VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
02-08-11, 01:01
|
#751
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by Klubbed
Bravo Marutule , daca ai invins corsa cu tot cu slickuri eu zic ca te-ai dovedit nu mai are rost sa te consumi.
No mai sugeti cu 150 de cai la Corsa lu Bassu. Din cate vad din filmari masina urca peste 7500rpm plus ca are sub 850kg. Eu zic ca are pe la 175-180 de cai pe caroserie usoara
|
Multumesc pentru incurajeri si lasa frustratii sa stea linistiti ca si asa nu mai au somn de aseara , nu ai cu cine sa te intelegi .
|
|
|
02-08-11, 01:05
|
#752
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Ma vad ca aseara au avut si DYNO acolo si nu am apucat sa pun si eu fiatu sa vad citi cai are ca merge bine si ala vad ca ati facut honda de nu stiu citi cai are 200 de fabrica si are o evacuare si un soft de vtm vtm vtm vtm stiti ce inseamna? si gata eu merg cu ea oriunde la orice cintar si test ceea ce alti nu au curaju sa spuna ce si cum .
|
|
|
02-08-11, 02:36
|
#753
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [A.C.S. Speedline Motorsport] [PEUGEOT] [4Rally] [Design Team] [SKODA] [VW]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
sunteti mai rai ca niste curci... parca topicul asta era versus de motoare nu de soferi...eu zic sa cantariti si soferi...de cate ori a fost la buda in ziua respectiva...iar despre masini cantariti si mustele de pe parbriz...conteaza mult=)))
|
|
|
02-08-11, 03:49
|
#754
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by Yackone
sunteti mai rai ca niste curci... parca topicul asta era versus de motoare nu de soferi...eu zic sa cantariti si soferi...de cate ori a fost la buda in ziua respectiva...iar despre masini cantariti si mustele de pe parbriz...conteaza mult=)))
|
Te-ai trezit comentand? Esti ridicol.
Mai bine ai urmari traseul topicului, anume:
450yfz a deschis discutia motoarelor
450yfz vine imediat cu ipoteza Corsa SFI bate EP3 K20
Continua discutiile aprinse intre sustinatorii Opel si cei Honda.
Sustinatorii Opel se bazaeaza pe o singura masina, a lui BAS.
BAS-ul ia bataie, sustinatorii Opel au cam amutit, dar asta nu este totul )
BAS-u vine cu cea mai mare ineptie din lume, a batut de 3 ori o Honda si a mancat bataie de 2 X de la alta, deci Corsa lui este mai tare Honda ca are 3-2.
Deci pacat de Corsa aia cu asa sofer, omul se crede la footboll, ala care bate mai multe masini e cel mai tare, nu conteaza ca a luat bataie de la altele.
Ce sa-i faci!? Gandire de roman, degeaba esti pasionat, daca nu stii sa pierzi.
Din cate am vazut participantii cu Honda vor merge si la legale, asteptam sa vedem daca se prezinta si BAS-ul sau alti posesori de Opel, desi nu prea cred.
|
|
|
02-08-11, 09:19
|
#755
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
nu mai stiu cine a scris dar imi place de ala care zice ca basu are nush cate kg si axe si soft si etc etc etc.Sa va spun eu exact ce are basu pe masina aia si nu cred ca gresesc cu absolut nimic
Corsa care la baza a fost 1.2
Motor c20xe model 89 chiuloasa coscast sau cum se scrie
Modificari evacuare cap coada plus serpii de fabrica, gaura de la clapeta de acceleratie marita si o tubulatura ordinara cu un filtru ordinar, chiuloasa portata si planata pt compresie s-a luat din chiuloasa 0.7mm eu am fost cu ea la ozun,cutie f16 si un soft facut pe genunchi mai mult ca sigur un regulator de presiune de 3bar ATAT.
Dar sa intelegeti si voi BASU NU ARE FOARTE MULTI CAI MAXIM 170 si la cei 170 de cai este usor sa pleci cu ea de pe loc dovada fiind plecarile lui care in fiecare cursa mie imi pleaca in fata chiar daca am blocant.
Apropo si k20-ul cica are nush ce soft de vtm adica are soft asa sa zicem inca 10 cai.
Si sa fim realisti pana la capat un motor de 150 de cai pe 900 de kg este acolo cu un 2000 16v inteligent vtec de 200 de cai de fabrica pus pe 1000 de kg daca gresesc sa ma contrazica careva!
__________________
|
|
|
02-08-11, 09:24
|
#756
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,147
Member of: [RR] [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
un rezultat care era de fapt asteptat, felicitari.
|
|
|
02-08-11, 09:45
|
#757
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Deci conserva de corsa pe slick uri cu mult prea laudatul C20XE nu a batut o masina mai grea si fara slick uri ?
Dupa ce v-ati umflat atata in pene ...
Asta e viata e grea
|
|
|
02-08-11, 09:59
|
#758
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by daniwmk
Deci conserva de corsa pe slick uri cu mult prea laudatul C20XE nu a batut o masina mai grea si fara slick uri ?
Dupa ce v-ati umflat atata in pene ...
Asta e viata e grea
|
diferenta de 50 de cai s-a vazut.cred ca sti ca unii pt 50 de cai platesc multi bani pt cai aia nu sunt de nicaieri!
|
|
|
02-08-11, 10:56
|
#759
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by 450yfz
Si sa fim realisti pana la capat un motor de 150 de cai pe 900 de kg este acolo cu un 2000 16v inteligent vtec de 200 de cai de fabrica pus pe 1000 de kg daca gresesc sa ma contrazica careva!
|
Opel Corsa 1.2 a avut la baza fix 760 KG, versiunea ce mai echipata si mai grea de Corsa (GSI) are 830 kg, BAS-ul cu ea chelita are 900 kg? Tare asta. ))))
|
|
|
02-08-11, 11:27
|
#760
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by GTR
Opel Corsa 1.2 a avut la baza fix 760 KG, versiunea ce mai echipata si mai grea de Corsa (GSI) are 830 kg, BAS-ul cu ea chelita are 900 kg? Tare asta. ))))
|
Si mie mia placut asta si ca sa ne contrazica poate so cintareasca cu CATA TATUC si cu CALIN ca sa fie cineva de fata asta sa ne dea peste nas ca gresim noi dar el nu are mai mlt de 700 fac pariu 750 peste cap oricum masina merge dar nu pentru ca trage motoru ci pentru ca este mai usoara atit.
|
|
|
02-08-11, 11:30
|
#761
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by 450yfz
nu mai stiu cine a scris dar imi place de ala care zice ca basu are nush cate kg si axe si soft si etc etc etc.Sa va spun eu exact ce are basu pe masina aia si nu cred ca gresesc cu absolut nimic
Corsa care la baza a fost 1.2
Motor c20xe model 89 chiuloasa coscast sau cum se scrie
Modificari evacuare cap coada plus serpii de fabrica, gaura de la clapeta de acceleratie marita si o tubulatura ordinara cu un filtru ordinar, chiuloasa portata si planata pt compresie s-a luat din chiuloasa 0.7mm eu am fost cu ea la ozun,cutie f16 si un soft facut pe genunchi mai mult ca sigur un regulator de presiune de 3bar ATAT.
Dar sa intelegeti si voi BASU NU ARE FOARTE MULTI CAI MAXIM 170 si la cei 170 de cai este usor sa pleci cu ea de pe loc dovada fiind plecarile lui care in fiecare cursa mie imi pleaca in fata chiar daca am blocant.
Apropo si k20-ul cica are nush ce soft de vtm adica are soft asa sa zicem inca 10 cai.
Si sa fim realisti pana la capat un motor de 150 de cai pe 900 de kg este acolo cu un 2000 16v inteligent vtec de 200 de cai de fabrica pus pe 1000 de kg daca gresesc sa ma contrazica careva!
|
Puneo tu pe cintar sa vedem si noi ca are 900 kg corsa aia eu zic ca vei avea o surpriza STI BINE CA NU A VRUT SO CINTAREASCA DE FATA CU Cata TATUC SI CU CALIN DE CE pentru ca nu avea greutatea pe care o spunea el .
|
|
|
02-08-11, 12:04
|
#762
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of: [Opel]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by daniwmk
Deci conserva de corsa pe slick uri cu mult prea laudatul C20XE nu a batut o masina mai grea si fara slick uri ?
Dupa ce v-ati umflat atata in pene ...
Asta e viata e grea
|
pana una alta e 4-2 pt mine, dovada sunt filmarie, daca voi sunteti atat de redusi sa nu recunoasteti ce se vede pe filmari asta e partea 2
eu am demonstrat ce am avut de demonstrat si mi-am demonstrat mie, restul sunt scuzele voastre penibile de care sincer m-am saturat, la toate masinile marca honda pe care le-am batut, sau gasit scuze penibile, dar la absolut toate,si la 1.6 si la 1.8 si la 2.2 si la s2000, CHIAR TOATE AU CATE O SCUZA?
Am pus toate cele 6 filmari si tot vine marutzu arogant si cu figuri in cap...si zice k cele 4 curse in care am batut eu nu se pun.DC?
sa nu mai zic k am acceptat sa ma dau cu 1.8 si cu 2.2 cu Calin, NUMAI din mers k de oamenii nu stiu sa plece, nu stiu cum se face dar majoriatatea soferilor de honda nu stiu sa plece, si unii mai au si launch control si tot nu stiu sa plece, dar fac gura mare pe forum, aici nu intra si TATUC Cata si Marutzu
de yakone ce sa mai zic, de varianta lui cum calin a fost vreodata in fatza mea...daca sa ajuns aici cu minciunile astea ridicole, va las pe voi cu ale voastre honda!
|
|
|
02-08-11, 12:07
|
#763
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [A.C.S. Speedline Motorsport] [PEUGEOT] [4Rally] [Design Team] [SKODA] [VW]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Basule...am fost de fata cand te-ai dat cu, calin...cand a facut poc era in fata ta...intradevar nu cu mult dar era in fata...martori sunt mirica si lvt-ul...
|
|
|
02-08-11, 12:07
|
#764
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of: [Opel]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by 450yfz
nu mai stiu cine a scris dar imi place de ala care zice ca basu are nush cate kg si axe si soft si etc etc etc.Sa va spun eu exact ce are basu pe masina aia si nu cred ca gresesc cu absolut nimic
Corsa care la baza a fost 1.2
Motor c20xe model 89 chiuloasa coscast sau cum se scrie
Modificari evacuare cap coada plus serpii de fabrica, gaura de la clapeta de acceleratie marita si o tubulatura ordinara cu un filtru ordinar, chiuloasa portata si planata pt compresie s-a luat din chiuloasa 0.7mm eu am fost cu ea la ozun,cutie f16 si un soft facut pe genunchi mai mult ca sigur un regulator de presiune de 3bar ATAT.
Dar sa intelegeti si voi BASU NU ARE FOARTE MULTI CAI MAXIM 170 si la cei 170 de cai este usor sa pleci cu ea de pe loc dovada fiind plecarile lui care in fiecare cursa mie imi pleaca in fata chiar daca am blocant.
Apropo si k20-ul cica are nush ce soft de vtm adica are soft asa sa zicem inca 10 cai.
Si sa fim realisti pana la capat un motor de 150 de cai pe 900 de kg este acolo cu un 2000 16v inteligent vtec de 200 de cai de fabrica pus pe 1000 de kg daca gresesc sa ma contrazica careva!
|
ba gresesti cu multe....in legatura cu "modificarile mele" dar lasa ca toate hondele sunt stock
tipe r are 200cp , doar ca atunci cand se umfla in pene pe la vtm o arde k are 220cp dar nu mai conteaza
hai sa schimbam , fanii honda si vs fanii opel si castiga CLAR HONDA
|
|
|
02-08-11, 12:12
|
#765
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of: [Opel]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by Yackone
Basule...am fost de fata cand te-ai dat cu, calin...cand a facut poc era in fata ta...intradevar nu cu mult dar era in fata...martori sunt mirica si lvt-ul...
|
da ma asa e ce plm sa mai zic....
|
|
|
|
|