VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Oltcit sau Dacia
|
Oltcit Power
|
|
78 |
48.45% |
dacia
|
|
83 |
51.55% |
23-01-05, 21:25
|
#286
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
pai DUPA cele 10 minute cand ajunge la temperatura de regim, atunci isi merita fiecare lingurita de benzina, si consumul este normal si merge bine. de dacia ma abtin sa vorbesc prea mult pt ca nu am simtit-o pe pielea mea.
oricum, eu nu prea aveam chief sa astept 7-8 minute pana se incalzea motorul ca sa plec de pe loc, asteptam pana facea presiune la ulei si mergeam vreo 50-100 m in 5000 rpm ca sa se incalzeasca, ceea ce insemna in primul rand o uzura prematura, dar oricum cerea un RK, asa ca nu prea imi parea rau. acu tocmai bine ca am masina in lucru si sunt cu TAXI
/* edit - e reglat si carburatrul si avansul(cu lampa stroboscopica)
|
|
|
23-01-05, 22:13
|
#287
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
|
valib> dacia nua re problemele oltcitului la pornire ... a mea poate sa stea o saptamana intr-un morman de zapada .... o pornexc cu socu la maxim bag imediat socu pana sta la 1000 de ture .... merg 1 km in regim normal nici turata nici subturata si bag socu coboara in 800 de ture si n-ai nici o treaba cu ea totu e sa ai carton in fata radiatorului cand e frig lucru valabil si la oltcit
|
|
|
23-01-05, 23:42
|
#288
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Sau sa ai electroventilator, si o sa constati ca iarna nu porneste decat daca stai pe loc cu motorul pornit.
De cand am electroventilator nu am mai bagat carton in fatza la radiator, pt ca nu isi are rostul.
Recomand la toata lumea ventilator electric. Atat vara cat si iarna.
De soc nu zic nimic, pt ca il am automat, si se dezactiveaza cand acul indicator al temepraturii trece de a doua linie de jos.
|
|
|
24-01-05, 00:27
|
#289
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Sal
eeee
Vara si iarna? eu sunt de parere ca iarna e bun electroventilatorul, dar vara racirea e mai buna cu vehea metoda
Totusi daca te gandesti la forta maxima e mai bun electro pt ca se pierde ceva turatie cand elicea e prinsa de pompa de apa; poate chiar aceasta ar rezista mai mult daca nu ar mai invarti elicea aia
Cine stie...
__________________
Tractari auto non stop
|
|
|
24-01-05, 00:41
|
#290
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Numai motoarele concept vechi se racesc in continu. Cele concept mai nou au elice pe vascocupla, sau ventilator electric.
Racire mult mai buna vara.Iti spun din experienta.
Motivul: indiferent de turatia motorului, turatia vetilatorului electric este constanta, si foarte mare.
Si alt avantaj: motorul ajunge mai repede la temperatura optima de functionare => consum mai redus(implicatie indirecta, pt ca se incalzeste mai repede), uzura mai mica a componetelor in miscare (datorita incalzirii uleiului, intr-un timp mai redus).
|
|
|
24-01-05, 12:22
|
#291
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
...stiu persoane cu Oltcit care vara dupa un mers constant de peste 135-140 pe o perioada mai lunga de timp aveau probleme cu becurile de ulei, pierdea presiune si daca insistai dadeau chiar semne de calare.[/b]
|
Depinde ce ulei de motor foloseau baietii . Asta e singura problema cu \"aprinsul becului la ulei\".
|
Probabil de masline ca e indicat de medic.
|
|
|
24-01-05, 12:59
|
#292
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B12ZMD\"
STEPH: Habar n-ai ce vorbesti ! .... auzi tu ce chestie \"fluxu de aer isi face bine treaba...\" Ma faci sa rad cumetre !
Mai intreaba si altii ... mai documenteaza-te putin si dupa aia vorbim ... apropo ... de cate ori ai urcat la cota 1400 (sau spre cabana Varfu' cu Dor ) cu dacia + 4-5 persoane + bagaje ??? EU de cate ori am fost cu Oltcitu, NICIODATA nu s-a intamplat sa nu vad pe dreapta 3-4 dacii cu apa la 100' sau ... mai rau
Sebastian:
1. ca oltcitu cam a avut probleme la viteze mari, cam asa e, dar sunt multe aspecte ce pot fi discutate aici. depinde f mult de masina. Oricum, pe vremea \"oltcitului frantuzesc\", nu prea erau dacii sa ii stea in fata nici la demaraj, nici pe autostrada (aici iese din discutie tuning-ul)
2. ... ... n-are rost ...
|
Cand Oltcitul era frantuzesc Dacia frantuzeasca avea deja peste 10 ani, aparuse din '69.
Daca comaprati un Oltcit frantuzesc e bine sa-i puneti corespondent o Dacia frantuzeasca, asta nu ca ar fi mai bun un Oltcit frantuzesc decat o Dacia ci pt ca asa e corect.
|
|
|
24-01-05, 13:12
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"steph\"
valib> dacia nua re problemele oltcitului la pornire ... a mea poate sa stea o saptamana intr-un morman de zapada .... o pornexc cu socu la maxim bag imediat socu pana sta la 1000 de ture .... merg 1 km in regim normal nici turata nici subturata si bag socu coboara in 800 de ture si n-ai nici o treaba cu ea totu e sa ai carton in fata radiatorului cand e frig lucru valabil si la oltcit
|
Sau un termostat bun de preferat de provenienta straina, celor ce merg mai in forta cu Dacia le recomand iarna termostat de firma buna de 87grade celsius iar vata de 75grade celsius.
|
|
|
24-01-05, 21:06
|
#294
|
Stage 2
Join Date: Jun 2004
Posts: 68
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Probabil de masline ca e indicat de medic.
|
Ai dat un raspuns EXTREM de inteligent
|
|
|
24-01-05, 21:35
|
#295
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Probabil de masline ca e indicat de medic.
|
Ai dat un raspuns EXTREM de inteligent
|
Eu stiu ca oameni inteligenti au simtul umorului.
Vreau sa te mai intreb ceva. ma cunosti?
|
|
|
25-01-05, 15:28
|
#296
|
Stage 2
Join Date: Jun 2004
Posts: 68
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
1. Eu stiu ca oameni inteligenti au simtul umorului.
2. Vreau sa te mai intreb ceva. ma cunosti?
|
1. In functie de discutia purtata si CU CINE este purtata.
2. Are vreo importanta
P.S. Vezi ca esti Off-Topic si ti se va sterge mesajul . Vad ca se practica lucrul acesta AICI
Se practica si este pt ultima oara cand ti-l mai accept, nu ti l-am sters din bun simt. Continua cu offtopicul si ma voi adresa adminului. Aici, ori vorbim civilizat si la subiect, ori suntem romani. Daca sunteti romani, veti fi tratati ca romanii. Deja devii extrem de enervant si agasant cu discutiile tale inutile. Daca nu-ti plac persoanele de aici, terorizeaza alt forum. Bogdan
__________________
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|
|
25-01-05, 21:07
|
#297
|
Presedinte Insane Racers
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 843
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
imi cer scuze ca ma bag in discutie... dar Oltcit power rulez!
|
|
|
29-01-05, 09:02
|
#298
|
Stock
Join Date: Jan 2005
Posts: 3
|
Am avut 2 oltcit-uri pana acum, dintre care in unul am si umblat un pic (dar usurel, fara chestii in motor, doar pe langa ). Pe autostrada mergea la 150 fara sa sughite, am mers vreo 10 minute la viteza asta, in rest la 120-130 si n-a avut nimic. Ah da, si la vitezele astea consumul mediu a fost de 7%.
Nu discutam cu dacii pana la Nova, deci votul meu e clar Din pacate insa, l-am vandut.
|
|
|
29-01-05, 10:42
|
#299
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"rezare\"
Am avut 2 oltcit-uri pana acum, dintre care in unul am si umblat un pic (dar usurel, fara chestii in motor, doar pe langa ). Pe autostrada mergea la 150 fara sa sughite, am mers vreo 10 minute la viteza asta, in rest la 120-130 si n-a avut nimic. Ah da, si la vitezele astea consumul mediu a fost de 7%.
Nu discutam cu dacii pana la Nova, deci votul meu e clar Din pacate insa, l-am vandut.
|
Am avut o Dacia 1410 GTL 5speeds, model de export pentru Canada, caroserie bagata in baie de zinc , ramforsari de tip SIPS cu care Volvo inca se lauda, un fel de rolbar mascat, tevi in usi..., motorul era de 1,4 84,5cp cutie de Renault 17 in 5 trepte cu un alt tip de comanda decat cel cunoscut, o reglam doar la reprezentanta Renault, avea multe accesorii deosebite la motor. am fost cu ea in Germania la granita cu Elvetia mergand cu viteza intre 135-155 constant cu varfuri de peste 180 si a consumat in astea 6000km o medie cam de 6,7litri/100km parcursi.
Am acum o Dacia care la 140mers constant cu varfuri de 180-190km/h consuma 8% si culmea o am si de vanzare.
|
|
|
29-01-05, 10:46
|
#300
|
Stock
Join Date: Jan 2005
Posts: 3
|
Hmmm... okey, bravo tie Dar daciile de care vorbesti nu sunt chiar stock, nu?
|
|
|
|
|