VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care pe care...
|
130i
|
|
68 |
28.69% |
R32
|
|
169 |
71.31% |
25-11-06, 08:05
|
#196
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
|
|
|
28-11-06, 19:54
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Nu va mai uitati la englezi astia altfel decat la un circ, sunt haiosi dar atat.
|
|
|
30-11-06, 11:08
|
#198
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
|
|
|
30-11-06, 15:46
|
#199
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by Dutor
care dracu sunt motivele tale lesne de inteles? btw ai vazut fimul cu cele 2? mie mi-a lasat impresia ca bmw-ul e mai performant la capitolul manevrabilitate, acceleratie, reprize, consum mai bun, etc. La dotari pareau echivalente (ambele aveau navigatie, piele, clima, etc). Iar la pret BMW era cu 450 de euro mai ieftin! Deci raportul pret/calitate (tinand cont de calitatea de fabricatie mult mai ridicata a unui BMW decat a unui VW) este mult in favoarea BMW-ului!
|
Colegu cred ca mai ai muuult de sapat....cel putin referitor la preturi.....daca tu compari pretu unui r32 cu ceva optiuni cu cel a unui 130 fara optiuni...intr'adevar pretul este in favoarea bmw-ului.....daca faci un calcul cu optiunile care le ai stock pe golf...si cele de pe bmw.......daca mai pui si cate ceva pe ele....vei vedea ca pretul final va fi in favoarea r32'ului.
Am motivele mele pt care votez in favoarea golfului.....si iti pot face o lista destul de lunga....asa ca nu are rost sa intram in detalii....cine stie motivele...fff bine...cine nu sa se abtina si vor afla in timp.
La urma urmei poate fi si chestie de gusturi.......
ZOZ'ule fratele meu.....astept sa dai un semn pe mess sau un pm aici...pt ca avem de finalizat trebusoara disc la bacau
__________________
vand audi a6, 2.5tdi, 2001, full fara piele acte valabile belgia
vand audi a4, 1.9tdi, 2002, full(mici probleme la navigatie), cutie dsg, volan dreapta
vand renault twingo fara acte
preturile sunt negociabile
contact 0742859363, ymess vladutzzz_sv
|
|
|
04-12-06, 09:28
|
#200
|
Stage 3
Join Date: Nov 2006
Posts: 123
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
[QUOTE=Vladutzzz_sv;643041]Colegu cred ca mai ai muuult de sapat....cel putin referitor la preturi.....daca tu compari pretu unui r32 cu ceva optiuni cu cel a unui 130 fara optiuni...intr'adevar pretul este in favoarea bmw-ului.....daca faci un calcul cu optiunile care le ai stock pe golf...si cele de pe bmw.......daca mai pui si cate ceva pe ele....vei vedea ca pretul final va fi in favoarea r32'ului.
Am motivele mele pt care votez in favoarea golfului.....si iti pot face o lista destul de lunga....asa ca nu are rost sa intram in detalii....cine stie motivele...fff bine...cine nu sa se abtina si vor afla in timp.
Daca ai vazut filmul ai fi observat ca masinile au dotari echivalente (piele, navigatie, clima, etc). Eu zic ca sunt dotari premium adica cam tot ce poti pune pe o masina! Si totusi pretul era mai mic pt bmw! Deci nu prea ai mari calcule si argumente de adus, mai ales ca vb de bmw si vw la acelasi pret! Inseamna ca optionalele de pe un golf sunt mult mai scumpe decat cele de la bmw!
|
|
|
13-12-06, 00:01
|
#201
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Ziceati in paginile anterioare,zicea si Seby ca R32-ul atinge cu greu viteza maxima de 250 si ca 130i-ul s-ar infinge chiar si la 270.
Nu luam si noi in calcul ca,Golful are integrala si atarna mai mult si trage si mai greu motorul decat tractiunea spate a BMW-ului + cei 15 cai avantaj ??
Masa celor 2 masini explica ce-am vrut sa zic...
130i 1450kg iar R32 1594kg,totusi sunt 144 de kg in plus,conteaza foarte mult.
|
|
|
13-12-06, 00:18
|
#202
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by George_P.
Ziceati in paginile anterioare,zicea si Seby ca R32-ul atinge cu greu viteza maxima de 250 si ca 130i-ul s-ar infinge chiar si la 270.
Nu luam si noi in calcul ca,Golful are integrala si atarna mai mult si trage si mai greu motorul decat tractiunea spate a BMW-ului + cei 15 cai avantaj ??
Masa celor 2 masini explica ce-am vrut sa zic...
130i 1450kg iar R32 1594kg,totusi sunt 144 de kg in plus,conteaza foarte mult.
|
Aham ... cum sa nu prinda (adica sa atinga cu greu) r32-ul 250 ... hai ca asta e buna ... nu stiu exact care e viteza constructiva a r32-ului ... dar daca la a mea care are cu 30 de cai mai putin e 243 ... si se duce clar 250 ... nu inteleg cum r32-ul nu are merge cu 250 ...
Vladutzzz_sv ... ia ajuta-ne tu ... care e viteza constructiva ... poate ma insel ...
|
|
|
13-12-06, 00:23
|
#203
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
R32-ul e limitat electronic la 250....si se ajunge la viteza asta....ceva pariuri?? se poate demonstra live
Singura prob a r32'ului ar fi 0-100 in 6,5 sec cu setarile standard...ceea ce multi spun ca este un timp destul de mare pt puterea si cuplul motorului
Iar daca chiar vreti sa despicam firul in patru....ce optiuni ai pt cresterea puterii la un 130 si ce ai la un r32?
P.S. Imi mentin parerea....votul pt r32.
Sfatul meu nu faceti comentarii fara nici o baza....doar din filmele vazute pe net sau nu stiu pe unde.
Este cineva pe aici cu 130i ? pt a face o demonstratie live
Last edited by Vladutzzz_sv; 13-12-06 at 00:28.
|
|
|
13-12-06, 17:26
|
#204
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by SFW
Aham ... cum sa nu prinda (adica sa atinga cu greu) r32-ul 250 ... hai ca asta e buna ... nu stiu exact care e viteza constructiva a r32-ului ... dar daca la a mea care are cu 30 de cai mai putin e 243 ... si se duce clar 250 ... nu inteleg cum r32-ul nu are merge cu 250 ...
Vladutzzz_sv ... ia ajuta-ne tu ... care e viteza constructiva ... poate ma insel ...
|
Mai tata,eu am zis ceea ce afirma Sebastian in paginile anterioare si anume:
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Despre viteza nu are sens sa discutam un seria unu cu 265cp este limitat la 250 si fara limitare bate undeva la 270 lejer pe cand Golful gafaie inante de 250 ajungand cu greu si depasind cu eforturi cei 250 declarati prea optimist.
De unde stiu, pai am mers si motorul de 3000 bmw nu-mi e strain deloc.
|
Tocmai deaia am intrebat,nu luam in calcul integrala de pe Golf care e mult mai grea decat tractiunea spate.
Nu intelege altceva...
|
|
|
13-12-06, 18:15
|
#205
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by George_P.
Mai tata,eu am zis ceea ce afirma Sebastian in paginile anterioare si anume:
Tocmai deaia am intrebat,nu luam in calcul integrala de pe Golf care e mult mai grea decat tractiunea spate.
Nu intelege altceva...
|
Mai fiule eu faceam referire la ce a zis sebastian ... am citat textul tau ... dar nu am zis nicaieri ca te inseli tu ... ci, ca ... se inseala oricine ar spune ...
Repet, nu stiu cum se comporta exact r32-ul pt ca nu am mers ... cu a mea am mers cu 240 ... si a prins destul de lejer (nu ma omor dupa viteza mare ... mai ales prin tare asta in care oricand pot sa ma trezesc cu un animal, cu o caruta, cu o masina condusa de un idiot in fata, asa ca nu am incercat sa vad daca merge si mai tare ... desi sunt optimist ...) ... asa ca ... am tras concluzia ca daca masina mea ... care e mai grea ca un r32 ... si care are cu 30 de cai mai putini prinde 240 fara sa se chinuie prea tare ... ma indoiesc ca r32-ul nu prinde 250
Sebastian ... ai spus ca esti familiarizat cu motorul de 3000 de pe bmw ... esti familiarizat si cu cel de 3.2? intreb, eram curios daca ai auzit, sau ai vazut tu ca r32-ul prinde cu greu 250 ... 250 care e si viteza maxima ... limitata electronic ...
|
|
|
13-12-06, 19:31
|
#206
|
Stage 4
Join Date: Dec 2005
Posts: 214
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by George_P.
Ziceati in paginile anterioare,zicea si Seby ca R32-ul atinge cu greu viteza maxima de 250 si ca 130i-ul s-ar infinge chiar si la 270.
Nu luam si noi in calcul ca,Golful are integrala si atarna mai mult si trage si mai greu motorul decat tractiunea spate a BMW-ului + cei 15 cai avantaj ??
Masa celor 2 masini explica ce-am vrut sa zic...
130i 1450kg iar R32 1594kg,totusi sunt 144 de kg in plus,conteaza foarte mult.
|
am eu pe acasa un numar din quattroruote in care scrie ca r32 prinde 249km/h...si de la 100-160 km/h golful accelereaza cu aproape o secunda mai greu ca focus st.. asa ca s-ar putea sa ai dreptate
|
|
|
13-12-06, 19:38
|
#207
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by mercut
am eu pe acasa un numar din quattroruote in care scrie ca r32 prinde 249km/h...si de la 100-160 km/h golful accelereaza cu aproape o secunda mai greu ca focus st.. asa ca s-ar putea sa ai dreptate
|
poate e limitat la 249, nu la 250
|
|
|
13-12-06, 22:25
|
#208
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by SFW
Mai fiule
|
Frumos...
In principiu,poate ca tu ai a 6a mai lunga decat R32
Glumesc evident...
|
|
|
13-12-06, 22:32
|
#209
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Quote:
Originally Posted by George_P.
Frumos...
In principiu,poate ca tu ai a 6a mai lunga decat R32
Glumesc evident...
|
Pai daca tu mi-ai spus mai tata ... eu ce era sa spun
Cine stie ....
Si eu
|
|
|
14-12-06, 20:59
|
#210
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
|
Re: 130i vs. Golf 5 R32
Da...si marmota facea drive test cu amandoua ))))
Nu crezi ca e o mica diferenta totusi intre manuala si DSG...si marea majoritate a r32'urile sunt echipate cu DSG.
|
|
|
|
|