Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce ati alege si de ce?
Audi TT 3.2 168 30.88%
BMW Z4 coupe 3.0 129 23.71%
Nissan 350Z 3.5 247 45.40%
Voters: 544. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-05-07, 01:51   #136
MARIO_BMW

Stage 4
 
MARIO_BMW's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

noul TT arata criminal, chiar daca sunt fan bmw
MARIO_BMW is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 15:42   #137
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

TT e cel mai tare... superb...de la mine nota 10
Korne is offline   Reply With Quote
Old 16-05-07, 23:42   #138
Pro-Racer

Stage 2
 
Join Date: May 2007
Posts: 72
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Audi TT in special pt interior.Arata cool!
Pro-Racer is offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 16:29   #139
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Audi TT e beton din toate punctele de vedere...si ca design, si din punct de vedere al sportivitatii(merge) si poate cel mai important:cel mai bun calitativ dintre cele 3...parerea mea
Korne is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 17:35   #140
Patrulei
Toyota Driver


Stage 5
 
Patrulei's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,131
Member of:
[4Tuning International]
[SEAT]
[Toyota]
[4Rally]
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

am ales 350z pt k imi place f.mult si are multe caracteristici sportive:PPsii... alegeam z4 dcaa era M:PP
Patrulei is offline   Reply With Quote
Old 22-05-07, 14:45   #141
mmihai82

Stage 3
 
mmihai82's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 153
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

tt fara discutie!calitate+performante+design+imagine.nu doar imagine sau doar performante...
mmihai82 is offline   Reply With Quote
Old 23-05-07, 00:03   #142
Silviu_Mpower

Stock
 
Join Date: May 2007
Posts: 9
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

clar Z4, e cel mai manevrabil, si mai spectaculos
Silviu_Mpower is offline   Reply With Quote
Old 23-05-07, 16:59   #143
QniX

Stage 2
 
QniX's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 35
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Cu siguranta as alege 350Z. De departe mi se pare masina cea mai cu stil dintre toate si in plus capabilitatile de tuning la masinile japoneze sunt uimitoare. TT-ul e prea rotunjit si Z4-ul e cam anost (stilul bmw intalnit la toate bmw-urile). Un Nissan 350Z cu ceva bari, praguri, eleron, arata zici ca e de pe marte, nu pot sa spun acelasi lucru despre restu. E suficient o mica privire pe siteul www.veilside.com ca sa iti iei gandu de la europene.
Parerea mea !
QniX is offline   Reply With Quote
Old 24-05-07, 22:33   #144
4SPK

Stage 2
 
Join Date: May 2007
Posts: 44
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

350Z :X prea mijto masina...tt-ul nu imi place,iar la bmw nu imi place spatele
4SPK is offline   Reply With Quote
Old 17-06-07, 01:14   #145
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

BMW pentru tehnica si mai ales pt tractiunea spate. Nush cum unii oameni vad quattro ca avantaj. La exterior nu suport farurile care mai ca nu plang, in rest arata bine. Audi e peste el la capitolul overall ext, dar pierde din cauza tractiunii integrale si a motorului V6 (in loc de L6). O masina sport trebuie sa fie rwd; da, 4x4 ajuta daca esti pe macadam, ori la startul de pe loc, dar in rest nu isi are rostul. Si in final 350z.... nush, nu ma incalzeste cu nimic; iar personal detest arhitectura v6, care e printre cele mai proaste designuri din aranjamentele posibile.
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
E31 is offline   Reply With Quote
Old 18-06-07, 20:38   #146
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Clar Audi TT!Este cel mai evoluat dintre toate...nici 350Z nu e rau,si iti i-a ochii cel mai repede dintre toate 3,dar TT
Clar quattro este avantaj si nu numai pe macadam,oriunde,sa nu mai vb de circuit!Iar in conditii de aderenta nu tocmai excelente Audi isi mareste si mai mult avantajul!RWD este pt senzatii,dar pt performante pure si pt aderenta,siguranta,stabilitate =>quattro(sau alt sistem 4WD)!
Ex:inchipuitiva Veyron fara tractiune integrala...
Si 99% din persoanele care stiu cate ceva despre masini considera quattro drept avantaj!(a se vedea orice test cu orice audi quattro si o sa vedeti ca este laudat si iar laudat si are plusuri la stabilitate,tractiune etc...)
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 18-06-07, 21:22   #147
Dripci

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

@anaconda_4badguys: veyron este 4wd datorita (sau "din cauza") puterii fenomenale pe care o dezvolta motorul.

PS : inchipuie-ti masini de GT, GT2 sau GT3...4wd. ...sau de formula 1 ).
Pe circuit, tractiunea spate este avantajata.

Acum...depinde ce vrei de la masina: un start bun...senzatii tari...viteza, rezultate bune pe circuit etc. Niciun sistem este net superior altui sistem 100 % din TOATE PUNCTELE DE VEDERE.
Dripci is offline   Reply With Quote
Old 19-06-07, 00:51   #148
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

..In condusul de zi cu zi. Pentru soferi prosti care au dat de bani dar nu stiu sa stapaneasca sutele de cai e perfect. Iar in conditii nu tocmai optime de aderenta, un 4x4 poate imparti puterea exact asa cum trebuie, far ainterventia unui franator ca dcs etc - parca evo are asta.
99% din cei ce stiu ceva despre masini sustin ca quattro e mai bun. Dar la fel de adevarat e ca 99% din cei ce stiu (doar) ceva despre masini sint niste semidocti care atunci cand ii iei la o discutie analitica pe subiect se balbaie si nu mai au ce sa spuna. Veyron e o masina de 2 tone (sa nu uitam) si in primul rand la o asemenea viteza, putere si greutate, trebuie sa puna accent pe siguranta. Pe cine crede ca se stie la capitolul asta provoc la o mica disputa amicala, ca intre prieteni, fiecare cu argumentele lui. Previn, daca va e somn sau va plictisesc teoriile, va puteti opri aici:P

Pentru inceput, daca tineti neaparat sa auziti ce spune un specialist,
https://www.youtube.com/watch?v=K9TJecSuwIY

Premisa din start e ca in conditii de aderenta precara, 4 roti tractoare clar sint mai bune.
Ipoteza pe care ma voi axa implica drum perfect neted, perfect uscat si perfect asfaltat. Oricum, pe ploaie torentiala nush pe cine il/o tine sa faca "probe"

Prima data putina teorie care afecteaza orice masina. Se vorbeste de transferul de mase... Cand franezi puternic, vezi ca masina se lasa in fata si invers, cand accelerezi, se lasa in spate. Practic, kg care, cand masina sta pe loc sint x pe rotile fatza si y pe rotzile spate, cand accelerezi devin x-z pe fatza si y+z pe spate. De aia, in unele draguri, masinile fac wheelie, pt ca z devine egal cu x si rotile fata practic apasa cu 0kg pe asfalt. Deci clar, daca vb de drag la un nivel serios, rwd e unica solutie. 4x4 isi vede pierderea din transmisie mai mare ramanand aceeasi si totodata neputandu-si folosi rotile din fatza aproape deloc. Evident, la nivel mic de cai, de maxim 5-6-700, transferul de obicei nu e suficient de mare pentru a creea un dezavantaj. De aia au succes impreza-urile si evo-urile. Insa daca ai un rwd si te enervezi si ii pui niste slickuri late de 485 (bine, exagerez si eu) pornesti chiar mai bine decat cu awd - dc toate dragsterele sint rwd?

Asa, am terminat cu linia dreapta. Haideti acum sa vb de curbe. Aici, pe langa transferul de mase mai intervin 2 chestii: repartitia maselor si inertia polara. Repartitia maselor o stie mai toata lumea, cat % e pe rotile fatza si cat % pe spate - si ca e bine sa fie egale si de aceea sint mai bune masinile cu motor central. Gresit... Odata, raportul ideal nu e de 50-50%, ci mai de graba putin mai mult pe spate decat pe fata. Ideea e urmatoarea - franezi tare inainte de viraj, pana la jumatatea virajului franezi tot mai putin, iar de la jumatatea virajului incepi sa accelerezi urmand ca la iesire sa dai talpa.
O masina cu motor central are sa zicemi 60% spate, 40% fata. Ce se intampla in prima faza - in frana, datorita transferului de mase ce are loc la franare, raportul dinamic devine apropiat de 50-50% si deci, in curba, rotile iau sarcini aprox egale. Pe masura ce incepem sa acceleram, transferul de mase muta greutatea pe spate si astfel mareste aderenta cauciucurilor spate, care pot impinge mai bine masina din viraj. Un fwd nu trebuie sa spun cum s-ar comporta in viraj, va las pe voi sa va imaginati cosmarul, asa ca trecem la ipotezele noastre: un rwd clasic - acesta are un raport de ~ 50 - 50% (motorul si cutia in fatza, transmisia + dif pe spate. transferurile vor fi aceleasi, deci repartitia in curbe nu va fi la fel de buna ca la masina cu motor central. Dar mai mult decat atata, problema e si UNDE e pozitionata (longitudinal) greutatea. La masina cu motor central, motorul, cutia si in general piesele grele sint "in interiorul" dreptunghiului determinat de roti. La o masina clasica, piesele grele sint mult mai departate, mai spre extreme. Daca privim masina cum vireaza de sus, sa ne imaginam partea care ar ramane fixa - acela e punctul de rotatie. Cu cat piesele grele sint mai departate de acesta, cu atat masina va vira mai greu - si vice versa. Un exemplu simplu. o tija de metal de 50cm, tinuta de mijloc, cu 2 bile mobile de 300g fiecare. Intr-o prima faza, bilele sint puse chiar in capat, iar in a doua inspre mijloc. Daca incercam sa rotim tija, vedem ca in primul caz va fi mult mai greu - asta e inertia polara si exact asta se intampla cu masinile - de asta masinile cu motor central vireaza mai bine. Dar ce legatura are asta cu versusul dintre rwd si awd? Pai, ce am spus pana acum doar a pregatit terenul si a aratat cele doua notiuni pe care le vom folosi in demonstratie. O masina rwd cu pretentii sportive are in general urmatoarea arhitectura: motorul impins cat mai in spate, cat mai putin din el sa fie la nivelul axului determinat de centrele rotilor din fata(SLR). Cutia dupa motor, inspre centrul de rotatie al masinii. In spate, diful, care asigura greutate si pe puntea spate. Raportul va fi cam de 50-50, inertie polara mai mare ca la un F360, dar totusi buna, tinand cont ca motorul e in parte semnificativa dupa puntea fata. O masina awd sport - sa zicem rs4 daca tot e la moda - e asemanatoare, atat ca datorita diferentialului central si a spatiului necesar pentru diful & transmisia fatza, 1. impinge motorul foarte mult in fata si 2. adauga greutate si in general, dar mai ales pe fatza. Asta are si consecintele corelative: 1. inertia polara va fi mai mare si 2. masina va fi mai "grea de bot", de obicei 55% fata, 45% spate. Asta face awd-ul sa se intoarca depunand mai mult efort (consecinta a 1.) si sa subvireze la limita (consecinta a 2.)
RWD-ul va fi mai sprinten in viraj (inertie polara mai mica), iar la limita va tinde sa supravireze, dar stim ca macar la supraviraj se mai poate face ceva (contrabracare, power oversteer), pe cand la sub - doar sa te rogi. Transferul de mase va favoriza accelerarea din viraj (apasarea se duce doar spre rotile care imping) pe cand la awd, transferul IA din aderenta rotilor fata, prin care se pierde din cuplul transmis lor, iar puterea totala ajunsa pe asfalt va fi mai mica. Iar asta ca sa nu mai punem la socoteala ce se intampla pe linie dreapta, unde 4x4 e chiar un parazit - prin cele 3 diferentiale (in loc de unul) pierde cam 5% din puterea motorului in plus.

Pe macadam tractiunea e mult mai importanta decat pe asfalt si de aceea participantii sint dispusi sa sacrifica cativa cai, dar pe un circuit...

Oricum, daca aveti contraargumente, vi le astept cu mare interes! Si asa, e aproape sigur ca va veni iarasi race si va spune ca debitez tampenii (ca de altfel in fiecare post pe care-l scriu) si naiba stie mai ce, ignorati-l, ca in culmea frustrarii lui nu mai stie cum sa se ia de mine.
Numai bine!

Last edited by E31; 19-06-07 at 00:53.
E31 is offline   Reply With Quote
Old 19-06-07, 04:41   #149
Urban per4mance


Stage 5
 
Urban per4mance's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 310
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Nissanul clar,are ceva-ul ala in design pe care europenele...,ma refer aici strict la design,BMW-ul cred ca a pecit'o cu toata gama Z...la design...(BMW e' masina!!)TT-ul este frumos dar nu are nimic deosebit...greu de zis pana nu te dai cu fiecare in parte..
Urban per4mance is offline   Reply With Quote
Old 20-06-07, 02:52   #150
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

E31 debitezi tampenii (ca de altfel in fiecare post pe care-l scrii)
Race is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -