Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care ar fi optiunea voastra?
1. in mare parte tuning exterior 37 19.79%
3. cate putin din fiecare 54 28.88%
2. in mare parte tuning motor 96 51.34%
Voters: 187. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 27-03-06, 21:19   #136
NightRider

Stage 5
 
NightRider's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 554
Member of:
[Moderators]
[Sun Racers]
[VW]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Am o intrebare, d c alegeti majoritatea tuning motor? Cu siguranta e f important, dar oare nu e mai importanta manevrabilitatea acelei masini? Capacitatea de franare? Ca poti tu sa ai un motor f performant, daca la prima curba te pierzi in peisaj , nu? Parerea mea, prima si prima data, o usoara personalizare a masinii, specific, usoara, nu agresiva, deci ceva folii, niste jenti, nu f mari ca nu se merita, dar, f important, USOARE, eventual ceva bandouri si alte plastice vopsite in culoarea caroseriei, poate ceva semnalizari si stopuri (dar nu lexus) si..ATAT PT EXTERIOR, deci cam 20% exterior...Apoi performante inbunatatite, asta inseamana in primul rand, dupa parerea mea, suspensii mai tari, nu neaparat cele mai tari, eventual reglabile, apoi frane upp-rated ....eventual bare stabilizatoare, cauciucuri mai late( pt grip), transmisie mai "eficienta"... si mai apoi te apuci de motor...Tuning performante nu inseamna strict motor, ca poti sa ai 500 de cai daca masina ta are stabilitatea unei barci si capacitatea de oprire a unui tir...Parerea mea
__________________
"I'm not insane, i'm perfectly normal, the world is insane..."

I drive a Bora with style :P

Last edited by NightRider; 27-03-06 at 21:22.
NightRider is offline  
Old 27-03-06, 21:40   #137
Cosmin255

Stage 5
 
Cosmin255's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,951
Member of:
[Moderators]
[AUDI]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Eu zic ca merita incvestit circa 100 000 euro intr-o Dacia sa faci ceva de care lumea sa auda si sa intrebe, in rest nu prea conteaza mai departe de plan local.
Scuza-ma ca imi permit sa te intreb , dar ce te face sa spui ca "merita sa investesti 100.000 de euro intr-o Dacia?" eu cred ca suma e totusi cam mare pt o astfel de masina si acesti bani investiti astfel inafara de faima locala sau poate pe plan national,nu vad ce beneficiu iti pot aduce...

Ontopic : Am ales tuningul exterior , sunt adeptul unor modificari usoare pt inceput la exterior , iar daca masina este una cu motor mic nu prea m-ar interesa cresterea performantelor , mai interesant ar fi pe ceva cu motoras mai mare , acolo ar merge ...
Pace
__________________
2009 Audi A4
Cosmin255 is offline  
Old 27-03-06, 21:41   #138
NightRider

Stage 5
 
NightRider's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 554
Member of:
[Moderators]
[Sun Racers]
[VW]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

A si sa nu uit, facand modificarile acelea legate de performanta, adica suspensii pt stabilitate, jenti pt ca sunt mai usoare decat cele standard, cauciucuri mai late, obtii, impreuna cu acele minore modificari stilistice, acel look "curat" f apreciat in lumea tuningului din ce am vazut eu...


Iar legat de sistem audio, vb din postura posesorului de sitem audio, cat de cat decent, (sub 500Wrms, amp mono, amp 2 canale+dls r6a , condesator, antifoanare) am ajuns la concluzia ca pur si simplu nu se merita, face mai mult rau decat bine din mai multe motive :
Concentrarea scade direct proportional cu volumul muzicii ascultate.
Basul nu face in nici un caz bine masinii, asta am vazut-o singur, multe plastice care incep sa scartaie, hayonul, etc etc...plus la electronice...
Ai o greutate destul de mare in plus pe masina care se simte...mult
ICE-ul ala consuma CP via alternator, nu? deci cu cat e mai puternic, cu atat mai multa putere se duce...

deci suficent un head mai bun si 4 boxe up-rated....
NightRider is offline  
Old 29-03-06, 18:10   #139
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Sebastian: pentru 100.000 eu zic mai bine iti un M3 si il ridici la 400-500cp. Tuning aspirat, daca s-ar putea, desi nu stiu in ce masura ar fi posibil.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline  
Old 29-03-06, 18:12   #140
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Sistemu audio care vine cu masina e cel mai bun!
In masina auzi destul de tare incat TU sa te bucuri de sunet si cei de afara sa nu auda. De asemenea cum a zis NightRider, scade puterea de concentrare si adauga greutate.
GabiByte is offline  
Old 01-04-06, 13:46   #141
Twenty-One

Stage 1
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 14
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

tuning exterior+interior, (altfel te vede lumea), un sound al motorului printr-o evacuare de inox, si dupa aia motorul
Twenty-One is offline  
Old 01-04-06, 15:25   #142
Eugen_TL
Renault Driver

Stage 5
 
Eugen_TL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

daca n-as avea ce sa fac cu banii m-as arunca la un tuning complet:int. ext si motor! dar cum nu prea exista posibilitati eu m-as multumi cu un motor de 115-150cp ! iar aspectul exterior pt mine conteaza mai mult,deci as baga bani in exterior(acum depinde si de masina.. la unele complet cu bari cu toate chestiile iar la altele mai simplu ), interior nu as schimba prea multe !
__________________
Megane 2 my edition
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5673253
Eugen_TL is offline  
Old 01-04-06, 16:43   #143
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Quote:
Originally Posted by IS 18 BOG
cum bine stiti tuningu la motor scade din viata motorului ....
prefer tuning la exterior si interior + ceva tobe sport si filtru de aer sport ....... nu ma hazardez la multe

Tuning la motor nu inseamna ca trebuie sa-l ti mereu in 5-7000 ture ca la curse.Iti da doar o rezerva de putere mult peste medie,si cam atit.


si cum te faci cind dupa ce ai terminat stylingul ext. dupa un timp ai bani sa-ti faci si mecanica,printre altele coborind si garda la sol,moment in care constati cu surprindere ca nivelezi drumul cu spoilera, si spargi capacele de canal cu toba sport.Si ce te faci cu super tunata cu brizbrizuri peste tot dar la care moare motorul in relanti,sau o impingi dimineata ca e moarta bateria,motorul suna mai degraba cu un pirtait de aspirator decit cu un motor adevarat ,pierde ulei peste tot,sau se inclina in curbe ca Titanicu pe val?
Altfel ramine doar o masina frumoasa de tinut si admirat in parcare.DAR NU PORNITI MOTORUL !!!!
turbojack is offline  
Old 01-04-06, 18:36   #144
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Coboratul suspensiei, spoilerele, eleronul, toate sunt componente folosite pentru chiciosarea masinii de cei care isi tuneaza masina. La puterile astea nu au nici un efect.
GabiByte is offline  
Old 01-04-06, 19:35   #145
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Talking Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

Quote:
Originally Posted by GabiByte
Coboratul suspensiei, spoilerele, eleronul, toate sunt componente folosite pentru chiciosarea masinii de cei care isi tuneaza masina. La puterile astea nu au nici un efect.

atunci cei din cursele GT si din raliuri au spoilere si eleroane doar asa de shmekerie,sa le ingreuneze masina..............
turbojack is offline  
Old 01-04-06, 22:06   #146
NightRider

Stage 5
 
NightRider's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 554
Member of:
[Moderators]
[Sun Racers]
[VW]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

cu suspensia nu-s de acord, ca n-o cobori doar asa, de stou, ca o cobori si o intaresti, obtinand o suspesie mai tare si un centru de greutate mai coborat = manevrabilitate muult imbunatatita...
NightRider is offline  
Old 02-04-06, 02:59   #147
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

TurboJack, imi cer scuze ca nu m-am facut inteles.
Astia oamenii normali care au masini normale(nu de motorsport) fac chestia asta.
In competitii sportive ajuta extraordinar de mult. Bodykiturile sunt extraordinar de bine gandite, pentru a scade coeficientul aerodinamic al masinii. Desigur nu se doreste portanta ci se doreste handling si stabilitate. Si acolo intervine eleronul. La fel, se fac foarte multe calcule si teste in tunelul aerodinamic. Forta deportanta generata de un eleron de pe un M3 GTR de exemplu e uriasa fata de cea generata de pe spoilerul unui fraier cu un calibra(nu acuz pe nimeni nu bat apropouri doar dau un exemplu).
GabiByte is offline  
Old 02-04-06, 19:59   #148
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

[QUOTE=GabiByte].........In competitii sportive ajuta extraordinar de mult. Bodykiturile sunt extraordinar de bine gandite, pentru a scade coeficientul aerodinamic al masinii. Desigur nu se doreste portanta ci se doreste handling si stabilitate. Si acolo intervine eleronul. La fel, se fac foarte multe calcule si teste in tunelul aerodinamic. ]



aici ai dreptate.Vad destule masini care sint atit de tunate incit sint de-a dreptul gretoase.Pitice gen 106,CLIO,etc,au niste spoilere atit de masive incit arata ca niste mastodonti,cu eleroane portante gen F1,cu tevi finale groase cit un burlan.Asa ceva e grotesc de-a dreptul,insa niste modificari mai de bun gust face ca o masina sa arate mai bine si o ajuta chiar la tinuta de drum.
Este absurd sa faci up-grade motor fara sa te atingi de frine.Trebuie sa mai si poti opri carutza la un moment dat,si zau ca e o problema foarte mare.Sint destule masini stock ce au capacitate de frinare f. proasta la peste 150 km/h.Si aici ma refer la masini de marca nu la Dacia (chiar LOGAN fiind ).
De asemenea nu poti sa faci up-grade serios la motor fara sa te atingi de body,sa dai jos bari,masti si alte maruntisuri.Iar multe din aceste componente sint preparate direct pe masina,care odata demontate este imposibuil sa le mai montezi la loc fara sa le zgirii macar.
De aceea am optat prima data pt. un tuning motor si mecanica generala.Oricit de atent ai lucra mecanica,este imposibil sa nu se distruga ceva din body.Iar daca este un lucru de arta ,cu vopsiri speciale...e pacat.
turbojack is offline  
Old 06-04-06, 21:42   #149
Marinica

Stage 3
 
Marinica's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

ar fi naspa sa ai o masina super misto... si sa nu ai motorul modificat... CLAR aleg tuningul la motor, nici nu ma prea intereseaza tuningul exterior deocamdata; e mult mai misto cand cu o masina "stock" (doar pe afara) il rupi pe unu super tunarit la exterior.
Marinica is offline  
Old 07-04-06, 09:54   #150
isacfani
Renault Driver

Stage 5
 
isacfani's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 477
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?

in primul rand as alege tuningul la motor + transmisie.acest lucru lucru atrage imediat modificarea sistemului de franare, apoi a suspensiei masinii (amortizoare sport,arcuri sport), stabilitate sporita (jenti si anvelope mai late). daca vorbim de o putere a motorului foarte mare e necesara si o ranforsare a caroseriei . si apoi se trece la modificarea exteriorului masinii. dar aceste lucruri se fac dupa cum prefera fiecare : unora le plac masinile puternice cu exterior stock, altora le plac masinile cu modificari exterioare spectaculoase, un singur lucru e cert : tuturor ne place ca din masina sa se auda muzica puternic, sa ai un sistem puternic de 800w.
as vrea sa le raspund celor de mai sus, care nu iau in considerare o masina veche ( s-a dat exemplu KWX-ul ) pentru ca nu arata bine la exterior. depinde din ce punct de vedere se priveste problema : exterior sau parte mecanica si unde participa : la curse sau la un salon auto. la curse s-a vazut : a dat mucul unor masini cu mare clasa si pentru asta tot respectul.ce daca e veche ? se tine bine, pentru ca proprietarul nu ar facut modificarile de rigoare la partea mecanica daca nu avea o baza stabila .
__________________
what doesn't kill me, makes me stronger !
isacfani is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -