VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
|
faţă
|
|
0 |
0% |
spate
|
|
0 |
0% |
integrală
|
|
0 |
0% |
13-12-10, 16:03
|
#481
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Si mie imi place mai mult e39 decat e60, este un BMW clasic si fiabil, o masina legendara. Nu zic ca e60 e mai prost desi asa umbla vorba prin targ, nu numai la BMW ci si la alte marci, gen Passat nou vs vechi, golf 5 vs 4 si mai sunt si alte exemple daca stai sa cauti, inclusiv la japoneze. Iar intretinerea chiar costa dublu la e60, dar este normal, este masina noua si nu prea sunt aftermarketuri pentru ea.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
13-12-10, 16:45
|
#482
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 185
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
O dati din Sondaj in BMW?
4WD-tot timpul anului-stabilitate,siguranta,sportivitate
RWD-cand ai chef de nebunii :P
|
|
|
13-12-10, 20:51
|
#483
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by Gixer
Inseamna ca nu ai vb cu nimeni care are E60 decat din pozitia de fraier(posibil cumparator).......pana si un prieten pt care la cat de fandosit e modelul i-ar fi fost ideal, da si ala se plange acuma si-mi da dreptate ca mai bine isi lua de banii aia 2 E39-uri!!!
Lasa, bine ca stii tu, sa-ti iei tu d-ala atunci iti urez
Deci crede-ma ca e praf, pe langa ca costa cat 2 E39-uri(desi mai nou s-a prins lumea si un E60 din 05-06 e la acelasi pret cu E39 facelift din 02-03 la aceeasi motorizare!) pana si intretinerea e cat la 2 E39-uri!!!
|
Pune-ti ochelarii si mai citeste odata. Am 3 prieteni cu E60, le-am si condus, foarte misto masinile.
Aberezi prin comparatia de bani, este ac si cum as spune: cu banii de E39 iti iei 4 E34. Voiai sa fie la aceeiasi bani dar din generatii diferite???
E90 este mai confortabil, mai stabil, motorizari mai bune si mai economice, la fel de fiabile, mai frumoase, nu prea vad dezavantaje la E90.
Daca prietenul tau a luat vre-o terminaciune de 400k km nu este vina mea, sa invete sa verifice o masina inainte sa o cumpere.
|
|
|
14-12-10, 11:52
|
#484
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by cavaliere
e60 si e46-le sunt downgrade ? Mai sa fie ai mers cu vreunul sau ai ca punct de reper vreo troaca de 15 ani ,caz in care opinia ta este egala cu un oval ?
Sa intelegem ca matale ai un e39 sau nici macar pe ala ? Explica-ne cu argumente de ce sunt nereusite e60-urile? Doar ca nu-ti plac tie sau cum?
"desi crede-ma e praf" - Pai bre de ce te-am crede pe matale si nu am crede utilizatorii care au dat o carca de bani pe e60-uri p-aici pan' Oiropa asta si cica modelul ar fi reusit ?
"pe langa ca costa cat 2 e39" - Aici e clar ca nu are cum sa nu coste cat 2 e39 cand alea deja sunt de domeniul trecutului si au milionul de kilometri.
"desi mai nou s-a prins lumea si un E60 din 05-06 e la acelasi pret cu E39 facelift din 02-03 la aceeasi motorizare" - Care lume s-a prins bre tot aia care pun botul ca un e39 din 2002 are 83000 km tinut in garaj ?
ps: Deci tu ti-ai cumpara E60 din 2006 cu 5000 de euro ( ca doar e la acelasi pret cu e39 din 02 dupa cum sustii tu) , dar totusi zici ca mai bine nu arunci banii pe "praful" ala de masina si ii tii matale frumusel deoparte cum sade bine unui bun si dashtept cumparator ca nu toti "ie fraieri sau potentiali cumparatori de E60" .
Care-va-sa zica ai ceva logica bre domnule care este !
|
Tu ca de obicei vb mult si degeaba.....deci sa ne intelegem: praful asta de E60 nu merita nici cat un E34 cu aceeasi motorizare benzina sau TDS in stare buna, astfel si asa, daca ar fi 5000E adica cat un E39 e de minim 2 ori mai mult decat merita!!!!!!!!....n-are rost sa mai polemizez cu tine ca esti mai praf ca un E60 de 2-3 ani prin gropile romanesti
Quote:
Originally Posted by GTR
Pune-ti ochelarii si mai citeste odata. Am 3 prieteni cu E60, le-am si condus, foarte misto masinile.
Aberezi prin comparatia de bani, este ac si cum as spune: cu banii de E39 iti iei 4 E34. Voiai sa fie la aceeiasi bani dar din generatii diferite???
E90 este mai confortabil, mai stabil, motorizari mai bune si mai economice, la fel de fiabile, mai frumoase, nu prea vad dezavantaje la E90.
Daca prietenul tau a luat vre-o terminaciune de 400k km nu este vina mea, sa invete sa verifice o masina inainte sa o cumpere.
|
Ma, lasa-ma cu condusul, ca la fel de "feelingos" e si un E39 cu tot atatia cai. Daca la atata se reduce o masina la tine, atunci mai bine da-i pace.Chiar si un E34 e tot p-acolo, plus la E34 iti spun din proprie experienta ca e mult mai robust macar cu privire la barile fatza si spate
|
|
|
14-12-10, 12:12
|
#485
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
"plus ca la e34 iti spun din experienta"
E clar ca daca el are E34,redundant masina lui e cea mai cea, fuge tare consuma mai putin ca un 1.2 benzina, restul sunt gunoaie . Du-te cu Dumnezeu fiule!
ps: cand pui si matale fundul intr-un E60 sau ceva masina de maxim 3-4 ani asa, sa revii cu niste impresii adecvate .
"daca ar fi 5000 de euro e de minim 2 ori mai mult decat merita" - Sincer esti minim patetic si pute de la o posta a frustrare. Sa stii ca daca nu ai bani sa iti permiti ceva acaret modern nu inseamna ca esti si mai destept decat restul care au aceasta posibilitate.
"esti mai praf ca un E60 de 2,3 ani in gropile romanesti" - Aici iar emani invidie si bag mana in foc ca nu ai avut contact cu un E60 decat din poze sau pe forumuri . Altfel ar trebui sa fii prea fara discernamant sa faci asemenea afirmatii
Hai spune drept ca astepti si tu sa se faca un E60 2500 euro ca sa vii peste vreo 10 ani sa ne zici ca e cea mai buna si cea mai robusta masina de la Ford T incoace
|
|
|
14-12-10, 12:50
|
#486
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
total pe dinafara
|
ce parere inteligenta ai....ar trebui sa-ti dea cineva un premiu..
Gixer: cine dracu te-a invatat pe tine sa iei o curba in plina accelerare?
adica...si daca intri in curba fara accelerare...cum se face in mod normal..si logic...si apoi la iesire accelerezi...nu ii dai blana...ca doar nu esti pe pista, vorbim aici de masini de strada.
oricum...cate masini FWD sunt peste 200 de cai? si cate masini sunt RWD peste 200 de cai..
daca am facut comparatie intre FWD si RWD si AWD am luat in considerare masini cu puteri apropiate...nu un M5 cu in golf 1.4
facem un experiment teoretic.
gandirea e simpla dragii mosului:
iei un golf5 gti...iei o curba...ii dai in blana la iesire...o sa se deplaseze spre exteriorul curbei putin, si daca iei picioru de pe pedala de acceleratie o sa isi revina singura fara sa o redresezi din volan,frana,acceleratie sau combinatie intre ele..in concluzie..simplu de evitat derapajul.
iei acelas golf5 si in teorie ii pui tractiune pe spate....daca faci aceeasi miscare in aceeasi curba o sa te intoarca foarte usor si o sa aiba nevoie de interventii complexe asupra volanului,acceleratiei si franei....MULT MAI GREU de controlat si mai periculos pentru soferul de rand.
evident daca exagerezi cu acceleratia...esti un cretin care nu stie sa conduca....eu vorbesc aici despre condus sportiv...nu condus cretin.
|
|
|
14-12-10, 21:27
|
#487
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by morghen
ce parere inteligenta ai....ar trebui sa-ti dea cineva un premiu..
Gixer: cine dracu te-a invatat pe tine sa iei o curba in plina accelerare?
adica...si daca intri in curba fara accelerare...cum se face in mod normal..si logic...si apoi la iesire accelerezi...nu ii dai blana...ca doar nu esti pe pista, vorbim aici de masini de strada.
oricum...cate masini FWD sunt peste 200 de cai? si cate masini sunt RWD peste 200 de cai..
daca am facut comparatie intre FWD si RWD si AWD am luat in considerare masini cu puteri apropiate...nu un M5 cu in golf 1.4
facem un experiment teoretic.
gandirea e simpla dragii mosului:
iei un golf5 gti...iei o curba...ii dai in blana la iesire...o sa se deplaseze spre exteriorul curbei putin, si daca iei picioru de pe pedala de acceleratie o sa isi revina singura fara sa o redresezi din volan,frana,acceleratie sau combinatie intre ele..in concluzie..simplu de evitat derapajul.
iei acelas golf5 si in teorie ii pui tractiune pe spate....daca faci aceeasi miscare in aceeasi curba o sa te intoarca foarte usor si o sa aiba nevoie de interventii complexe asupra volanului,acceleratiei si franei....MULT MAI GREU de controlat si mai periculos pentru soferul de rand.
evident daca exagerezi cu acceleratia...esti un cretin care nu stie sa conduca....eu vorbesc aici despre condus sportiv...nu condus cretin.
|
Bine iti zicea si altcineva mai sus: Total gresit! Sa-ti explic: Daca iei prea tare o curba cu RWD nu tre decat sa lasi sa plece spatele, NU te opui prin franare, ci contravirezi putin si lasi din gaz tot putin si gata, pt cand la tractia fata o data subvirat numai frana spate te mai salveaza combinata cu ambreaj(atentie, nu frana nici frana de motor). Deci pana la urma urmelor ambele sunt controlabile, numai ca la o curba la care RWD face figuri la 80kmph, FWD le are deja pe la 60kmph
Exageratul acceleratiei nu se ia in considerare decat atunci cand o iei pe aratura sau prin sant!
|
|
|
14-12-10, 21:32
|
#488
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by cavaliere
"plus ca la e34 iti spun din experienta"
1.E clar ca daca el are E34,redundant masina lui e cea mai cea, fuge tare consuma mai putin ca un 1.2 benzina, restul sunt gunoaie . Du-te cu Dumnezeu fiule!
2.ps: cand pui si matale fundul intr-un E60 sau ceva masina de maxim 3-4 ani asa, sa revii cu niste impresii adecvate .
3."daca ar fi 5000 de euro e de minim 2 ori mai mult decat merita" - Sincer esti minim patetic si pute de la o posta a frustrare. Sa stii ca daca nu ai bani sa iti permiti ceva acaret modern nu inseamna ca esti si mai destept decat restul care au aceasta posibilitate.
4."esti mai praf ca un E60 de 2,3 ani in gropile romanesti" - Aici iar emani invidie si bag mana in foc ca nu ai avut contact cu un E60 decat din poze sau pe forumuri . Altfel ar trebui sa fii prea fara discernamant sa faci asemenea afirmatii
5. Hai spune drept ca astepti si tu sa se faca un E60 2500 euro ca sa vii peste vreo 10 ani sa ne zici ca e cea mai buna si cea mai robusta masina de la Ford T incoace
|
Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul.....tu ai demonstrat ca esti maxim la chestia asta!
Tu nu esti decat un copil d-ala calculatorist frustrat pe care-l pacaleste oricine cu-n plastic frumos vopsit pt care ti-ai vinde si un rinichi numa sa-l cumperi ca sa impresionezi cwrwa celulitoasa si grasa si vopsita blonda pe care ti s-a pus pata s-o "conbini".....mi-e mila de tine si de astia ca tine de stati in garsoniera in chirie si va faceti rate pe 50 de ani la un plastic de E60, E65 sau "em3" E90 numa sa va vada lumea ce bengosi sunteti, dar va meritati soarta!
Uite si unde ai dat-o in bara, sa nu zica moderatorii ca nu te si demonstrez:
1. Consuma chiar mai putin
2. Nu m-a impresionat deloc cum impresioneaza pe calculatoristi ca tine cum am zis mai sus
3. Zici tu? Inseamna ca nu o zis nimeni, si iar te repeti, esti chiar penibil de frustrat!
4. Te repeti din nou, esti chiar praf
5. Nu, vreau sa se faca 500E sa cumpar vo 4-5 pt motor si sa-l pun pe E39....motorul e singurul lucru mai bun ca la E39 din masina asta! Si caroseria sa o duc la programul rabla!
Deci bea apa si te culca, nu e nimic interesant pt tine aici
Last edited by Gixer; 14-12-10 at 21:42.
|
|
|
14-12-10, 21:54
|
#489
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Pe forumul asta e la moda impresia ca daca ii diplace cuiva o masina mai scumpa decat cea pe care o detine clar e frustrare/e ca vulpea cu strugurii/e un prost/un ofticat.
Daca detin o masina de o anumita valoare nu inseamna ca nu-mi pot permite alta mai scumpa. Nu toti oamenii isi intorc buzunarele pe dos si se infometeaza pentru o masina.
Daca nu imi place o masina mai scumpa decat a mea, asta nu inseamna ca ma oftic ca n-o am. Inseamna ca nu-mi place si gata. De-asta e omul om, asta ne difera fata de calculatoare, si anume ca putem sa eliminam o optiune chiar daca teoretic ar fi mai buna decat cea pe care o dorim.
Nu incerc sa iau apararea persoanei in cauza, dar vad prea des afirmatii de gen (am fost si eu facut ofticat pentru o chestie asemanatoare) si ma enerveaza prea rau.
|
|
|
14-12-10, 22:09
|
#490
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
cavaliere şi gixxer: nu doresc domnişoarele să se tragă delicat de păr în privat? Nu de alta,dar nu e nicio plăcere în a urmări flegmele pe care vi le aruncaţi reciproc. Vă rog...
|
|
|
14-12-10, 22:12
|
#491
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by amphetamine
Pe forumul asta e la moda impresia ca daca ii diplace cuiva o masina mai scumpa decat cea pe care o detine clar e frustrare/e ca vulpea cu strugurii/e un prost/un ofticat.
Daca detin o masina de o anumita valoare nu inseamna ca nu-mi pot permite alta mai scumpa. Nu toti oamenii isi intorc buzunarele pe dos si se infometeaza pentru o masina.
Daca nu imi place o masina mai scumpa decat a mea, asta nu inseamna ca ma oftic ca n-o am. Inseamna ca nu-mi place si gata. De-asta e omul om, asta ne difera fata de calculatoare, si anume ca putem sa eliminam o optiune chiar daca teoretic ar fi mai buna decat cea pe care o dorim.
Nu incerc sa iau apararea persoanei in cauza, dar vad prea des afirmatii de gen (am fost si eu facut ofticat pentru o chestie asemanatoare) si ma enerveaza prea rau.
|
Ai perfecta dreptate, la fel e si la mototociclete, pe un forum de genu daca spui ca nu-ti plac chopperele, repede se trezesc 2-3 harliisti sa-ti de-a cu tifla ca nu-ti permiti d-aia cica nu-ti plac, dar defapt lor li-i ciuda ca o japoneza cu motor jumatate capacitatea si sfert pretul ii face la toate capitolele. La fel si cu cwrwelw de apar in tot felu de reviste colorate, tre sa balesti la toate, daca nu inseamna ca esti sarit sau minim uncool!
|
|
|
15-12-10, 10:39
|
#492
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
auzi Gixer, se vede ca esti un mare driver...iti multumesc frumos pt lectia de condus sportiv...acum ma simt un om implinit....esti praf....dar nu asa...praf praf praf !
1. orice masina, rwd sau fwd daca intri prea tare in viraj merge DREPT in shantz, subvireaza...incearca...ai sa vezi
2. depinde de multi factori ce trebuie sa faci cand un RWD intra in subviraj...dar in nici un caz nu lasi brusc de gaz bai !! evident...daca ai trecut de "point of no return" nu mai ai ce sa faci..poti sa ii dai blana sau frana...acelas lucru se intampla.
3. la un FWD daca intrii prea tare in curba redresarea e MULT mai simpla...incetinesti...si pt ca toate FWD au motorul pe fata si deci centrul de greutate MULT in fata...aderenta pe rotile din fata revine mult mai usor si tot asa si controlul tau asupra volanului.
FWD are acel "point of no return" mult mai departe decat un RWD.
4. majoritatea RWD sunt facute cu centrul de greutate considerabil mai in spate decat toate FWD...pentru un motiv simplu...aderenta !
fa un test simplu...ca e iarna acum, ia un RWD si un FWD...si da niste ture pe acelas traseu...sa vezi pe care o redresezi mai usor daca o scapi spre shantz.
|
|
|
15-12-10, 11:35
|
#493
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by morghen
auzi Gixer, se vede ca esti un mare driver...iti multumesc frumos pt lectia de condus sportiv...acum ma simt un om implinit....esti praf....dar nu asa...praf praf praf !
1. orice masina, rwd sau fwd daca intri prea tare in viraj merge DREPT in shantz, subvireaza...incearca...ai sa vezi
2. depinde de multi factori ce trebuie sa faci cand un RWD intra in subviraj...dar in nici un caz nu lasi brusc de gaz bai !! evident...daca ai trecut de "point of no return" nu mai ai ce sa faci..poti sa ii dai blana sau frana...acelas lucru se intampla.
3. la un FWD daca intrii prea tare in curba redresarea e MULT mai simpla...incetinesti...si pt ca toate FWD au motorul pe fata si deci centrul de greutate MULT in fata...aderenta pe rotile din fata revine mult mai usor si tot asa si controlul tau asupra volanului.
FWD are acel "point of no return" mult mai departe decat un RWD.
4. majoritatea RWD sunt facute cu centrul de greutate considerabil mai in spate decat toate FWD...pentru un motiv simplu...aderenta !
fa un test simplu...ca e iarna acum, ia un RWD si un FWD...si da niste ture pe acelas traseu...sa vezi pe care o redresezi mai usor daca o scapi spre shantz.
|
HAHAHAA Lesin de ras ))))))))))))))))))
1. "orice masina, rwd sau fwd daca intri prea tare in viraj merge DREPT in shantz, subvireaza...incearca...ai sa vezi "
Asta este absolut cea mai mare aberatie. Cel mai mult depinde de repartitia greutatii pe punti si sunt foarte foarte multe cazurile (masini) in care la o curba luata in exces de viteza masina fuge de fund (supravireaza).
4." majoritatea RWD sunt facute cu centrul de greutate considerabil mai in spate decat toate FWD...pentru un motiv simplu...aderenta !"
)) Stii atata mecanica cat stie si un peste. La masinile RWD centrul de greutate este in general mai in spate din lipsa unor componente pe fata (gen planetare), o cutie de viteze orientata spre spate, un diferential in spate, niste planetare in spate, etc.
|
|
|
15-12-10, 11:36
|
#494
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by cavaliere
Tu continui cu jignirile dar nu e problema ca nu ai cum sa-ti depasesti conditia te inteleg. Nu am o problema cu cineva care nu-si permite o masina scumpa, dar am o problema cu frustratii ca tine care pt ca nu-si permit ii fac pe altii fraieri ca isi iau o masina la care ei doar viseaza. Vezi de existenta ta umila din e34 ala care, desi a fost o masina buna, asta nu iti da dreptul sa te crezi un soi de zeu ca ai un cazan de 20 de ani .
Fugi la somn fericit cum esti, not!
|
Ba ai, calculatoristule frustrat, ce te uzi tot cand aflii de o masina ca-i "minora" sau mai bine zis ca e noua si sclipicioasa(defapt esti ca si ciorile care daca vad ceva sclipitor repede baga in gura) .....pe sistemul la E60, iau si eu o caroxerie de logan o tunaresc putin, ii bag un 2.0i sau d si cer pe ea 100miiE, si pt ca tu o sa zici ca e naspa si ca e mai bun un E34 sa stii ca esti un frustrat ce pt ca nu si-o permite si apreciaza doar cazane si nu are nici o aplecare catre stil
|
|
|
15-12-10, 11:43
|
#495
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Tractiune fata vs. tractiune spate vs. tractiune integrala
Quote:
Originally Posted by morghen
auzi Gixer, se vede ca esti un mare driver...iti multumesc frumos pt lectia de condus sportiv...acum ma simt un om implinit....esti praf....dar nu asa...praf praf praf !
1. orice masina, rwd sau fwd daca intri prea tare in viraj merge DREPT in shantz, subvireaza...incearca...ai sa vezi
2. depinde de multi factori ce trebuie sa faci cand un RWD intra in subviraj...dar in nici un caz nu lasi brusc de gaz bai !! evident...daca ai trecut de "point of no return" nu mai ai ce sa faci..poti sa ii dai blana sau frana...acelas lucru se intampla.
3. la un FWD daca intrii prea tare in curba redresarea e MULT mai simpla...incetinesti...si pt ca toate FWD au motorul pe fata si deci centrul de greutate MULT in fata...aderenta pe rotile din fata revine mult mai usor si tot asa si controlul tau asupra volanului.
FWD are acel "point of no return" mult mai departe decat un RWD.
4. majoritatea RWD sunt facute cu centrul de greutate considerabil mai in spate decat toate FWD...pentru un motiv simplu...aderenta !
fa un test simplu...ca e iarna acum, ia un RWD si un FWD...si da niste ture pe acelas traseu...sa vezi pe care o redresezi mai usor daca o scapi spre shantz.
|
1. Total gresit facem pariu pe ce vrei ca si porsu tau intru cu cat vrei intr-un viraj si iti arat ca nu subvireaza.....defapt daca vrei facem pariu chiar pe el :
2. Nu vb de RWD ci de FWD, deci vb aiurea
3. Ai scapari de logica: o data intrat mult prea tare in curba daca mai poti incetinii atunci inseamna ca nu ai intrat PREA TARE......
4. Numai la masinile cu motorul central spate e asa, in rest centrul de greutate e tot mai spre puntea fata
Ia asculta tu aici, atunci da-mi mie porshu tau, ca e naspa, e degeaba, dupa cum chiar tu zici, si daca mi-l aduci in CJ iti dau pe el un Golf 3 pico-bello de 1.8 sau 1.6 si du-te fericit si in siguranta cu el :P
Zici de test, da am facut "testul asta tau suprem" si am ajuns la cz expusa mai sus: adica RW face figuri la 80 pe cand FW deja de la 60 face urat!!!
.....esti la fel de deageaba ca si @cavileru....macar tu tat explici niste lucruri in mare parte total gresit dar macar te chinui, pe cand ala numa jigneste!
Last edited by Gixer; 15-12-10 at 11:50.
|
|
|
|
|