VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce ati alege si de ce?
|
Audi TT 3.2
|
|
168 |
30.88% |
BMW Z4 coupe 3.0
|
|
129 |
23.71% |
Nissan 350Z 3.5
|
|
247 |
45.40% |
14-10-07, 11:30
|
#211
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of: [Honda]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Am votat Nissan 350 Z ... Japonez , fidel ... si nu numai
|
|
|
17-10-07, 20:45
|
#212
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 133
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
1. AUDI TT( )(audi au facut numai maini klumea,TT fiind unq dintre ele)
2.NISSAN 350Z( )(arata si suna promitator,dar nustiu pe mine nu ma incanta)
3.BMW Z4( ...nu-mi place de nici o culoare...cea mai praf masina de la bmw )
__________________
[contact:] www.vorsteiner.com | 800-601-7615
Vorsteiner technik newsletter
|
|
|
19-10-07, 04:47
|
#213
|
Stage 2
Join Date: Oct 2007
Posts: 64
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Am ales bmw-ul ; are consumul cel mai mic, cel mai mic pretz, el mai mic tonaj, se inkdreaza in 5.7 spre deosebire de nissan ( 5. pana la suta, dimensiuni reduse fatza de tt ( nissan-ul nu-l mai iau in calcul ) . Km atat , cred . Oricum , nu e d Bucale...
__________________
Subvirare este atunci cānd loveşti zidul cu partea din faţă a masinii iar Supravirare este cānd loveşti zidul cu partea din spate.
Caii putere se materializează īn viteza cu care lovesti zidul iar Cuplul iţi spune cāt de departe iei zidul cu tine.
|
|
|
19-10-07, 15:30
|
#214
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Ce e asa de grozav la TT ma rog? pana la ultimul redesign, avea un motor atrofiat, si o tinuta de drum care lasa de dorit... pe scurt, era o masina de gagici, fiindca doar cum arata era singura chestie misto la el... ce-ti trebuie tractiune integrala la o masina ca asta? o duci cumva prin nameti de zapada la munte? nu... Toata lumea crede ca tractiunea integrala te scuteste de la a trebui sa inveti sa conduci cum trebuie, si cand vremea nu e buna, si cand vrei sa mergi repede pe strada si pe circuit... din pacate insa, majoritatea timpului (pana ajungi la numere de putere mari), masinile cu tractiune pe spate o sa fie mereu mai rapide pe pista...
Acum ca au mai marit puterea si au mai lucrat la suspensie e o masina bunicica, si care-mi place, dar nu as cumpara-o vreodata, pentru ca inca nu are cine stie ce putere, si e SCUMPA ca naiba, mai ales cand iti dai seama ca orice fleac cat de mic este optional, si costa de te usuca... Dupa mine, daca iti place TT-ul si ai bani destui, atunci asteapta pana iese TT RS, si aia o sa fie o masina grozava... multa putere, tinuta de drum buna, etc...
350Z-ul mie nu-mi place... mi-a placut initial, dar cifrele de performanta lasa MULT de dorit... sigur, poti sa pagi $50,000 in motor si sa o faci racheta, dar de ce ai faceo? Ma oftica ca acelasi motor poti sa ti-l pui in mai toata gama de masini de la Nissan (in America de Nord, nu in piticaniile din europa), ca l-au prostituat la maxim, si acum nu mai e nimic special de el... plus ca design-ul deja a imbatranit.... Daca iti place 350Z-ul, eu zic sa mergi pe un Infinity G37, fiindca arata mult mai bine, si este mai luxos....
BMW Z4 mie mi-a placut de cand a iesit, si avand in vedere ca are si performantele de rigoare, si face bine in toate testele, dupa mine eu asta as alege. Am vazut la pista si la liniute, si la slalom cateva Z4 M si mergeau bine de tot, deci daca ti-o poti permite, Z4 M ar fi o alegere grozava, chiar daca foloseste vechiul motor de M3.
Pe scurt, intre versiunile normale, as alege Z4, dar daca banii nu sunt o problema, intre TT RS si Z4 M, as alege AUDI fara prea multa ezitare.... Daca cumparatorul vrea un coupe sportiv si luxos, atunci dupa mine Infinity G37 e alegerea perfecta.... E la fel de performant ca un bmw 335i, mult mai ieftin decat un bmw 335i, si arata EXCELENT!
Last edited by AlliedComposites; 19-10-07 at 15:33.
|
|
|
23-10-07, 20:34
|
#215
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Quote:
Originally Posted by bloodfart
masinile cu tractiune pe spate o sa fie mereu mai rapide pe pista...
|
Pe pista probabil ca da.Pe o proba special de raliu (si ma refer raliu de asfalt) nu insa.Mult mai sigur si mai stabil (implicit mai rapid) vei lua cu o integrala o succesiune de curbe stanga dreapta decat cu o masina cu propulsie, chiar daca prin caracterul ei mai supravirator, a doua va lua mai usor in general o curba luata individual.
In ton cu topicul acuma ...2 filme de descarcat, teste de la Fifth Gear cu Audi TT, BMW Z4 si Nissan350z
http://piranha.excom.us/details.php?id=16261
http://piranha.excom.us/details.php?id=16410
|
|
|
23-10-07, 22:10
|
#216
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 426
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Am votat Nissan 350z ... de ce ? pt. ca are un design agresiv & motorul este f. puternic ...
|
|
|
24-10-07, 00:21
|
#217
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Quote:
Originally Posted by bloodfart
Ce e asa de grozav la TT ma rog? pana la ultimul redesign, avea un motor atrofiat, si o tinuta de drum care lasa de dorit... pe scurt, era o masina de gagici, fiindca doar cum arata era singura chestie misto la el... ce-ti trebuie tractiune integrala la o masina ca asta? o duci cumva prin nameti de zapada la munte? nu... Toata lumea crede ca tractiunea integrala te scuteste de la a trebui sa inveti sa conduci cum trebuie, si cand vremea nu e buna, si cand vrei sa mergi repede pe strada si pe circuit... din pacate insa, majoritatea timpului (pana ajungi la numere de putere mari), masinile cu tractiune pe spate o sa fie mereu mai rapide pe pista...
Acum ca au mai marit puterea si au mai lucrat la suspensie e o masina bunicica, si care-mi place, dar nu as cumpara-o vreodata, pentru ca inca nu are cine stie ce putere, si e SCUMPA ca naiba, mai ales cand iti dai seama ca orice fleac cat de mic este optional, si costa de te usuca... Dupa mine, daca iti place TT-ul si ai bani destui, atunci asteapta pana iese TT RS, si aia o sa fie o masina grozava... multa putere, tinuta de drum buna, etc...
|
tu cu ce racheta de masina te lauzi dak nu sunt indiscret?
hai sa-ti arat eu ce se poate face dintr-o masina de gagici cum ii zici tu...integrala asa k sa inveti sa conduci pe ea...tuning si exterior,si interior si motor...bateam m3 pe 400m knd aveam doar chip
|
|
|
24-10-07, 09:13
|
#218
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
CZR lasa-l frate ca tu nu vezi ca integrala el o vede cum e la ARO..de urcat pe zapada... stie el sa plece cu FWD sau AWD mai bine ca tine cu 4x4... si el conduce mai bine pe curbe decat tu cu integrala
hahahahahahahahahahhahahaha
l-au tampit americanii /canadienii aia cu rwd )) la 23 de ani el crede ca 4x4 e numai de zapada...merita cezare sa te certi cu asa ceva?
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
25-10-07, 20:33
|
#219
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
[QUOTE=carutasu;1164121]Pe pista probabil ca da.Pe o proba special de raliu (si ma refer raliu de asfalt) nu insa.Mult mai sigur si mai stabil (implicit mai rapid) vei lua cu o integrala o succesiune de curbe stanga dreapta decat cu o masina cu propulsie, chiar daca prin caracterul ei mai supravirator, a doua va lua mai usor in general o curba luata individual.[QUOTE]
domn profesor, observ ca va place teoria, dar in lumea reala avem nevoie si de gandire practica alfel ramanem niste roboti ca dumneavoastra
intre ce awd are TT pe el, si cu ce frane si suspensie are la dispozitie, eu iti spun sigur ca Z4 o sa tot castige...
fifth gear sunt niste retardati distrusi si complet nesarati.... nu pot sa-i gust de nici un fel
|
|
|
25-10-07, 20:36
|
#220
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Quote:
Originally Posted by B 99 CZR
tu cu ce racheta de masina te lauzi dak nu sunt indiscret?
hai sa-ti arat eu ce se poate face dintr-o masina de gagici cum ii zici tu...integrala asa k sa inveti sa conduci pe ea...tuning si exterior,si interior si motor...bateam m3 pe 400m knd aveam doar chip
|
chiar trebuie sa redeschidem subiectul? fa mata un search si vezi singur... dar daca ai batut si tu masini gen M6, Z06, si 911, poate ma repet ca la sfarsitul zilei imi plac masinile, si daca tu ai una bengoasa deabia astept sa vad ce ai... deci fara cearta, hai zimi ce ai tu
|
|
|
25-10-07, 20:40
|
#221
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
CZR lasa-l frate ca tu nu vezi ca integrala el o vede cum e la ARO..de urcat pe zapada... stie el sa plece cu FWD sau AWD mai bine ca tine cu 4x4... si el conduce mai bine pe curbe decat tu cu integrala
hahahahahahahahahahhahahaha
l-au tampit americanii /canadienii aia cu rwd )) la 23 de ani el crede ca 4x4 e numai de zapada...merita cezare sa te certi cu asa ceva?
|
intai inveti sa conduci bine, si DUPA iti iei o masina cu putere uriasa si awd... pana atunci, stai linistit, nu o sa conduci destul de bine ca sa poti sa scoti acea sutime de secunda in plus prin curbe
Last edited by AlliedComposites; 25-10-07 at 20:42.
|
|
|
25-10-07, 20:41
|
#222
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Quote:
Originally Posted by bloodfart
chiar trebuie sa redeschidem subiectul? fa mata un search si vezi singur... dar daca ai batut si tu masini gen M6, Z06, si 911, poate ma repet ca la sfarsitul zilei imi plac masinile, si daca tu ai una bengoasa deabia astept sa vad ce ai... deci fara cearta, hai zimi ce ai tu
|
am tt-ul ala vechi..cu motorul ala naspa de 1,8...si tractiunea aia d ***...quattro...si nu-mi sta evo si subaru in fata pana acum...oare d c?
|
|
|
25-10-07, 20:53
|
#223
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Subaru STI? cu ala te compari? mda, inteleg exact nivelul tau de putere, ca sunt multe din astea aici la pista in fiecare saptamana... nu e rau, dar mai e cale lunga de tot... lunga....
un filmulet scurt facut de unul din clubul nostru local... are aproape exact aceleasi piese pe masina care le am si eu...
pentru cultura generala, HOM inseamna high octane mode, care-l folosesti cand pui benzina de 110+, si iti da de la 60 de cai in plus la roti in sus, depinzand de cat de mult ai modificat restul de obicei, cam 70-90 in plus la roti... e misto normal, dar scump... insa pentru pista sau adversari adevarati e de nelipsit
http://videos.streetfire.net/video/7...30015edafc.htm
|
|
|
25-10-07, 20:56
|
#224
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
Quote:
Originally Posted by bloodfart
Subaru STI? cu ala te compari? mda, inteleg exact nivelul tau de putere, ca sunt multe din astea aici la pista in fiecare saptamana... nu e rau, dar mai e cale lunga de tot... lunga....
un filmulet scurt facut de unul din clubul nostru local... are aproape exact aceleasi piese pe masina care le am si eu...
pentru cultura generala, HOM inseamna high octane mode, care-l folosesti cand pui benzina de 110+, si iti da de la 60 de cai in plus la roti in sus, depinzand de cat de mult ai modificat restul de obicei, cam 70-90 in plus la roti... e misto normal, dar scump... insa pentru pista sau adversari adevarati e de nelipsit
http://videos.streetfire.net/video/7...30015edafc.htm
|
ce pot sa zic...impersionant...doar k a mea urk asa fara benzina speciala...nu stiu cum sa-ti zic,dar sigur turez mai repede...iar p 400m il spulber
|
|
|
25-10-07, 21:08
|
#225
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z
nu cred ca pricepi... asta e masina de 11.8 -11.9 pe 400, cu amaratul ei de LSD pe amaratul de FWD... normal, pe o masina awd ar face probabil 10.8-10.9 cu aceeasi putere e altceva si normal nu contest asta, doar zic, cat scoate ca sa vezi exact...
si asta la altitudine de 1300 de m, la cat e pista noastra... pana-mi spui ca altitudinea nu afcteaza masinile turbo, te scutesc de asta si iti spun ca afecteaza cat de repede se spool turbo-ul, deci diferenta se simte... avem niste maniaci care mereu calculeaza "altitudinea reala" in timpul cand e pista deschisa, si ele confirma diferentele de timpi... daca nu sunt cam 17 grade si nu e uscat uscat aerul, cat te-ai chinui, nu o sa bati nici un record personal, si pot sa atest la asta, ca si eu ma duc cat de mult pot... chipurile, altitudinea reala intro noapte calduroasa e cam de 5000-5500 ft.... comparativ cu aia care sunt in zone la nivelul marii, din timpii care zic ei ca ii scot, suntem cam 0.3-0.4 secunde mai inceti, cu exact aceleasi modificari pe masina...
|
|
|
|
|