Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce ati alege si de ce?
Audi TT 3.2 168 30.88%
BMW Z4 coupe 3.0 129 23.71%
Nissan 350Z 3.5 247 45.40%
Voters: 544. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 20-06-07, 06:01   #151
QniX

Stage 2
 
QniX's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 35
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

QniX is offline   Reply With Quote
Old 20-06-07, 12:20   #152
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Poi Mr E31...ai ales ca exemple RS4 care este APROAPE de perfect,micul dez pe care il are fiind motorul care este in fata...
Puteai sa iei ca exemplu R8...care cu motorul central este un fel de rege al soselelor...aaa si are quattro
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 21-06-07, 07:11   #153
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

la ce altceva ma puteam astepta din partea lui race? O afirmatie penibila, nesustinuta, in stilul tipic al lui. Get a life!

R8 regele soselelor... hai sa nu exageram. Cam toate masinile din clasa comparabila il iau... Hai sa vbim de gallardo ca macar are 500cp si ar mai avea sanse pt tabara 4x4.
Am ales rs4 si nu r8 pt ca faceam o comparatie intre masini cu motorul in fata. Intre masini cu motorul central avantajul se mentine la aceeasi distanta. In special diful fata si transmisia maresc inertia polara si, astfel, intr-o comparatie egala, un F430 iese in fata unui Gallardo. Greutate mai mica, pierdere mai mica din transmisie, inertie polara mai mica, repartitie mai reusita a maselor. Si toate astea cu un dezavantaj in nr de calutzi.
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat

Last edited by E31; 21-06-07 at 07:14.
E31 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-07, 15:59   #154
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Sa zicem ca ai dreptate!Oricum pe mine nu prea ma intereseaza 0.01 sec...pt majoritatea soferilor quattro sau orice alt 4WD reprezinta un avantaj...nu prea sunt situatii in care sa conteze ce ai zis u...pe cand la plecare de pe loc,aderenta,stabilitate(te lovesti de ele in fiecare sec...)4WD este superior!
Iar R8 este cea mai buna masina din clasa ei...exact invers la ce ai zis u!R8 vs Carrera 4S...sau orice din clasa si le bate R8
U ai zis parq R8 vs Gallardo si normal ca bate Lambo dar este ~de 2 ori mai scump si este alta clasa!Si oricum la nr de cai R8 are performante exceptionale.Si in curand o sa apara un V10(probabil cel de pe Gallardo)si R8 cu siguranta nu o sa fie mai scump dct un Lambo dar va avea performante superioare!Deci la aceeasi CP R8 este mai buna ca majoritatea masinilor cu acelasi nr de CP...parerea mea.PS:si mai arata si mortal
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 21-06-07, 16:45   #155
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Carrera 4 nush de ce s-ar compara cu R8... motor central vs. motor spate, 420cp vs 325cp...
Nu te supara, dar tu sustii in continuare ca 4wd e superior... fara sa vii cu nici un argument. Probabil k taiktu are audi si atunci trebuie neaparat sa fie cel mai bun... Nu o zic ironic... Sincer, astept sa imi combati argumentatia expusa mai devreme, apoi sa imi dai ARGUMENTE ca 4wd ar fi mai bun pe asfalt (nu macadam). Pana atunci, RWD se pare ca nu are concurent. PS: nu comparam gallardo cu r8, ci gallardo cu f430. Iar 4x4 o ia pe coaja rau in fatza rwd. Si nu tine totul numai de "0.01s", uneori o masina poate fi mai inceata, dar sa-ti produca o placere mai mare de condus. Dar de asta iti vei da seama cand vei avea permis, la 15 ani judecam si eu numai in cp si 0-100.
Numai bine!
E31 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-07, 18:52   #156
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Thumbs up Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Quote:
Originally Posted by E31 View Post
la ce altceva ma puteam astepta din partea lui race? O afirmatie penibila, nesustinuta, in stilul tipic al lui. Get a life!

R8 regele soselelor... hai sa nu exageram. Cam toate masinile din clasa comparabila il iau... Hai sa vbim de gallardo ca macar are 500cp si ar mai avea sanse pt tabara 4x4.
Am ales rs4 si nu r8 pt ca faceam o comparatie intre masini cu motorul in fata. Intre masini cu motorul central avantajul se mentine la aceeasi distanta. In special diful fata si transmisia maresc inertia polara si, astfel, intr-o comparatie egala, un F430 iese in fata unui Gallardo. Greutate mai mica, pierdere mai mica din transmisie, inertie polara mai mica, repartitie mai reusita a maselor. Si toate astea cu un dezavantaj in nr de calutzi.
Eu cred ca "Race" ti-a dat dreptate de data asta la postul tau despre tipurile de tractiuni si repartitia maselor,oricum un post la obiect si adevarat!
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 00:11   #157
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Poi R8 este in mod oficial rival...asa au zis cei de la audi...eu nu am modificat nimic.
Eu nu am zis ca RWD nu este superior 4WD in anumite situatii,dar in majoritatea situatiilor(intalnite de zi cu zi)e superior 4WD.
EX:
1)Plecari de pe loc,cu masini care au de la 180-200 CP in sus...
2)Conditii de aderenta precara
3)Stabilitate
4)Caracter aproape neutru(nu subvirator nici supravirator)
...
PS:daca are taicamio audi asta nu inseamna ca e neaparat mai bun quattro...cel putin la mine...poate anumite pers merg pe principiul ala ce e al meu e cel mai bun...
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 02:36   #158
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Quote:
Eu cred ca "Race" ti-a dat dreptate de data asta la postul tau despre tipurile de tractiuni si repartitia maselor,oricum un post la obiect si adevarat
Sa nu exageram.Faptul ca nu a spus prea multe tampenii e o performanta pentru el,de aia nici n-am insistat.
Pe de alta parte,anuleaza toata valoarea postului prin "stim ca macar la supraviraj se mai poate face ceva (contrabracare, power oversteer), pe cand la sub - doar sa te rogi" (prostie mai mare decat sa spui ca supravirarea e mai controlabila decat subvirarea e greu sa gasesti...ma rog cand taticu' iti da masina doar 2 ore pe saptamana e mai greu cu condusul ) si "Transferul de mase va favoriza accelerarea din viraj (apasarea se duce doar spre rotile care imping) pe cand la awd, transferul IA din aderenta rotilor fata, prin care se pierde din cuplul transmis lor, iar puterea totala ajunsa pe asfalt va fi mai mica" (accelerezi mai devreme la iesirea din viraj cu RWD decat AWD...genial )
Race is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 18:26   #159
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

anaconda_4badguys:

Eu n-am spus ca awd nu are avantaje si chiar am subliniat ca in condusul de zi cu zi, mai ales daca e vb de soferi neexperimentati, are un plus categoric. Eu ma refeream doar la conditii perfecte - asfalt bun, fara gropi, noroi samd. Pe drumuri fara aderenta am zis de la inceput ca e net superior - dc au wrc-urile numai 4x4? La fel, pe masini cu puteri incepand de pe la 250cp si pana pe la 700 sa zicem, are avantaj la start - peste, baietii pun anvelope drag care nu derapeaza veci, iar la start toata greutatea masinii e pe spate. Caracterul aproape neutru e un dezavantaj sau un avantaj - pentru un novice clar avantaj. Un profesionist insa poate beneficia de caracterul "neneutru".
PS: n-o lua asa tare cu taiktu si cu audi, n-am facut nici o ironie subtila

Acuma sa ne ocupam de vajnicul stimabil race, care vad ca se ia de fiecare user care imi lasa commenturi favorabile... trist.

s-a simtit amenintat si a trebuit sa posteze si niste scuze de argumente...

"prostie mai mare decat sa spui ca supravirarea e mai controlabila decat subvirarea e greu sa gasesti...ma rog cand taticu' iti da masina doar 2 ore pe saptamana e mai greu cu condusul"

1. Nu emite judecati privitoare la condus cata vreme tu nici macar nu ai permis. Invata sa conduci si dupa aia poate iti mai dai seama de ce scriu restul vizavi de driving. In subvirare poti face orice cu volanul ca tot glontz inainte te duci. in supravirare, daca nu depasesti unghiul de tete a queue, prin contrabracare rotile directoare se vor duce intotdeauna in directia buna. Orice pilot iti poate confirma asta.

2. O sg data am mentionat de jaguar si si atunci nu direct, cu surle si trambite si vad ca de atunci nu-ti poate iesi din cap... "dc are asta si eu n-am?" Pariu ca daca ziceam ca am un v6 tdi nu te-ai fi legat absolut deloc. Asta e, ce sa-i faci... oricum eu nu fac tapaj de asta si niciodata nu m-am dat mare cu ce nu tine de mine.


""Transferul de mase va favoriza accelerarea din viraj (apasarea se duce doar spre rotile care imping) pe cand la awd, transferul IA din aderenta rotilor fata, prin care se pierde din cuplul transmis lor, iar puterea totala ajunsa pe asfalt va fi mai mica" (accelerezi mai devreme la iesirea din viraj cu RWD decat AWD...genial )"

Care e problema? De obicei dadeai ceva contraargumente incropite in graba, dar de data asta nici atat n-ai mai putut face... Da, tinand cont de greutatea mai mare si de pierderile din transmisie mai mari la 4x4, asa e. La awd, puterea se duce spre 4 roti. La rwd, spre 2. In accelerarea din viraj, rotile din fata vor avea mai putina apasare si deci o aderenta mai mica; rotile din spate putin mai mare. Problema e ca o parte din puterea data rotilor din fata se iroseste. La rwd, se ia din aderenta rotilor fata, dar ele nu propulseaza masina; toata puterea se duce spre rotile care au aderenta - adica spate.

Serios, aici chiar nu te baga, dincolo mai poti aplica formule din care crezi tu, dar aici... move over!
E31 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 19:14   #160
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Quote:
In subvirare poti face orice cu volanul ca tot glontz inainte te duci. in supravirare, daca nu depasesti unghiul de tete a queue, prin contrabracare rotile directoare se vor duce intotdeauna in directia buna. Orice pilot iti poate confirma asta.
Ce teorie frumoasa...
Te duci glont daca iei curba de 110 km/h cu 180.Dar acolo nu te salveaza nimic orice ar fi.Daca te inseli cu putin,incetinesti (adica ridici de pe acceleratie sau franezi USOR daca e cazul) si virezi mai mult.Pierzi timp,dar macar nu te pocnesti de pom.Asta poate sa ti-o spuna orice posesor de masina FWD,pentru ca si celui mai linistit sofer i s-a intamplat sa intre prea tare in curba si sa-i fuga botul masinii spre exterior.
Corectarea supra-virarii la o masina RWD presupune intr-adevar ca pierzi mai putin timp decat in primul caz.Insa pe un drum real cu o masina de strada,sunt FOARTE putini soferi amatori (NU piloti) care reactioneaza cum trebuie.
Eu as zice sa-i ceri masina lu' taticu' mai des si sa mai dai cate o tura-doua pe un drum virajat,nu doar prin oras.Altfel,uitandu-te la TV la Clarkson cum rupe aderenta pe fata la o Vectra VXR,apoi accelereaza in blana cu volanul bracat la maxim si totusi merge drept,o sa ajungi sa te miri cum de sunt in stare masinile FWD sa ia curbe.

Quote:
La awd, puterea se duce spre 4 roti. La rwd, spre 2. In accelerarea din viraj, rotile din fata vor avea mai putina apasare si deci o aderenta mai mica; rotile din spate putin mai mare. Problema e ca o parte din puterea data rotilor din fata se iroseste. La rwd, se ia din aderenta rotilor fata, dar ele nu propulseaza masina; toata puterea se duce spre rotile care au aderenta - adica spate
Ce zici tu acolo se aplica (partial) la masini de 80 CP si 1700 kg,care n-au niciodata destula putere.Insa astfel de masini nu exista decat in imaginatia ta.La masinile sport reale,de putere mare,problema la iesirea din viraj e PREA MULTA PUTERE.Adica,in traducere pentru tine,a apasa acceleratia in podea la o masina RWD cat esti inca in viraj inseamna derapaj (adica pierdere de timp) sau tête-a-queue.La o masina RWD se poate face asta,pentru ca rotile motoare fata tind sa se impotriveasca rotirii.In plus,chiar daca masa se muta pe spate la acceleratie,rotile fata au destula apasare cat sa creasca aderenta totala.
Din ce am vazut pana acum,statistic,e clar ca n-o sa pricepi nimic din ce am scris mai sus.Cu experienta personala m-am lamurit ,asa ca mai ramane o solutie:ia si citeste comparatii facute de PILOTI intre masini AWD si RWD (Gallardo vs Ford GT,911 Turbo vs F430 etc.).Concluzia e aceeasi la toti:cu masina AWD se accelereaza MAI DEVREME la iesirea din viraj.

Quote:
Serios, aici chiar nu te baga, dincolo mai poti aplica formule din care crezi tu, dar aici... move over!
Ce original...
Race is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 19:33   #161
mmihai82

Stage 3
 
mmihai82's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 153
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

audi si lamborghini folosesc tractiune 4x4,la fel si subaru si mitsubishi pe modelele
wrx sti si lancer evo deci nu mai adaug alte comentarii
mmihai82 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 19:40   #162
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Quote:
Originally Posted by mmihai82 View Post
audi si lamborghini folosesc tractiune 4x4,la fel si subaru si mitsubishi pe modelele
wrx sti si lancer evo deci nu mai adaug alte comentarii
Carrera Gt,Enzo ferrari,Porsche GT2 resp.GT3,Mc'Laren F1 la fel si monoposturile de formula 1 deci nici eu numai adaug alte comentarii!!
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 21:35   #163
deces

Stage 1
 
deces's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 11
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Nissan 350Z 3.5
deces is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 23:11   #164
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
Carrera Gt,Enzo ferrari,Porsche GT2 resp.GT3,Mc'Laren F1 la fel si monoposturile de formula 1 deci nici eu numai adaug alte comentarii!!
........folosesc tractiune spate
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-07, 00:21   #165
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Audi TT vs BMW Z4 vs Nissan 350Z

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
........folosesc tractiune spate
pt ca la capitolul senzatii RWD are ce sa iti ofere...(daca si soferu e bun:P))
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -