Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 05-05-07, 12:10   #46
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Europene vs nemtesti

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
deci R36 din ce am vazut eu inca nu se vinde in Romania..
si ai luat passatul si lai comparat cu volvo s60 .. si a pierdut spre dezamagirea ta
acum ce faci..? iei tot brandu volkwagen?? hai mai bine ia tot VAG si compara-l cu volvo poate asa ai si tu dreptate...
Pai tre sa se vanda in romania ca sa il compari?.........si ma rog cine a hotarat care-i mai tare,tu?
THX-1 is offline  
Old 05-05-07, 12:21   #47
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Europene vs nemtesti

Pai hai sa ne bagam si la capitolul putere...probabil stiti de baietii de la Evolve...adica tot Volvo...
daca S60R EVOLVE de 463 de cai fuge suta 3.9...
C30 EVOLVE care e si mai usor si are si 507 cai, oare in cat timp face suta?
si totul dintr-un "amarat" de motor de 2500!!!
Volvo daca vrea sa faca masini rapide face...dar nu e asta conceptia lor despre masina!
Malos is offline  
Old 05-05-07, 12:38   #48
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Europene vs nemtesti

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
acum ce faci..? iei tot brandu volkwagen?? hai mai bine ia tot VAG si compara-l cu volvo poate asa ai si tu dreptate...

Pai discutia parca pornise comparand VW cu Volvo,nu?(firmele)...
P.S.-nu ma intelegeti gresit,n-am spus ca Volvo nu e o firma tare,insa nu prea isi merita banii,cel putin parerea mea!...bafta!
THX-1 is offline  
Old 05-05-07, 12:46   #49
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Europene vs nemtesti

Pai pana acum nu ne-ai dat nici un motiv..un lucru in care VW e mai bun )
Trebuie sa vi cu argumente...yo am argumentat tot..dar crek nu mi-ai citit nici un post de-al meu )
Malos is offline  
Old 05-05-07, 14:14   #50
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Europene vs nemtesti

Adevarul e ca Volvo S60 R e racheta... garantez... insa nu stiu daca isi justifica pretzul la nivel de M3...
Korne is offline  
Old 05-05-07, 14:54   #51
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Europene vs nemtesti

De la ce pret incepe M3-ul in Romania nou?
Oricum comparatia intre 2 masini premium ca BMW si Volvo nu prea se face deoarece BMW se adreseaza unei categorii de cumparatori tineri...si care vor viteza...Volvo e pt cumparatori mai in varsta...linistiti..care cauta confort si siguranta

Last edited by Malos; 05-05-07 at 14:59.
Malos is offline  
Old 05-05-07, 15:04   #52
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Europene vs nemtesti

56.000 EURO CIP e noul M3 in Germania si S60 R e 44.000..
oricum comparatia nu isi are rostul . M3 e un coupe sportiv pur-sange, in timp ce S60 R e doar un sedan premium ceva mai sportiv ..
din ce am citit in ultimele zile prin presa internationala se pare ca Volvo va renunta la gama R
boy_wonder is offline  
Old 05-05-07, 15:06   #53
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Europene vs nemtesti

Exact...nu ma gandeam ca e la acelasi pret...un S60 cu motor de 2500 la pretul unui M3...nu aveam cum
Da renunta...pt ca oamneii cand cumpara Volvo nu cumpara pt viteza...crek multi dintre cumparatori nici nu au auzit de S60R ))
Daca vor viteza isi cumpara nene BMW
Malos is offline  
Old 05-05-07, 15:36   #54
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Europene vs nemtesti

Azi am avut vreme si ma citit toate posturile din topicul asta, ficare cuvant!!! era stres mare:P
Rezultatul, si parerea mea despre discutia asta este urmatoarea:
Euro n-mama dracului e o vrajeala...daca va uitati la stelutele si cum le da se vede ca 30% este pentru protectia activa a pasagerului...restul pentru tot felul de porcarii care nu te priveste la un impact serios!!! (protectia pietonilor, protectie copii (care difera foarte tare in functie de scaune aplicate) protectie passiva...cui pasa...oricum mori intr-un Twingo daca intalnesti cu un merc 124...)
Grupul Vw:
-VW...pentru oricine cine habar n-are ce masina sa cumpere sau nu are mai multi bani pentru ceva mai serios
-Audi...in ultimi 20 de ani s-a devenit o marca care apartine segmentului premium, nu se poate discuta mult despre ea, omul care cumpara o face fiindca nu stie ce sa ia, numai sa fie scump, elegant si respectat de prieteni
-Skoda...omul asta incepa sa gandeasca, mai ieftin (in germania este mai ieftin si intretinerea...aberatie dar ma rog...) dacat VW, primesti aproape aceeasi chesit pentru banii tai ca si cum ai cumpara un..ceva VW
-Seat...la aceeasi pret ca si VW dar cu un pic de sportivitate...se simte credetima
-Porsche...poate ca nu trebue mult pana ce schimba cine cui apartine...Dar ce este cert e ca asta este singura marca pe lume care produce masini sport seriose care pot fi folosite zilnic
-Bentley...nume engleza...dar in rest este un mare audi cu 2 usi (ma rog...sau 4) cu multi cai si lux puritan, ca si la toate masinile germane...fara senzatii mari (evident pentru banii la care este)
-Lambo...cred ca nu trebue discutat...din cauza 4x4 macar nu te mai omoare...
-Bugatti...au facut ce toti au zis ca nu se poate
Grupul Ford:
-Ford...sunt 2 variante, una e ca omul cumpara fiindca nu mai vrea VW, ceealalta varianta este ca incepe sa gandeasca si isi dea seama ca caii nu sunt tot, pentru putini bani Focus si Mondeo are o suspensie foarte buna...
-Jaguar...frumoase, luxuoase, exlusive, scumpe, pierd prea mult din pret in cateva ani...o masina adevat engleza
-Land rover...numai defender si Range Rover...restul...astea 2 sunt cava, prima este ceea mai buna pentru teren, a doua este un tot-teren exlusiv
-Volvo...pentu oameni care gandesc, nu le trebue Merc sau BMW din motive pe le care scriu mai jos, le trebue o masina premium dar pe care nimeni nu isi dau seama ce e numai ca e mare si scump...A, si nu o cumperi ca are xxx cai, cui pasa peste 40...sau pentru bancari...
Despre masinile americane facute in europa, sau importate numai corvette este ceva, restul...un cacat stilizat si power...
Mercedes-Benz
-Mert...Din pacate prea multi gabori si "mafioti" plimba cu masini de astea la noi (europa de est) care nu ajuta la reclama marcii...dar macar daca cumpar un S negru, cu geamuri fumurii nu te mai opreste politistul si curvele sunt mai ieftine, poate si intrarea in cluburi devine gratis instantaneu si va pofresc direct la sectiunea VIP...
-Maybach...un adversar direct pentru Rolls, indirect BMW
-Chrysler...nu apartine dar este in cooperare cu merc...dar lasa...
BMW
-BMW...in general prima observatie este sportivitatea cand vezi una...liniute si cerculete...dar cumva uitam ca are ceea mai comlicata si sofisticata suspensie (pentru feeling sau ce dracu) si are cele mai bune motoare in afara de japoneze. Der din pacare ase e si ceea mai mare problema a marcii, sel putin cand o duci la targ...pierde foarte multi bani
-Mini...o renastere de succes...
-Rolls...nu merita sa scriu orice despre masina asta, pur si sumpi un camion luxos (ultimul model) nu e facut pentu europeni...e pentru americani...
Erau si alele dar dupa o vreme nimic...
GM
-Opel...dacia din germania...
-Saab...din pacate opel galvanizat...si un pic de stil, dar din pacate...prea putin conteaza...
Si acum numai pe tari...
Franta
Nu vreau, si nu e bine sa generalizam dar din pacate trebue...masinile facute de frencezi (sa specific) arat ~bine, dar calitatea este...varza, am vazut prea multi reno si pego arse, probleme mechanice, electrice wow, ieftine si varza, si reparatia costa prea mult (piesele)
Italia
Acolo e foarte amestecat situatie...fiecare au o calitate...care nu e macar la nivelul de opel...fie lancia, fiat, maserati, ferrari sau alfa(in ultima vreme ultimile 2 incep sa face si calitate, dar e cam lent evolutia)...fiecare este super frumoasa (mai putin fiat), performante bune, dar totusi, cine cumpara un ferrari nu cumpara pentru ca are xxx cai...o cumpera fiindca este frumoasa, rara, fiecare gagica te va iubi, iti da inca 20cm la departamentul intim :P (pentu uni ****)
Anglia
Inca nu am vazut nici o masina de acolo care sa nu aiba probleme severe la elecricitate
-Aston...dupa parerea mea este unica, are stil, e frumoasa, sportiva, eleganta(este singura), tot ce vrei de la un coupe (pentu mine asta e ...tot...numai costurile si calitatea...)
-Rover...bmw a avut de 2 ori...coopera si cu honda...penibil firma asta, nu puteau sa faca macar o masina ca lumea (ex seria 600, fiind ea accord si 75 care este jaguarul ieftin)
-TVR-e ca si ferrari, mai bine zis maserati, calitatea...dar arate excelent... sa vedem ce face noul proprietar
-Lotus...era sa uit firma asta...cred ca spune tot ca o si ei pun motor japonez, dar nici in ruptul capului nu puteam sa ma urc in masina...ori genunchi erau in volan, ori capul state afara...am ales ultimul...peste 100 devine...putin inconfortabil cu toate ca am pus ochelari de soare :P , dar tot aratam ca un idiot...
Mai sunt si late firme...dar nu merita comentat, au o productie prea mica pentru a putea spune orice parere despre ele.

Eu am incercat sa fiu odiectiv, nu luand in calcul ca omul de azi cumpara dupa aspect sau nume masinile...si nu in primul rand dupa calitate...
Dar totusi, calitatea europeane, germana, sau orice nu se poate compara cu calitatea japoneza...dar masinile alea nu au suflet...


Ps. cer scuze pentru greselile de gramatica, sau daca nu puteti intelege pe locuri ce vream sa scriu...
Eagleee is offline  
Old 05-05-07, 15:55   #55
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Europene vs nemtesti

super.....mai ales faza cu ferrari ) si perfect adevarata replica despre calitatea japoneza
300zxtt is offline  
Old 05-05-07, 15:56   #56
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Europene vs nemtesti

comparatia de pretz intre S60 R si M3 nu este deloc o prostie... asa cum spune boy wonder...S60 R e pe la 45000 de euro(in germania)... iar M3 vechi (la care ma refeream eu) era anul trecut putin sub 47000 de euro, cip in Romania... si inca o chestie... S60 R nu este deloc de neglijat...nici macar de la volanul unui m3 e46...adevraul insa este ce nu sunt masini de comparat...din multe puncte de vedere
Korne is offline  
Old 05-05-07, 16:04   #57
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Europene vs nemtesti

Si inca ceva...adresat fanilor Renault... un Clio 1,5DCi vechi de vreo 14-15 luni, am reusit cu greu sa il pornim(vara, 25 d grade)... si culmea culmilor...nu inteleg de ce se plange lumea de preturi la reparatii... acel clio a stat in service aiurea, dupa care l-am pornit cu un deodorant(spray) de femei, care a fost mai ieftin ca orice piesa
Korne is offline  
Old 05-05-07, 18:32   #58
Trickz

Stage 5
 
Trickz's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of:
[Moderators]
[Virtual Tuning]
[RENAULT]
Default Re: Europene vs nemtesti

de ce ne plangem de preturi? o bara fata costa 11 milioane rol(+manopera), una spate 10 milioane rol(+manopera), un stop costa 3miloane rol(la fel...+ manopera), o revizie la un 1.4 8v costa 8milioane (filtre, uleiuri, o garnitura la cutia de viteze). faza cu pornitul...1.4 8v de 2 ani nu a avut nici o problema, nici iarna nici vara.
__________________
Retro? Yes plx.
Trickz is offline  
Old 05-05-07, 18:38   #59
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Europene vs nemtesti

Din moment ce eshti fan Renault, ma gandesc ca esti constient de problemele masive de calitate la DCI. si cu pretzurile...era doar o ironie... te costa o bara fatza 350 de euro, dar sa o porneshti, te costa 5lei...cat e cel mai ieftin spray de femei... Oricum la pretzuri... calculeaza 2 seturi de injectoare la DCI (1080 RON bucata)... si asta la un rulaj de 140.000km... doar calitate nu e... imi pare rau
Korne is offline  
Old 05-05-07, 18:40   #60
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Europene vs nemtesti

si sa iti mai spun ceva frumos... apropo de stop de 3 milioane... la B4 am cumparat stop complet cu 30 de euro... ce zici?
Korne is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -