02-11-09, 16:39
|
#151
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 261
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
apropo de faptul ca nu poti face clasari pe podium cu bani putini. nu e chiar asa. nu e usor deloc dar cu masina de care ti-am povestit mai sus s-a putut. daca exista regulamentul debutantilor de anul trecut cu limita de putere de 180 de cai se putea sa obtii rezultate chiar foarte bune.in tot cazul....dupa parerea mea masina e pana la urma o investitie mica raportand la ce taxe trebuie sa platesti, cat dai pe exhipament si cat te costa deplasarile.
|
|
|
03-11-09, 08:56
|
#152
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Ref la filme: nu cred ca 4 tuning isi doreste ca acestea sa fie downloadate... Eu ti-am spus o data cum se pot "trage" jos, chiar am revenit cu detalii. Nefiind un guru al computerului nu am ce sa spun mai mult.
Poti face podium f usor: iti iei o masina diesel! Atata ca daca vine Puiu Rusu si mai face unul aceeasi miscare s-ar putea sa trebuiasca sa te si bati pt podiumul ala
Si ca sa iei o masina cat de cat ieftina cu care sa poti spera la performanta trebuie sa fi "scapat" ceva in scaldatoare... Sau macar sa te pricepi sa faci din rahat bici si sa mai si pocneasca! Altfel esti mancat
Last edited by john17; 03-11-09 at 09:19.
|
|
|
03-11-09, 09:05
|
#153
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 409
Member of: [RENAULT] [FOTO] [4Rally]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
john nu ai niste teava sa-mi pun in megane?ma bag si eu la diesel power as putea sa ma dau cateva urcari iau cupa si fac si foto..
|
|
|
03-11-09, 09:21
|
#154
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Bergmann de plastic e buna? Daca vrei stiu ca era cineva care avea teava, pot sa-ti dau si contactul alora de unde mi-am luat eu rollbar-ul, numa sa vezi unde pui suportul pt camera
|
|
|
04-11-09, 12:29
|
#155
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [4Rally]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Quote:
Originally Posted by john17
Eu sunt bulversat de aia 280 vehiculati mai inainte pt licenta, vad ca deja e din 2 surse, iar mie imi da 230 oricum o iau (100 licenta de pilot, 100 masina de asistenta, 30 mecanicul)...
|
mai e asigurarea care costa 90 RON (Noroc ca am auzit la Andreea Necula la Rai da Buni in emisiune ...ca nu mai stiam exact cat a costat)
Quote:
Originally Posted by john17
A, si sa dormi tu la cort dupa ce ai transpirat ca animalul in plapuma ignifuga, ai mai schimbat si rotile in acelasi costum!
|
da, n-ai cum sa dormi in cort 4 zile oricat de mult ti-ai dori - e imposibil chiar daca-ti place
referitor la regulament - e pacat ca nu s-a tinut si anu asta cupa Dacia la coasta cum s-a tinut anul trecut si mai important e ca nu exista diferenta intre Juniori si Debutanti ... poate se schimba ceva de la anu !
__________________
|
|
|
04-11-09, 19:40
|
#156
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 627
Member of: [LANCIA]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Ar trebui grupate toate aceste informatii despre cat ar costa sa incepi sa te dai la viteza in coasta intr-un topic separat, sunt convins ca intereseaza pe multa lume
__________________
_________________________
KoKozula was here ...
|
|
|
05-11-09, 09:00
|
#157
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
No offence dar cei interesati au de unde sa-si culeaga informatiile, nu cred ca a intrebat cineva si sa nu fi primit raspuns plus ca informatia exista pe site-ul federatiei.
Iar pt cei care se gandesc doar ca e "cool" si sponsorizat astfel incat ei nu au decat sa-si etaleze talentele native, sa dea fanii cu cracii in sus, eventual sa-i bata pe Ono, Hora, Titi si altii cu ceasul de la gara cu Loganul lor cu filtru sport, evacuare si cip - problema e ca nu au unde lipi publicitatea obligatorie pe luneta ca se suprapune cu o arhicunoscuta sigla - nu are rost.
Iar daca as scrie eu cati bani si ore de munca au intrat in cotetzul cu care ma dau, echipament etc vor zice multi ca ori am furat banii ori o sa incepe sa ma invete cum puteam iesi mult mai ieftin campion...
|
|
|
05-11-09, 10:13
|
#158
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 627
Member of: [LANCIA]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Apai sunt convins ca exista informatiile referitoare la costuri. Tot asa cum sunt convins ca exista si, spre exemplu, informatii despre ce inseamna grupa H, N ai A. Dar eu din vara cer detalii despre grupele astea si inca nu am primit un raspuns de care sa fiu multumit. Nici timp nu am sa pierd vremea pe forumuri adunand bucata cu bucata ca sa pun cap la cap informatiile, nici chef sa citesc tot regulamentul FIA pe care l-am gasit doar in limba engleza.
Fiindca nu mi se pare normal ca daca am un motor de 2000 si e turbo si scot din el 400 de cai si ma dau pe un sasiu din 1993 cu tractiune fata, intru automat la grupa H unde trebe musai sa bat integralele, si asta n-o sa fie veci!
In fine, era doar o idee. Nu dati in pianist!
Nu ma intereseaza cat ma costa sa imi fac masina, ca asta stiu. Ma interesa sa aflu cat costa toate omologarile si licentele si ce dreaq mai tre platit ca sa te dai un an la viteza in coasta.
|
|
|
05-11-09, 11:51
|
#159
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Ca idee nu de pe forumuri se aduna astfel de informatii, ia sa vezi ce de pareri o sa curga aici! De o sa intelegi TOT... Eu stiu asa (si cred ca destul de corect dar nu am pretentii de litera de lege):
N si A sunt masini cu omologare FIA - exista niste fise unde scrie tot, de la roll bar pana la pinioanele din cutie si discuri de frana, valabile 10 ani de cand face constructorul omologarea. N e f apropiat de modelul de strada, A in general sunt masini construite special pt curse (ex Hyundai-ul kit car al lui Tavi Ciovica) sau mai elaborate si mai performante decat N dar tot "de fabrica". Cand ai "sarit" din fisa (= modificat in afara limitelor fie si 0,05 mm frezat din chiulasa), a expirat omologarea, n-a existat (fiecare constructor omologheaza ce vrea muschiul lui, in nici un caz toate modelele) sau ai construit un hibrid esti H unde e "la liber" cu modificarile (pot sa-mi pun cutie de BMW, motor de Porsche si diferential de Lada, pilite, strunjite etc). Mai sunt clase de cilindree la fiecare grupa, 1 nu stiu pana la cat - oricum nu se constituie, 2 <1600; 3 1600-2000 etc. Pt supraalimentare se inmulteste cilindreea cu 1,7 pt incadrare in clasa (2000 turbo = 3400 aspirat). Clasa se constituie cu minim 5 masini la start, daca nu urci automat una mai sus.
Pe intelesul tau, daca eu pun turbo la Manta sunt automat H5 in loc de H3 si ma bat in clasa cu Ono, Hora, Heinz, Paul Andronic etc. Capisci? La fel daca pun un motor mai mare de 2000 (2,4 de ex, as fi H4 care nu se constituie si automat urc la H5 si idem, cazul BMW-ului 530). Cu 400 cp nu poti sa te dai ca debutant (doar daca e masina omologata ceea ce inteleg ca nu e). Oricum ai "fugi" tu dupa ea, mai bine inveti cu putere mica si cresti treptat - dar asta nu vrea nimeni sa inteleaga, toti viseaza sute de CP. C'est la vie!
Taxele s-au povestit mai sus, mai tre o scoala de pilotaj, echipament, viza de la medic sportiv, apartenenta la un club afiliat la FRAS.
Dar e offtopic aici la Teliu... De ce nu m-ai intrebat pana acum?! P.S. Te rugasem de niste poze sa mi le trimiti pe mail...
Last edited by john17; 05-11-09 at 12:08.
|
|
|
05-11-09, 12:33
|
#160
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 627
Member of: [LANCIA]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Dar ti-am trimis pozele in ziua respectiva... oooof... te-ai uitat in bulk ?
De treaba cu max 180 de cai la debutanti stiam... eu generalizam ideea in sine.
Nu visez la caii aia .. trust me ... pot sa ii scot. Clar ai dreptate ca trebuie inceput de jos si crescut in performante. Stiu ca toti suntem jupani teoretic dar practica ne omoara pe toti
Mersi de raspuns
Last edited by KoKozula; 05-11-09 at 12:39.
|
|
|
05-11-09, 14:31
|
#161
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
Merci si eu, mea culpa, nici nu stiam unde pana mea are gmail bulk, spam sau cum ii spune...
Sper ca informatiile iti sunt de folos!
|
|
|
05-11-09, 15:33
|
#162
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 28
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
3500 euro - cea mai slaba masina din campionat
400 euro - scoala de pilotaj
500 euro - echipamentul secound hand
230 euro (1100 lei) - licenta pentru 2009
350 euro - cursa de la Campulung
1000 euro - cursa de la Ranca
350 de euro - cursa de la Brasov
deci 6330 de euro - cinci etape - (asta la prima strigare, is convins ca a a fost mai mult)
|
|
|
05-11-09, 15:42
|
#163
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
cu precizarea ca la brasov si campulung n-am platit cazare traiasca pretinii!
|
|
|
05-11-09, 15:57
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 627
Member of: [LANCIA]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
pai dar dece 3500 euro un Oltcit? Sau asta include rollbar si extinctor cu sistemele vietii si tot tacamu?
|
|
|
05-11-09, 16:03
|
#165
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: VTM Teliu 23-25 Octombrie
tot tacamu pentru masina
rollbar
2 scaune
2 centuri
vopsea
grund
ceva tinichigerie
reconditionare piese
amortizoare
jante,gume
|
|
|
|
|