VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care este modelul tău preferat?
|
Audi A8
|
|
141 |
29.31% |
BMW 750Li
|
|
174 |
36.17% |
Mercedes-Benz S550
|
|
166 |
34.51% |
27-10-09, 22:36
|
#181
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 89
Member of: [VW]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
aspect exterior - Mercedes
aspect interior - aici nu inteleg de ce majoritatea s'au cramponat si au zis Mercedez, mie tot BMW imi place mai mult si la acest capitol
comfort - nu cunosc, nu ma pronunt
performanta - BMW
daca ar fi totusi sa am posibilitatea de a alege unul dintre cele 3 bolide, as alege fara doar si poate BMW. da, poate nu pot fi tocmai subiectiv..
__________________
e60 525xd LCI
e90 318d LCI
Last edited by opkbv; 27-10-09 at 22:39.
|
|
|
18-01-10, 14:40
|
#182
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 711
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Am avut placerea sa conduc un A8 3.0TDi, un seria 7 (ultimul model) 3.0D si un S klasse (400 Hybrid)... Asa ca pot face si eu o comparatie (parere personala) intre cele 3 modele, dpdv al designului si confortului...
A8 desi imi placea f mult, atunci cand m-am urcat la volan m-a dezamagit... Ca si design... isi arata varsta in comparatia cu ceilalti 2...
Seria 7 mie nu imi place prea mult ca design exterior... La interior se vedea ca este model de ultima generatie... Multe butoane, etc... M-a impresionat nr de reglaje al scaunelor din fata, unde exista si posibilitatea de reglare doar a partii superioare a spatarului, impreuna cu tetiera... Iti gaseai o pozitie foarte buna in acest scaun...
S de la MERCEDES cred ca a fost si ramane inca etalonul in aceasta clasa... Este elegant si foarte confortabil... Te asezi in acel scaun, iti lasi capul pe tetiera, pornesti masina si simti unde sunt banii aia multi ceruti pe astfel de masini... Cel pe care l-am condus era modelul cu facelift, adica cel care a recurs la leduri pe fata si spate... Si se vede foarte bine, arata f bine in trafic... Avea motorul de 3500 pe benzina combinat cu unul electric... Ce pot spune despre acest "hybrid"? Ca este cam mult termenul "hybrid" ptr el.. adica motorul pe benzina merge tot timpul... Nu merge nicioadata doar pe electric... Practic motorul electric il ajuta la plecarea din loc sau depasiri (ofera un plus de cuplu) si la pornirea motorului la semafor... Avand functia START/STOP, porneste f repede si fara sa iti dai seama... Si datorita acestui motor electric, consumul intradevar scade...
Imi cer scuze daca pe alocuri am fost offtopic...
|
|
|
18-01-10, 14:49
|
#183
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
cam toti care s-au plimbat critica modelele Hybride ca nu mai au nici o senzatie parca ai fi in tren
|
|
|
18-01-10, 15:45
|
#184
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Doar niste observatii.
1) Mai multe butoane nu inseamna neaparat mai bine, functiile nu se masoara in butoane. In plus, la capitolul asta, A8 are functiile uzuale la vedere, are buton pentru fiecare, nu trebui sa cauti prin MMI toate porcariile. Deci daca butoanele te impresionau inseamna ca A8 trebuia sa te impresioneze cel mai tare. Cat despre design, evident se vede ca a aparut mult inainte de S Klasse sau 7ar-ul actual, are multi ani in spate dar tot nu pare invechit, nici la interior dar nici la exterior.
2) S Klasse te-a impresionat cel mai tare, nu ma mira, S Klasse a cam inventat clasa asta si in general o domina. Problema vine ca nu prea are butoane la vedere, aproape deloc. Deci ori iti plac ori nu iti plac butoanele ?
Cat despre reglaje, toate au 3482935 moduri de a regla scaunul, asta daca sunt toate echipate corespunzator.
De abia astept lansarea noului A8, sa vad parerea presei despre el, comparativ cu rivalele de asemenea proaspat aparute (mai putin S Klasse care are doar un facelift dar se descurca onorabil).
|
|
|
18-01-10, 16:38
|
#185
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
numai tu poti critica parerea personala a unei persoane.....wundervoll
|
|
|
18-01-10, 17:14
|
#186
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Culmea, comentariul asta al lui _anaconda_, sunt de acord cu el.
|
|
|
18-01-10, 18:30
|
#187
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Referitor la multe butoane! De acord..nu e bine! Dar frate.. mai bine sa am 10 miliarde de butoane pentru fiecare prostie in parte decat porcaria aia de iDrive de la Bmw
|
|
|
18-01-10, 18:36
|
#188
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Quote:
Originally Posted by dolb
Referitor la multe butoane! De acord..nu e bine! Dar frate.. mai bine sa am 10 miliarde de butoane pentru fiecare prostie in parte decat porcaria aia de iDrive de la Bmw
|
Poi daca nu te duce capul,e o prostie idrive`u ala. Asta`i chestie de gust,altora nu le place ca masina sa fie "impopotonata" de butoane.
|
|
|
18-01-10, 19:16
|
#189
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Quote:
Originally Posted by dolb
Referitor la multe butoane! De acord..nu e bine! Dar frate.. mai bine sa am 10 miliarde de butoane pentru fiecare prostie in parte decat porcaria aia de iDrive de la Bmw
|
Idrive-ul nou nu mi se pare deloc o porcarie, acum eu nu stiu daca te-ai atins de vre-unul.
|
|
|
18-01-10, 23:39
|
#190
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
din experienta mea personala cele trei sisteme le-as ordona astfel :
1. Command; 2. I-drive; 3. MMI . Analizand pozitia palmei, usurinta de folosire a sistemului, command-ul mi s-a parut mult mai ok. La MMI nu imi place idea de joystick care defapt functioneaza doar ca si un scroll. Nu am testat in schimb I-drive-ul de pe noua serie 7, probabil l-au imbunatatit mult, as fi curios sa vad cum functioneaza.
__________________
|
|
|
19-01-10, 22:54
|
#192
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 139
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Eu chiar sunt curios cati dintre cei care comenteaza au avut, analizat sau macar testat unul dintre cele 3 modele.
Povestea cu butoanele este o chestiune de gust, cum mie imi poate placea, altuia nu.
La prima vedere S-Klasse are cele mai multe reglaje, cele de pe usa cat si cele din meniu (sau Command). Nu am stat sa le numar pe fiecare in parte, deci repet la vedere el are cele mai multe.
Ramane de vazut noul A8, din poze mie imi place, sa vedem in realitate ce ofera.
Numai bine.
|
|
|
20-01-10, 02:48
|
#193
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Frumos noul A8 cu 2 exceptii, farurile cam de oraselul copiilor, au inceput sa cam exagereze cu leduri de prost gust, sub diferite forme si spatele care este ideintic A$ latit putin. Pacat, mare pacat A8-ul chiar imi placea dar noutatea asta este relativa, normal atinsa de fixismul VAG.
Sper cand o sa o vad in realitate sa-mi placa mai mult.
|
|
|
20-01-10, 08:05
|
#194
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 711
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Doar niste observatii.
1) Mai multe butoane nu inseamna neaparat mai bine, functiile nu se masoara in butoane. In plus, la capitolul asta, A8 are functiile uzuale la vedere, are buton pentru fiecare, nu trebui sa cauti prin MMI toate porcariile. Deci daca butoanele te impresionau inseamna ca A8 trebuia sa te impresioneze cel mai tare. Cat despre design, evident se vede ca a aparut mult inainte de S Klasse sau 7ar-ul actual, are multi ani in spate dar tot nu pare invechit, nici la interior dar nici la exterior.
2) S Klasse te-a impresionat cel mai tare, nu ma mira, S Klasse a cam inventat clasa asta si in general o domina. Problema vine ca nu prea are butoane la vedere, aproape deloc. Deci ori iti plac ori nu iti plac butoanele ?
Cat despre reglaje, toate au 3482935 moduri de a regla scaunul, asta daca sunt toate echipate corespunzator.
De abia astept lansarea noului A8, sa vad parerea presei despre el, comparativ cu rivalele de asemenea proaspat aparute (mai putin S Klasse care are doar un facelift dar se descurca onorabil).
|
Eu am spus asta: "Seria 7 mie nu imi place prea mult ca design exterior... La interior se vedea ca este model de ultima generatie... Multe butoane, etc... M -a impresionat nr de reglaje al scaunelor din fata, unde exista si posibilitatea de reglare doar a partii superioare a spatarului, impreuna cu tetiera... Iti gaseai o pozitie foarte buna in acest scaun..."
Deci daca mai citesti inca o data, vei vedea ca am spus ca nu imi place designul exterior, iar referitor la interiorul plin de butoane... Era doar o observatie... Nu am spus ca imi place sau nu imi place... De unde ai dedus tu asta... Iar la nr de reglaje al scaunelor, toate au multiple reglaje, lombare, masaj, incalzire, racire, etc... Dar la nici una nu am observat aceasta posibilitate de reglare a partii superioare a spatarului (de sub umeri in sus) in acelasi timp cu tetiera... Practic, eu cand stau intr-o masina, pot sa trag tetiera putin inspre mine (sa o inclin), dar ramane putin spatiu intre umeri (gat) si spatar... La seria 7, acest spatiu dispare...
|
|
|
20-01-10, 18:28
|
#195
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Trei prinţi germani: Audi A8 vs. BMW 750Li vs. Mercedes-Benz S550
mi se pare, sau au modelat spatele putin in stil A5?
Quote:
Originally Posted by GTR
si spatele care este ideintic A$ latit putin.
|
sau A4...da, parca mai curand...
Last edited by carutasu; 20-01-10 at 18:33.
|
|
|
|
|