VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
17-02-06, 20:27
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"sandumrs\"
RS4 e o masina grava, va fi greu pentru viitorul M3 sa fie peste ca performante.
CSL e alta discutie.
Desi sunt fan BMW la sange, imi scot palaria cand aud de noul RS4.
|
CSL este ceva greu de intalnit are trtimpi de pista superiori lul 996 turbo.
RS4 e o joaca in fata lui CSL.
|
|
|
18-02-06, 09:52
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
un film interesant cu noul rs4.
|
|
|
18-02-06, 10:52
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of: [BMW]
|
baieti topicu se numeste clar M3 vsM3CSLvsRS4 nu se numeste timpi scosi pe circuit deci parerea mea RS4 bate la cur orice bmw ca masina de strada si acolo slr meclaren mai slab decat M3 CSL \"interesant\"
__________________
1.4 ...............
|
|
|
18-02-06, 11:11
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
se numeste M3 vs M3 CSL vs RS4 intr-adevar.
dar topicul daca ai fi avut macar curiozitatea sa il citesti a deviat putin de la subiect si se ajunsese putin la noul rs4.
Eu am pus un film cu noul rs4. E asa de greu de inteles ?
__________________
Honda
|
|
|
18-02-06, 11:45
|
#35
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
parerea mea e ca rs4 e \"mai masina\" ca celelalte doua , daca ai avea potentialul financiar necesar cred ca rs4 ar fi alegerea naturala
|
|
|
18-02-06, 15:47
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
parerea mea e ca rs4 e \"mai masina\" ca celelalte doua , daca ai avea potentialul financiar necesar cred ca rs4 ar fi alegerea naturala
|
EU SINCER CRED CA NU STII SA CITESTI... CITESTE MAI MULT DE CSL SI POATE AI SA INTELEGI + CA DACA AI VB CU UN SOFER DE CURSE O SA VEZI CA TRACTIUNEA SPATE ESTE MAI BUNA DECAT 4x4 PE CIRCUIT.
__________________
|
|
|
18-02-06, 15:48
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
A SI ESTE M3 HAMANN (395cp) NU M3 (343) dar daca stati prost cu vedera...
|
|
|
18-02-06, 16:58
|
#38
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
in primul rand watch your language.....iar in al doilea rand e o parere personala , eu mi-as lua RS4 , daca tu ti-ai lua csl e complet treaba ta ; nu prea am chef sa scriu , mai scrie tu asa un raton atotcunoscator in \"d-ale masinii\" si poate am sa-ti si argumentez postul meu anterior
apropo, tu ce masina ai ?
si scoate capslock-ul ca este foarte enervant la ochi
|
|
|
18-02-06, 17:34
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ciprian_the_1\"
baieti topicu se numeste clar M3 vsM3CSLvsRS4 nu se numeste timpi scosi pe circuit deci parerea mea RS4 bate la cur orice bmw ca masina de strada si acolo slr meclaren mai slab decat M3 CSL \"interesant\"
|
Nu prea are sanse ai sa vezi, inainte sa spui te rog sa verifici timpi de circuit ai lui CSL.
|
|
|
18-02-06, 17:35
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
parerea mea e ca rs4 e \"mai masina\" ca celelalte doua , daca ai avea potentialul financiar necesar cred ca rs4 ar fi alegerea naturala
|
Cred ca sti f putine de CSL. bate porsche 996 turbo pe circuit.
|
|
|
18-02-06, 17:36
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
in primul rand watch your language.....iar in al doilea rand e o parere personala , eu mi-as lua RS4 , daca tu ti-ai lua csl e complet treaba ta ; nu prea am chef sa scriu , mai scrie tu asa un raton atotcunoscator in \"d-ale masinii\" si poate am sa-ti si argumentez postul meu anterior
apropo, tu ce masina ai ?
si scoate capslock-ul ca este foarte enervant la ochi
|
mai piano ca nu e loc de cearta aici.
|
|
|
18-02-06, 17:45
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Cand vorbesc ma bazez si pe asta:
nu compar cu un RS4 pt ca fiti siguri ca nu e mai rapid decat un 996 turbo.
M3 CSL............................................... ...................... 911 Turbo (996)
Manufacturer BMW M .................................................. GmbH Porsche
Testing Date 8/2003 .................................................. ..........6/2000
Engine 3246 cccm, 6 Zyl , 24 V ...................... 3600 cccm, 6 Zyl , 24 V
Power 360 PS (265 KW) @ 7900/min...... 420 PS (309 KW) @ 6000/min
Torque 370 Nm @ 4900/min................................ 560 Nm @ 2700/min
Transmission 2 (6) .................................................. ................. 0 (6)
Weight 1421 Kg................................................ .................. 1569 Kg
Weight / BhP 3,9 Kg / PS................................................ . 3,7 Kg/ PS
0 - 100 Km/h 4,8 s .................................................. ..............4,2 s
0 - 200 Km/h 16,7 s .................................................. ........... 14,6 s
0 - 200-0 Km/h 21,4 s................................................. ......... 19,8 s
Top Speed
280Km/h elctroniclim/305 .................................................. . 305Km/h
80 - 120 Km/h 4.Gear 5,1 s................................................. ..... 3,5 s
100 - 0 Km/h hot 32,4 m , 11,9 m/s 36,1 m , 10,7 m/s
Transverse Acceleration 1,4 g................................................. . 1,3 g
Slalom Course 36 / 110m 135 / 157 Km/h.................. 128 / 139 Km/h
Round Time Nuerburgring 7.50 min.................................... 7.56 min
Round Time Hockenheim 1.13,5 min................................. 1.14,6 min
Sigur cine vrea o masina sa-si care copii la scoala, sa faca piata, sa mearga eventual si la ski sa cumpere Audi care le intruneste pe toate , dar daca vrea condus si performanta BMW cu CSL ofera tot ce vrei, desi la prima vedere si la caii putini care-i are ar parea dezavantaja.
|
|
|
18-02-06, 18:25
|
#43
|
Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 185
|
Normala era comparatia cu un Porsche TTP sau Gemballa, TechArt sau RUF. Au timpi pe circuit mai buni decat CSL. Dar e destul de complicat...
|
|
|
18-02-06, 18:39
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Normala era comparatia cu un Porsche TTP sau Gemballa, TechArt sau RUF. Au timpi pe circuit mai buni decat CSL. Dar e destul de complicat...
|
Clar da, dar puterile apropiate si masini de serie.
Eu arat ca pt o masina de doar 360cp timpii sunt incredibili de buni, e ceva extraordinar...eficineta si echilibrul dat de BMW cu CSL sunt imbatabili, dar cateva sute de cai peste pot face o mica diferenta.
CSL a reusit sa bata RS4 vechi pe circuit pe ploaie!!! iar pretul e de bun simt putin peste 70 000 euro fata de un porsche peste 120 000...
|
|
|
18-02-06, 18:58
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
CSL nu se compara cu 996tt. Se compara cu GT3 care il bate pe circuit la o diferenta ft mica de timp care nu justifica diferenta ft mare de pret dintre cele doua. Oricum, GT3 este mai bun decat cel mai tare BMW de circuit. Nu pun cel mai tare Porsche de circuit, GT3 RS, pt ca avantajul va fii si mai mare in favoarea Porker-ului.
Intre RS4 si CSL aleg CSL. Oricum, RS4 nu se compara cu CSL, se compara cu M3-ul normal (pe care il bate in momentul de fata, chiar daca a aparut de vreo 5 ani). Cand va aparea M3-ul nou (e90) RS4 se va situa din nou pe locul 2.
|
|
|
|
|