Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 17-06-09, 13:47   #346
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Asa stiam si eu...si optional eliminarea banchetei spate si rollcage, deci am avut dreptate.
Pai asta e optiunea omului dar nu insamna ca nu exista CSL cu ac sau cu bancheta spate cum aberai tu, iar in varianta standar si nici optiune nu exista cu roll cage poate confuzi tu cu "courtesy of larger anti-roll bars".
si cand spui ca R8 nu are treaba cu M3 CSL sau "deci in concluzie bmw nu poate face sport cum face sport audi. punct!" mai repet odata pt tine.

2003 BMW M3 CSL (E46)

Displacement 3.2 liters
Power 265 kw (355hp / 360 ps)
Torque 370 Nm (273 Lb-Ft)
Power to Weight ratio 256.37 hp/tonne
0-100 km/h 4.8 seconds
0-200 km/h 16.7 seconds


2006 Audi R8

Displacement 4.2 liters
Power 309 kw (414hp / 420 ps)
Torque 430 Nm (317 Lb-Ft)
Power to Weight ratio 265.55 hp/tonne
0-100 km/h 4.1 seconds
0-200 km/h 14.9 seconds

http://www.fastestlaps.com/index.php...xcludewet=true

Pai mai baiaaatule, cum e posibil ca R8-ul cu cel mai bun sasiu din lume, cu raport de putere/greutate mai bun si cu acceleratii mai bune sa-si ia bataie pe 2 piste de la o vechitura de M3 din 2003.

Mai ales ca la sfarsit scrie asa: "BMW M3 CSL (E46) is noticeably faster."

Si sa nu mai vorbim ca de RS4 face misto CSL-ul:

http://www.fastestlaps.com/index.php...=4585874a284a1
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 17-06-09 at 13:56.
GTR is offline  
Old 17-06-09, 13:53   #347
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

eu nu inteleg ce au in cap astia cu site-u ala de scriu: "BMW M3 CSL (E46) is noticeably faster." Faster la ce? porneste mai repede cand ii dai la cheie?

Pe 2 circuite a castiga M3-ul iar pe doua R8-ul. De unde noticeably faster? R8 are 310km/h M3 are 250.
__________________

dolb is offline  
Old 17-06-09, 13:58   #348
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
eu nu inteleg ce au in cap astia cu site-u ala de scriu: "BMW M3 CSL (E46) is noticeably faster." Faster la ce? porneste mai repede cand ii dai la cheie?

Pe 2 circuite a castiga M3-ul iar pe doua R8-ul. De unde noticeably faster? R8 are 310km/h M3 are 250.
Vezi ca pe acelasi site ofera informatii despre cum este dat punctajul, poate asta o sa te ajute sa te lamuresti. Si oricum este rusinos si ac si-a luat bataie pe 2 circuite la diferenta de motorizare, an conceptie etc.
GTR is offline  
Old 17-06-09, 14:03   #349
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

De unde le scoti mah?Ce pilot a condus R8 la limita si stie ce face?! Atata timp cat R8 V10 nu s-a testat si R8 V8 nu a fost testat de acel pilot care a scos 7:58 cu RS4, mult mai rapid ca un M6 poti sa inghiti in sec. Plus ca arata clar ca si in viraje si in linie dreapta R8 V8 zapaceste M3 CSL asa ca las-o moarta...
Si inca ceva R8 V8 si R8 V10 sunt drivers car duse in extrem, manevrabile ca o masina de curse, asta a reiesit din toate testele, balansul maselor este incredibil, iar BMW nici macar n-a auzit de motor central mai ales ca Audi a inventat si pus in aplicare configuratia motorului central pe o masina, Auto Union, scrie si pe Wikipedia, cauta si te vei convinge, iar pe vremea aia nici Ferrari nu exista asa ca lasa-ma cu BMW ca m-am convins ce ii poate capul.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 17-06-09, 14:11   #350
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
De unde le scoti mah?Ce pilot a condus R8 la limita si stie ce face?! Atata timp cat R8 V10 nu s-a testat si R8 V8 nu a fost testat de acel pilot care a scos 7:58 cu RS4, mult mai rapid ca un M6 poti sa inghiti in sec. Plus ca arata clar ca si in viraje si in linie dreapta R8 V8 zapaceste M3 CSL asa ca las-o moarta...
Si inca ceva R8 V8 si R8 V10 sunt drivers car duse in extrem, manevrabile ca o masina de curse, asta a reiesit din toate testele, balansul maselor este incredibil, iar BMW nici macar n-a auzit de motor central mai ales ca Audi a inventat si pus in aplicare configuratia motorului central pe o masina, Auto Union, scrie si pe Wikipedia, cauta si te vei convinge, iar pe vremea aia nici Ferrari nu exista asa ca lasa-ma cu BMW ca m-am convins ce ii poate capul.
Pai pe linie dreapta e mai bun R8 dar daca pe 2 circuite il face CSL-ul unde recupereaza daca nu pe curbe )

Acum ca nu mai ai argumente o dai in istorie si GTR-ul cum face R8 V10 ca are motor fata nu central si mai greu si cu mai putini cai ??? de perfect ce este R8-ul, nu?

Last edited by GTR; 17-06-09 at 14:18.
GTR is offline  
Old 17-06-09, 14:25   #351
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

R8 in viraje pe 90% din circuite aproape ca nu are rival, in toate testele s-a demonstrat ca are o viteza mult mai mare in viraje chiar si decat un Gallardo si un Gallardo LP560-4. Am mai spus ca eu compar ce are BMW si ce are Audi, pe mine asta ma intereseaza, sa va arat inca odata ca la propriul lor joc Audi e peste BMW, adica la sportivitate si dinamica.
Cauta timpul pe circuit la Autocar, AMS, etc si vei vedea ca in toate testele R8 V8 da pai R8 V10 cand va fi testat, a iesit f aproape de Carrera GT, Enzo, Koenigsegg, ba chiar uneori la egalitate. O sa caut link-uri sa iti arat.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 17-06-09, 14:40   #352
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Uite o mica comparatie intre RS6 si M5:Audi RS6 Sedan:
-V10, biturbo, 580 hp
-1985 kg
-Pirell P Zero
-0-100 kph in 4,1 s
-0-200 kph in 13,4 s
-100-0 kph in 33,8 m (warm)
-16,9 l/100 km

BMW M5:
-V10, 507 hp
-1860 kg
-Michein Pilot Sport 2
-0-100 kph in 4,6 s
-0-200 kph in 14,0 s
-100-0 kph in 35,4 m (warm)
-17,0 l/100 km

Nürburgring Grand Prix circuit:
1.45,44 min - Audi RS6
1.46,91 min - BMW M5

Si n-a existat test in care M5 sa nu si-o ia RAU, cu diferente MARI DE TOT in fata lui RS6. U nu intelegi deloc ca motorul de pe RS6 trage non stop la orice turatie si in orice treapta?! E un motor colosal si in plus consuma si mai putin ca V10 de pe M5/M6 "mult premiat", dar sa iti spun ceva, atata timp cat tractiunea nu te ajuta, directia este fada mai ales active steering-ul, cutia e praf, schimba de zici ca da sa se rupa, nu mai conteaza motorul. Per ansamblu e cel mai placut sa traiesti zi de zi cun Audi si cu un RS in ultima instanta pe cand cu un M5 nu e placut deloc in comparatie cu Audi care este foarte prietenoasa cu orice sofer si iti da maximum de performanta fara efort, iar pe strada nici nu se apropie M5 in fata lui RS6 nici ca aspect agresiv si frumos si nici ca performanta in linie dreapta si in viraje si pe circuit iarasi RS6 ii da bataie grava lui M5.
Cat despre R8 nu cred ca trebuie sa iti spun ca luat premiile cele mai mari intr-un singur an din istorie ca nou venit in liga supercarurilor. Incepand cu AMS, Topgear, Autobild si terminand cu Sport Auto, Autocar, Evo etc.
N-ai cum sa te joci cu Audi, investesc in sportivitate si dinamica cat n-are fonduri M Power, chiar a si spus reprezentatul Audi in Europa ca Audi la ora actuala cel mai mult investeste in inovatie si sportivitate combinata cu design avangardist si manufactura. Audi e sport, sport cu lux.
Sa iti spun ceva, in primul rand un Audi e facut sa te faca sa te simti in siguranta mergand la limita, simti G-urile dar intr-un mod placut neenervant si nesigur pt sofer. Ceea ce BMW nu reuseste. La bmw o singura greseala te poate aduce la colaps, iar asta e inacceptabil intr-o sportiva de lux.
Nu confunda senzatia de frica ca aici mori cu senzatia de sportivitate si dinamica, e diferenta catastrofala. Rafinamentul si eficienta la ora actuala este ceea ce cauta un sofer adevarat.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 17-06-09, 14:44   #353
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Per ansamblu e cel mai placut sa traiesti zi de zi cun Audi
Sa iti spun ceva, in primul rand un Audi e facut sa te faca sa te simti in siguranta mergand la limita, simti G-urile dar intr-un mod placut neenervant si nesigur pt sofer. Ceea ce BMW nu reuseste. La bmw o singura greseala te poate aduce la colaps, iar asta e inacceptabil intr-o sportiva de lux.
Nu confunda senzatia de frica ca aici mori cu senzatia de sportivitate si dinamica, e diferenta catastrofala. Rafinamentul si eficienta la ora actuala este ceea ce cauta un sofer adevarat.
Sunt foarte curios pe ce īţi bazezi afirmaţiile, am observat de destule ori că foloseşti concluzii cu titlu de regulă general-valabilă, fără a putea susţine īn vreun fel logic asta.
Senzaţiile, plăcerea la volan, sentimentele trăite īn diverse maşini, ele nu pot fi supuse unor reguli pentru că sunt nişte chestiuni atāt de subiectiva şi personale īncāt orice īncercare de īnregimentare īn şabloane e utopică.
aleks is offline  
Old 17-06-09, 14:53   #354
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

In BMW am simtit mereu ca nu sunt in largul meu, cand incercam sa merg tare masina mergea bine, dar limita era asa de jos in comparatie cu Audi-urile pe care le-am condus incat am crezut si am simtit ca e problema tractiunii si a eficientei cu care masina ma ajuta sa merg mai tare. O masina trebuie sa aiba limita mai sus ca, capabilitatile unui pilot sau sofer normal.
De exemplu in RS4 m-am simtit conectat cu masina dar nu si cu senzatia de frica, ba chiar am mers cateva zeci de km cu el la viteze foarte mari si nu mi-a dat o tendinta de gata aici mor sau nu mai poate masina, mergea ca pe sine, ce ii spuneam sa faca asta facea masina. La RS6 senzatia de siguranta si putere la degetul mic e si mai mare, simti ca esti in centrul masinii si te atasezi de acel sentiment repede, acceleratia e fulminanta, am ramas mut, nu mai stiam ce sa zic, era ireal. Am mers si cu un BMW M3 E46 dar acea senzatie de detasare fata de drum mi-a pus capac, nu simti la viteze mari ca masina mai sta pe asfalt, plutesti, directia e vaga, iar acest lucru ma impiedica sa merg mai departe ca nu stiam ce fac rotile din fata,asta mi s-a parut mie.
Si uite de ce zic inca odata ca Audi a rescris regurile supercarurilor, intra pe acest link si vei vedea ce inseamna sa primeasca toate stelele si aprecierile naturale ale unor soferi foarte drastici si severi cu orice lucru nu le-a fost pe plac:[url]http://www.drivers-republic.com/features/... intrii la R8 V10 test si vei vedea acolo in test de ce R8 V10 e cel mai bun supercar si ce concluzie a dat pilotul dupa lungi teste cu el. Nu are nimic de comentat, omu a ramas stupefiat de ce poate face masina aia.
"A car that feels so complete 10/10th..."

Last edited by PvDTranceAddicted; 17-06-09 at 14:58.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 17-06-09, 15:17   #355
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
De unde le scoti mah?Ce pilot a condus R8 la limita si stie ce face?! Atata timp cat R8 V10 nu s-a testat si R8 V8 nu a fost testat de acel pilot care a scos 7:58 cu RS4, mult mai rapid ca un M6 poti sa inghiti in sec. Plus ca arata clar ca si in viraje si in linie dreapta R8 V8 zapaceste M3 CSL asa ca las-o moarta...
Si inca ceva R8 V8 si R8 V10 sunt drivers car duse in extrem, manevrabile ca o masina de curse, asta a reiesit din toate testele, balansul maselor este incredibil, iar BMW nici macar n-a auzit de motor central mai ales ca Audi a inventat si pus in aplicare configuratia motorului central pe o masina, Auto Union, scrie si pe Wikipedia, cauta si te vei convinge, iar pe vremea aia nici Ferrari nu exista asa ca lasa-ma cu BMW ca m-am convins ce ii poate capul.
Frate, cand incerci sa convingi pe cineva, cauta sa aduci si argumente! Toata lumea de aici aduce argumente iar tu nu catadicsesti sa o faci si ai pretentia sa te creada cineva. In plus mai ai tupeul sa spui si "scrie si pe Wikipedia, cauta si te vei convinge". Pai e de datoria ta sa postezi nu a noastra care stim cum sta treaba. Asta ma face sa cred ca defapt nu exista ceea ce sustii tu, cum toata lumea ti-o spune si tu continui sa persisti in aberatzii. Pana acuma nu ai convins pe nimeni, ai reusit doar sa enervezi oamenii pe aici si sa ii faci sa aiba dubii in privinta varstei si maturitatii tale. Toata lumea iti aduce argumente si tu o tii pe a ta. Eu am mai postat mai multe linkuri si tu nu ai catadicsit sa te uiti ca sa nu ai insomnii:

1. RS6 e mai slab pe circuit umed deca M3 Sedan!!! Deci nu mai bate campii, te rog eu mult si accepta odata, hai ca esti baiat mare (oare?) si poti sa treci si peste asta:

https://www.youtube.com/watch?v=ytGT47mDk9s In plus C63 AMG-ul il omoara la liniutze:

http://www.drivers-republic.com/dr_t...b8&area=videos Deci RS6-le e compromis din start, dupa cum spune si soferul, pt el ca si pt tine e "doar o colectie impresionanta de cifre" ca in realitate nu face mare branza.

2 R8 V8 - este ingenunchiat pe circuit ... de M3 Sedan (O masina de 2 ori mai ieftina):

http://www.fastestlaps.com/track24.html . De precizat ca R8-ul e masina clasata cel mai bine de la Audi. Si totusi M3 Sedanul face pipi pe el.

P.s. Despre RS5 tot ce am observat ca te agitzi tu...cam degeaba...ideea e ca inca Audi se cacaie de ceva timp sa il scoata si tot nu reusesc. Dar chiar se cacaie...Ca doar A5-ul a aparut de atata timp si in plus au si motorul de 4.2 la dispozitie. Oare nu sunt in stare sa il faca mai peformant decat M3-ul ? Asta chiar ca e o lovitura grea pt tine!

P.s. Daca nu sunt indiscret, poti sa iti dezvalui varsta si sa ne spui ce masina conduci ?
UNLORD is offline  
Old 17-06-09, 15:28   #356
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default

http://magazines.drivers-republic.co...c/perfect10052 R8 V10http://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2008/10/08/296.aspx

RS4 mai rapid pe circuit umed decat majoritatea supercar-urilor si umileste fara drept de apel si M5 vezi link-ul al doilea de sus.

http://www.autospies.com/news/RS4-beats-M3-Again-17813/
RS4 beats NEW M3!
http://www.leftlanenews.com/clarkson...-m3-video.html
"Clarkson dare i say...RS4 better than M3"

Cat despre RS5 Coupe asteapta-te sa apara foarte curand si va umili inca odata la aspect, manevrabilitate, performanta in linie dreapta si pe circuit M3 de o sa il omoare. O sa vedeti ce inseamna respect din partea unui RS inca odata cu a 5-a masina dupa RS4, TT-RS, RS6 si R8.

http://www.planetporsche.net/automot...-audi-won.html

Last edited by aleks; 17-06-09 at 15:35.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 17-06-09, 16:05   #357
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
http://magazines.drivers-republic.co...c/perfect10052 R8 V10http://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2008/10/08/296.aspx

RS4 mai rapid pe circuit umed decat majoritatea supercar-urilor si umileste fara drept de apel si M5 vezi link-ul al doilea de sus.

http://www.autospies.com/news/RS4-beats-M3-Again-17813/
RS4 beats NEW M3!
http://www.leftlanenews.com/clarkson...-m3-video.html
"Clarkson dare i say...RS4 better than M3"

Cat despre RS5 Coupe asteapta-te sa apara foarte curand si va umili inca odata la aspect, manevrabilitate, performanta in linie dreapta si pe circuit M3 de o sa il omoare. O sa vedeti ce inseamna respect din partea unui RS inca odata cu a 5-a masina dupa RS4, TT-RS, RS6 si R8.

http://www.planetporsche.net/automot...-audi-won.html
E clar ! RS4 castiga doar pe coperti, pe forumuri si din auzite! BMW-ul castiga pe circuit si pe strada bai baietica. Casca ochii la ce am postat pana acuma si la ce a postat toata lumea!
UNLORD is offline  
Old 17-06-09, 17:07   #358
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Am aratat exact adevarul link-uri cu teste si filmari, asta e deja mura in gura. Sa va fac rost deja de un RS sa il conduceti ca sa lesinati?!Poate doar asa or sa vedeti adevarul din spatele cortinei cu care va ascundeti aberand incontinuu... In ultimii 5 ani n-am auzit niciodata ca un BMW M sa bata un RS din aceeasi categorie. Asa ceva nu exista, e deja patetic.
O mai repet inca odata RS6 e de aceeasi generatie cu M5 si il omoara in acceleratii si timpi pe circuit, TT-RS nu are nici un rival in clasa sa, S5 si cabriolet si coupe iarasi nu are rival care macar sa il ajunga din urma de la bmw, R8 V8 si R8 V10 chiar nu are competitie din partea bmw ca oricum ei nu stiu cu ce se mananca un supercar, dar asta e, ofticarea e sport national si mai ales la fanii bmw care se oftica zi de zi cand vad cata bataie iau de la audi si de la mercedes.

Last edited by aleks; 17-06-09 at 20:05.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 17-06-09, 17:09   #359
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

M5 e aceeasi generatie cu Noul rs6? M5 are ani buni,rs6 e nou,si totusi slabe performante are,si e cat un bloc de greu.
Nici un M nu bate RS?of mai daca tu zici asa e ) poate se pune problema invers.

Last edited by aleks; 17-06-09 at 20:06.
Corneliu26 is offline  
Old 17-06-09, 17:19   #360
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
O mai repet inca odata RS6 e de aceeasi generatie cu M5 si il omoara in acceleratii si timpi pe circuit
http://www.fastestlaps.com/index.php...=481c0cdbbdd8c

eu zic ca diferentele de timp sunt mici si in plus ignori faptul ca e un bi-turbo vs un aspirat.Incearca sa-ti imaginezi un M5 supraalimentat.Ar disparea foarte usor acele zecimi de secunda diferenta si s-ar numara (poate dublat) in favoarea M-ului.
Iar chiar si asa...si chiar si pe linie dreapta, pina la 160km/h RS6 are o diferenta destul de notabila ( 8 zecimi) dupa care treptat se reduce (vezi 0-200), iar pe sfertul de mila e mai nimic.Pe un drag de o mila (si ambele masini fara limitare electronica) parca-parca nu as sari sa-mi pun banii pe RS6.

Last edited by carutasu; 17-06-09 at 17:23.
carutasu is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -