o honda de 200 si ceva de cai si castiga in aia 400 de m ce a pierdut in 2 km de viraje
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-10, 23:52   #23
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Am scris mai sus...ca daca se ia decizia sa se mute startul din cauza suprafetei proaste de rulare, pe linia aia dreapta apare o sicana din cauciucuri care sa mai elimine din avantaj, ma rog...chestiunile astea sunt doar la stadiu de vb intre mine si domnul badita, ramane sa se ia o hotarare de comun acord!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 00:43   #24
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
...dar ia sa fii la 2000 sa vezi ce iti doresti numai curbe curbe.....ca vine o honda de 200 si ceva de cai si castiga in aia 400 de m ce a pierdut in 2 km de viraje
mie mi-ar placea sa gasesc o astfel de honda cu mine in grupa
OT la aceasta cursa, din pacate, nu pot sa particip din motive tehnice...lucrez la masina pt niste upgrat-uri si am transmisia+motorul date jos...
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 07:56   #25
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Quote:
Originally Posted by radu_lkv View Post
OT la aceasta cursa, din pacate, nu pot sa particip din motive tehnice...lucrez la masina pt niste upgrat-uri si am transmisia+motorul date jos...
O mare pierdere pentru spectacolul de pe pista....
dar te asteptam totusi ca spectator, eventual sa inmanezi premiile celui mai rapid pilot.
In fond, tu esti cel mai bun „oltean pe 4 roti” al momentului, deci ar fi onorant gestul, pentru castigatorul "generalului".
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 09:37   #26
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Pai hai sa mute startu` dupa ultimu viraj...sunt vreo 400 si ceva de metri lejer..... atunci sa vezi cursa interesanta. Eu cu pilu chiar am dat o linie in trecut pe acolo...
Observatie pertinenta. Se simte experienta unui pasionat de sport auto cu multe curse “adevarate” in pedala, care accepta competitia in sine si nu micile “tertipuri” pentru a castiga.

Doar pentru cei mai tineri, care nu au avut timp sa afle ca intrecerile auto sunt COMPETITII SPORTIVE, controlate de regulamente, fac precizarile de mai jos:
- VTM-ul este o Proba Speciala, care oricand poate fi inclusa ca o etapa intr-un raliu. Pentru orice proba speciala din raliuri, se intocmeste un “radar” scris, cu o descriere amanuntita a traseului (cap de pod, denivelare majora, zona cu aderenta scazuta, viraj fara glisiera… cu prapastie de peste 30 m, DAC, SAC, punct de intrare si trasa de iesire din “ac de par”, treapta de viteza, procent gaz, lungime aliniament, repartitie tractiune, …….). Toate acestea sunt dictate pilotului, in timp real de catre navigator. Pilotul nu trebuie “decat” sa tina masina pe drum si sa coreleze parametrii motorului cu tractiunea, pentru a obtine timpul cel mai scurt intre START si SOSIRE.
- La VTM apare o “mare belea”. Radarul trebuie intocmit (in mansele de recunoastere si antrenament), dar nu mai are cine sa-l dicteze, deci trebuie memorat (oficial un traseu minim este de 5000 m, … deci cam multe de tinut minte). Acest lucru deranjeaza, pentru ca trebuie sa faci simultan treaba ta si a navigatorului.
Deci sunt necesare niste calitati cu care te nasti sau le dobandesti prin multa munca in antrenamente.
(La “liniute” nu se cere nimic, din ce am pomenit mai sus)

CONCLUZIE : pilotul se adapteaza traseului (care este identic pentru toti concurentii), incercand sa-l parcurge in timpul cel mai scurt.
Concurentul care se "acomodeaza" cel mai repede, va fi invingatorul.

Organizatorul trebuie sa asigure securitatea traseului si sa elimine situatiile in care pot fi favorizate unele masini, in detrimentul altora.
Regulamentele FIA pentru 2010, aduc toate modificarile necesare pentru “revenirea la intrecerea sportiva” intre piloti si masini, pe pistele de concurs, nu intre laboratoare de preparare sau institute de cercetari….

As vrea sa se inteleaga bine, ca: “Mosteniul” NU are pretentia unei etape de C.N.
Evident este o cursa regionala, pentru amatori, cu scopul principal de amuzament la sfarsit de saptamana.
Deci daca “actorii” doresc modificarea scenei, vom tine cont de parerea majoritatii (am facut-o mereu).
Dar daca tot am “inchiriat soseaua”, nu este pacat sa nu fie folosita pentru un antrenament cat mai apropiat de conditiile reale de concurs, macar pentru cei care tintesc nationalul, sau chiar mai sus ......?

Last edited by raulllamboiu; 11-05-10 at 09:41.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 09:55   #27
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Domnul Lamboiu, eu inteleg ca sunt niste reguli si norme de respectat pt o etapa de vtm ,rally etc. Dar acum sa fim seriosi...cati oficiali fras au venit la vreo cursa de genul acesta? Cati au aruncat un ochi catre cursele de amatori?? eu m-as mira sa fie cineva.....si trebuie sa recunoastem ca la astfel de curse vin in general pasionatii din spatele blocului(printre care ma numar si eu). Pt unii e poate un inceput, dar pt majoritatea este ocazia de a vedea cat de cat cum e sa fi "pilot" si sa isi evalueze "performantele" . Eu am zis mutarea zonei de start, sau macar sa fie pusa o sicana formata din cauciucuri, deoarece am fost pe traseu sambata si este foarte dura portiunea de la inceput,eu unul personal fac mari eforturi ca sa am bani pt cursa, nu cred ca as vrea sa plec cu masina defecta din cauza drumului..pt ca nu stiu in cat timp as putea-o repara. Acum stiu ca se poate spune...acestea sunt conditiile, iti convin bine...nu la fel de bine, dar ma gandesc ca nici ceilalti participanti nu se vor bucura prea tare, poate pt unii partea cu defectarea masini nu ii doare prea tare...dar poate sa gandesc la siguranta..pt ca pe langa ca este nasoala portiunea, mai este si periculoasa!
Nu vreau sa imi luati in acest post in nume de rau, eu doar mi-am spus parerea mea, care poate sa conteze sau poate nu.
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 10:06   #28
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Quote:
Originally Posted by DjRainManFast View Post
Acum stiu ca se poate spune...acestea sunt conditiile, iti convin bine...nu la fel de bine, dar ma gandesc ca nici ceilalti participanti nu se vor bucura prea tare, poate pt unii partea cu defectarea masini nu ii doare prea tare...dar poate sa gandesc la siguranta..pt ca pe langa ca este nasoala portiunea, mai este si periculoasa!
Nu vreau sa imi luati in acest post in nume de rau, eu doar mi-am spus parerea mea, care poate sa conteze sau poate nu.
Sunt 100% de acord cu observatiile tale si daca ai sa recitesti ultima fraza din postarea mea anterioara, vei intelege esenta mesajului meu.
Nu sunt insa in asentimentul tau cu afirmatia subliniata,.... nu asta este scopul pentru care va invitam la Slatina: tur de forta si impunere de idei "invechite.
Trebuie sa gasim impreuna solutia de compromis, dar asta pana joi seara, cand trebuie sa "batem in cuie" o regula ce se va respecta obligatoriu de toti participantii ce vin sambata la Mosteni.
Altfel riscam sa transformam evenimentul intr-o "sebare campeneasca" - deci am trece dupa parerea mea ....la polul opus.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 10:11   #29
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Am inteles si va multumesc pt intelegere, daca pana joi seara se va lua o decizie, care sa fie acceptabila, sambata dimineata voi fi la start 100%. Am sa postez mai pe seara harta traseului si cu propunerile mele, sa vada si ceilalti doritori si sa isi dea si ei cu parerea.
Va multumesc!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 10:47   #30
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Viteza in Coasta - MOSTENI 15 mai 2010

Quote:
Originally Posted by radu_lkv View Post
mie mi-ar placea sa gasesc o astfel de honda cu mine in grupa
OT la aceasta cursa, din pacate, nu pot sa particip din motive tehnice...lucrez la masina pt niste upgrat-uri si am transmisia+motorul date jos...
Si mie mi-ar placea o honda cu mine in grupa..... dar sa am masina ta :P. Chestia cu honda e veche....acelasi proprietar a participat si la Paltinis....dar acolo am luat bataie la vreo cateva secunde...stii vb aia....ultima urcare e cea mai tare....dar eu am fost mai tantavan si am luat startul spre ultimii...toti se bagau in fata si nu stiam de ce, dupa 1 km mi-am dat seama ca se ingramadeau ca incepuse ploaia ).
Cand l-am "prins" la Mosteni era vremea revansei....insa surpriza....cronometrul la urcarea mea s-a oprit cu o sutime mai mult fata de el in conditiile in care finish-ul era "1/4 mile" .
Eu am reusit o viteza de top de 174...el a trecut de 200...la fel si ono si asa am ramas cu poza de pe podium cu ono 1 , 2 honda si eu 3 .
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -